Dat moet gewoon kunnen. Daar is niets mis mee.quote:
Nou, vooruit. Helemaal naar beneden scrollen TV / Zomergasten 2016 #5 Wat is dit voor interview?!quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:00 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat moet gewoon kunnen. Daar is niets mis mee.
Kun je je grapje hier nog even herhalen opdat ik kan beoordelen of het een leuk grapje was? Bvb dank.
Hij is leuk!quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:09 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Helemaal naar beneden scrollen TV / Zomergasten 2016 #5 Wat is dit voor interview?!
High hopes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht vanavond met Hedy wel wat meer inhoud dan de vorige week.
Het zal wat minder luchtig zijn, neem ik aan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef golfer het volgende:
Dankjequote:Op zondag 14 augustus 2016 20:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij is leuk!
Hedy is natuurlijk best een verdomd interessant wijf. Ik sluit niet uit dat het best een boeiende aflevering kan worden. Waar ik graag morgen over lees hier. De wekker staat op 05:15 dus kijken trek ik niet. Het duurt mij ook allemaal een ietsje te lang moet ik zeggen.
Ha ha ha. Ik moet altijd zo om je lachen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:14 schreef golfer het volgende:
Ik miste de smiley :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:43 schreef Nadinarama het volgende:
Truthortruth, kan effe niet uit vorige deel citeren, dus dan maar even zo.
Ik maakte een grapje.
Hey maestro! Je bent terug. Heel goed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Ik moet altijd zo om je lachen.
Ik ga vanavond voor het eerste rechtstreeks kijken. Me heerlijk ergeren aan die onbeschaamde doos. De luis in de pels van de vrouwelijke föhn. Wees gewaarschuwd. Het is de vrouwelijke Johan Derksen. Alles stellig zonder twijfel. Ze hebben nog meer gemeen. Dat is hun haar op de tanden en snor onder de neus.
Bij dezequote:
Morgen weer plaatjes om te raden maar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hey maestro! Je bent terug. Heel goed.
Jouw grapje was leukerquote:
Ik kan me voorstellen dat ze voor de jongere kijker niet echt bekend is.quote:
Ken je Garrincha ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze voor de jongere kijker niet echt bekend is.
Waarom ga je niet wat anders doen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ze zegt 'Homosexueel' Een normaal mens zegt 'homo.' Hoor haar praten. Ze heeft het licht uitgevonden. Een duif als symbool. Poepen op de dam. Gert en Hermien.
I know nothing helaas. De vriendin volgt het wel. Maar ik kijk eigenlijk sinds de maanlanding geen tv meer. Je mist dan wel eens wat maar je krijgt daar weer heel veel voor terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen weer plaatjes om te raden maar.
Nog Nederlanders op de Spelen tijdens Zomergasten ?
Dit is toch gruwelijk ? het fascisme uitleggen na een fragment van een minuut. De Duif duidend. De was nu, die ging ze ophalen. Hij hielp haar bij het ophalen van de lijn. Ha ha ha.. Maar de elegantie van de man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Monolith het volgende:
Wil je misschien een citroen bij je azijn Tong?
Wat staat me tegenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
4 Niet rondhangen in een topic over iets dat je zo tegenstaat.
Het was en niet ipv.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef tong80 het volgende:
De sok onder de tenen, ipv van de ladder in de kous.![]()
Dat heb ik ook bij haar. Zij is daarbij ook niet erg integer. In die zin van links lullen en rechts vullen. Ik had daar liever iemand als Eric Smit gezien of een ander actueel integere persoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ik gruwel nu al van dit wijf. Ik ik ik ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hedy d' Ancona lijkt me een vervelende vrouw, aan haar de komende 3 uur om het tegendeel te bewijzen.
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze voor de jongere kijker niet echt bekend is.
Dadaquote:
Je geeft aan een hekel te hebben aan de gast. Dan snap ik niet waarom je je hier gaat zitten vervelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat staat me tegen
Ik kijk al vanaf het begin. De eerste uitzending was gelijk de beste ooit. Pierre Jansen.
Je bent toch geen Feyenoorder ?
Dan zou ik al eerder zijn afgehaakt.
Je hebt ook niks met politiek? Want ze was ook politica.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).
Ik hoor al wel dat het een behoorlijk feministische avond wordt
Geen humor, geen visie, tuinbroek type die zich liet neuken door Berend Bouwewijn en de grootste sexist van Nederland. Ellen Pietrs pesifleerde haar perfect. Daar was ze kwaad om, waar Harriy van Raaij Eric van Muiswinkel schaterend van de lach bewonderde. Rooie doos. See and look for your self.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).
Ik verveel me helemaal niet. Ik genietquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft aan een hekel te hebben aan de gast. Dan snap ik niet waarom je je hier gaat zitten vervelen.
Ik zou haar eerder politicus noemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ook niks met politiek? Want ze was ook politica.
Ze was minister van WVC onder Lubbers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je begrijptquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zij lijkt zo'n belerende vrouw in interviews. Eentje die alles beter weet en jou als journalist wel even college gaat geven met zo'n lachje van: ach jij onwetende, ik sta hoog boven jou.
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zij lijkt zo'n belerende vrouw in interviews. Eentje die alles beter weet en jou als journalist wel even college gaat geven met zo'n lachje van: ach jij onwetende, ik sta hoog boven jou.
Dat soort vermoeiend gezever is bovendien juist ook de reden dat veel mensen dit soort topics links laten liggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe je vervelend Tong, kijk dan niet zeg
Heel fok is gewoon minder druk geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort vermoeiend gezever is bovendien juist ook de reden dat veel mensen dit soort topics links laten liggen.
Ik kijk dan ook niet meer. Handballen is veel leuker dan die zeiksnor. Verder mag je Herm zeggen Trui.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe je vervelend Tong, kijk dan niet zeg
ha ha ha. Weer zo'n newbie. Vroeger liep het hier storm. Heerlijk zeveren en zeiken afkraken en ophemelen en op elkaar reageren. Ik ben de eerste drie Zomergasten hier niet geweest. Heb drie kwartier tegen mezelf geluld. Geef mij de schuld, onwetende niet-kenner.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort vermoeiend gezever is bovendien juist ook de reden dat veel mensen dit soort topics links laten liggen.
Fok is altijd al minder druk geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel fok is gewoon minder druk geworden.
Lijkt me een gezonde ontwikkeling: mensen hebben een leven gekregen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel fok is gewoon minder druk geworden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me een gezonde ontwikkeling: mensen hebben een leven gekregen.
Jawel, maar de periode tussen Drees IV en Kok II is mij niet heel bekend. Ken alleen de belangrijkste feiten. Hedy d'Ancona hoort daar niet bijquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ook niks met politiek? Want ze was ook politica.
Ja, sorry, net voor mijn tijd. Mijn politiek bewustzijn start bij Kok II en mijn historische kennis eindigt bij Drees IV.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze was minister van WVC onder Lubbers.
Ik vind ze wel ontzettend scherp die post's van jou en met aanstekelijke humor. Serieus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze zitten nu heel de dag op feesbook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Nadinarama het volgende:
Ze is van 1937. Dat is een respectabele leeftijd. Het zal vanavond vooral over vroeger gaan, vermoed ik.
Ik denk inderdaad niet dat ze fragmenten uit 2025 gaat laten zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Nadinarama het volgende:
Ze is van 1937. Dat is een respectabele leeftijd. Het zal vanavond vooral over vroeger gaan, vermoed ik.
Picasso was 90 toen ie zich nog vernieuwde. Dit mens is blijven hangen in haar tuinbroek van de jaren 60.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Nadinarama het volgende:
Er gebeurd vandaag de dag ook heel veel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat ze fragmenten uit 2025 gaat laten zien.
Laat de mensen nu even kijken Herman. Jij gaat de OS kijken en ik ga slapen. We lezen morgen wel hoe exciting het weer was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar de knipoog ? Om je minder schuldig te voelen als je als een schoolmeester me terecht wijst ? Je bent helemaal niks man.
Ze was ooit altijd op TVquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Picasso was 90 toen ie zich nog vernieuwde. Dit mens is blijven hangen in haar tuinbroek van de jaren 60.
Even een kloon aantrekken en weer terugquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lukt hem om tegenwoordig bijna elk topic te verpesten, maar gelukkig is ie alweer weg.
Vandaag de dag is slechts een momentopname natuurlijk. Lubach liet ook allerhande fragmenten zien die niet direct actueel waren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Er gebeurd vandaag de dag ook heel veel.
Geen idee hoe je een kloon maakt. Wees blij dat ik hier post. Niemand die iets te melden heeft over het programma. Kill mequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Manono het volgende:
[..]
Even een kloon aantrekken en weer terug
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijven, golfer en Tong...het is al vervelend genoeg met Hedy op tv.
Mooie post. Ook verklarend en duidend. To the point tot de essentie teruggebracht. Als Bordewijk het Nederlands terug brengt.quote:
Uit Zuid Holland, aldus Kim.quote:
Ik heb er slechts vaag ooit over gehoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was een legendarische docu
Moet er net aan denken. Die zag er op haar 40ste al uit als hoogbejaarde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Martinello het volgende:
Je zou toch niet zeggen dat Hedy al naar de 80 hobbelt.
Hoe vaag ? En van wie ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er slechts vaag ooit over gehoord.
Ja, echt zo'n oude haan. Ik wil deze documentaire wel eens helemaal zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat begin ook, dominant tot in haar dood.
Heb je nog iets vrolijks te zeggen vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet er net aan denken. Die zag er op haar 40ste al uit als hoogbejaarde.
Ik was het helemaal vergeten. Kwam wel terug door het fragment.quote:
Dat heeft geen nut. Komt later weer. We kijken nu naar Zomergasten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heb je nog iets vrolijks te zeggen vandaag?
Donder op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ze is ook best wel lelijk. Zo'n grote neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |