Daar woont ze nu ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij komt ze uit Eerbeek.
Pauperoord.
13e met een diplomatisch randjequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
In ieder geval niet laatsteVeldtgod
Ik doe een voorspelling: Dit geldt niet voor de Britten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op Monteiro na, is iedereen dat tot nu toe
Oja, daar ben ik een keer geweest, wat een treurnisquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze is daar vrijwillig gaan wonen?
Die is goed gek.
Dat mag ik hopen, want Cav werd pas 13e daar in 4:27quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doe een voorspelling: Dit geldt niet voor de Britten.
Wanneer is nu de herkansing van het team sprint toernooi? Zag dat vanavond nog steeds op de site van de NOS staan namelijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ligtlee uit Zwolle#werkenbijdenos
watquote:
De superzwaargewichtklassen zijn echt aids jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks nog gewichtheffen met een smerigdikke Amerikaanse van 140.34 kilo
Na de achtervolging van het omnium. De sprint bij de dames idd, niet de teamsprint.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer is nu de herkansing van het team sprint toernooi? Zag dat vanavond nog steeds op de site van de NOS staan namelijk
Teamsprinttoernooi is al voorbijquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer is nu de herkansing van het team sprint toernooi? Zag dat vanavond nog steeds op de site van de NOS staan namelijk
Puntenkoers in de sprint.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Na de achtervolging van het omnium.
Ja dat is de NOS faal slimmerikquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teamsprinttoernooi is al voorbij
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Teamsprinttoernooi is al voorbij
De NOS site en vooral de blogs lijken mij inderdaad de afdeling voor de stagiairs ja. Wordt ook niet nagekeken door anderen en ook niet altijd meer aangepast...quote:
Rest is te druk met verhalen vertellen aan de kijkersquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
De NOS site en vooral de blogs lijken mij inderdaad de afdeling voor de stagiairs ja. Wordt ook niet nagekeken door anderen en ook niet altijd meer aangepast...
Ah ik dacht jij ook niet serieus was, daarom mijn niet serieuze reactie daar weer op. Never mind in ieder geval.quote:
Wint ze met gemak.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ligtlee tegen Krupeckaite morgen, ben benieuwd wat ze kan
Dat is echt fantastischquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rest is te druk met verhalen vertellen aan de kijkers
Ik heb vernomen dat dit niet mag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |