SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Oh.
Ik ben ook niet echt onder de indruk. Meer van 'Was dit het?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond het echt een ongelooflijk matige race![]()
Waardeloze TT inderdaad.quote:
Eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt onder de indruk. Meer van 'Was dit het?'
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Fylax het volgende:
Matig hoor van Bolt, geheel in stijl van TeamNL.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat had je van tevoren ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Absoluut en dat zeg ik nog als Kirani fan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk dan liever een 400 finale ofzo.
Joezi zit op de hypetrain van de NOS, die snapt dat soort reacties dan niet.quote:
Brommell.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
Nu de vraag of iemand in staat is om zo fenomenaal te gaan lopen als Bolt de komende jaren. Ben ook benieuwd wie er over 4 jaar goud gaat pakken. Zal een stuk spannender gaan worden in ieder geval.
Usain Deus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:36 schreef DeLuna het volgende:
Het is net of ze Jezus in levende lijve zien![]()
NOS gaat vier jaar lang hypen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:37 schreef Pino112 het volgende:
Over vier jaar is er de grote Dafneshow.
quote:
Maar Phelps heeft al vier keer achter elkaar dezelfde afstand gewonnenquote:
Nee helaas niet. Alhoewel Bolt een fenomeen is moet je mad respect hebben voor Phelps die het over verschillende afstanden doet maar ook verschillende disciplines 23 x goud koekoekquote:
Daar kwam ik voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:39 schreef Redefine het volgende:
Straks beelden van de reactie van Sedoc tijdens de race hihihihi.
Wij allemaal toch. Sport is niks aan, ik wil ingebed worden.quote:
Dione achterover op dr stoel met dr hakken in de lucht en Sedoc erop gok ik? M. Smeets zal het becommentariserenquote:
Vooral die stilte is belangrijk op op internetquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:40 schreef heywoodu het volgende:
Dit was trouwens ook wel mooi. Ik heb genoten van het liveverslag van de IAAF.
[ afbeelding ]
hmm ja en steeds strengere controlesquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:41 schreef Jackson5 het volgende:
Die 9.58 hoef je echt niet meer op te rekenen, ook niet op het WK volgend jaar, misschien dat hij er dan nog een gooi naar gaat doen maar die 9.58 is ook alweer 7 jaar terug.
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:42 schreef DeLuna het volgende:
Lekker op bed, morgen weer vroeg klaar zitten voor het open water zwemmen
Brazilië in een thuiswedstrijd tegen Rusland, volleybal. Winnaar ontloopt Nederland dus dit gaat om het echie.quote:
Wat zend NOS nog uit eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Brazilië in een thuiswedstrijd tegen Rusland, volleybal. Winnaar ontloopt Nederland dus dit gaat om het echie.
hoe laat begint dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:42 schreef DeLuna het volgende:
Lekker op bed, morgen weer vroeg klaar zitten voor het open water zwemmen
Doen we datquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Brazilië in een thuiswedstrijd tegen Rusland, volleybal. Winnaar ontloopt Nederland dus dit gaat om het echie.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverdHoop je morgen weer te treffen hiero
Ze gaan eens origineel zijn, maar dan wel een flutvraag: over de losse veter van Bleek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zet in op een Dafne Schippers vraag aan Bolt, over de ''blessure'' of zo.
Mooi de internationale beelden gekozen bedoel je.quote:
Maar pakt Phelps goud op elk onderdeel waar hij start?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar Phelps heeft al vier keer achter elkaar dezelfde afstand gewonnen
Sowieso wel een goud randje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:45 schreef DeLuna het volgende:
Sedoc doet net alsof het GOUD voor Nederland is
Eh nee ze hebben zelf 3 camera's henkiequote:Op maandag 15 augustus 2016 03:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi de internationale beelden gekozen bedoel je.
Die beelden waren niet van de NOSquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eh nee ze hebben zelf 3 camera's henkie
Denk het ook niet neequote:Op maandag 15 augustus 2016 03:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die beelden waren niet van de NOS
Waarom beweer je net dan wel losse veter.quote:
En dat willen we niet weten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:50 schreef Szura het volgende:
NOS gaat vast nog aan Bolt vragen wat ie van Schippers vond
dit dat zus zoquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom beweer je net dan wel losse veter.
Neuh, maar die kans is bij Phelps kleiner. Maar het zijn allebei de groten der groten. Waarom moeten we altijd bepalen wie de grootste is/heeftquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar pakt Phelps goud op elk onderdeel waar hij start?
Bovendien is atletiek toch groter dan zwemmen, Bolt > Phelps dus.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:54 schreef Joezi het volgende:
Mooie chemie tussen Jeroen en Gatlin, die kennen elkaar denk ik
Del Potro ook.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:53 schreef Redefine het volgende:
Gatlin, Efimova en de Argentijnse ploeg die het stadion in komen lopen. Dat kunnen die Brazilianen echt niet aan.
Waarom zou die er niet zitten?quote:
Die valt onder de Argentijnse ploeg.quote:
Lol lijkt Jeroen welquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:55 schreef heywoodu het volgende:
Johnson zit Van Niekerk nog even uit te dagen.
Wel net iets teveel fanboy om objectief een verhaal te vertellen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:55 schreef Drolflap het volgende:
Vind het een genot om Gregory in de studie te hebben, welbespraakt en informatief
Jij wil gewoon van Dione af.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:55 schreef Drolflap het volgende:
Vind het een genot om Gregory in de studie te hebben, welbespraakt en informatief
De Braziliaanse fans zijn een van de minpunten deze Spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:53 schreef Redefine het volgende:
Gatlin, Efimova en de Argentijnse ploeg die het stadion in komen lopen. Dat kunnen die Brazilianen echt niet aan.
Dat hebben de witmenschen er daar wel in gezweept jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:56 schreef Columbiafan het volgende:
Van Niekerk is wel diepgelovig zeg
quote:
Ik wil nou niet zeggen dat ik Michael Johnson persoonlijk ken. Maar als er eentje het niet erg vindt dat zijn WR is verbroken is hij het wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zal er inderdaad wel veel geld voor krijgen inderdaad
True, zou wel iets harder mogen zijn over Gatlinquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wel net iets teveel fanboy om objectief een verhaal te vertellen.
Bijna net zo gelovig als de niet-Duitse biatlete in mijn sig, dus die heb ik net al een appje gestuurd met de woorden van Van Niekerk als inspiratiequote:Op maandag 15 augustus 2016 03:56 schreef Columbiafan het volgende:
Van Niekerk is wel diepgelovig zeg
qua doping bedoel je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wil nou niet zeggen dat ik Michael Johnson persoonlijk ken. Maar als er eentje het niet erg vindt dat zijn WR is verbroken is hij het wel.
Sedoc is nergens hard over.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:58 schreef Drolflap het volgende:
[..]
True, zou wel iets harder mogen zijn over Gatlin
PAKHAASquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:58 schreef Drolflap het volgende:
[..]
True, zou wel iets harder mogen zijn over Gatlin
Wat heeft doping hier mee te maken?quote:
En Blake ook nog.quote:
Hij is wel hard voor boltquote:
Dit vonden wij erg geacteerd overkomen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi he, die passie, geweldig om te zien
Wat een vreselijke act.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooi he, die passie, geweldig om te zien
t leven is 1 grote act zonder nut, deal daar meequote:Op maandag 15 augustus 2016 04:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit vonden wij erg geacteerd overkomen.
Joezi is zelf ook een act, dus die kan dat wel waarderen.quote:
zegt de meeloper, met iedereen meelullen, beetje flauw dit zegquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joezi is zelf ook een act, dus die kan dat wel waarderen.
Noem je mij nou een meeloperquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
zegt de meeloper, met iedereen meelullen, beetje flauw dit zeg
Waarvan akte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
t leven is 1 grote act zonder nut, deal daar mee
Dat ik een meeloper ben?quote:
Weer wat geleerdquote:
Na zo'n 400m niet nog met een stijfje rondlopenquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:08 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen gaat vannacht met een stijfje slapen
Ik met de konten van Mamona en Puigquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:09 schreef Nober het volgende:
Ik wil alleen met Dorian op de foto en Ibargüen.
Mij ook, dit is allemaal heel bewust. Het mag van mij allemaal wel niet ietsje minder, maar heeft al vaak genoeg bewezen sympathiek te kunnen zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:09 schreef heywoodu het volgende:
Bolt lijkt me overigens best een prima kerel.
Natuurlijk, maar ook zijn omgang met andere atleten en wat je daar wel eens over meekrijgt enzo. Schijt hebben aan de mixed zone en eerst Van Niekerk op willen zoeken etcquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mij ook, dit is allemaal heel bewust. Het mag van mij allemaal wel niet ietsje minder, maar heeft al vaak genoeg bewezen sympathiek te kunnen zijn.
Je snapt wel dat een meeloper antwoord is natuurlijk
Daarom zeg ik vaak genoeg bewezen sympathiek te zijn. Ook genoeg beelden van hem en vrijwilligers. En gaat ook altijd leuk om met de mascottes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ook zijn omgang met andere atleten en wat je daar wel eens over meekrijgt enzo. Schijt hebben aan de mixed zone en eerst Van Niekerk op willen zoeken etc
Pff als die goud wint gaat er hier wat door de kamer hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik vaak genoeg bewezen sympathiek te zijn. Ook genoeg beelden van hem en vrijwilligers. En gaat ook altijd leuk om met de mascottes.
Daar kan Mekhissi nog wat van leren
Dan komt die mascotte langs en kwakt hem tegen de grond.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff als die goud wint gaat er hier wat door de kamer hoor
Ah jij en voorspellingenquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:18 schreef heywoodu het volgende:
Niet dat dat gaat gebeuren, daar is wimderon het wel mee eens.
twitter:LisandroAbel twitterde op maandag 15-08-2016 om 04:25:39"Voy por el récord mundial": Caterine Ibargüen a @ELTIEMPO reageer retweet
Altijd best wel relaxt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 04:09 schreef heywoodu het volgende:
Bolt lijkt me overigens best een prima kerel.
Toeval bestaat niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:25 schreef TLC het volgende:
Bolt had dus een startplek in het midden, goh een toevallig gunstige loting in dat geval
Als je je halve finale wint, gaat het iets anders met de loting.quote:Op maandag 15 augustus 2016 05:25 schreef TLC het volgende:
Bolt had dus een startplek in het midden, goh een toevallig gunstige loting in dat geval
Die baan is gewoon geen 400m lang denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 05:13 schreef DeeBee het volgende:
Godver man, weer een WR gemist.
Van Niekerk.
Sifan ook netjes zo te lezen.
Gemeten tijdens een hittegolf met een meetlat die twee uur in de zon heeft gelegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 07:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die baan is gewoon geen 400m lang denk ik
Je wilt zeggen dat machtige sponsors hierin vinger in de pap hadden al of niet i.c.m. tv zenders?quote:
De Grasse.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
Nu de vraag of iemand in staat is om zo fenomenaal te gaan lopen als Bolt de komende jaren. Ben ook benieuwd wie er over 4 jaar goud gaat pakken. Zal een stuk spannender gaan worden in ieder geval.
De grote Amerikaanse talenten kiezen meer en meer voor sporten zoals de nfl. Dat is een vrij bekende trend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:27 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat machtige sponsors hierin vinger in de pap hadden al of niet i.c.m. tv zenders?
Zit wat in . Maar geweldig hoor dat hij nu een 3de keer goud op het Koningsnummer wint die hiervoor jarenlang door de Amerikanen werd gedomineerd. Valt mij op dat de yanks erg stil zijn daar waar ze normaliter op atletiek-gebied altijd van de daken hun aanwezigheid uitschreeuwen of met dat vingertje "1"lopen te pronken.
Voor 2008 zou je er altijd olympisch kampioen mee zijn geworden. Denk dat de buitenaardse tijden door welke reden ook voorlopig wel even uit beeld zijn. Niveau ligt de laatste jaren rond de 9,80 met soms een hele klein doorbraak van die grens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:24 schreef franklop het volgende:
Wat een 'matige' tijd eigenlijk die 100 meter
Verklaart dat ook mede waarom in al die overige sporten de Spelen zo heilig zijn voor Amerikanen (los van tennis en golf dan), omdat het voor hen de enige kans in vier jaar is om eens in de spotlights te komen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De grote Amerikaanse talenten kiezen meer en meer voor sporten zoals de nfl. Dat is een vrij bekende trend.
Hij had de halve finale gewonnen idd.quote:
Dat is ook wel de consensus onder veel Amerikaanse sportverslaggevers, dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De grote Amerikaanse talenten kiezen meer en meer voor sporten zoals de nfl. Dat is een vrij bekende trend.
Epke morgen morgenavond rond 21.00 uur geloof ik, maar die doet niet aan atletiekquote:Op maandag 15 augustus 2016 11:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wanneer en hoe laat nederlandse tijd moet Epke?
King Carl >>>>> Boltquote:Op maandag 15 augustus 2016 10:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bolt >>> Phelps, natuurlijk. Grootste Olympiër ooit.
Iets over het gebrek aan geloofwaardigheid van de sport. Ik weet de exacte woorden niet meer maar het kwam er op neer dat het jammer was dat topprestaties tegenwoordig altijd vergezeld worden door beschuldigingen en verdachtmakingen en dat je daardoor als atleet eigenlijk maar beter niet té hard kan lopen.quote:
Ja dat doet verder niemand.quote:
Idd zou ook kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft ook geen blessure, is gewoon om de druk er af te halen.
Olivia toch.quote:
Ah kutzooi, ik had de hoop dat hij misschien toch fit zou zijn en zich gewoon in Cuba aan het voorbereiden was. Dit is echt een gigantische domperquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:33 schreef Columbiafan het volgende:
Iemand die weet waarom Pichardo niet start?
Ze boddie fiels ferrie goed.quote:
Nee omdat je het meervoud gebruikte... vond ik wat vreemd van je.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dit was Olivia ja en niet goed.
Persoonlijk record is altijd knap!quote:
Man of vrouw?quote:
Monster.quote:
De andere Borlees waren eergisteren ook niet goed, vandaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee omdat je het meervoud gebruikte... vond ik wat vreemd van je.
Haha, die man doet gewoon wat zuur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:59 schreef Ericr het volgende:
Ben Johnson: Met huidige technologie zou ik 9,40 lopen op 100 meter
http://www.ad.nl/sport/jo(...)-100-meter~a8066c41/
Neem aan dat hij de huidige doping technologie bedoelt
Ze wint wel makkelijk...quote:
Bij Dafne weet je sinds deze week niet meer of dat een act is.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef TheTraveler het volgende:
Dafne zei net bij ZDF dat ze die slechte 100m nodig had voor een goede 200m
Dan zet ze de druk er wel weer vol opquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef TheTraveler het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef TheTraveler het volgende:
Altijd mooi om te zien dat je interviews met een Nederlander bij de Duitser en Engelse kan zien voordat je het ziet bij de NOS (en dan zelfs niet op nos.nl, want ik snap dat ze badminton daarvoor niet onderbreken. Al zag ik ze daar ook wel voor aan).quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef TheTraveler het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |