SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Er is ook BBC natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef Redefine het volgende:
Dafne of Bolt de items wisselen elkaar af.
GrantHorace is er ook nog.quote:
Nacht.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Aguero het volgende:
Goede TT, de 400 is de topshow van vandaag.
BBC Fourquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Murray tennisfinale is belangrijker voor hun
Niks mis mee.quote:
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Leest iedereen ook even mee in de SC?
Death by gifjes.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Wat is daar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Pino112 het volgende:
Post eensquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die over Nattekrant vind ik wel grappig.
In het begin wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die over Nattekrant vind ik wel grappig.
Waarom doet ze niet mee eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef heywoodu het volgende:
Deze wedstrijd mist Semenya. Ik had gehoopt op 48.20
De 400m is ook een vrij intens onderdeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef TheTraveler het volgende:
Dat gezicht dat ze trekken tijdens het lopen is wel intens
Zal zich wel richten op de 800m. Alsof dat nodig isquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waarom doet ze niet mee eigenlijk?
Why stop there?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef heywoodu het volgende:
Deze wedstrijd mist Semenya. Ik had gehoopt op 48.20
Een topshow.quote:
Misschien wel zwaarste onderdeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 400m is ook een vrij intens onderdeel
Dan zijn wij happy.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ohuruogo is happy.
Die gaat nooit meer iets winnen.
Dan moet je de post van ons aller FA er even bij pakken. Poeh, kwalieitspostquote:
die post heb ik inderdaad even genoteerdquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moet je de post van ons aller FA er even bij pakken. Poeh, kwalieitspost
Dit blijft kutquote:Gianmarco Tamberi is watching high jump qualifying from the stands, left leg bandaged.
Teddy Tamgho vind ik zieligerquote:
half kapselbaasquote:
DDR-godin Kochquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef TheTraveler het volgende:
Welke platgespoten atleet heeft het wereldrecord dan, als dit al zo bizar snel is?
Marito Koch, DDR-tijdquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef TheTraveler het volgende:
Welke platgespoten atleet heeft het wereldrecord dan, als dit al zo bizar snel is?
Marita Koch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef TheTraveler het volgende:
Die DDR had destijds wel goede Bromers.quote:
Verkeerd gedacht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef VacaLoca het volgende:
Mooie reactie ja.
En zaten wat leuke chicks bij. Opvallend veel mooie dames gezien nog bij het atletiek. Dacht altijd dat die niet zo mooi waren.
Teveel discus en kogel gekeken zeker broer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef VacaLoca het volgende:
Mooie reactie ja.
En zaten wat leuke chicks bij. Opvallend veel mooie dames gezien nog bij het atletiek. Dacht altijd dat die niet zo mooi waren.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga mijn kind klaverjas noemen denk ik
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef VacaLoca het volgende:
Mooie reactie ja.
Als het een jongen is Toep noemen #genotquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga mijn kind klaverjas noemen denk ik
quote:
Wij zijn geen fan van Sunfieldquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Sunfield is geen fan van het hoogspringen.
Jij kende Felix nog niet?quote:
En zijn hier te veel mannenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
Volgens Nattekrant gaat het hier teveel over lekkere wijven
Nou, deze reeks valt dat tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef Szura het volgende:
Volgens Nattekrant gaat het hier teveel over lekkere wijven
Net bij het gewichtheffen was genot.quote:
Morgen danquote:
Wel doorquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:50 schreef heywoodu het volgende:
Dit gaat sub-49 morgen![]()
Grenot dacht even mee te kunnen
Dat krijg je met de Amerikaanse trials he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:51 schreef Columbiafan het volgende:
Felix, jammer dat ze die 200 niet loopt. Grenotgodin is door.
Zeg dat maar tegen Keni Harrison ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat krijg je met de Amerikaanse trials he.
Liever Rojas, maar Ibarguen zal dit wel pakken jaquote:
En tegen Felix.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Keni Harrison ja.
Moet die Murray eens opschietenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef heywoodu het volgende:
Voor de liefhebber, er is een aparte hinkstapsprongstream.
Die heb ik vandaag niet eens aangevraagd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef heywoodu het volgende:
2 kijkersquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:52 schreef heywoodu het volgende:
Nee hoor, hier zitten ook een paar liefhebbers.quote:
Haha. Bijna goed.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Hinkstap, voor als je net niet goed genoeg bent in het verspringen.
Daar namen ze haar pittig goed in beeld jaquote:
Lebedeva vindt dat niet leuk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:54 schreef skysherrif het volgende:
Hinkstap, voor als je net niet goed genoeg bent in het verspringen.
Ik en?quote:
Waarom zou je hinkstappend gaan springen heywoodu?quote:
Nee hoor skysherrifquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Even zonder grappen, het is wel zo hoor heywoodu.
quote:
Ikquote:
Oekraïners zijn helemaal geen joden.quote:
quote:
Dat zijn er al drie.quote:
Die sprint dus wel op meer dingen.quote:
Anders is dat pak ook te groot he.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:57 schreef DeLuna het volgende:
Usain Bolt is 1.96. Pino is not impressed
Pics in dat geval.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:57 schreef Columbiafan het volgende:
Zusje van Jagaciak is een topmodel dacht ik?
Die is de hele dag nog niet aan geweest. Dit kan een historische dag gaan worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:53 schreef Columbiafan het volgende:
Bij Koffieplanter kan het broekje af.
Dat vind ik dan wel weer erg ordinair.quote:
Ondeugend plaatjequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:57 schreef Columbiafan het volgende:
Zusje van Jagaciak is een topmodel dacht ik?
Goed plaatje.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed plaatje.
Overigens, mogen hier meer plaatjes gepost worden?
Gaviria en Ibarguen op 1 dag, hou je t nog?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die is de hele dag nog niet aan geweest. Dit kan een historische dag gaan worden.
En Yuberjen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaviria en Ibarguen op 1 dag, hou je t nog?
Ik zie Nattekrant nergens dus jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed plaatje.
Overigens, mogen hier meer plaatjes gepost worden?
Ik hoop dat Ibarguen wel aan de verwachtingen voldoet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaviria en Ibarguen op 1 dag, hou je t nog?
niets mis meequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ondeugend plaatje
http://e5.pudelek.pl/391c81a1453bdfbd66a013d651442c8dfedf7999
Die kijkt 'm zo uit je broek.quote:
Ik ga nog even snel voor de 100m halve finales beginnen aan de slag hoor, moet lukkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kijkt 'm zo uit je broek.
Zo ook weer een koopbahreiniquote:
In heat 2quote:
Gewoon 1 vlag maken waar gekochte atleten kunnen sportenquote:
Maar wie moet ze kopen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon 1 vlag maken waar gekochte atleten kunnen sporten
BOA ofzo.
KoopEuropeaan?quote:
Manchester City?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon 1 vlag maken waar gekochte atleten kunnen sporten
BOA ofzo.
De Ivoriaantjes zijn op de brommer weer jaquote:
Omdat de NOS overal een hype van maakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Waarom doet de NOS of Bolt god en koning tegelijk is?
Behalve Ahoure.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Ivoriaantjes zijn op de brommer weer ja
Snap ik ook niet, hij is overduidelijk de keizer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het net zo irritant, maar laten we wel wezen, dat doet echt de hele wereld hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Kerk en staat gescheiden houden inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Ta Lou is ook veel leuker dus dat is niet erg.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel het WR voor mensen met clitpiercing
Bij zowel de mannen als vrouwen stamt ie uit 1995.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef DO2 het volgende:
Is het WR voor het honkstipsprangen ook niet al 30 jaar oud, ofzo?
Die bakt er ook al tijden weinig meer van, dat Bracy er al uit ligt is dan weer wel een beetje een verrassing eigenlijkquote:
Juist in Nederland zou ik wel iets meer realiteit verwachten. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het net zo irritant, maar laten we wel wezen, dat doet echt de hele wereld hoor
Tegen Bolt, De Grasse en Brommell, die gaat dit nooit halenquote:
In welke context?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muller-Wohlfahrt genoemd
Dag is nu al geslaagd.
Collins, liep die niet ook voor een ander land eerst?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
Andrew Fisher, de meest Bahreinse naam ooit.
Doe eens niet zo negatiefquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist in Nederland zou ik wel iets meer realiteit verwachten. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ik snap dat verafgoden van sporters sowieso nooit. Alle sporters zijn ineens 'helden'. Donder lekker op joh, waarom ben je een held als je toevallig snel kan rennen/goed een bal in kan tikken/hard kan zwemmen.
De Bromer is inmiddels inderdaad wel versleten.quote:
Dat het helden zijn snap ik dan weer wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist in Nederland zou ik wel iets meer realiteit verwachten. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ik snap dat verafgoden van sporters sowieso nooit. Alle sporters zijn ineens 'helden'. Donder lekker op joh, waarom ben je een held als je toevallig snel kan rennen/goed een bal in kan tikken/hard kan zwemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |