Dat soort vermoeiend gezever is bovendien juist ook de reden dat veel mensen dit soort topics links laten liggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe je vervelend Tong, kijk dan niet zeg
Heel fok is gewoon minder druk geworden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort vermoeiend gezever is bovendien juist ook de reden dat veel mensen dit soort topics links laten liggen.
Ik kijk dan ook niet meer. Handballen is veel leuker dan die zeiksnor. Verder mag je Herm zeggen Trui.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Wat doe je vervelend Tong, kijk dan niet zeg
ha ha ha. Weer zo'n newbie. Vroeger liep het hier storm. Heerlijk zeveren en zeiken afkraken en ophemelen en op elkaar reageren. Ik ben de eerste drie Zomergasten hier niet geweest. Heb drie kwartier tegen mezelf geluld. Geef mij de schuld, onwetende niet-kenner.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat soort vermoeiend gezever is bovendien juist ook de reden dat veel mensen dit soort topics links laten liggen.
Fok is altijd al minder druk geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel fok is gewoon minder druk geworden.
Lijkt me een gezonde ontwikkeling: mensen hebben een leven gekregen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel fok is gewoon minder druk geworden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lijkt me een gezonde ontwikkeling: mensen hebben een leven gekregen.
Jawel, maar de periode tussen Drees IV en Kok II is mij niet heel bekend. Ken alleen de belangrijkste feiten. Hedy d'Ancona hoort daar niet bijquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ook niks met politiek? Want ze was ook politica.
Ja, sorry, net voor mijn tijd. Mijn politiek bewustzijn start bij Kok II en mijn historische kennis eindigt bij Drees IV.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze was minister van WVC onder Lubbers.
Ik vind ze wel ontzettend scherp die post's van jou en met aanstekelijke humor. Serieus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze zitten nu heel de dag op feesbook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Nadinarama het volgende:
Ze is van 1937. Dat is een respectabele leeftijd. Het zal vanavond vooral over vroeger gaan, vermoed ik.
Ik denk inderdaad niet dat ze fragmenten uit 2025 gaat laten zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Nadinarama het volgende:
Ze is van 1937. Dat is een respectabele leeftijd. Het zal vanavond vooral over vroeger gaan, vermoed ik.
Picasso was 90 toen ie zich nog vernieuwde. Dit mens is blijven hangen in haar tuinbroek van de jaren 60.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef Nadinarama het volgende:
Er gebeurd vandaag de dag ook heel veel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat ze fragmenten uit 2025 gaat laten zien.
Laat de mensen nu even kijken Herman. Jij gaat de OS kijken en ik ga slapen. We lezen morgen wel hoe exciting het weer was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwaar de knipoog ? Om je minder schuldig te voelen als je als een schoolmeester me terecht wijst ? Je bent helemaal niks man.
Ze was ooit altijd op TVquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).
Ik hoor al wel dat het een behoorlijk feministische avond wordt
Dat vrees ik ook een beetje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Picasso was 90 toen ie zich nog vernieuwde. Dit mens is blijven hangen in haar tuinbroek van de jaren 60.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |