Ken je Garrincha ?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze voor de jongere kijker niet echt bekend is.
Waarom ga je niet wat anders doen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ze zegt 'Homosexueel' Een normaal mens zegt 'homo.' Hoor haar praten. Ze heeft het licht uitgevonden. Een duif als symbool. Poepen op de dam. Gert en Hermien.
I know nothing helaas. De vriendin volgt het wel. Maar ik kijk eigenlijk sinds de maanlanding geen tv meer. Je mist dan wel eens wat maar je krijgt daar weer heel veel voor terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen weer plaatjes om te raden maar.
Nog Nederlanders op de Spelen tijdens Zomergasten ?
Dit is toch gruwelijk ? het fascisme uitleggen na een fragment van een minuut. De Duif duidend. De was nu, die ging ze ophalen. Hij hielp haar bij het ophalen van de lijn. Ha ha ha.. Maar de elegantie van de man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:32 schreef Monolith het volgende:
Wil je misschien een citroen bij je azijn Tong?
Wat staat me tegenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
4 Niet rondhangen in een topic over iets dat je zo tegenstaat.
Het was en niet ipv.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:34 schreef tong80 het volgende:
De sok onder de tenen, ipv van de ladder in de kous.![]()
Dat heb ik ook bij haar. Zij is daarbij ook niet erg integer. In die zin van links lullen en rechts vullen. Ik had daar liever iemand als Eric Smit gezien of een ander actueel integere persoon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef tong80 het volgende:
Ik gruwel nu al van dit wijf. Ik ik ik ik.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hedy d' Ancona lijkt me een vervelende vrouw, aan haar de komende 3 uur om het tegendeel te bewijzen.
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat ze voor de jongere kijker niet echt bekend is.
Dadaquote:
Je geeft aan een hekel te hebben aan de gast. Dan snap ik niet waarom je je hier gaat zitten vervelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat staat me tegen
Ik kijk al vanaf het begin. De eerste uitzending was gelijk de beste ooit. Pierre Jansen.
Je bent toch geen Feyenoorder ?
Dan zou ik al eerder zijn afgehaakt.
Je hebt ook niks met politiek? Want ze was ook politica.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).
Ik hoor al wel dat het een behoorlijk feministische avond wordt
Geen humor, geen visie, tuinbroek type die zich liet neuken door Berend Bouwewijn en de grootste sexist van Nederland. Ellen Pietrs pesifleerde haar perfect. Daar was ze kwaad om, waar Harriy van Raaij Eric van Muiswinkel schaterend van de lach bewonderde. Rooie doos. See and look for your self.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik echt niet zo jong ben (richting 30) en behoorlijk maatschappelijk geïnteresseerd ben. Maar waarschijnlijk heb ik het toch gemist omdat ik niets heb met het feminisme (ben een vrouw).
Ik verveel me helemaal niet. Ik genietquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft aan een hekel te hebben aan de gast. Dan snap ik niet waarom je je hier gaat zitten vervelen.
Ik zou haar eerder politicus noemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt ook niks met politiek? Want ze was ook politica.
Ze was minister van WVC onder Lubbers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:37 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Je begrijptquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zij lijkt zo'n belerende vrouw in interviews. Eentje die alles beter weet en jou als journalist wel even college gaat geven met zo'n lachje van: ach jij onwetende, ik sta hoog boven jou.
Dat klopt helemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zij lijkt zo'n belerende vrouw in interviews. Eentje die alles beter weet en jou als journalist wel even college gaat geven met zo'n lachje van: ach jij onwetende, ik sta hoog boven jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |