SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Kan je dagelijks een update doen van je gewicht? Ik ben erg benieuwd hoe hard het toeneemtquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb nog een bakje notenmelange. Die gaat er het eerst aan.
Dat boeit me dus echt helemaal niets.quote:
Als je al 200 kilo weegt maakt het niet zoveel uit hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je dagelijks een update doen van je gewicht? Ik ben erg benieuwd hoe hard het toeneemt
Geweldig niveau.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
400 meter finale
Kirani, Merritt en Van Niekerk. Wordt geweldig
Nee mij eigenlijk ook niet Rellende_Rotscholier.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat boeit me dus echt helemaal niets.
Hoe weet je dat marcodej 200 kilo weegt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je al 200 kilo weegt maakt het niet zoveel uit hoor.
Is gewoon een kloontje van Skedquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet je dat marcodej 200 kilo weegt?
Zesde zintuig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe weet je dat marcodej 200 kilo weegt?
Ga lekker hockey kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
OS / [SC] FOK! Holland House #3 SC genot
Het is daar idd best saaiquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Als je zelf al plaatjes gaat lopen posten is dit een beetje tegenstrijdigquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Heeft zich net in de scratch al opgeblazen met een op zich prima actie. Jammer dat hij de benen niet had.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Buyst is op de weg ook al vies slecht.
De actie was dus niet prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:05 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Heeft zich net in de scratch al opgeblazen met een op zich prima actie. Jammer dat hij de benen niet had.
Dat mag je gewoon van de belasting aftrekken!quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pff de Europese publieke omroepen verplichten je wel tot een flinke kwantiteit aan extra schermen om de OS een beetje fatsoenlijk te kunnen volgen.
Ik kan geen hekel hebben aan de godinnen van de meerkamp.quote:
Ik dacht dat ik even perfect naar Sporza kon switchen in de rust van het tennis, zijn ze daar aan het turnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Max23 het volgende:
Veldt nu![]()
![]()
1:09.655
2:13.991
3:17.859
4:21.793
Tijdens het afgelopen WK waren dit de (tussen)tijden van Veldt
Tegenstander Zakharov was op dat WK 1 seconde langzamer
quote:
Helaasch.quote:
Oei oei, iemand uit Deventer een Zwolse noemenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligtlee uit Zwolle#werkenbijdenos
Wat is een ntoernooi?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij komt ze uit Eerbeek.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oei oei, iemand uit Deventer een Zwolse noemen
"ntoernooi"quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar woont ze nu ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze uit Eerbeek.
Pauperoord.
13e met een diplomatisch randjequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval niet laatsteVeldtgod
Ik doe een voorspelling: Dit geldt niet voor de Britten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op Monteiro na, is iedereen dat tot nu toe
Oja, daar ben ik een keer geweest, wat een treurnisquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze is daar vrijwillig gaan wonen?
Die is goed gek.
Dat mag ik hopen, want Cav werd pas 13e daar in 4:27quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: Dit geldt niet voor de Britten.
Wanneer is nu de herkansing van het team sprint toernooi? Zag dat vanavond nog steeds op de site van de NOS staan namelijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:
De superzwaargewichtklassen zijn echt aids jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks nog gewichtheffen met een smerigdikke Amerikaanse van 140.34 kilo
Na de achtervolging van het omnium. De sprint bij de dames idd, niet de teamsprint.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer is nu de herkansing van het team sprint toernooi? Zag dat vanavond nog steeds op de site van de NOS staan namelijk
Teamsprinttoernooi is al voorbijquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer is nu de herkansing van het team sprint toernooi? Zag dat vanavond nog steeds op de site van de NOS staan namelijk
Puntenkoers in de sprint.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Na de achtervolging van het omnium.
Ja dat is de NOS faal slimmerikquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teamsprinttoernooi is al voorbij
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teamsprinttoernooi is al voorbij
De NOS site en vooral de blogs lijken mij inderdaad de afdeling voor de stagiairs ja. Wordt ook niet nagekeken door anderen en ook niet altijd meer aangepast...quote:
Rest is te druk met verhalen vertellen aan de kijkersquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS site en vooral de blogs lijken mij inderdaad de afdeling voor de stagiairs ja. Wordt ook niet nagekeken door anderen en ook niet altijd meer aangepast...
Ah ik dacht jij ook niet serieus was, daarom mijn niet serieuze reactie daar weer op. Never mind in ieder geval.quote:
Wint ze met gemak.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ligtlee tegen Krupeckaite morgen, ben benieuwd wat ze kan
Dat is echt fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rest is te druk met verhalen vertellen aan de kijkers
Ik heb vernomen dat dit niet mag.quote:
Ik las over het teamsprint heen. Maar dat komt dus door de NOSstagiairfaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ik dacht jij ook niet serieus was, daarom mijn niet serieuze reactie daar weer op. Never mind in ieder geval.
Je moet altijd uitgaan van falen in deze context.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik las over het teamsprint heen. Maar dat komt dus door de NOSstagiairfaal.
Nattekrant zit ook in het hockeytopic, dus die ziet dit niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dit niet mag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nattekrant zit ook in het hockeytopic, dus die ziet dit niet.Hij denkt dat hij eh veel weet van allerlei sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles goed?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Viviani moet er even niet zo veel van bakken.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nattekrant zit ook in het hockeytopic, dus die ziet dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede spoiler.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Hij rijdt voor Sky.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Viviani echt een waardeloze renner.
Niet hier.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef Redefine het volgende:
Sjaak Brinkman gaat straks weer even gezellig analyseren, gaat een vrolijke boel worden.
Iets meer respect voor een tweevoudig omniumwereldkampioen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
Nou eens zien of die hypetrain blijft rijden
Al aangepast, verkeerd geschakeld qua tabblad.quote:
Ja Schippers is ook WK en vice-WK Stinhoquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets meer respect voor een tweevoudig omniumwereldkampioen.
De ene groep vindt hem een schitterend talent, de andere groep is weer de Britse Wielergoden beu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:38 schreef truedestiny het volgende:
Waarom is die man zo populair hier
Die is gewend hoogtemeters te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:39 schreef Wombcat het volgende:
Gaviria maakt teveel meters. Zit regelmatig op de rode lijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is gewend hoogtemeters te maken.
Die is alweer een creatief smoesje aan het bedenken.quote:
Wiggoquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef truedestiny het volgende:
Wie zal de klokkenluider bij de Britten worden?
Ik kijk op de NOS stream en loop achter, dus ik moet dit topic ontlopen tijdens races.quote:
Wat gaat er nu door je heen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk op de NOS stream en loop achter, dus ik moet dit topic ontlopen tijdens races.
Goede vraagquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Syntix het volgende:
GB![]()
wtf hebben die de laatste weken gedaan![]()
Geen kans die wordt gelijk koudgemaakt door Coe of Brailsford.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef truedestiny het volgende:
Wie zal de klokkenluider bij de Britten worden?
Ga je me al gelijk geven?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Elf seconden sneller dan in Londen, waarom ook niet.
Goed gepiekt.quote:
En zelfs dat scheelde heel erg weinigquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ligtlee is nog de enige die de Britten van een gouden plak heeft afgehouden van een discipline waar ze aan mee deden toch?
ze zijn in bloedvorm en leggen de hematohypocrieten het zwijgen op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Syntix het volgende:
GB![]()
wtf hebben die de laatste weken gedaan![]()
Nee, want zelfs als Cavendish alle resterende onderdelen wint en Gaviria roemloos laatste eindigt doet dat niets af aan mijn posts.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, want zelfs als Cavendish alle resterende onderdelen wint en Gaviria roemloos laatste eindigt doet dat niets af aan mijn posts.
Hij faalt hard.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet Gaviria gewoon wat hij kan of is dit weer een strike van de Britse Wielergoden?
Net als in Milan San Remo dus.quote:
Als je die voorspelling nu een uur eerder had gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspelling: Cavendish verslaat Gaviria op het omnium.
Hierna trouwens de afvalrace van het omniumquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspelling: Cavendish verslaat Gaviria op het omnium.
Dat is echt een TOPSHOW ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hierna trouwens de afvalrace van het omnium
Dat is echt het tofste onderdeel
Ik mis Madison op OSquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had Cavendish als favoriet, jij Gaviria. Ik heb gelijk.quote:
Hoe laat is dat, misschien pik ik die nog even mee?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |