notarieel recht beste rechtquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rechtspersonengenot internationaal belastingrechtgenot
Altijd weer die buitenlanders he.quote:
COJONES MUCHOOOOquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan jouw Spaans
Hmm. Voor zover het samenhangt met de Successiewet enzo is het wel aardigquote:
Ik vermoed dat er weinig dingen zijn waarin Fylax beter is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn Nederlands is beter dan jouw Spaans
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewdquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er weinig dingen zijn waarin Fylax beter is.
Overschat wijfquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft wel DionneGodin geïnterviewd
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat deed die andere autist toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slecht, matige smaak. Uiteraard heb ik het wel over Staxgodin en niet deze walgelijke versiequote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal daarna wel aangifte hebben gedaan van aanranding zeker.
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:39 schreef Bolasie het volgende:
De kont van Dione (een paar dagen terug op tv te zien) is wel god natuurlijk
Dionne is plat als een visje
preciesquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een sympathiek en lekker wijf. Ik zou het wel weten
Over welke straten loop jij zoal?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar
Dit dus. Caldas kan hier slechts van dromen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
preciesik heb haar meerdere malen van dichtbij mofen bekijken, zelfs nog een foto met haar
Niet in boerendorpen vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
De straten van Rotterdam natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Over welke straten loop jij zoal?
Over overschat gesprokenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Heb ik ook 1 x gehad, bleek het Hans Kraaij te zijn aan de voorkantquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Tagliano het volgende:
Overigens heb ik Helene Hendriks van dichtbij mogen bekijken
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komenquote:
Tijd om eens met jou over een straatje te lopen danquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De straten van Rotterdam natuurlijkUiteraard wel in de goede buurt
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gemiddeld blondje, als je over straat loopt zie je er binnen 5 minuten een paar. Ze is niet lelijk hoor, maar ook niet speciaal imo.
PC Hoofdstraat zal het ook niet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat wist ik al ja. Uiteraard moeten we nu wel de specifieke straten te weten komen
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:43 schreef Redefine het volgende:
Billy Bakker moet gewoon het hoofdpersonage van een hockey stripboek worden.
Dit wilde ik net postenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn zus zit in Utopia. Die heet ook Billy dus
Ik bespeur hier kijkers van Utopiaquote:
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij heet ze ook Bakker HAHAHAHAHA GENOTTT
Ik hoopte op een juichtopic, is het weer verkapte SC geworden...quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Nattekat nu niet ingrijpt
Ik moet soms verplicht meekijken anders krijg ik een gagball in mijn mond en een aubergine in mn reet dusja keus zo gemaakt Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[..]
Ik bespeur hier kijkers van Utopia
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[info]
Dit is een hockeytopic. Voor slowchat, ga naar dit topic: OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
[/info]
sowquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zat tijdens de wedstrijd zelf ook te slowchatten. Vrij inconsequent weer.
Andere mods geven jou gelijk Tagliano.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niemand gaat meer posten let opquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
40 posts SC vergelijken met 3
Nu weer over hockey en vernedering van Aussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |