Niet slimquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geen idee.Ik ben wat euforisch van al die kansen.
Second Amendment.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Geef El Ahmadi nou eens een schietverbod
Iddquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:45 schreef PizzaGeit het volgende:
Geef El Ahmadi nou eens een schietverbod
Is wel slecht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op zich is het allemaal niet heel slecht. Het is alleen wat te traag en te vrijblijvend alsof ze het wel geloven zo.
Hij ziet er meer moe dan boos uit imoquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo zo, Gio durft Kuyt te wisselen
Kuyt leek niet blij trouwens.
Wel goed dat Berghuis nu een half uur mee kan doen.
Vorige week ook al hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo zo, Gio durft Kuyt te wisselen
Kuyt leek niet blij trouwens.
Wel goed dat Berghuis nu een half uur mee kan doen.
I know, maar nu al na een uur.quote:
Aanvallend vandaag ook niet al te best.quote:
Wat een kansloze bal net weer idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aanvallend vandaag ook niet al te best.
Eerste minuten een mooie actie gezien. Flink opgestoomd langs de flank en vanaf de achterlijn voorgegevenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aanvallend vandaag ook niet al te best.
Helaas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:59 schreef VanKuikeren het volgende:
Misschien komt Elia de eventuele vervanger van ter Avest wel voorbij!
Missen een type Kuyt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:04 schreef Jihawti het volgende:
Middenveld is ineens weer veranderd in een chaos. Gaat niet goed zo.
Nee volgens Kramer komen ze toch altijd weer bij hem uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben volledig overtuigd van Jorgensen. Die gaat er minstens 25 inschieten.
Speelt een prima pot weerquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Hehe, eindelijk. Toornstra goal en assist vandaag, die blijft sowieso staan.
4-0 bedoel jequote:Op zondag 14 augustus 2016 16:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het had allang 3-0 moeten staan.
Sja, wat is matig? Veel kansen en veel balbezit. Niet altijd even attractief wellicht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit had ook 5-0 kunnen zijn. Dan heb je pas echt een goede opening. Maar op zich ook niet verkeerd dat je matig speelt en toch makkelijk wint.
Aantrekkelijk zou me aan m'n reet roesten. Laat ze eerst maar eens een stuk effectiever worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, wat is matig? Veel kansen en veel balbezit. Niet altijd even attractief wellicht.
Daarom juist. Je bent in principe oppermachtig zonder dat het er echt goed uitziet. Maar ook amper iets weggegeven. Eigenlijk ook enorm veel gecreeerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Sja, wat is matig? Veel kansen en veel balbezit. Niet altijd even attractief wellicht.
Wel redelijk klaar me ja, inmiddelsquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Bilal is echt de definitie van een blind paard, haha
Correct, El Ahmadi ook best sterk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Uitblinkers vandaag sowieso Toornstra en Jorgsensen.
Alleen moet die niet denken dat ie ook kan schieten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:18 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correct, El Ahmadi ook best sterk.
Vooral hoge ballen is hij sterk, komt hoog. En ook aantal goede snelle worpen. Heeft Geel toch goed gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ookal heeft ie geen kut te doen gehad, Jones geeft een heleboel rust achterin.
Ja, nieuwe namen en vandaag tegenover een vijfmansverdediging.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:17 schreef Merkie het volgende:
Vind wel dat voorin het gevaar vooral op basis van individuele kwaliteit komt. Maar ook niet zo gek misschien, gezien de nieuwe aanwinsten. Moet wel beter vind ik.
Zeker zeker. Moet alleen nog leren dat als ie ooit nog droomt van schieten, dat ie dan direct wakker moet worden en zijn excuses moet maken ten overstaan van de volledige selectie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:18 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Correct, El Ahmadi ook best sterk.
Exact ik zei het ook net. Raakt nooit in de problemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Ookal heeft ie geen kut te doen gehad, Jones geeft een heleboel rust achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |