SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Meelezen zonder te luisteren is misschien nog wel leuker...
Op dit moment sowieso wel even ja, omdat er ongeveer elke 10 seconden wordt geswitcht tussen Tailfox en Gup...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Meelezen zonder te luisteren is misschien nog wel leuker...
Ik deel (helaas) deze mening. Het stuitert alle kanten op, het knalt eruit, het wordt onderbroken.quote:
U hep een DMquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:38 schreef Fogel het volgende:
Er staat een fout in de TT...
Messing Up Met Tailfox een optie?
even luuster'nquote:
Een mirakel, een wonder!quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
WoohooGeen andere nummers er doorheen
Ik ben bang dat je te vroeg hebt gejuicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:41 schreef knokkels het volgende:
WoohooGeen andere nummers er doorheen
Ik had nog wel een marge ingebouwdquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je te vroeg hebt gejuicht.
Ik weet niet hoe je latency settings nu staan?quote:
ben ik het mee eensquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot 22.00 uur is inderdaad misschien lang genoeg...
Onder de huidige omstandigheden is het nog een hele zit om dat als luisteraar vol te houden, hoe goedbedoeld deze uitzending ook is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot 22.00 uur is inderdaad misschien lang genoeg...
geen flauw idee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus, hoe krijg je het elke keer voor elkaar?
bekabeld. ben de hele week bij mijn vriendin geweest daht dat hij het gewoon deedquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:46 schreef ToT het volgende:
Tail, draai je draadloos?
En zijn er meer mensen bij jou thuis online nu?
Ben je met nog meer dingen bezig?
Dan is het de schuld van Knokkels...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef tailfox het volgende:
ik heb alles ge3daan wat knokkels heeft gezegd.
ik heb alleen een browser open.
Naaktfotos van Henkelien naar knokkels sturen helpt niks voor je problemen he?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:50 schreef tailfox het volgende:
ik heb alles ge3daan wat knokkels heeft gezegd.
ik heb alleen een browser open.
please dont cry draai ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
Even een testje... Nadat de latency settings veranderd zijn, moet je weer "leeg" beginnen.
Dus is tail nu Traktor aan het afsluiten, en weer inloggen op de stream
ben aan het streamenquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naaktfotos van Henkelien naar knokkels sturen helpt niks voor je problemen he?
Waarom dan ook Traktor?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef knokkels het volgende:
Even een testje... Nadat de latency settings veranderd zijn, moet je weer "leeg" beginnen.
Dus is tail nu Traktor aan het afsluiten, en weer inloggen op de stream
Dat hoor ik nu.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naaktfotos van Henkelien naar knokkels sturen helpt niks voor je problemen he?
I'm just trying to helpquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is het de schuld van Knokkels...
Omdat ie daarmee streamt. Ik weet niet zeker of die latency settings on the fly worden bijgewerkt met Traktor, daarom.quote:
Snap ik, maar kennelijk werkt dat dus niet goed...quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat ie daarmee streamt. Ik weet niet zeker of die latency settings on the fly worden bijgewerkt met Traktor, daarom.
Vervelend. Hopelijk vind je er snel een oplossing voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[ afbeelding ] probleem gevonden.
dit is met kabel ik ga morgen maar eens beneden meten en kpn bellen
Oww... wow... Dat is best wel karigquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
Met zo'n upload gaat het niet goed idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
Nahuh. Niet bellen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
Ah!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nahuh. Niet bellen.
@KPNWebcare. Die snappen het beter.![]()
En ze zijn momenteel nog bereikbaar
ik ga eerst ff beneneden metenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nahuh. Niet bellen.
@KPNWebcare. Die snappen het beter.![]()
En ze zijn momenteel nog bereikbaar
Zij kunnen dat ook doenquote:
Waarom heb je de server in Woking (UK) geselecteerd?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
heb edge en geen toolbarsquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Niet toevallig wat vage toolbars in je browser?
dat was de snelstequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Waarom heb je de server in Woking (UK) geselecteerd?
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar er is niemand anders in huis online nu?
tail's verbinding heeft Jezus nodigquote:
Je hebt hongerquote:
Net een flink stuk bosbessentaart op.quote:
Lekker! Maar het een sluit het andere niet uit natuurlijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Net een flink stuk bosbessentaart op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Nice!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Nog wat knalwerk van gisteravond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechts een impressie, de rest is nog aan het uploaden...
oww wow. Nice!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een erg fijne vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Dit geeft wel een mooi beeld.
Schepen, Rijn, met Bengaals vuur verlichte kades en vuurwerk er boven...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgenavond ben ik weer thuis, was maar een weekendje...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ziet eruit als een erg fijne vakantie
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgenavond ben ik weer thuis, was maar een weekendje...
Nee joh, maar je schrijft was maar een weekendje...quote:
Dude! Mooie foto'squote:Op zondag 14 augustus 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ons is dit een tussendoortje, ja...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, maar je schrijft was maar een weekendje...
en daar moest ik om lachen
Jullie genieten er toch vanquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor ons is dit een tussendoortje, ja...
Ziet er allemaal mooi uit hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vergeet wel eens dat anderen zoiets anders zien dan wij...
Ik vind het leuk dat jullie ons laten meegenietenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vergeet wel eens dat anderen zoiets anders zien dan wij...
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de hoofd-jingle voor morgenavond af.
Het belooft echt een bijzondere uitzending te worden...
Eric The Half-a-Bee komt voorbij?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft de hoofd-jingle voor morgenavond af.
Het belooft echt een bijzondere uitzending te worden...
Oeh, Bax-Shop. Symph is losgegaan op audio equipment?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie foto's, zeg en lekker joh, zo'n weekend als verjaardagskado. Wij zijn met vertraging net terug van een weekend familiebezoek. Op de heen- en terugweg 3 kwartier vertraging, dan duurt de reis opeens zo'n 3 uur en da's best veel. Lekker van de zon genoten, rondje kringlopen en Baxshop gedaan, bijgekletst met familie en vandaag een dagje Veere gedaan, was lang geleden dat ik daar was geweest.
welkom terugquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooie foto's, zeg en lekker joh, zo'n weekend als verjaardagskado. Wij zijn met vertraging net terug van een weekend familiebezoek. Op de heen- en terugweg 3 kwartier vertraging, dan duurt de reis opeens zo'n 3 uur en da's best veel. Lekker van de zon genoten, rondje kringlopen en Baxshop gedaan, bijgekletst met familie en vandaag een dagje Veere gedaan, was lang geleden dat ik daar was geweest.
Nee, maar ik raad iedereen wél aan om te luisteren....quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eric The Half-a-Bee komt voorbij?
Op de vertraging na, klinkt dat ook wel prettig...quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
je kunt er maar vroeg bijzijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft een verlanglijstje voor de kerst samengesteld bij Baxshop
Da's mest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ruim jij de stront van je paarden onderweg op?
Oh?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Dus nu moet ie de komende maanden zoet zijn, zodat de Kerstman zijn eisen inwilligt verlanglijstje goedkeurt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
ken je Sjakie en de Chocoladefabriek?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, Bax-Shop. Symph is losgegaan op audio equipment?
Ben meer van de pindakaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken je Sjakie en de Chocokadefabriek?
Ik ben bekender met Sjakie en de Chocoladefabriek.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ken je Sjakie en de Chocokadefabriek?
DDMquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
Huppelend rondlopen met een grote smile, en opgetogen DDM overal heen trekken. Ik zie het voor me gewoon
Diverse metalen zijn ook prima voor de tuin.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis en ideaal voor de rozen.
Whehe, nee, nu niet, had ze in mijn oren.quote:
wat heb je nu weer gedaanquote:
Ja vooral die zware.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diverse metalen zijn ook prima voor de tuin.
Ook gratis...
Mijn ninja-edit was te traagquote:
ik was met apparatuur aan het slepen, ik leek wel een volleerde roadiequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben bekender met Sjakie en de Chocoladefabriek.![]()
Maar ik snap hem.![]()
Huppelend rondlopen met een grote smile, en opgetogen DDM overal heen trekken. Ik zie het voor me gewoon
Hehehe, een gedachte waar ik jarenlang mee rondgelopen heb en die me soms nog steeds wel eens besluipt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, dat is trouwens wel een erg negatief punt met de scheiding. Kan een weer duren voordat iemand me vind als ik weer eens wat doms heb gedaan zoals ergens vanaf flikkeren of in mijn hand zagen enzo.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, dat is trouwens wel een erg negatief punt met de scheiding. Kan een week duren voordat iemand me vind als ik weer eens wat doms heb gedaan zoals ergens vanaf flikkeren of in mijn hand zagen enzo.
Ik coach je wel als je hulp nodig hebt als je in je hand gesneden hebt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, dat is trouwens wel een erg negatief punt met de scheiding. Kan een weer duren voordat iemand me vind als ik weer eens wat doms heb gedaan zoals ergens vanaf flikkeren of in mijn hand zagen enzo.
Survivingquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:37 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
Welk een partij lieflijke liedjes weer![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
Domme dingen doen was trouwens wel een ding toen ik nog in het ziekenhuis werkte en mijn kantoor met een arts deelde. Samen met collegas de houding hebben "we zijn toch al in het ziekenhuis, go for it".
Eerst een afspraak maken..quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar juist als je in een ziekenhuis iets overkomt, schijnt het erg lang te duren voordat je de juiste hulp krijgt!
Begin steeds meer in de rol van radio DJ te groeien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
Ooit geprobeerd dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:44 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar juist als je in een ziekenhuis iets overkomt, schijnt het erg lang te duren voordat je de juiste hulp krijgt!
't Lijkt Knuffelrock welquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
Mijn laatste spychiater werd gek van me en is onder behandeling nu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Fogel het volgende:
Eerst een afspraak maken, dan pas iets doms gaan doen en dan op tijd een consult hebben?
Ik heb wel eens een hartstilstand gehad in het ziekenhuis, maar ik hing toen nog aan de monitor, dus toen kwam de hulp wel snel.quote:
Dokter? Hoort mijn arm er zo bij te hangen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:43 schreef Fogel het volgende:
Domme dingen doen was trouwens wel een ding toen ik nog in het ziekenhuis werkte en mijn kantoor met een arts deelde. Samen met collegas de houding hebben "we zijn toch al in het ziekenhuis, go for it".
Nu nog een micquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Begin steeds meer in de rol van radio DJ te groeien.
Ik heb zelf mijn micset verkocht aan een dj hier, en ga binnenkort weer een (andere) mic gebruiken in mijn shows: mijn Takstar SGC-598 die ik toentertijd voor mijn GoPro had gekocht.quote:
Piet, dank je wel voor de muziekjes, ik ga eens slapenquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die vergeet ik dan steeds uit te zetten.
Ow ik had laatst nog een leuke gevonden voor 15 euro. Goede kwamiteit, maar je moet hem wel direct onder je snufferd houden. Zoek ik ff op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
IQ drops zijn best kut.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een hartstilstand gehad in het ziekenhuis, maar ik hing toen nog aan de monitor, dus toen kwam de hulp wel snel.Ze gaven het alleen wel bijna op toen ze eindelijk mijn hart weer aan het lopen kregen. Verder niks aan over gehouden of zo hoor. [ afbeelding ] (Alleen een iq-drop van 140 naar 120
)
Nee maar er is wel eens onderzoek naar gedaan, maar als kanttekening: het ging om 112-meldingen, dus mensen die vanuit een ziekenhuis 112 belden (geen idee waarom je dat zou doen trouwens) kregen vaak pas erg laat hulp.
Oh, een knokkeltjequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oh nice!quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn micset verkocht aan een dj hier, en ga binnenkort weer een (andere) mic gebruiken in mijn shows: mijn Takstar SGC-598 die ik toentertijd voor mijn GoPro had gekocht.
Cheap-ass dingetje, maar het heeft een best aardig geluid!
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Piet, dank je wel voor de muziekjes, ik ga eens slapen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben 2x met ziekenauto na motorcrash op EHBO terecht gekomen, eerste keer had ik flinke wond op scheenbeen, 2e keer met ik meteen met taxi weer vertrokken om motor op te halen.
Mijn beschermengel was steeds bij me.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:01 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar wel kut van de crashes natuurlijk.
Frusterend? Neeeeeeee johquote:
Slaap lekker just mequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
Piet, dank je wel voor de muziekjes, ik ga eens slapen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft het gevoel dat Piet een serenade brengt aan zijn Muts
Die ligt op de bank te genieten nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
* knokkels heeft het gevoel dat Piet een serenade brengt aan zijn Muts
1 van de dingen die ik er aan over heb gehouden is dat ik vaak dingen moeilijker onder woorden kan brengen (in real life, niet in tekst), en verder bijvoorbeeld dat als ik onderbroken word, ik mijn verhaal echt volkomen kwijt kan raken.quote:
I knew itquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die ligt op de bank te genieten nu.
Maakt niet uit, ik ben sowieso niet te volgen. Borderline.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de dingen die ik er aan over heb gehouden is dat ik vaak dingen moeilijker onder woorden kan brengen (in real life, niet in tekst), en verder bijvoorbeeld dat als ik onderbroken word, ik mijn verhaal echt volkomen kwijt kan raken.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben sowieso niet te volgen. Borderline.
Wat lijken wij extreem op elkaar, ToTquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de dingen die ik er aan over heb gehouden is dat ik vaak dingen moeilijker onder woorden kan brengen (in real life, niet in tekst), en verder bijvoorbeeld dat als ik onderbroken word, ik mijn verhaal echt volkomen kwijt kan raken.
Je bent wel geniaal, Pietquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben sowieso niet te volgen. Borderline.
Awww en zo bescheiden ookquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Echt niet, wel goed met wat dingen maar dat is het dan.
Hehehe precies ja!quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat lijken wij extreem op elkaar, ToT![]()
Nou ja met typen kan je je verhaal rustig in je hoofd opmaken. Dat is wat lastiger als je aan het praten bent.![]()
En het verhaal kw......... ehhhhh?? Waar was ik over aan het .. ehh...
To de point ben ik dan meestal met wat gelul erom heen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awww en zo bescheiden ook![]()
Altijd leuk met je aan de telefoon![]()
whehehe ... tegen de tijd dat ik het op wil schrijven ben ik het meestal toch al kwijtquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe precies ja!
Ja als de setting goed is en ik heb iemand tegenover me die aandachtig luistert, kan ik heel goed uit mijn woorden komen met vaak allerlei zijsprongen, die uiteindelijk toch duidelijk invloed op het verhaal zelf hebben en nodig zijn om tot het eindpunt te komen.Mijn begeleidster staat hier echt stomverbaasd om!
In het begin probeerde ze me nog wel eens van die zijsprongen af te krijgen, maar dat frustreerde me enorm en dan raakte ik de draad altijd volkomen kwijt. Soms moest ik echt mezelf helemaal afsluiten voor wat ze zei of zelfs tijdens haar onderbreking echt opschrijven wat ik wilde zeggen (echt een pro tip!), maar ze heeft gemerkt dat als ze me gewoon mijn verhaal laat doen, dat het allemaal vanzelf volkomen duidelijk wordt!
Maar met NORMALE 1 op 1 gesprekken, zeker op sociaal gebied?Forget it!
Maar dat komt ook wel weer deels door mijn autisme.
Kan wel keer therapeutisch langskomen als rasechte borderliner.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef ToT het volgende:
Maar met NORMALE 1 op 1 gesprekken, zeker op sociaal gebied?Forget it!
Maar dat komt ook wel weer deels door mijn autisme.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
whehehe ... tegen de tijd dat ik het op wil schrijven ben ik het meestal toch al kwijt![]()
Jammer van die ruiter uit Lunteren trouwens. Die viel niet in de medailles toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
To de point ben ik dan meestal met wat gelul erom heen.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel keer therapeutisch langskomen als rasechte borderliner.
Ben realist, die heeft het gewoon goed gedaan en zijn beste onderdeel komt nog.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jammer van die ruiter uit Lunteren trouwens. Die viel niet in de medailles toch?
Ik ook. Nu heb ik gelukkig een whiteboardquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vergeet meestal pen en papier neer te leggen voor ik zo'n gesprek in ga!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook. Nu heb ik gelukkig een whiteboard
Ik ook, maar ik vind het juist handig.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb fotografisch geheugen, dat is erg lastig soms.
Jij kent hem persoonlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben realist, die heeft het gewoon goed gedaan en zijn beste onderdeel komt nog.
Onthoud de meest nutteloze feiten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het juist handig.
mijn foto's zijn nogal vervaagdquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb fotografisch geheugen, dat is erg lastig soms.
Paard en ruiter al vanaf geboorte eik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jij kent hem persoonlijk?![]()
Mooie stal heeft ie
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onthoud de meest nutteloze feiten.
Ik ken de afstamming van erg veel paarden uit mijn hoofd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef ToT het volgende:
[..]Same here! Je kon me vroeger een willekeurig plaatje van Suske & Wiske laten zien en ik kon je zo vertellen uit welk album het kwam, en zelfs op welke pagina en waar op de pagina!
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
De bandnamen en titel van nummer zijn ook geweldig.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe (kan ogen niet meer open houden) en gaat slapen.
Veel plezier nog en tot morgen.
* Elfletterig heeft veel zin in morgenavond![]()
Trusten
Lekker fris, die doosquote:
Slaap lekker Elfquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is moe (kan ogen niet meer open houden) en gaat slapen.
Veel plezier nog en tot morgen.
* Elfletterig heeft veel zin in morgenavond![]()
Trusten
Zwart geld stinkt nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn geld uit oude sok wil je niet ruiken.
Hehehe enjoy!quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat helemaal los hier, Thai wierie erbij, van die gepeste met touwtjes.
lekker wel ...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zucht. http://radio49.nl/listen.pls
Thai stick?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gaat helemaal los hier, Thai wierie erbij, van die gepeste met touwtjes.
FANNquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
FANN![]()
* knokkels druipt van stoel af
Woohooquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die waren op doorreis en schoonzoon heeft brok gekregen.
Ken je het ruiken dan ?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je de hele dag in je bed liggen stinken ofzo?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is de muziek beetje naar je zin?
Nee, maar wel op de één of andere manier ''druk'' vraag me niet met watquote:
Vind het wel grappig om te zien dat ik meer aandacht van andere vrouwen krijg sinds trouwen en dan ook nog wat knollen erbij.quote:
Leef met je mee Sjoef.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest .. Maar ik vind je nog net zo lief hoor
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest .. Maar ik vind je nog net zo lief hoor
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vind het wel grappig om te zien dat ik meer aandacht van andere vrouwen krijg sinds trouwen en dan ook nog wat knollen erbij.
Heb je liever een dwarsligger?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...
kweeniet
Nee, ook niet.. kweeniet wat ik bedol eigenlijk, of kan het niet uitleggenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je liever een dwarsligger?
De oudste is 27 en ben inmiddels 34 jaar getrouwd, het was liefde op 1e blik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?
met je knol of met je muts?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De oudste is 27 en ben inmiddels 34 jaar getrouwd, het was liefde op 1e blik.
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelfquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind jou ook wel lief hoor Chuf, alleen je hebt nooit een mening ofzo...
kweeniet
Weet zeker dat we samen gezellig kunnen stappen, heb mijn eigen muts al.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:27 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet zoveel met knollen Piet dus van mij heb je niks te vrezen
o jawel, stappen kan welquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Weet zeker dat we samen gezellig kunnen stappen, heb mijn eigen muts al.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zijn het de knollen of ben jij het die ze zo aantrekt?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]! Heb ik al die jaren een kat gehad, blijkt het dat ik een PAARD moest hebben
!
Tweelingen toevallig?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelf
wordt jij ooit wel een boos?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit zo duidelijk in idd.. Misschien hou ik me wel met opzet wat op de vlakte.. Ik ben heel algemeen, maar toch mezelf
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuiptquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben Brabander die zijn inmiddels berucht daarvoor.
quote:
Heb keer verloren van schoonmoeder.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuipt
Maar ik ben je schoonmoeder niet, belief me...........quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb keer verloren van schoonmoeder.
Droge kloten zijn nooit grappigquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:34 schreef FANN het volgende:
ik vind dat droogkloterig dan wel weer grappig
Da's een taaie.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik ben je schoonmoeder niet, belief me...........
Aha!quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met vrouw wel ... Nu bijna nooit meer
Daar is niks voor nodig met jouw gestelquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij wel zo onder tafel zuipt
Is er geen baantje ergens als diplomaat ergens voor je?quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger met vrouw wel ... Nu bijna nooit meer
Das veels te lang geleden... Ben ik vergetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Aha!
waarom werd je boos dan?![]()
vertel eens
Te hard gebakken?quote:
neequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is niks voor nodig met jouw gestel
ja jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Das veels te lang geleden... Ben ik vergeten
Ooit wel bij BUZA op visitatie geweest voor op de ambassades en zo ... Niets gewordenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is er geen baantje ergens als diplomaat ergens voor je?
Jammer, je lijkt me wel goede kandidaat daarvoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit wel bij BUZA op visitatie geweest voor op de ambassades en zo ... Niets geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |