SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Oh.
Ik ben ook niet echt onder de indruk. Meer van 'Was dit het?quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond het echt een ongelooflijk matige race![]()
Waardeloze TT inderdaad.quote:
Eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt onder de indruk. Meer van 'Was dit het?'
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Fylax het volgende:
Matig hoor van Bolt, geheel in stijl van TeamNL.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat had je van tevoren ook wel kunnen bedenken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Absoluut en dat zeg ik nog als Kirani fan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:34 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk dan liever een 400 finale ofzo.
Joezi zit op de hypetrain van de NOS, die snapt dat soort reacties dan niet.quote:
Brommell.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:36 schreef Poepz0r het volgende:
Nu de vraag of iemand in staat is om zo fenomenaal te gaan lopen als Bolt de komende jaren. Ben ook benieuwd wie er over 4 jaar goud gaat pakken. Zal een stuk spannender gaan worden in ieder geval.
Usain Deus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:36 schreef DeLuna het volgende:
Het is net of ze Jezus in levende lijve zien![]()
NOS gaat vier jaar lang hypen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:37 schreef Pino112 het volgende:
Over vier jaar is er de grote Dafneshow.
quote:
Maar Phelps heeft al vier keer achter elkaar dezelfde afstand gewonnenquote:
Nee helaas niet. Alhoewel Bolt een fenomeen is moet je mad respect hebben voor Phelps die het over verschillende afstanden doet maar ook verschillende disciplines 23 x goud koekoekquote:
Daar kwam ik voor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:39 schreef Redefine het volgende:
Straks beelden van de reactie van Sedoc tijdens de race hihihihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |