Dat krijg je als je ouder wordt. Zal je nu ook wel hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ze is ook best wel lelijk. Zo'n grote neus.
Vanwaar de reacties op mijquote:
De sporters in Zaltbommel springen er schans van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:10 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je ouder wordt. Zal je nu ook wel hebben.
Heb jij niet iets met sport om naar te kijken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:10 schreef tong80 het volgende:
Ze vindt oud worden een fijn proces. Ha ha ha ha. Het lult maar en het klept. Iedereen haat het om oud te worden.
Handbalsters door maar zware tegenstandsters in de Noren in de kwartfinale.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heb jij niet iets met sport om naar te kijken?
Nu de tegenpartij. Met het opdelen van Nederland, natuurlijk wel bekend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Handbalsters door maar zware tegenstandsters in de Noren in de kwartfinale.
Ik vind Erdbrink nu op z'n best. Waarschijnlijk omdat zij zoveel kletst. Je hoeft helemaal niks meer te vragen. Hup, snel een fragment!quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:13 schreef tong80 het volgende:
Iemand die nog geïnteresseerd luisterd ? Ze laat geen ruimte voor vragen. En hij laat haar doorkleppen.
Doe dan een uniek fragment.quote:
Ik kijk naar Feijenoord om te weten hoe goed Ajax is.quote:
Blijft leuk.quote:
Dat zeg ik. Veel te bekend. Laat dan het gat in het hek zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nu de tegenpartij. Met het opdelen van Nederland, natuurlijk wel bekend.
Zekers. Is ook een intelligente dame.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Ze heeft helemaal gelijk qua euthanasie.
Heb je gelijk in. Maar of ie het bewust doet ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:14 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Ik vind Erdbrink nu op z'n best. Waarschijnlijk omdat zij zoveel kletst. Je hoeft helemaal niks meer te vragen. Hup, snel een fragment!
Jammer dat er nu 4x meer buitenlanders zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Populisme avant la lettre..maar dit was dus nog als humor bedoelt..
Geef mij maar on-intelligente dames in de keuken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:15 schreef Manono het volgende:
Ik vind haar ok, ze is intelligent
[..]
Zekers. Is ook een intelligente dame.
Ik mis ze echt. En Jiskefet ook.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat dan elke week. Zoiets komt nooit meer terug.
Je moest het gezien hebben. Zelfs als werkloze wilde je er op maandag over meepraten op de werkvloer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat dan elke week. Zoiets komt nooit meer terug.
Boeiender dan Lubach.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef speknek het volgende:
Het zijn wel prikkelende fragmenten, maar verder is het een geschiedenislesje van wat iedereen wel weet. Vrije liefde, euthanasie, Kooten en de Bie. Hedy's leven is de vaderlandse geschiedenis schijnbaar. Vind het niet zo boeiend tot nu toe.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jammer dat er nu 4x meer buitenlanders zijn.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moest het gezien hebben. Zelfs als werkloze wilde je er op maandag over meepraten op de werkvloer.
Kijk maar eens wat oude afleveringen terug van Koot en Bie op youtube, heel veel afleveringen waren niet zo leuk. De meerderheid heeft de tand des tijds niet doorstaan.quote:
quote:
tong80 en Tongquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:18 schreef Manono het volgende:
'Hun tijd ver vooruit', dat lijken wel Tong80-teksten.
Hmnee, ik vond Lubach boeiender, maar dat kan ook voorkeur voor de persoon zijn.quote:
Ja. Maar daar was niet veel voor nodig.quote:
Ach, veel zaken worden nogal geromantiseerd waardoor het lijkt of het allemaal geweldig was. Van Kooten en de Bie zijn relatief tijdloos, wat natuurlijk knap is, maar het was inderdaad lang niet allemaal even briljant.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat oude afleveringen terug van Koot en Bie op youtube, heel veel afleveringen waren niet zo leuk. De meerderheid heeft de tand des tijds niet doorstaan.
Dat heb ik met de maatschappelijke relevantie van Peppi en Kokki.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kijk maar eens wat oude afleveringen terug van Koot en Bie op youtube, heel veel afleveringen waren niet zo leuk. De meerderheid heeft de tand des tijds niet doorstaan.
Het was inderdaad niet even briljant. Het was tijdloos voor eeuwig briljant. Toon me een fragment van Koot en Bie dat niet briljant was. Dan toon ik jou Meneer de Uil die met het verkeerde oog knipoogt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, veel zaken worden nogal geromantiseerd waardoor het lijkt of het allemaal geweldig was. Van Kooten en de Bie zijn relatief tijdloos, wat natuurlijk knap is, maar het was inderdaad lang niet allemaal even briljant.
Ik zie niet echt een duidelijke correlatie in Europese landen tussen percentage 'niet-Westerse allochtonen' en omvang van het populisme.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef luxerobots het volgende:
Ze hadden immigratie van kansarme migranten gewoon zeer sterk moeten beperken (wat zelfs momenteel niet lukt), dan was het populisme nu niet zo groot geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |