Even een kloon aantrekken en weer terugquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lukt hem om tegenwoordig bijna elk topic te verpesten, maar gelukkig is ie alweer weg.
Vandaag de dag is slechts een momentopname natuurlijk. Lubach liet ook allerhande fragmenten zien die niet direct actueel waren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Er gebeurd vandaag de dag ook heel veel.
Geen idee hoe je een kloon maakt. Wees blij dat ik hier post. Niemand die iets te melden heeft over het programma. Kill mequote:Op zondag 14 augustus 2016 21:01 schreef Manono het volgende:
[..]
Even een kloon aantrekken en weer terug
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:03 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen mogen achterwege blijven, golfer en Tong...het is al vervelend genoeg met Hedy op tv.
Mooie post. Ook verklarend en duidend. To the point tot de essentie teruggebracht. Als Bordewijk het Nederlands terug brengt.quote:
Uit Zuid Holland, aldus Kim.quote:
Ik heb er slechts vaag ooit over gehoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat was een legendarische docu
Moet er net aan denken. Die zag er op haar 40ste al uit als hoogbejaarde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:05 schreef Martinello het volgende:
Je zou toch niet zeggen dat Hedy al naar de 80 hobbelt.
Hoe vaag ? En van wie ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er slechts vaag ooit over gehoord.
Ja, echt zo'n oude haan. Ik wil deze documentaire wel eens helemaal zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat begin ook, dominant tot in haar dood.
Heb je nog iets vrolijks te zeggen vandaag?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet er net aan denken. Die zag er op haar 40ste al uit als hoogbejaarde.
Ik was het helemaal vergeten. Kwam wel terug door het fragment.quote:
Dat heeft geen nut. Komt later weer. We kijken nu naar Zomergasten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef Martinello het volgende:
[..]
Heb je nog iets vrolijks te zeggen vandaag?
Donder op.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ze is ook best wel lelijk. Zo'n grote neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |