Ik was de hele tijd aanwezig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik niet, ik zat de hele dag te wachten tot ik je weer kon uitschelden.
Jawel, denk dat we nu wel weer vrienden kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zo ja. Sorry dat je zolang moest wachten dan. is het er nu allemaal uit dan?
Hier moet ik wel even over nadenken. Zo mijn moeder beledigen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, denk dat we nu wel weer vrienden kunnen worden.
Graag of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hier moet ik wel even over nadenken. Zo mijn moeder beledigen...
Ik bood het toch aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan ik beter aan jou vragen hoor
Ken je langer dan vandaag Trigger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom zou ik niet aardig zijn
Omdat je een klaphark bent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
waarom zou ik niet aardig zijn
Ik ben veeeel aardig tegen LTVDK iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken je langer dan vandaag Trigger.
Vraag maar LTVDK hoe aardig ik ben.
Mag ook als je dat liever hebt.quote:
Dat zeg ik niet. En dat klopt ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben veeeel aardig tegen LTVDK idd
Ja zulke dingen ga ik niet allemaal openbaar zeggen natuurlijkquote:
Wat zeg je niet en wat klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. En dat klopt ja.
Of je aardiger bent tegen LTVDK.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zeg je niet en wat klopt.
In 'minderwaardig' zit nog steeds 'waardig', dus dat klopt natuurlijk niet helemaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of je aardiger bent tegen LTVDK.
En dat klopt, LTVDK is een man en ik een vrouw dus jij ziet mij sowieso al als minderwaardig.
Ongelovige vrouw is nog steeds erger hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In 'minderwaardig' zit nog steeds 'waardig', dus dat klopt natuurlijk niet helemaal.
Overigens zijn jullie gewoon beide kafir, dus waarom denk je dat ik onderscheid zou maken?
Nee joh, jij mag nog onder bepaalde voorwaarden blijven leven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ongelovige vrouw is nog steeds erger hoor.
Zeker als ik zwanger ben of slaaf?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee joh, jij mag nog onder bepaalde voorwaarden blijven leven.
Het is dat je er zelf over begint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zeker als ik zwanger ben of slaaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |