Mag je geen wiet roken in de Arena.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:40 schreef Abed het volgende:
Morgen erbij, zin in, hopelijk geen gatenkaas achterin.
Klacht: alcoholvrij bier
Sowieso niet roken waar gesport wordt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mag je geen wiet roken in de Arena.
Noem je dat sportenquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Sowieso niet roken waar gesport wordt.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Abed het volgende:
Nemen jullie na werk weleens je laptoptas en shizzle mee naar binnen trouwens? Of beter achterlaten in een kluisje op het station?
Same here.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:00 schreef DaveDave09 het volgende:
Zit ergens in de hoek, toen traore gestrikt was ging het opeens best hard met de kaartverkoop
Wel een stuk minder zin na roda
ze tappen gewoon bier hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:40 schreef Abed het volgende:
Morgen erbij, zin in, hopelijk geen gatenkaas achterin.
Klacht: alcoholvrij bier
Ja altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:02 schreef Abed het volgende:
Nemen jullie na werk weleens je laptoptas en shizzle mee naar binnen trouwens? Of beter achterlaten in een kluisje op het station?
Is ook niet nodig als we weer 4 keer op een rij kampioen wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het dit keer niet lukt gaat ze het de komende jaren niet lukken.
De regels worden veranderd in de CL hč.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als het dit keer niet lukt gaat ze het de komende jaren niet lukken.
Uh, okequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Is ook niet nodig als we weer 4 keer op een rij kampioen worden![]()
Daar zal Gudelj blij mee zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik juich voor de Slavische broeders.
Dat ben ik volledig met je eens, wat betreft dat middenveldquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben geen Ajacied (hoop wel dat ze vnv winnen) maar dat middenveld is toch te veel van hetzelfde? Klaassen is je beste speler daar maar om nou te zeggen dat hij een creatieveling is..nah. Ben zeer benieuwd naar wat Ajax op de mat legt. Hopelijk geen typische Ajaxwedstrijd in Europa, domineren en complimenten krijgen voor het spel maar uiteindelijk met lege handen staan.
Bijna elke Ajacied vindt dit middenveld echt vreselijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben geen Ajacied (hoop wel dat ze vnv winnen) maar dat middenveld is toch te veel van hetzelfde? Klaassen is je beste speler daar maar om nou te zeggen dat hij een creatieveling is..nah. Ben zeer benieuwd naar wat Ajax op de mat legt. Hopelijk geen typische Ajaxwedstrijd in Europa, domineren en complimenten krijgen voor het spel maar uiteindelijk met lege handen staan.
Al zien sommigen liever dit middenveld dan een middenveld met Pröppertje in plaats van Klaassen/Bazoer/Gudeljquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bijna elke Ajacied vindt dit middenveld echt vreselijk.
Maar die houden niet van voetbal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zien sommigen liever dit middenveld dan een middenveld met Pröppertje in plaats van Klaassen/Bazoer/Gudelj
Dat soort fans hebben we de laatste jaren wel aangetrokken helaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die houden niet van voetbal.
Alle creatieve spelers zijn te licht, behalve Ziyech want die is wel FYSIEK sterk natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat soort fans hebben we de laatste jaren wel aangetrokken helaas
yesssquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb besloten om ook te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |