Wiggoquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef truedestiny het volgende:
Wie zal de klokkenluider bij de Britten worden?
Ik kijk op de NOS stream en loop achter, dus ik moet dit topic ontlopen tijdens races.quote:
Wat gaat er nu door je heen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk op de NOS stream en loop achter, dus ik moet dit topic ontlopen tijdens races.
Goede vraagquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Syntix het volgende:
GB![]()
wtf hebben die de laatste weken gedaan![]()
Geen kans die wordt gelijk koudgemaakt door Coe of Brailsford.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef truedestiny het volgende:
Wie zal de klokkenluider bij de Britten worden?
Ga je me al gelijk geven?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Elf seconden sneller dan in Londen, waarom ook niet.
Goed gepiekt.quote:
En zelfs dat scheelde heel erg weinigquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ligtlee is nog de enige die de Britten van een gouden plak heeft afgehouden van een discipline waar ze aan mee deden toch?
ze zijn in bloedvorm en leggen de hematohypocrieten het zwijgen op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Syntix het volgende:
GB![]()
wtf hebben die de laatste weken gedaan![]()
Nee, want zelfs als Cavendish alle resterende onderdelen wint en Gaviria roemloos laatste eindigt doet dat niets af aan mijn posts.quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, want zelfs als Cavendish alle resterende onderdelen wint en Gaviria roemloos laatste eindigt doet dat niets af aan mijn posts.
Hij faalt hard.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet Gaviria gewoon wat hij kan of is dit weer een strike van de Britse Wielergoden?
Net als in Milan San Remo dus.quote:
Als je die voorspelling nu een uur eerder had gedaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspelling: Cavendish verslaat Gaviria op het omnium.
Hierna trouwens de afvalrace van het omniumquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorspelling: Cavendish verslaat Gaviria op het omnium.
Dat is echt een TOPSHOW ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hierna trouwens de afvalrace van het omnium
Dat is echt het tofste onderdeel
Ik mis Madison op OSquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had Cavendish als favoriet, jij Gaviria. Ik heb gelijk.quote:
Hoe laat is dat, misschien pik ik die nog even mee?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |