Hoi!quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Leest iedereen ook even mee in de SC?
Namen, rugnummersquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bent*
Daarbij kan de sport die zij bedrijft eveneens goed van pas komen
We trekken hem even naar het topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef richolio het volgende:
Gaat Tjaptjoep hier ook gifjes posten
Tennis is geen sportquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:42 schreef Slobeend het volgende:
Hey jongens ga de tennisfinale eens kijken en snel een beetje.
Wij hebben allemaal een uitgebreid archief vanzelfsprekendquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef bluemoon23 het volgende:
Waar halen jullie toch die GIFjes weg![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We trekken hem even naar het topic
[ afbeelding ]
Dit zit ik mij ook af te vragenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef bluemoon23 het volgende:
Waar halen jullie toch die GIFjes weg![]()
Soms denk ik dat jij johannes_vermeer bent.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal een uitgebreid archief vanzelfsprekend
Ik kan bevestigen dat dat niet het geval is daar ik hem gemeet heb. Dat zou wel een erg vreemde bedoening worden andersquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij johannes_vermeer bent.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Terwijl johannes toch erg uniek is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl johannes toch erg uniek is.
Deze link sla ik even opquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
Dat kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef Pascalus het volgende:
Tagliano zit gewoon in het VI gif verzameltopic, dat zie ik aan zijn posts.
Ik mis die jongen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is niet strafbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:49 schreef Pascalus het volgende:
Tagliano zit gewoon in het VI gif verzameltopic, dat zie ik aan zijn posts.
Zoiets, ook leukquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Danny morgen tegen Nattekat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De ondergang van Nattekat.
[ afbeelding ]
Ik ook, al heeft hij tegenwoordig andere favorietenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken een VBL mod die dit gifje erg leuk vindt.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nattekat over feedback van users
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef Pascalus het volgende:
En ik maar denken dat hij homo was met Paxcon.
Iedereen zou homo worden voor Paxconquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef Pascalus het volgende:
En ik maar denken dat hij homo was met Paxcon.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen zou homo worden voor Paxcon
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:02 schreef marcodej het volgende:
Ik eet nu een bakje notenmelange. Maar ik krijg er een ontzettend droge strot van.
Of afgesloten omdat er nog e.e.a.openstaat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef Tagliano het volgende:
Die heeft gewoon een leventje, niks mis mee
Jij wint.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nattekat als hij morgen alles terugleest en het eerste gifje ziet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:50 schreef Tagliano het volgende:
Als dit de definitie is van "goed topic", dan mag het ook in andere topics neem ik aan?
[ afbeelding ]
Damn, Gifje nog even bekeken en die naam door Google gegooid, maar dat is een vrouw.quote:
Cav is weer terug op zijn oude niveau van een aantal jaar terugquote:
http://sports.yahoo.com/n(...)owers-195907726.htmlquote:One final note: this is the first year that three separate medal ceremonies take place, depending on sport. Rio organizers have divided sports into three categories: “traditional,” “popular,” and “cool,” and have devised different musical accompaniment and production for each one.
“There are so many sports in the summer Olympics and some of them are so different,” said Christy Nicolay, the Rio Games’ executive producer of sports presentations. “For example the music at gymnastics would be very different to BMX, or beach volleyball would be very different to fencing. So we wanted three different styles of ceremonies.”
Drie. Hockey, handbal, volleybal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:37 schreef Aguero het volgende:
Het voordeel is dat de twee andere teams die in de halve finale staan vrouwen zijn.
Hockey 17u.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloos dagje vandaag weer
Brouwer/Meeuwsen pas 3.00 vannacht, Volleybal ook laat. Alleen handbal valt mee
Jep. Vrouwen morgen 22u.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zijn de Oranje mannen neem ik aan?
Waardeloos jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flopdag tot zover
En avondprogramma is weer ronduit kut
Op de manier kakken de Spelen een beetje in het op eind, wat ook wel logisch is maar toch jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Flopdag tot zover
En avondprogramma is weer ronduit kut
Wat mij betreft mogen ze een aantal sporten die aan het begin van de Spelen zitten best opschuiven naar het einde. Niet teveel, voor de medailleverdeling. Maar een boogschieten kan prima in ene tweede week en kan de gaten goed opvullen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:14 schreef Redefine het volgende:
De Spelen kakken altijd wel wat in de laatste dagen, daar is ook niet heel veel aan te doen (of je hebt andere dagen waar er weinig gebeurd). Maar door het zo te programmeren als ze nu doen krijg je steeds wel van die gaten in de laatste vijf dagen. Als je dan net die twee/drie sporten niet boeiend vindt die er op dat moment zijn heb je niks te zien. Terwijl je in de middag constant je aandacht moet verdelen.
Heeft er ook nu veel mee te maken dat de teamsporten (waar de knockoutfase dan wel weer interessant is, de poules niet) vaak ook pas laat in de nacht beginnen.
Ja. Maar het meeste lijkt toch wel heel erg vast te liggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze een aantal sporten die aan het begin van de Spelen zitten best opschuiven naar het einde. Niet teveel, voor de medailleverdeling. Maar een boogschieten kan prima in ene tweede week en kan de gaten goed opvullen.
Dat vind ik altijd het meest irritante dat mensen een goed punt hebben, maar het vooral voeren om de daadwerkelijke discussie onder het tapijt te schuiven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 01:22 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ja bedoelde idd atleten. Was vrij zielig idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |