Gewoon 1 vlag maken waar gekochte atleten kunnen sportenquote:
Maar wie moet ze kopen dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon 1 vlag maken waar gekochte atleten kunnen sporten
BOA ofzo.
KoopEuropeaan?quote:
Manchester City?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon 1 vlag maken waar gekochte atleten kunnen sporten
BOA ofzo.
Omdat de NOS overal een hype van maakt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Waarom doet de NOS of Bolt god en koning tegelijk is?
Behalve Ahoure.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Ivoriaantjes zijn op de brommer weer ja
Snap ik ook niet, hij is overduidelijk de keizer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het net zo irritant, maar laten we wel wezen, dat doet echt de hele wereld hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
Kerk en staat gescheiden houden inderdaadquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Wel het WR voor mensen met clitpiercing
Bij zowel de mannen als vrouwen stamt ie uit 1995.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef DO2 het volgende:
Is het WR voor het honkstipsprangen ook niet al 30 jaar oud, ofzo?
Die bakt er ook al tijden weinig meer van, dat Bracy er al uit ligt is dan weer wel een beetje een verrassing eigenlijkquote:
Juist in Nederland zou ik wel iets meer realiteit verwachten. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het net zo irritant, maar laten we wel wezen, dat doet echt de hele wereld hoor
In welke context?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muller-Wohlfahrt genoemd
Dag is nu al geslaagd.
Collins, liep die niet ook voor een ander land eerst?quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:05 schreef heywoodu het volgende:
Andrew Fisher, de meest Bahreinse naam ooit.
Doe eens niet zo negatiefquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist in Nederland zou ik wel iets meer realiteit verwachten. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ik snap dat verafgoden van sporters sowieso nooit. Alle sporters zijn ineens 'helden'. Donder lekker op joh, waarom ben je een held als je toevallig snel kan rennen/goed een bal in kan tikken/hard kan zwemmen.
De Bromer is inmiddels inderdaad wel versleten.quote:
Dat het helden zijn snap ik dan weer wel hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 02:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juist in Nederland zou ik wel iets meer realiteit verwachten. Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg.
Ik snap dat verafgoden van sporters sowieso nooit. Alle sporters zijn ineens 'helden'. Donder lekker op joh, waarom ben je een held als je toevallig snel kan rennen/goed een bal in kan tikken/hard kan zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |