SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
Overbolting noemen ze dat.quote:
quote:
Eerst Bracy, nu Brommell.........zou het?quote:
super goede start manquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
slechte start, halverwege de race al chillen en toch 9,84
Tsja als de rest op de Bromell gaat heb je heel wat gewicht op je nek.quote:
Zeker wat pakken van de schaatsers geleend.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerst Bracy, nu Brommell.........zou het?
Je mist de finale zo hoor.quote:
Sleept wel de grootste sponsorcontracten binnen daardoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
Die Bolt met zn harde passen wat een baas maar dat overacting mag stukken minder. Je bent geen MMA vechter ofzo![]()
Dat gaat ie doen na zijn sprintcarrière.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
Die Bolt met zn harde passen wat een baas maar dat overacting mag stukken minder. Je bent geen MMA vechter ofzo![]()
Vandaar de 'denk ik'quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nog niet, momenteel 2e tijdsnelste met 10,01
1,5 uur. Ben benieuwd of er ooit nog sneller gelopen gaat worden dan 9,58quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:12 schreef VacaLoca het volgende:
Boh, wist niet dat ie nog zo goed was, hoe laat finale?
Welke? Hoelang nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mist de finale zo hoor.
Nee, Bolt is een god.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
100m dus.quote:
3*3.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:13 schreef DO2 het volgende:
Wordt derde keer goud voor die lange, dus. Ziek.
Daar is weinig mis mee inderdaad.quote:
Ik denk dat Dafne over een aantal jaar als man door het leven gaat en dan moet die tijd geen enkel probleem zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:14 schreef Poepz0r het volgende:
Stelling; WR van 9,58 staat nog minimaal 10 jaar
Het was z'n OR en niet dat WR he waar ie al voor de finish ging chillenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1,5 uur. Ben benieuwd of er ooit nog sneller gelopen gaat worden dan 9,58
Eens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ja, maak het nog minder spannend dan het al is...quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:14 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Gatlin op z'n bek flikkert bij de start
Die weegt nog minder dan de arm van Gatlin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:15 schreef Columbiafan het volgende:
Zo 1500 halve finales met het fenomeen Konstanze Klosterhalfen.
Stelling: WR van 9.58 staat nog maximaal 1,5 uur.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:14 schreef Poepz0r het volgende:
Jezus joh. Dat is de koningin van Biafra.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:15 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vond die wel eng dun.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:15 schreef Columbiafan het volgende:
9.55 zou wel geniaal zijn maar zie t niet gebeuren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Stelling: WR van 9.58 staat nog maximaal 1,5 uur.
De kans is zeer klein maar Bolt ziet er wel weer ouderwets goed uit. Hij loopt weer enorm makkelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
9.55 zou wel geniaal zijn maar zie t niet gebeuren.
Nee, Jamaicaanse vader, Japanse moederquote:
Soort Mike Havenaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, Jamaicaanse vader, Japanse moeder
Ja, tot alles in z'n benen kapot ging.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Blake was toch ooit de next big thing of zo?
ja, zwaar geblesseerd geweestquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja alleen niemand is zo snel als Bolt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan weten we waar het fout ging bij Ranomi. Bedankt Pieter.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:18 schreef Redefine het volgende:
Rypakova met goud zou wel wat zijn. Goud winnen, kindje krijgen, goud winnen.
Sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan weten we waar het fout ging bij Ranomi. Bedankt Pieter.
OS missenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
03:25 pasJa, nee, dan ga ik toch wel echt slapen zo.
Dacht dat het eerder was
Daarvoor eerst nog Sifan en een 400m finale.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
Dacht dat het eerder was
Geen vakantie morgen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
Dacht dat het eerder was
Idd Hans. Andere scherm lekker Brazzers kijken #levenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor eerst nog Sifan en een 400m finale.
Gnoeg topshows om voor wakker te blijven
Daar inderdaad niet voor opblijvenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren was er ook iemand bij wie dit plan mislukte.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan weten we waar het fout ging bij Ranomi. Bedankt Pieter.
Ja oke, dat welquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawelquote:
Schuld van Pryce.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gisteren was er ook iemand bij wie dit plan mislukte.
OSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:20 schreef richolio het volgende:
[..]
OSGoed dat ik de spoiler aanklikte, had bijna TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha grapje
TR gemacht![]()
En terecht.quote:
Mwah, die won al 2x goud. Je bedoelde waarschijnlijk de schuld van Hill.quote:
Nee, maar Dafne is dan ook nooit blij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:21 schreef Aguero het volgende:
Over die blessure van Schippers, heeft ze al in het machientje van Churandy gezeten?
Dat werkt.
Nee maar ik weet dat Churandy iets anders heeft waar Schippers wat aan heeft bohhhh #BBCquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:21 schreef Aguero het volgende:
Over die blessure van Schippers, heeft ze al in het machientje van Churandy gezeten?
Dat werkt.
Oh ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die won al 2x goud. Je bedoelde waarschijnlijk de schuld van Hill.
Wat is z'n PR? Hebben we meteen antwoordquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:20 schreef PippenScottie het volgende:
Blake liep een heel zieke 200 meter ooit.
19.26 uit mijn hoofd?
ze moet nog meer groente en fruit etenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:21 schreef Aguero het volgende:
Dat werkt.
Heb ons ma al gebeld of ze kwam helpen. Wat denk je? Geen tijd die kutquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:23 schreef Redefine het volgende:
Poepz0r heeft aan een vrachtlading tissues niet genoeg deze twee weken.
Naakt door de straten rennen dan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou fantastisch zijn als SCHIPPURSSSSS woensdag verliest. Dan is de NOS nog een week in rouwstand.
Ja zou echt geweldig zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou fantastisch zijn als SCHIPPURSSSSS woensdag verliest. Dan is de NOS nog een week in rouwstand.
Misschien nog leuk voor brons ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben bang dat dit de eerste 'saaie' veldfinale wordt.
Van mij mag ze goud winnen aangezien we nog wat medailles kunnen gebruiken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is vrij uniek dat een blanke zo goed is in sprinten man, wees er toch trots op joh pakhaasquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat er iemand niet meedoet met de polonaise.
Hoe liggen de verhoudingen hier Stinho?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je voor dat er iemand niet meedoet met de polonaise.
Niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, het volkslied dat je alleen op atletiektoernooien hoort.
(1 van de 3)
Wint ze met 2 vingers in d'r neus. Dus je hebt pech.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit ja. 7 goud deze Spelen zou leuk zijn als we dat nog halenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van mij mag ze goud winnen aangezien we nog wat medailles kunnen gebruiken.
En dat is mijn probleem, maar goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is vrij uniek dat een blanke zo goed is in sprinten man, wees er toch trots op joh pakhaas
Ja, met Kenianen zijn er ook wel uitzonderingen.quote:
Met wat geluk halen we meer dan dat;quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit ja. 7 goud deze Spelen zou leuk zijn als we dat nog halen
03:20 dacht ik vanmiddag op Sporza gezien te hebben, direct voor de finale van de 100mquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, met Kenianen zijn er ook wel uitzonderingen.
Als de huldiging van Thiam komt wil ik even zappen naar sporza, dus ik hoor graag wanneer die is.
Ik wil sowieso de komende jaren ooit naar een WK zwemmen en een WK atletiek.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:26 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens voor atletiekliefhebbers hier, je zou echt eens naar Brussel moeten gaan voor Diamond League. Niet heel duur, maar meest geweldige sfeer die je kan bedenken. Ook altijd mooie namen daar
Hoe is het eten?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:26 schreef skysherrif het volgende:
Trouwens voor atletiekliefhebbers hier, je zou echt eens naar Brussel moeten gaan voor Diamond League. Niet heel duur, maar meest geweldige sfeer die je kan bedenken. Ook altijd mooie namen daar
Bij hockey hooguit een, bij BMX zeker niet en Schippuuuuurs ook al niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Met wat geluk halen we meer dan dat;
BMX
Hockey 2 x
Schippers 1x
BOHHHHHH
Mariana gaat nóg een stap verder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:26 schreef Columbiafan het volgende:
Populairder dan Quintana? Colombiaantjes hebben er verstand van.
WK zwemmen --> doen, absoluutquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil sowieso de komende jaren ooit naar een WK zwemmen en een WK atletiek.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Steek je hand op als je geen moer geeft om de medaillespiegel.
BMX grote kans hoor. Paardrijden moet eigenlijk goud worden met de springruiters.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij hockey hooguit een, bij BMX zeker niet en Schippuuuuurs ook al niet.
Mariana is een godin.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mariana gaat nóg een stap verder.
Wat kost dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat waren de prijzen voor een weekje Barcelona?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WK zwemmen --> doen, absoluut
WK atletiek --> DeeBee zal ongetwijfeld doen zeggen
Volgend jaar zwemmen in Boedapestquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit in het vliegtuig naar Madrid tijdens de finale BMX.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mariana is een godin.
Ik had er 8 voorspeld. Mooi man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bouwmeester, 1x hockey en dan hebben we nog maar 1 PLAK nodig, die komt wel ergens
Ik zal het voor je opnemen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit in het vliegtuig naar Madrid tijdens de finale BMX.
Ik ben bij EK voetbal geweest. Vecht met mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat waren de prijzen voor een weekje Barcelona?
Morgen geef ik Van Rouwendaal ook wel een kansje. Haar langebaan liep het hele jaar al niet, maar open water is ze toch wel een outsider gezien de resultaten dit jaarquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bij hockey hooguit een, bij BMX zeker niet en Schippuuuuurs ook al niet.
Doe niet zo aanstellerig. Jij kan een half jaar schaamteloos tripjes maken door de Liga.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit in het vliegtuig naar Madrid tijdens de finale BMX.
Pas als ik een vaste baan heb, dus pas in de olympische cyclus hierna. Hoop dat ze dan om en om in het Europese zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar zwemmen in Boedapest
EK voetbal was echt kut.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben bij EK voetbal geweest. Vecht met mij
Ik bij de Giro.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben bij EK voetbal geweest. Vecht met mij
WK Baanwielrennen lijkt me ook heel tofquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WK zwemmen --> doen, absoluut
WK atletiek --> DeeBee zal ongetwijfeld doen zeggen
Weertman ook vergeten trouwens idd. Hassan mits ze goed loopt ook kanshebber trouwens.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Morgen geef ik Van Rouwendaal ook wel een kansje. Haar langebaan liep het hele jaar al niet, maar open water is ze toch wel een outsider gezien de resultaten dit jaar
Goede vraag, volgens mij totaal iets van 250 voor tickets voor alle sessies van het hele toernooi.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat waren de prijzen voor een weekje Barcelona?
Als Pajon goud wint is dat historisch, dat wil ik niet missen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo aanstellerig. Jij kan een half jaar schaamteloos tripjes maken door de Liga.
Valt me best mee. Dat is het mij wel waard.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Goede vraag, volgens mij totaal iets van 250 voor tickets voor alle sessies van het hele toernooi.
Historisch, historisch, dat hoorde ik ook steeds over de 100 meter van gisternacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Pajon goud wint is dat historisch, dat wil ik niet missen.
Ik hoop toch echt dat ze in hun buurt blijft en niet het risisco lopen dat die drie aanzetten als zij achteraan zit en iemand voor dr gaatje laat vallenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:30 schreef TheArt het volgende:
Sifan zit echt wel in een sterke halve finale met Dibaba, Muir en Simpson.
Alle moffen zijn eng Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die Duitse is echt vies eng.
Misschien is het wel een teken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:33 schreef Poepz0r het volgende:
1 x met een Duits meisje afgesproken en die zei; Ga maar met de trein naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, logisch.quote:
Pajon > Schippers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Historisch, historisch, dat hoorde ik ook steeds over de 100 meter van gisternacht.
Gelachen.quote:
Moet ze dat nog wel kunnenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:36 schreef TheArt het volgende:
Waarom valt ze over de streep? Als ze door blijft lopen ipv te duiken dan gaat ze er misschien nog wel langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |