Mag je geen wiet roken in de Arena.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:40 schreef Abed het volgende:
Morgen erbij, zin in, hopelijk geen gatenkaas achterin.
Klacht: alcoholvrij bier
Sowieso niet roken waar gesport wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag je geen wiet roken in de Arena.
Noem je dat sportenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Sowieso niet roken waar gesport wordt.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Abed het volgende:
Nemen jullie na werk weleens je laptoptas en shizzle mee naar binnen trouwens? Of beter achterlaten in een kluisje op het station?
Same here.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Zit ergens in de hoek, toen traore gestrikt was ging het opeens best hard met de kaartverkoop
Wel een stuk minder zin na roda
ze tappen gewoon bier hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:40 schreef Abed het volgende:
Morgen erbij, zin in, hopelijk geen gatenkaas achterin.
Klacht: alcoholvrij bier
Ja altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Abed het volgende:
Nemen jullie na werk weleens je laptoptas en shizzle mee naar binnen trouwens? Of beter achterlaten in een kluisje op het station?
Is ook niet nodig als we weer 4 keer op een rij kampioen wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het dit keer niet lukt gaat ze het de komende jaren niet lukken.
De regels worden veranderd in de CL hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het dit keer niet lukt gaat ze het de komende jaren niet lukken.
Uh, okequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als we weer 4 keer op een rij kampioen worden![]()
Daar zal Gudelj blij mee zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik juich voor de Slavische broeders.
Dat ben ik volledig met je eens, wat betreft dat middenveldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben geen Ajacied (hoop wel dat ze vnv winnen) maar dat middenveld is toch te veel van hetzelfde? Klaassen is je beste speler daar maar om nou te zeggen dat hij een creatieveling is..nah. Ben zeer benieuwd naar wat Ajax op de mat legt. Hopelijk geen typische Ajaxwedstrijd in Europa, domineren en complimenten krijgen voor het spel maar uiteindelijk met lege handen staan.
Bijna elke Ajacied vindt dit middenveld echt vreselijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben geen Ajacied (hoop wel dat ze vnv winnen) maar dat middenveld is toch te veel van hetzelfde? Klaassen is je beste speler daar maar om nou te zeggen dat hij een creatieveling is..nah. Ben zeer benieuwd naar wat Ajax op de mat legt. Hopelijk geen typische Ajaxwedstrijd in Europa, domineren en complimenten krijgen voor het spel maar uiteindelijk met lege handen staan.
Al zien sommigen liever dit middenveld dan een middenveld met Pröppertje in plaats van Klaassen/Bazoer/Gudeljquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijna elke Ajacied vindt dit middenveld echt vreselijk.
Maar die houden niet van voetbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zien sommigen liever dit middenveld dan een middenveld met Pröppertje in plaats van Klaassen/Bazoer/Gudelj
Dat soort fans hebben we de laatste jaren wel aangetrokken helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die houden niet van voetbal.
Alle creatieve spelers zijn te licht, behalve Ziyech want die is wel FYSIEK sterk natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat soort fans hebben we de laatste jaren wel aangetrokken helaas
yesssquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb besloten om ook te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan zomaar een uitspraak van Gudelj of Lowiegod zijn
oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was net een promo voor in de reclame.
Beste man kan alleen maar sjenante televisie makenquote:
Dat kan.quote:
Sjek is wel een warm bad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste man kan alleen maar sjenante televisie maken
Ouwe jongens krentenbroodquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Sjek is wel een warm bad.
quote:
quote:Epke Zonderland is bij de laatste training voor de rekstokfinale ten val gekomen. Zonderland, die vanavond zijn olympische titel verdedigt, viel bij de tweede combinatie van vluchtelementen van de rekstok. Zonderland liep hoofdschuddend weg, zijn trainer vroeg direct om ijs.
Twee maanden geleden kneusde de Fries zijn vinger. Voor de kwalificatie in Rio klapten ze weer naar achteren. De schade van de valpartij van vandaag is nog onduidelijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond staan we allemaal achter Ajax.
Als jij er al achter staat past de rest niet meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
110% team slaviaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh god deze debiel is er weer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als jij er al achter staat past de rest niet meer.
HIJ STAATquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
sowquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
ZOquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
HAHAHHHHAquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je mij een iets uitgebreider analyse kunnen geven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:17 schreef Roffa123 het volgende:
FK ROSTOV FK ROSTOV
JALALLALALALA ROSTOV ON DON
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Rostov_(1941)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je mij een iets uitgebreider analyse kunnen geven?
Dat lied wat jullie altijd zingen met JAALALAL AJAX AMSTERDAMquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je mij een iets uitgebreider analyse kunnen geven?
Dankquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Rostov_(1941)
Kijk, nu snap ik het ook. Dat maakt het toch wel fijn, ik wil graag mijn idolen snappenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:18 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat lied wat jullie altijd zingen met JAALALAL AJAX AMSTERDAM
heb ik JALALALALLA ROSTOV ON DON
Rostov on don zo heet die stad
Komt er nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is belangrijker dan een vraag over het middenveld natuurlijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Waarom dan Veltman in plaats van Tete?
Je moet keuzes maken
Ik vind het sneu voor Tete... en redelijk onbegrijpelijk ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Waarom dan Veltman in plaats van Tete?
Je moet keuzes maken
Tete is het best met directe tegenstander, en die is er niet dus ik snap het op zich welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het sneu voor Tete... en redelijk onbegrijpelijk ook
Maar hij is groot fanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol, Jan-Joost heeft die Ajax0-4Vitesse dus niet gezien. Wat een non-journalist.
Zou kunnen, wel vrije verkoop geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oke, zitten er dan wel ergens Rostov supporters. Is natuurlijk ver rijden.
Op de hoofdtribunequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Oke, zitten er dan wel ergens Rostov supporters. Is natuurlijk ver rijden.
Dat worden misschien wel rellen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen, wel vrije verkoop geloof ik
Buiten het feit dat hij zegt dat je naar Gudelj moet luisterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit een best aardige analyse van Gullit
Misschien slaat er eentje van der Sar op zijn bekquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Dat worden misschien wel rellen...
Mooizo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien slaat er eentje van der Sar op zijn bek
Pech voor Jan-Joost. In die wedstrijd lag Vitesse notabene 80% van de tijd te chillen op eigen helft.quote:
Helene aanduwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pech voor Jan-Joost. In die wedstrijd lag Vitesse notabene 80% van de tijd te chillen op eigen helft.
Met z'n Eretribune.
prachtigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook mooi eigenlijk he. Vijf jaar geleden riep iedere analist dat we maar eens een back moesten opleiden die eerst goed kan verdedigen, nu hebben we er eentje en is het precies andersom
Je hebt een selfie met hem gemaakt neem ik aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag zondag Arno Vermeulen lopen.
Baas boven baas.
Uitloggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef Joezi het volgende:
hmm, ik kan niet reageren op andere reacties. ik zie nergens een knop waarmee ik op andere reacties kan reageren. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
quote:
Krijg je daar al notes voor? Ik heb er 2 dus blijkbaar ben ik te vaak ontopic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laten we maar snel ontopic gaan anders note dit dat
Nee was net te laat, hij stapte al in zijn auto.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt een selfie met hem gemaakt neem ik aan
Ga sprinten dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee was net te laat, hij stapte al in zijn auto.
Tuurlijk! Ga naar C:\Windows en verwijder System32.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:35 schreef Joezi het volgende:
hmm, ik kan niet reageren op andere reacties. ik zie nergens een knop waarmee ik op andere reacties kan reageren. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ga naar C:\Windows en verwijder System32.
Dunno, zou me niks verbazen. hoe kom ik anders aan die krengen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
[..]
Krijg je daar al notes voor? Ik heb er 2 dus blijkbaar ben ik te vaak ontopic.
Ik snapte het niet want dacht dat het commentaar bij studio sport altijd achteraf werd ingesproken.quote:
Gtaboy107godquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als je zo'n bazennaam hebt verdien je geen notes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dunno, zou me niks verbazen. hoe kom ik anders aan die krengen?
Hoe heerlijk zou het zijn om op dinsdag en woensdag een NL club te hebben in CL
ik heb ubuntuquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mute?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Nu ga ik echt drie doden sterven deze wedstrijd
Hey meid, jij ook hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze geven zich nu al massaal over.
Als het geen wedstrijd van Ajax was had ik dat wel gedaan jaquote:
Wel mooi om te zien dat iedereen voor Ajax isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef Coco98 het volgende:
Ik zit klaar voor de voetbalshow van Ajax.
Succes met zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Typisch het volgende:
Iemand een linkje van de site van Veronica zelf?Die site is zo onoverzichtelijk dat ik geen stream kan vinden.
Daar wachten we al jaren op xDquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef Coco98 het volgende:
Ik zit klaar voor de voetbalshow van Ajax.
www.veronica.nlquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Typisch het volgende:
Iemand een linkje van de site van Veronica zelf?Die site is zo onoverzichtelijk dat ik geen stream kan vinden.
Op nu.nl is ene streamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Typisch het volgende:
Ik denk dat nu.nl je enige legale optie isquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Typisch het volgende:
Je kan ook gewoon de tv aan zetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:42 schreef Typisch het volgende:
Heeft tie niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de tv aan zetten.
Die heb ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de tv aan zetten.
Slimme reaktiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, Gudelj en Dijks doen ook mee
Ik heb het idee dat wij zeer goede vrienden kunnen wordenquote:
Jeej!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat wij zeer goede vrienden kunnen worden
Ja, homo's en vrouwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Coco98 het volgende:
Houdt er iemand het turnen in de gaten?
Ik las iets over een uitstekende trap vooralquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Noboa wordt een probleem voor Ajax.
Doe normaal man. Het is geen datingsite.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat wij zeer goede vrienden kunnen worden
Dat is jouw waarheidquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe normaal man. Het is geen datingsite.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:44 schreef Coco98 het volgende:
Houdt er iemand het turnen in de gaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |