Niet slimquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geen idee.Ik ben wat euforisch van al die kansen.
Second Amendment.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Geef El Ahmadi nou eens een schietverbod
Iddquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Geef El Ahmadi nou eens een schietverbod
Is wel slecht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op zich is het allemaal niet heel slecht. Het is alleen wat te traag en te vrijblijvend alsof ze het wel geloven zo.
Hij ziet er meer moe dan boos uit imoquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo zo, Gio durft Kuyt te wisselen
Kuyt leek niet blij trouwens.
Wel goed dat Berghuis nu een half uur mee kan doen.
Vorige week ook al hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo zo, Gio durft Kuyt te wisselen
Kuyt leek niet blij trouwens.
Wel goed dat Berghuis nu een half uur mee kan doen.
I know, maar nu al na een uur.quote:
Aanvallend vandaag ook niet al te best.quote:
Wat een kansloze bal net weer idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aanvallend vandaag ook niet al te best.
Eerste minuten een mooie actie gezien. Flink opgestoomd langs de flank en vanaf de achterlijn voorgegevenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aanvallend vandaag ook niet al te best.
Helaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:59 schreef VanKuikeren het volgende:
Misschien komt Elia de eventuele vervanger van ter Avest wel voorbij!
Missen een type Kuyt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:04 schreef Jihawti het volgende:
Middenveld is ineens weer veranderd in een chaos. Gaat niet goed zo.
Nee volgens Kramer komen ze toch altijd weer bij hem uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben volledig overtuigd van Jorgensen. Die gaat er minstens 25 inschieten.
Speelt een prima pot weerquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Hehe, eindelijk. Toornstra goal en assist vandaag, die blijft sowieso staan.
4-0 bedoel jequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het had allang 3-0 moeten staan.
Sja, wat is matig? Veel kansen en veel balbezit. Niet altijd even attractief wellicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit had ook 5-0 kunnen zijn. Dan heb je pas echt een goede opening. Maar op zich ook niet verkeerd dat je matig speelt en toch makkelijk wint.
Aantrekkelijk zou me aan m'n reet roesten. Laat ze eerst maar eens een stuk effectiever worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, wat is matig? Veel kansen en veel balbezit. Niet altijd even attractief wellicht.
Daarom juist. Je bent in principe oppermachtig zonder dat het er echt goed uitziet. Maar ook amper iets weggegeven. Eigenlijk ook enorm veel gecreeerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, wat is matig? Veel kansen en veel balbezit. Niet altijd even attractief wellicht.
Wel redelijk klaar me ja, inmiddelsquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Bilal is echt de definitie van een blind paard, haha
Correct, El Ahmadi ook best sterk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uitblinkers vandaag sowieso Toornstra en Jorgsensen.
Alleen moet die niet denken dat ie ook kan schieten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:18 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correct, El Ahmadi ook best sterk.
Vooral hoge ballen is hij sterk, komt hoog. En ook aantal goede snelle worpen. Heeft Geel toch goed gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ookal heeft ie geen kut te doen gehad, Jones geeft een heleboel rust achterin.
Ja, nieuwe namen en vandaag tegenover een vijfmansverdediging.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:17 schreef Merkie het volgende:
Vind wel dat voorin het gevaar vooral op basis van individuele kwaliteit komt. Maar ook niet zo gek misschien, gezien de nieuwe aanwinsten. Moet wel beter vind ik.
Zeker zeker. Moet alleen nog leren dat als ie ooit nog droomt van schieten, dat ie dan direct wakker moet worden en zijn excuses moet maken ten overstaan van de volledige selectie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:18 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correct, El Ahmadi ook best sterk.
Exact ik zei het ook net. Raakt nooit in de problemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ookal heeft ie geen kut te doen gehad, Jones geeft een heleboel rust achterin.
Ligt er denk ik aan of hij realistisch is en zichzelf weg kan cijferen/verbeteren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt gaat wel een probleem worden dit seizoen. Hoop niet dat hij gaat zitten mokken als hij op de bank moet beginnen.
Met op twee Vilhena. Met zijn doelloze geloop. Ik stel me zo voor dat die bij zijn theorie-examen herhaaldelijk gezakt is op de betekenis van het bord "doodlopende weg". Jammer dat ie zo dom is. Als ie zo slim was geweest als Schaken, dan was ie zich bewust geweest van zijn beperkingen en sterke punten. Zo gaat Tonny natuurlijk nooit mondjes snoeren zoals de grote meester!quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:23 schreef Scrummie het volgende:
Grootste irritatie: Karsdorp. Hoe vaak heeft ie die bal niet terug gespeeld zeg.. Vorige week was het Botteghin die de boel vertraagde, vandaag was dat Karsdorp. Verschrikkelijk.
Bij Hendrika Karsdorp wel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Die tattoos staan ook echt niet bij Toornstra
Beetje dom gelul. Hij liep teveel, maar verder is het je beste middenvelder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Met op twee Vilhena. Met zijn doelloze geloop. Ik stel me zo voor dat die bij zijn theorie-examen herhaaldelijk gezakt is op de betekenis van het bord "doodlopende weg". Jammer dat ie zo dom is. Als ie zo slim was geweest als Schaken, dan was ie zich bewust geweest van zijn beperkingen en sterke punten. Zo gaat Tonny natuurlijk nooit mondjes snoeren zoals de grote meester!
slim zoals Schakenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:28 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Met op twee Vilhena. Met zijn doelloze geloop. Ik stel me zo voor dat die bij zijn theorie-examen herhaaldelijk gezakt is op de betekenis van het bord "doodlopende weg". Jammer dat ie zo dom is. Als ie zo slim was geweest als Schaken, dan was ie zich bewust geweest van zijn beperkingen en sterke punten. Zo gaat Tonny natuurlijk nooit mondjes snoeren zoals de grote meester!
Karsdorp is een tokkie, Toornstra komt wel iets intelligenter over. Heeft volgens mij ook gewoon op de uni gezeten.quote:
Propedeuse fiscale economie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Karsdorp is een tokkie, Toornstra komt wel iets intelligenter over. Heeft volgens mij ook gewoon op de uni gezeten.
Wat lijkt me dat kut; tamelijk intelligent zijn en dan dan dag in dag uit met een team bestaande uit types van Beek en Elia te moeten omgaan...quote:
Basis voor volgende week:quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Valt me wel mee dat Gio Kuyt nu wel gewoon al 2 keer heeft durven wisselen. Dat dan weer wel. Maar ik vind het zo zonde om Gustafson op de bank te zien verpieteren, die gozer kan echt prima voetballen.
Ik denk dat de eerste de beste keer dat hij fit is maar niet in de basis staat, hij besluit dat het zijn laatste seizoen is en we dat een paar weken daarna zullen horen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kuyt gaat wel een probleem worden dit seizoen. Hoop niet dat hij gaat zitten mokken als hij op de bank moet beginnen.
Hij is volgens mij ook bevriend met Immers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat kut; tamelijk intelligent zijn en dan dan dag in dag uit met een team bestaande uit types van Beek en Elia te moeten omgaan...
Gustafson moeten ze gewoon verhuren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Valt me wel mee dat Gio Kuyt nu wel gewoon al 2 keer heeft durven wisselen. Dat dan weer wel. Maar ik vind het zo zonde om Gustafson op de bank te zien verpieteren, die gozer kan echt prima voetballen.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat kut; tamelijk intelligent zijn en dan dan dag in dag uit met een team bestaande uit types van Beek en Elia te moeten omgaan...
Er is wel een verschil tussen academische intelligentie en "gezond verstand". Ken zat mensen die merkwaardig genoeg prima uit de voeten kunnen op de universiteit, terwijl ze feitelijk zo dom als stront zijn. En daar tegenover mensen die maar niet in de schoolbanken kunnen, maar af en toe wel gewoon slimme opmerkingen maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Jorgensen is voor mij echt onbetwiste basisspeler. Misschien ben ik weinig gewend na twee seizoenen Kramer/Kazim maar ik vind hem echt een verademing in de spits, voetbalt prima mee en heeft nu al 2 goals en 1 assist na 2 wedstrijden. Verder wel eens met je basis.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Basis voor volgende week:
Jones
Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Woudenberg,
El Ahmadi, Gustafson, Vilhena,
Berghuis, Jorgenson/Kuyt, Elia.
'Academische intelligentie' bestaat niet. In feite zeg je: er zijn domme mensen die soms iets slims zeggen en er zijn ook slimme mensen die soms iets dom zeggen. Dat lijkt me een open deur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen academische intelligentie en "gezond verstand". Ken zat mensen die merkwaardig genoeg prima uit de voeten kunnen op de universiteit, terwijl ze feitelijk zo dom als stront zijn. En daar tegenover mensen die maar niet in de schoolbanken kunnen, maar af en toe wel gewoon slimme opmerkingen maken.
Jawel, er bestaan wel degelijk mensen die ontzettend slim zijn binnen hun opleiding of vakgebied, maar op andere gebieden of op het gebied van levenservaring / levenswijsheid ontzettend dom zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Academische intelligentie' bestaat niet. In feite zeg je: er zijn domme mensen die soms iets slims zeggen en er zijn ook slimme mensen die soms iets dom zeggen. Dat lijkt me een open deur.
Nee. Er zijn domme mensen die papiertjes weten te halen, en slimme mensen die geen papiertjes weten te behalen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Academische intelligentie' bestaat niet. In feite zeg je: er zijn domme mensen die soms iets slims zeggen en er zijn ook slimme mensen die soms iets dom zeggen. Dat lijkt me een open deur.
Dat heeft dan alles te maken met inzet en motivatie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee. Er zijn domme mensen die papiertjes weten te halen, en slimme mensen die geen papiertjes weten te behalen.
"Elia, dat was een enerverende wedstrijd, nietwaar?"quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:33 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Omdat we zo makkelijk winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:46 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, ga 's over voetbal lullen.
Het gaat hier vandaag over het kapsel van Karsdorp, de tattoo's van Toornstra, en over intelligentie. Terwijl je gewoon gevoetbald hebt.
Daar wilde ik het nu juist nog even over hebben, maar ik zal het kort houden:quote:
Dat vindt ie zelf. Maar dat is ie niet, met dank aan zijn zelfoverschatting.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje dom gelul. Hij liep teveel, maar verder is het je beste middenvelder.
Nee, dat vind ik. Sorry, dat ik niet met je mee ga lopen janken over Vilhena.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:49 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat vindt ie zelf. Maar dat is ie niet, met dank aan zijn zelfoverschatting.
Als hij lastig gaat doen over zijn toekomstige rol contract ontbinden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt deed vandaag geen persrondje. Dat doet hij zelden. Vast boos om zijn tweede wissel in twee wedstrijden.
Heeft vorig jaar ergens al aangegeven dat hij minder pers zou doen. Bij overwinningen zou hij anderen "de kans geven"... Bij verlies zou hij wel komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuyt deed vandaag geen persrondje. Dat doet hij zelden. Vast boos om zijn tweede wissel in twee wedstrijden.
Het ging dan toch vooral om het camerawerk?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar ergens al aangegeven dat hij minder pers zou doen. Bij overwinningen zou hij anderen "de kans geven"... Bij verlies zou hij wel komen.
quote:Dirk Kuyt zal niet meer telkens voor de camera's verschijnen na afloop van een wedstrijd. Feyenoord heeft het beleid veranderd. Bij een overwinning doet de aanvoerder niet meer de zogenaamde flash-interviews, maar doen teamgenoten dat.
KrabbyGod.twitter:Mkrabby twitterde op zondag 14-08-2016 om 17:02:20Meer winnaars in Rotterdam dan in Rio: #Feyenoord #Sparta #Excelsior reageer retweet
Hij zei, uit m'n hoofd, iets van "men wil mij minder horen en zien"... Lijkt me dus 'pers'quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging dan toch vooral om het camerawerk?
Dirk Kuyt zal niet meer telkens voor de camera's verschijnen na afloop van een wedstrijd. Feyenoord heeft het beleid veranderd. Bij een overwinning doet de aanvoerder niet meer de zogenaamde flash-interviews, maar doen teamgenoten dat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zei, uit m'n hoofd, iets van "men wil mij minder horen en zien"... Lijkt me dus 'pers'
Lekker belangrijk Stijn.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ging dan toch vooral om het camerawerk?
Ja.
[..]
ik las net je edit ja...quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dirk Kuyt zal niet meer telkens voor de camera's verschijnen na afloop van een wedstrijd. Feyenoord heeft het beleid veranderd. Bij een overwinning doet de aanvoerder niet meer de zogenaamde flash-interviews, maar doen teamgenoten dat.
Read more at http://www.voetbalprimeur(...)#JWp7iISp7x94AEdg.99
Ik vind El Ahmadi de beste middenvelder momenteel. Sorry dat ik niet mee ga janken met je dat er kritiek op Vilhena isquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik. Sorry, dat ik niet met je mee ga lopen janken over Vilhena.
Gewoon een goede verdediger. Kent z'n beperkingen en gaat daar redelijk goed mee om. Helaas zijn het tegen goede ploegen wel erg grote beperkingen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:10 schreef Oldground het volgende:
De kritiek op Botteghin lijkt ook langzaam weg te ebben. Speelde vandaag weer (onopvallend) een sterke wedstrijd. Goed duo met Kongolo ook.
Vind hem niet heel bijzonder momenteel. En hij moet eens stoppen met schieten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:59 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik vind El Ahmadi de beste middenvelder momenteel. Sorry dat ik niet mee ga janken met je dat er kritiek op Vilhena is
Brad Jones was een paar jaar geleden een echte grabbelaar. Premier League fans kunnen het amper geloven dat hij zo'n meerwaarde is voor Feyenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:07 schreef Henrys het volgende:
Eigenlijk best bizar dat we het een paar jaar geleden nog met Mulder moesten en we straks 3 keepers hebben die tot de beste van de eredivisie behoren
Een paar jaar geleden? Hij heeft sinds 2010 zo'n beetje constant op de bank gezeten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Brad Jones was een paar jaar geleden een echte grabbelaar. Premier League fans kunnen het amper geloven dat hij zo'n meerwaarde is voor Feyenoord.
Hij heeft wel een paar wedstrijden het doel van Tolka Park mogen verdedigen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:53 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Brad Jones was een paar jaar geleden een echte grabbelaar. Premier League fans kunnen het amper geloven dat hij zo'n meerwaarde is voor Feyenoord.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:28 schreef satecl het volgende:
Zo positief ben ik eigenlijk niet over vandaag.
Brad Jones: maakt een hele zekere indruk. Dat had ik niet verwacht, maar ik ben heel blij met hem.
Karsdorp: GAAAYYYYYY!! Wat een flikker met die staart. Verder was hij samen met de dorpspastoor de slechtste van t veld.
Botteghin: in mijn ogen de sterkste van t veld. Al ben ik wel weer bang dat hij door het ijs zakt tijdens de grote wedstrijden.
Kongolo/Woudenberg: voldoende.
Het middenveld: Het rent en het vliegt, maar we missen gewoon echt creativiteit. Hierop gaan we veel punten verspelen dit seizoen, wat ons uiteindelijk ook gaat opbreken. Ik vrees dat Kuyt moet banken... Maar of gustafson ons de creativiteit kan brengen?? Ik ben niet zo vol van die jongen.
Elia: die staat ook weer met beide benen op de grond. Die liet geen kut zien.
Jørgensen: Een beter spits dan Kramer. Al hekelt het mij wel dat hij traag is, en soms wat lomp in zijn acties. Hij is jaren lang buitenspelen geweest. Dat kan ik er niet afzien.
Toornstra: doet allemaal leuk mee, maar Berghuis is natuurlijk 2 klasse beter.
Bilal nooit meer in het veld zetten AUB.
Je kan als invaller toch ook een grabbelaar zijn?!quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden? Hij heeft sinds 2010 zo'n beetje constant op de bank gezeten.
Nou ja, hangt ervan af wat ie als pijnlijk beschouwt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:49 schreef PIETR het volgende:
Prima dat Gio Kuyt er weer uithaalde. Voegde niets toe. Tikkie breed, tikkie terug, het spel vertragen, paar keer simpel balverlies. Gaat een pijnlijk jaar worden voor Kuyt vrees ik voor hem.
Tjah. Het is wel de aanvoerder en 'dé grote man' bij Feyenoord ..quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, hangt ervan af wat ie als pijnlijk beschouwt.
Ik vind er niks pijnlijks aan om op je 36ste een stappie terug te doen en oo een andere basis het team te helpen
Het is natuurlijk niet leuk wanneer blijkt dat de ouderdom zodanig toe begint te slaan dat je geen vaste waarde meer voor het team bent. Maar het is wel iets waarvan iedereen inclusief Drikie wist dat het er aan zat te komen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah. Het is wel de aanvoerder en 'dé grote man' bij Feyenoord ..
Iedereen hier heeft respect voor Kuyt. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat hij zich als een dorpspastoor gedraagt ..quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet leuk wanneer blijkt dat de ouderdom zodanig toe begint te slaan dat je geen vaste waarde meer voor het team bent. Maar het is wel iets waarvan iedereen inclusief Drikie wist dat het er aan zat te komen.
Dus pijnlijk... ach. Mooie carrière gehad, miljoenen op de bank.
Het zou alleen wat pijnlijk worden als hij uitgefloten gaat worden. Ook hier merk je een volslagen gebrek aan respect voor "de dorpspastoor". In het stadion valt het nog wel mee maar het is denk ik goed als Gio hem niet aan laat modderen. Geef hem nog een paar keer een basisplaats, en als dat steeds vaker resulteert in steeds vroegere wissels, dan komt er een moment waarbij hij op de bank begint dit seizoen. Dat kan ook op een manier waarop hij in zijn waarde gelaten wordt.
Heeft Dirk ook vooral zelf voor gekozen door een paar jaar eerder een langer verblijf in Istanbul te prefereren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet leuk wanneer blijkt dat de ouderdom zodanig toe begint te slaan dat je geen vaste waarde meer voor het team bent. Maar het is wel iets waarvan iedereen inclusief Drikie wist dat het er aan zat te komen.
Dus pijnlijk... ach. Mooie carrière gehad, miljoenen op de bank.
Het zou alleen wat pijnlijk worden als hij uitgefloten gaat worden. Ook hier merk je een volslagen gebrek aan respect voor "de dorpspastoor". In het stadion valt het nog wel mee maar het is denk ik goed als Gio hem niet aan laat modderen. Geef hem nog een paar keer een basisplaats, en als dat steeds vaker resulteert in steeds vroegere wissels, dan komt er een moment waarbij hij op de bank begint dit seizoen. Dat kan ook op een manier waarop hij in zijn waarde gelaten wordt.
Dat aantal gaat hij dit jaar niet halen. Leeftijd begint nu echt mee te spelen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
Dirk begon vorig seizoen precies hetzelfde aan het seizoen. Kwam uit op 20+ goals.
Toen had ie er 2 in liggen in 2 wedstrijden toch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:29 schreef Caland het volgende:
Dirk begon vorig seizoen precies hetzelfde aan het seizoen. Kwam uit op 20+ goals.
Volgens mij na een paar wedstrijden zelfs geen schot op doel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen had ie er 2 in liggen in 2 wedstrijden toch?
Eerste drie competitiewedstrijden heeft-ie gescoord en kwam uit op 19 competitiegoals.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij na een paar wedstrijden zelfs geen schot op doel.
Vrij zeker dat Woudenberg blijft staan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Belangrijker dan het hele Kuijt gebeuren wie speelt er lb als Nelom weer fit is ?
Ik hoop het echt net als iedereen hier zou ook laten zien dat Gio gegroeid is als coach.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:16 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vrij zeker dat Woudenberg blijft staan.
Oke.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:12 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Eerste drie competitiewedstrijden heeft-ie gescoord en kwam uit op 19 competitiegoals.
Eens, al zijn dat natuurlijk wel beslissingen vanaf de figuurlijke zijlijn. Als coach heb je ook met een groep te maken en vertrouwen etc. van spelers. Nu is Nelom niet echt een goed voorbeeld (aangezien hij de status heeft als eeuwige reserve), maar als je als basisspeler na een blessure moet vrezen voor je plek, wanneer je vervanger het wel oké invult, zal dat invloed hebben op het vertrouwen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop het echt net als iedereen hier zou ook laten zien dat Gio gegroeid is als coach.
Als hij toch weer voor Nelom kiest is het echt een prutser.
Ohja, dat was ik helemaal vergeten. Hij scoorde toen alleen uit penals, was idd een heleboel gezeik aan het begin van het seizoen op Kuyt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij na een paar wedstrijden zelfs geen schot op doel.
Rob's monoloog aan het einde.quote:
Correct. Hij heeft 15 veldgoals gescoord. De eerste was in de 7e competitiewedstrijd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke.
Dat was dan uit pingels denk ik.
Obv 2 wedstrijden...?quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Als ik Vlaar trouwens zie spelen bij AZ, vind ik het niet heel erg dat we die niet opgepikt hebben hoor. Had bij ons niet in de basis gehoord meer
Vorig seizoen heeft ie ook al redelijk wat wedstrijden gespeeld natuurlijk. Maar nu tegen PSV was het gewoon weer pijnlijk duidelijk dat hij niet half op zijn oude niveau is.quote:
Wat een simpele ziel die Van Stee, met zijn domme gelul over Kuijt. En dat spraakgebrek. Kunnen ze nou echt geen betere gasten vinden? Bijna net zo erg als Rob Jacobs.quote:
Goeie spits, man. Gaat Feyenoord een hoop plezier aan beleven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Vasion het volgende:
Die Jorgensen kan ze echt uit het niets maken. Heerlijk.
Die goal zat er lekker in.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:09 schreef Vasion het volgende:
Die Jorgensen kan ze echt uit het niets maken. Heerlijk.
Heerlijk meevoetballende spits. Kleine kritiekpuntjes dat hij soms net iets teveel ruimte nodig heeft en volgens mij niet bijzonder snel is. Maar ach.quote:Op maandag 15 augustus 2016 02:58 schreef hhh38 het volgende:
Jørgensen
Kan een geweldige spits voor ons worden. Geen ruzie met de bal, goed betrokken bij het spel en scoort ook nog. Het lijkt erop dat we eindelijk een opvolger hebben voor Pellè.
Nu is het wachten tot Kramer als een debiel tekeer gaat in de media of achter de schermen omdat hij niet in de basis staat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk meevoetballende spits. Kleine kritiekpuntjes dat hij soms net iets teveel ruimte nodig heeft en volgens mij niet bijzonder snel is. Maar ach.
1-0 voor jou, vriendelijke man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk meevoetballende spits. Kleine kritiekpuntjes dat hij soms net iets teveel ruimte nodig heeft en volgens mij niet bijzonder snel is. Maar ach.
Natuurlijk niet. Denk je echt dat hij met z'n topsalaris zich druk maakt op de bank van zijn club? Die vult zijn zakken op de bank en stopt op z'n 30e met voetbal.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is het wachten tot Kramer als een debiel tekeer gaat in de media of achter de schermen omdat hij niet in de basis staat.
PhilipsGodquote:Feyenoord is momenteel fitter dan ooit, en dat is mede de verdienste van fysioloog Arno Philips.
Samen met hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst heeft Philips het afgelopen jaar zijn eigen stempel gedrukt op het fysieke aspect bij de selectie en daar lijken de Rotterdammers langzaam maar zeker de vruchten van te plukken.
Contract snel verlengd
Met Philips heeft Feyenoord ook een van de meest ervaren en kundige fysiologen van de eredivisie in huis. De man die in 2014 binnenkwam, was vijftien jaar geleden al betrokken bij het elftal van Zuid-Korea onder Guus Hiddink, daarna deed hij vergelijkbaar werk (vaak met Hiddink) bij PSV, de nationale ploegen van Australië, Rusland, Turkije en Nederland, en bij Schalke 04 en het Russische Anzhi. Feyenoord heeft ook snel zijn contract met drie jaar verlengd.
Kazim de hort op...
Philips is geen man die op de voorgrond wil treden, maar achter de schermen zorgt hij wel voor een topsportklimaat bij Feyenoord. De voetbalcultuur van Feyenoord staat voorop, maar alles wat Van Bronckhorst met de spelers uitvoert, is gebaseerd op het meten en weten van alle verrichtingen van de spelers. Zelfs tijdens een trainingskamp in Zuid-Europa kon de technische leiding van Feyenoord aan de hand van een speciaal horloge bij de spelers aflezen dat Colin Kazim-Richards ’s nachts niet op zijn bed lag maar de hort op was…
telegraaf
Kazimquote:Zelfs tijdens een trainingskamp in Zuid-Europa kon de technische leiding van Feyenoord aan de hand van een speciaal horloge bij de spelers aflezen dat Colin Kazim-Richards 's nachts niet op zijn bed lag maar de hort op was...
Hopelijk welkom terug Dick!quote:Advocaat houdt het alweer voor gezien bij Oranje
Dick Advocaat vertrekt na drie duels alweer bij het Nederlands elftal. De Hagenaar heeft de KNVB laten weten elders aan de slag te gaan.
Appeltje eitje.quote:
Huh?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Appeltje eitje.
Dick zal wel weer ergens euro's gaan scheppen.
Dat was vorig seizoen toch al duidelijk. Is zelfs nog minder wendbaar dan Botteghin. Weer goed gezien door Geelgod.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Als ik Vlaar trouwens zie spelen bij AZ, vind ik het niet heel erg dat we die niet opgepikt hebben hoor. Had bij ons niet in de basis gehoord meer
Maar dan nog had ie best mee mogen trainen bij ons van mij. Beetje liefdadigheid voor iemand die 6 jaar bij je gezeten heeft mag best van mij, maakt je een goede werkgever.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen toch al duidelijk. Is zelfs nog minder wendbaar dan Botteghin. Weer goed gezien door Geelgod.
Bedankt Iwanius!!! Vergeet je de andere topics niet?quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Goed gedaan Feyenoord. Maar je weet: De prijzen worden pas in mei volgend jaar verdeeld.Dus 1 zwaluw etc...
Seizoen is inderdaad nog jong en dan toch alweer naast een prijs gegrepen, kan je nagaan.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:14 schreef Iwanius het volgende:
Goed gedaan Feyenoord. Maar je weet: De prijzen worden pas in mei volgend jaar verdeeld.Dus 1 zwaluw etc...
quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt Iwanius!!! Vergeet je de andere topics niet?
Vlaar tekende in een voor Feyenoord moeilijke tijd bij terwijl hij ook transfervrij de deur uit kon lopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ron Vlaar is geen clubicoon ofzo. Toen hij nog onder contract stond was hij ook al ik weet niet hoe lang geblesseerd dus Feyenoord heeft geen enkele morele verplichting tegenover meneer Vlaar. Tegen ons speelde hij ook super slecht vorig jaar.
Dat kwam voor beide partijen prima uit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Vlaar tekende in een voor Feyenoord moeilijke tijd bij terwijl hij ook transfervrij de deur uit kon lopen.
Ik zie toch wel een morele verplichting. Geel heeft bij zijn afscheid letterlijk gezegd dat Vlaar altijd welkom is. Als Vlaar dan vervolgens een paar jaar later aanklopt, blijkt dat hij dus alleen altijd welkom is wanneer dit even zo uitkomt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ron Vlaar is geen clubicoon ofzo. Toen hij nog onder contract stond was hij ook al ik weet niet hoe lang geblesseerd dus Feyenoord heeft geen enkele morele verplichting tegenover meneer Vlaar. Tegen ons speelde hij ook super slecht vorig jaar.
Vlaar riep op de open dag dat hij bij Feyenoord bleef. Een dag later speelde hij bij Villa.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie toch wel een morele verplichting. Geel heeft bij zijn afscheid letterlijk gezegd dat Vlaar altijd welkom is. Als Vlaar dan vervolgens een paar jaar later aanklopt, blijkt dat hij dus alleen altijd welkom is wanneer dit even zo uitkomt.
En daarna heeft Geel toch nog deze belofte gedaan namens Feyenoord.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlaar riep op de open dag dat hij bij Feyenoord bleef. Een dag later speelde hij bij Villa.
Van Geel is eigenlijk te goed voor deze wereld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
En daarna heeft Geel toch nog deze belofte gedaan namens Feyenoord.
Toen werd hij ook wel ontzettend voor het blok gezet door (ik dacht) Westerman. Hij kon daar eigenlijk geen goed antwoord geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlaar riep op de open dag dat hij bij Feyenoord bleef. Een dag later speelde hij bij Villa.
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 15-08-2016 om 13:11:39Medische planning is dat Sven van Beek begin september fit is. Dan kan hij na de interlandperiode terugkeren in wedstrijdverband. #Feyenoord reageer retweet
Niet dus, want hij kwam zijn belofte niet na.quote:Op maandag 15 augustus 2016 12:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel is eigenlijk te goed voor deze wereld.
Ik begrijp deze discussie ook niet of jullie moeten het leuk vinden om om de twee maanden hetzelfde onderwerp weer aan te snijden?quote:
Komt door timmmmmmmm.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik begrijp deze discussie ook niet of jullie moeten het leuk vinden om om de twee maanden hetzelfde onderwerp weer aan te snijden?![]()
We hebben Baco-Arie alquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, wat denken jullie? Zouden we een type Vlaar erbij moeten hebben?
Jan-Arie mag vanavond schitteren tegen de beloften van NAC.quote:
Als je er last van hebt, lees je er maar overheen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik begrijp deze discussie ook niet of jullie moeten het leuk vinden om om de twee maanden hetzelfde onderwerp weer aan te snijden?![]()
kwestie van een paar goede jaren draaien, en een keertje CL spelen en ze lopen net zo graag bij ons naar binnen hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat zo'n Ramselaar naar PSV gaat, die had ik graag bij ons gezien. De echte talenten van clubs als AZ, Vitesse, Heerenveen en Utrecht zijn al onhaalbaar voor ons, behalve als je een vroege gok neemt zoals bij Bilal.
Ramselaar is nog niet definitief naar PSV hoor. Ik lees her en der al berichten alsof dat rond zou zijn, net als dat ik her en der lees dat Ziyech naar Ajax vertrekt, maar ook dat zijn voorlopig nog maar geruchten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat zo'n Ramselaar naar PSV gaat, die had ik graag bij ons gezien. De echte talenten van clubs als AZ, Vitesse, Heerenveen en Utrecht zijn al onhaalbaar voor ons, behalve als je een vroege gok neemt zoals bij Bilal.
Misschien ben ik iets te voorbarig inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ramselaar is nog niet definitief naar PSV hoor. Ik lees her en der al berichten alsof dat rond zou zijn, net als dat ik her en der lees dat Ziyech naar Ajax vertrekt, maar ook dat zijn voorlopig nog maar geruchten.
Overigens vraagt FC Utrecht volgens mij veel te veel geld voor Ramselaar, dus ook al had een speler als Ramselaar wel graag naar ons gekomen, dan nog hadden we hem niet kunnen betalen.
Vertel het eens dan, waar wil jij het over hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Belachelijk he, dat ze toen die Vincent Janssen hebben weggestuurd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel het eens dan, waar wil jij het over hebben
Ik wilde eigenlijk voorstellen om de TT eens aan te passen en er gewoon Feyenoord in te zetten, zoals onze club daadwerkelijk heet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Belachelijk he, dat ze toen die Vincent Janssen hebben weggestuurd.
Wie zegt dat P$V de hoofdprijs gaat betalen? Talenten uit de subtop zijn voor de top nauwelijks te betalen en dan moet je maar afwachten of ze doorgroeien, kijk naar een Mqher en Sinkgraven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:50 schreef hhh38 het volgende:
Dat ik eigenlijk vind dat je Tim prima met 1 m kan schrijven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel het eens dan, waar wil jij het over hebben
Wij gaan echt geen 7 miljoen neer leggen voor een 19jarige.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Wie zegt dat P$V de hoofdprijs gaat betalen? Talenten uit de subtop zijn voor de top nauwelijks te betalen en dan moet je maar afwachten of ze doorgroeien, kijk naar een Mqher en Sinkgraven.
Zo veel geld heeft Feyenoord nu helemaal niet eens beschikbaar om uit te geven.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wij gaan echt geen 7 miljoen neer leggen voor een 19jarige.
Goed idee!quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk voorstellen om de TT eens aan te passen en er gewoon Feyenoord in te zetten, zoals onze club daadwerkelijk heet.
Huh echt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:20 schreef H.FR het volgende:
Laten we het dan weer over het knotje van Karsdorp hebben. Hij vond het toch niks en heeft hem er maar weer afgehaald. Zeker de reacties meegekregen.
Leuke speler om op te pikken, maar niet voor 7 miljoen. Maar PSV heeft ook al een Pereiro (die nu wel in de basis stond trouwens) en Maher van dat bedrag op de bank zitten, zij kunnen zo een gokje wel wagen elk jaar blijkbaar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:17 schreef Oldground het volgende:
Ramselaar vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder.
Ik vind hem ook zeker geen 7 miljoen waard, maar hij zit wel in het groepje Eredivisietalenten van de subtop die ik wel bij Feyenoord zou willen zien. Vroeger was het geen probleem voor ons om die te halen (zie bijvoorbeeld Lazovic, Kuyt en Vlaar), maar die periode is helaas voorbij.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leuke speler om op te pikken, maar niet voor 7 miljoen. Maar PSV heeft ook al een Pereiro (die nu wel in de basis stond trouwens) en Maher van dat bedrag op de bank zitten, zij kunnen zo een gokje wel wagen elk jaar blijkbaar.
Wij kunnen ze sowieso niet halen als Ajax of PSV ook in de race zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zeker geen 7 miljoen waard, maar hij zit wel in het groepje Eredivisietalenten van de subtop die ik wel bij Feyenoord zou willen zien. Vroeger was het geen probleem voor ons om die te halen (zie bijvoorbeeld Lazovic, Kuyt en Vlaar), maar die periode is helaas voorbij.
Lazovic kwam bij Partizan Belgrado vandaan hè.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zeker geen 7 miljoen waard, maar hij zit wel in het groepje Eredivisietalenten van de subtop die ik wel bij Feyenoord zou willen zien. Vroeger was het geen probleem voor ons om die te halen (zie bijvoorbeeld Lazovic, Kuyt en Vlaar), maar die periode is helaas voorbij.
En Kuyt kon sowieso niet naar PSV of Ajax natuurlijk. Geen idee hoe dat bij Vlaar destijds zat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lazovic kwam bij Partizan Belgrado vandaan hè.
Oh, op één of andere manier dacht ik Vitessequote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Lazovic kwam bij Partizan Belgrado vandaan hè.
Ze hoeven natuurlijk niet altijd in de race te zijn voor dezelfde spelers, vooral 10 jaar geleden richtten ze zich allebei meer op het buitenland dan nu.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij kunnen ze sowieso niet halen als Ajax of PSV ook in de race zijn.
Ik bedoel alleen aan te geven dat wij nu altijd tweede viool spelen. Mooie voorbeelden zijn Immers (wij wilde Schone) en Vejinovic (Propper was ook beschikbaar voor ongeveer het zelfde bedrag).quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hoeven natuurlijk niet altijd in de race te zijn voor dezelfde spelers, vooral 10 jaar geleden richtten ze zich allebei meer op het buitenland dan nu.
Dat klopt ook, maar dat betekent dus dat je zulke talenten niet kan halen of eerder, als het nog onduidelijk is of ze het niveau aankunnen. Er is ook steeds meer concurrentie vanuit het buitenland, want degradatiekandidaten uit de Premier League en middenmoters uit de Bundesliga zijn inmiddels ook aantrekkelijker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen aan te geven dat wij nu altijd tweede viool spelen. Mooie voorbeelden zijn Immers (wij wilde Schone) en Vejinovic (Propper was ook beschikbaar voor ongeveer het zelfde bedrag).
Enige kwalijke qua transfers van kleine clubs naar grotere clubs vind ik die van Ziyech. Die had gewoon bij ons moeten lopen.
Hij is verkocht aan Vitesse (en daarvoor verhuurd aan ADO).quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh, op één of andere manier dacht ik Vitesse
Waar lees je dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
BMI is mogelijk de vervanger van Sven Van Beek lees ik net.
Normaal Gun ik bmi het beste maar of hij nu handig is om erbij te hebben betwijfel ik. Botteghin Woudenberg en Kongolo doen het best prima. En reserve gaat hij niet mee akkoord denk ik.
http://www.fr-fans.nl/nie(...)krijgen-van-fc-portoquote:
Niet geklikt. Hoef je niet te geloven Mikey.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.fr-fans.nl/nie(...)krijgen-van-fc-porto
Bron is wel van die schreeuwerige fb clickbait shit.
Geloven doe ik het niet speculeren is altijd leuk het is weer eens wat anders dan Vlaar of Achabar.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet geklikt. Hoef je niet te geloven Mikey.
Lijkt ook niet logisch, nog een linksbenige cv erbij. Tenminste, dacht dat JanBaco (die natuurlijk never nooit goed genoeg is) ook linksbenig was. Een vervanger voor Sven zou rechtsbenig zijn. Nogal ouderwets gedacht wellicht, maar Sven was ook backup voor Karsdorp als Nieuwkoop niet kon.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
BMI is mogelijk de vervanger van Sven Van Beek lees ik net.
Normaal Gun ik bmi het beste maar of hij nu handig is om erbij te hebben betwijfel ik. Botteghin Woudenberg en Kongolo doen het best prima. En reserve gaat hij niet mee akkoord denk ik.
Geloof er niks van. Martins Indi heeft een contract tot 2018 en geloof niet dat hij voor minder dan 4 miljoen weg mag.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.fr-fans.nl/nie(...)krijgen-van-fc-porto
Bron is wel van die schreeuwerige fb clickbait shit.
Hurenquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Martins Indi heeft een contract tot 2018 en geloof niet dat hij voor minder dan 4 miljoen weg mag.
Zoveel gaat Feyenoord natuurlijk nooit uitgeven voor een extra verdediger voor de breedte.
Dat is echt een prima deal geweest ja. Topgozer hoor, maar echt ontzettend overschat. Even allemaal Van Gaal bedanken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Elan het volgende:
Indi is sowieso een bijzonder matige verdediger, laten we eerlijk zijn.
Kwam op momenten gewoon te kort voor de eredivisie.
Zie liever Bruins terugkeren.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is echt een prima deal geweest ja. Topgozer hoor, maar echt ontzettend overschat. Even allemaal Van Gaal bedanken.
Tenzij je met 5 man achterin speelt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:44 schreef Elan het volgende:
Indi is sowieso een bijzonder matige verdediger, laten we eerlijk zijn.
Kwam op momenten gewoon te kort voor de eredivisie.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie liever Bruins terugkeren.
Ja, dat vind ik ook wel. Maar die was al bezet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat ik eigenlijk vind dat je Tim prima met 1 m kan schrijven.
Deze man.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie liever Bruins terugkeren.
2 wedstrijden onderweg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef satecl het volgende:
Die Schuurman doet het trouwens ook geweldig bij de nummer 17 van de Eredivisie!?
De nummer 17 van de eredivisie doet het dan ook niet geweldig. Anders sta je geen 17dequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef satecl het volgende:
Die Schuurman doet het trouwens ook geweldig bij de nummer 17 van de Eredivisie!?
ja had gewoon bij ons op 10 moeten spelen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef satecl het volgende:
WvH vond Mokotjo de meest getalenteerde speler op de Nederlandse velden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:27 schreef satecl het volgende:
De Nieuwe Pirlo- Willem van Hanegem, 2007
Mooie discussies hier toen jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:51 schreef Caland het volgende:
Ons supertalent Sleegers, die om onbegrijpelijke redenen weg werd gedaan door Van Geel, is inmiddels verhuurd door NEC aan VVV.
Die zit dus over een paar jaar bij Tottenham op de bank.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:51 schreef Caland het volgende:
Ons supertalent Sleegers, die om onbegrijpelijke redenen weg werd gedaan door Van Geel, is inmiddels verhuurd door NEC aan VVV.
kkgeelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:51 schreef Caland het volgende:
Waar zeikt hij dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:56 schreef Roffa123 het volgende:
Kuyt moet niet zeiken. Vorig jaar amper gewisseld.
Zag je niet hoe hij uit het veld liep tegen Twente?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Waar zeikt hij dan?
Volgens mij is hij met heel andere dingen bezig. Kijkt naar de ranglijst, ziet ADO het te goed doen, stuurt Dickie naar Turkije, Dirkgod
[ afbeelding ]
Ik vind het niet vreemd als een topsporter liever speelt dan gewisseld wordt. Het was mijn inziens wel een terechte wissel. Maar ik zag hem gewoon handjes geven hoor. Ik vond daar nou geen overdreven frustraties geuit worden..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:12 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij uit het veld liep tegen Twente?
Dus voetballers balen als ze gewisseld worden en/of een slechte wedstrijd spelen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:12 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Zag je niet hoe hij uit het veld liep tegen Twente?
Nee maar hij deed alsof hij nou gewisseld zou mogen worden, want hij is 'de man'.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus voetballers balen als ze gewisseld worden en/of een slechte wedstrijd spelen?
Jeetje, wat een schokkende dingen! Dat dit kan!
Dat is jouw debiele interpretatie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:15 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Nee maar hij deed alsof hij nou gewisseld zou mogen worden, want hij is 'de man'.
quote:Feyenoord en Heracles kennen scheidsrechter voor duel in Almelo
dinsdag 16 augustus 2016 om 12:12
De uitwedstrijd van Feyenoord tegen Heracles Almelo van zondag staat onder leiding van scheidsrechter Björn Kuipers. Hij wordt bijgestaan door grensrechters Van Roekel en Zeinstra. Vierde official is Mulder.
Heracles Almelo en Feyenoord trappen zondag om 16:45 uur af in het Polman Stadion. De uitwedstrijd in Almelo is het laatste duel van de derde speelronde in de Eredivisie. Feyenoord bezet na de eerste twee speelronden de koppositie in de competitie, met zes punten en een doelsaldo van plus zeven.
De equipe van trainer Giovanni van Bronckhorst rekende af met FC Groningen (5-0) en FC Twente (2-0).
Dat mafkikkertje uit Delfshaven is me wat te goed bezig.quote:
Zou ook raar zijn als het een totaal onbekende scheidsrechter zou zijn.quote:
"Nee maar hij deed alsof hij nou gewisseld zou mogen worden, want hij is 'de man'." (Drs. MSC Roffa123, 2016, cum laude Psychologie)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:15 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Nee maar hij deed alsof hij nou gewisseld zou mogen worden, want hij is 'de man'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |