Welk licht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, da's wel de prijs die je betaald als je te laat het licht ziet.
Al is deze uitslag wel weer ultiem bizar met Blume en Herasimenia
Bronte was wel erg slecht trouwensquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Campbells moeten wel een trauma hebben inderdaad
Die gaan ook niks pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:08 schreef swimmie86 het volgende:
Baggertijd.
EK tijd was genoeg geweest.
En ze mag niet naar Ferry kijken.
Wat heeft dat voor een invloed.
Hele zwemploeg naar huis en dan mogen Sharon en Ferry het alleen doen.
Kut.
Met haar winnende tijd van het EK ook nog.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef franklop het volgende:
met 24,05 van 4 jaar terug was het dus weer goud geweest
Die ene dude deed 16 jaar niksquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Smoofie het volgende:
3 jaar niets doen, heeft geen invloed hoor...
Maar we hoeven hem niet terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Jacco alsnog aan kant worden gezet bij Australiers?
Rot op goud randjequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
Zesde plek met een gouden randje wel.
Volgens mij boeit t haar allemaal niet zoveel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan ook niks pakken.
Hopelijk gaat Kromo nog 4 jaar door. Denk dat die wel revanche wil.
Duurt even. Moeten een groter vliegtuig zoeken.quote:
Een prachtig Olympisch diploma.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
Zesde plek met een gouden randje wel.
Ja, maar als iedereen op niveau zit haalt Kromo ook geen medalje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef franklop het volgende:
met 24,05 van 4 jaar terug was het dus weer goud geweest
Halsallquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie lag in baan 6? Die kwam echt kut aan en verneukt zo goud.
Deze had van Bonte moeten zijn zelfsquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Campbells zijn er nog vrij positief onder op de Australische tv. Beetje lachen onder het motto 'grootste olympische choke ooit' van Cate
Ik zei hier idd 'Die op 6 gaat winnen', maar nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halsall.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet let haar toch om als vriendin zijnde zelf wat te regelen daar? Zoals alle vriendjes en vriendinnetjes van de andere sporters die daar zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me echt kut dat ze dan Weertman niet mag zien.
De wijken in met Joop.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef Collide het volgende:
Hoezo mag zij niet paar dagen extra blijven.
In mijn herinneringen niet. Iemand die dat kan nakijken qua medailles vanaf 1970?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef golfer het volgende:
0, maar dan ook echt 0 medaiiles. Echt nog nooit voor gekomen?
Kenkhuisgodquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef danos het volgende:
Volgende keer VDH weer op de bank en niet een loser als Joost Reijns
USA got 99 medailles but Holland has nonequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef Typisch het volgende:
1001 medailles te verdienen met zwemmen en Nederland pakt niks.
Nederlandgod.
Lijkt me ook dat ze wel wat regelt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet let haar toch om als vriendin zijnde zelf wat te regelen daar? Zoals alle vriendjes en vriendinnetjes van de andere sporters die daar zijn?
Zo beroerd vind ik het hem niet doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef danos het volgende:
Volgende keer VDH weer op de bank en niet een loser als Joost Reijns
Die sla ik over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Redefine het volgende:
Inmiddels wordt er overigens alweer gezwommen. Weliswaar de 1500 meter, maar toch.
1992quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn herinneringen niet. Iemand die dat kan nakijken qua medailles vanaf 1970?
Wellicht doet ze dat, maar het schijnt echt een verplichte vlucht te zijn en ze heeft het zelf ook gezegd: geen medaille = Weertman niet zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet let haar toch om als vriendin zijnde zelf wat te regelen daar? Zoals alle vriendjes en vriendinnetjes van de andere sporters die daar zijn?
Ik dacht al, waar blijft Joost.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herasimenia is ook een pakhaas.
Tot gisteren had echt niemand die op een lijstje staanquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef RipCity het volgende:
BLUME was de 2d favoriet. Wat lullen ze met niet verwacht
ja dat had je wel mogen weten anon. Maar zij is niet zo super irritant.quote:
Onzin dat er zoveel medailles te verdienen zijn met een sport.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
USA got 99 medailles but Holland has none
Als ze zegt dat ze zelf terugvlucht regelt dan zal de NOCNSF dat niet in de weg staan me dunkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wellicht doet ze dat, maar het schijnt echt een verplichte vlucht te zijn en ze heeft het zelf ook gezegd: geen medaille = Weertman niet zien.
Oh is dat echt zoquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin dat er zoveel medailles te verdienen zijn met een sport.
Erg spannend wat de Belgische commentatoren vinden van een Nederlandse zwemster.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Fylax het volgende:
Sporza gaat nu zwemmen uitzenden, ben benieuwd hoe zij de faal van ranomi verwoorden
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Nober het volgende:
We moeten vanaf nu gewoon alles zetten op het feit dat we alles moeten winnen.
Wat boeit dat? Het gaat om de individuele sporters.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Onzin dat er zoveel medailles te verdienen zijn met een sport.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Het gaat om de individuele sporters.
NOCNSF doet soms rare dingen, maar we zullen het zien de komende dagen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze zelf terugvlucht regelt dan zal de NOCNSF dat niet in de weg staan me dunkt.
Wordt alleen even met de portemonnee zwaaien
wist het echt nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dat had je wel mogen weten anon. Maar zij is niet zo super irritant.
Die is er niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef swimmie86 het volgende:
Waar is de aparte livestream van het zwemmen???
Cate Cambel verliest het in de reactietijdquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Aguero het volgende:
Blume wint het in de reactietijd.
[ afbeelding ]
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef swimmie86 het volgende:
Waar is de aparte livestream van het zwemmen???
Ze kunnen toch beter minder zwemnummers doen en meer andere sporten erbij trekken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat boeit dat? Het gaat om de individuele sporters.
Een vierde plek is gewoon reëel.quote:
Lollquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef RipCity het volgende:
Die TEAMNL vooraf gemaakte tweets
[ afbeelding ]
rarquote:
Morgenochtend 7 uur ben je de eerste.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Lekker kut dan, zijn nog 3 nummers.
Moet je chrome voor hebben en die heb ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef superniger het volgende:
[..]
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Een paar zwemnummers meer of minder gaat echt geen andere sporten trekkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze kunnen toch beter minder zwemnummers doen en meer andere sporten erbij trekken.
Want?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef Typisch het volgende:
Toch kut dat zo een Phelps de grootste Olympiër ooit is met alleen zwemmen.
Ze kunnen haar weinig maken als ze zegt ik ga niet met die vlucht mee, ik regel er zelf een. Zij maakt waarschijnlijk geen gebruik van het stipendium omdat ze teveel sponsorinkomsten heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
NOCNSF doet soms rare dingen, maar we zullen het zien de komende dagen.
Misschien schudt dit de boel eens echt goed wakkerquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef MakkieR het volgende:
Wat een enorme gifbeker moeten de Nederlandse zwemteam opdrinken zeg
Of verwachten we te veel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef MakkieR het volgende:
Zolang darts geen olympische sports is valt die hele Olympische Spelen niet serieus te nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een paar zwemnummers meer of minder gaat echt geen andere sporten trekken
waar moeten we t zoeken?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:15 schreef Slobeend het volgende:
He tegenvaller dit.
De ontiegelijke kut vragen van Martin Vriesema trouwens, niet te doen. Nog slechter in vorm dan de zwemmers.
Iedereen heeft nu toegang tot dezelfde doping.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef TheVulture het volgende:
Dit is op de korte vrije slagnummers wel het meest aparte toernooi wat ik me kan herinneren, waarbij er complete outsiders de prijzen verdelen
Nou geen gifbeker, een heel gifzwembad!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef MakkieR het volgende:
Jaaaaa, meer golf, skateboarden en skeelerenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ze kunnen toch beter minder zwemnummers doen en meer andere sporten erbij trekken.
Of je nou op je rug naar de overkant zwemt of met de schoolslag doet voor mij weinig anders. Je hebt toch ook geen hinkelen, kruipen, lopen, sprinten en koprollen op de 100 meter?quote:
Hoezo toegang tot dezelfde doping?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu toegang tot dezelfde doping.
Iedereen kan van iedereen winnen. Het bad is nat.
whahaquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of je nou op je rug naar de overkant zwemt of met de schoolslag doet voor mij weinig anders. Je hebt toch ook geen hinkelen, kruipen, lopen, sprinten en koprollen op de 100 meter?
Als je gewoon de mannen en vrouwen in 1 competitie doet zou dat best genoeg tijd besparen om een andere sport toe te laten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een paar zwemnummers meer of minder gaat echt geen andere sporten trekken
Jij bent echt origineel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Of je nou op je rug naar de overkant zwemt of met de schoolslag doet voor mij weinig anders. Je hebt toch ook geen hinkelen, kruipen, lopen, sprinten en koprollen op de 100 meter?
Achteruitzwemmen vind ik sws het meest debiele ooit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wel springen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de concurrentie enorme stappen heeft gemaakt. Daarbij zal het aan die sporters echt niet liggen.( die trainen tot ze erbij neervallen) Dit is gewoon hartstikke sneu gezien we echt wel goede zwemmers hebben.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze stopt nee. In ieder geval niet zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wat Kromo gaat doen, of ze nog een revanche wil over 4 jaar... iets zegt me dat ze deze zijdeur ook niet wil nemen
Ik kan me juist echt niet voorstellen dat ze nog lang doorgaatquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze stopt nee. In ieder geval niet zo.
Nouja dat. Dat ze daar nog een medaille pakt en dan klaar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me juist echt niet voorstellen dat ze nog lang doorgaat
Heel misschien WK volgend jaar maar dat was het wel dan.
Dan had Kromo die tijd moeten zwemmenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef Nattekat het volgende:
Die Deense zwom precies wat Kromo als seasonal best heeft... wrijf het er maar lekker in
Dat dan weer nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja dat. Dat ze daar nog een medaille pakt en dan klaar.
Idd, 75% van afstanden mag wmb best worden geschrapt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het hangt denk ik helemaal af of ze de aansluiting weet te vinden de komende vier jaar. Ze wordt namelijk wel ouder en zwemmen vergt nogal wat energie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd wat Kromo gaat doen, of ze nog een revanche wil over 4 jaar... iets zegt me dat ze deze zijdeur ook niet wil nemen
Ik denk wel dat ze een jaar doorgaat tot het WK. En dan beslist of ze nog verder gaat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is snelwandelen eigenlijk een olympische sport?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas op hoor. Mensen zijn het niet met je eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Idd, 75% van afstanden mag wmb best worden geschrapt.
ik denk ook dat ze er vrij snel mee gaat stoppenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Minimaal. Lastig blijkbaar, pieken op het juiste moment.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had Kromo die tijd moeten zwemmen
20km en 50kmquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is snelwandelen eigenlijk een olympische sport?
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dus.quote:Races have been walked at distances as short as 3 kilometres (1.9 mi)—at the 1920 Summer Olympics—and as long as 100 km (62.1 mi). The men's world record for the 50-mile race walk is held by Israeli Shaul Ladany, whose time of 7:23:50 in 1972 beat the world record that had stood since 1935.[7] The modern Olympic events are the 20 km (12.4 mi) race walk (men and women) and 50 km (31 mi) race walk (men only).
20 en 50kmquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon schijtquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:25 schreef VacaLoca het volgende:
Ik stoor me beetje aan Kromo. Waar anderen duidelijk voor de sport geleefd hebben geleefd afgelopen vier jaar heb ik bij haar niet dat idee.
We krijgen gewoon beachvolley billen hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:24 schreef swimmie86 het volgende:
Dan maar Sporza, want Dafne moet nog 30 keer geanalyseerd worden voordat de finale komt.
Katten zijn ook belangrijkquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:25 schreef VacaLoca het volgende:
Ik stoor me beetje aan Kromo. Waar anderen duidelijk voor de sport geleefd hebben geleefd afgelopen vier jaar heb ik bij haar niet dat idee.
Dat heb ik jammer genoeg al 10 keer gedaan. Zoek de topics maar door.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij kan er echt geen kut tegenin brengen
Ik zag haar voor het eerst dit toernooi niet lachen na een wedstrijdquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:25 schreef VacaLoca het volgende:
Dat is juist het moeilijke waar zo vaak over gesproken wordt. OS kampioen worden is moeilijk, Maar OS kampioen blijven is veel moeilijker.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:25 schreef VacaLoca het volgende:
Onderbuik gevoelens van de zolderautist op fok.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:25 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onderbuik gevoelens van de zolderautist op fok.
Zal even het AD bellen voor je.
Er zijn ook heel veel ren en fietsnummers. Het is ook niet alsof al die zwemnummers andere sporten in de weg zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij kan er echt geen kut tegenin brengen
Ze vond met name d'r eigen poes belangrijk, die heeft al twee keer een nieuw baasje gevonden ondertussenquote:
Wij hebben op de training wel een paar keer partijtje gedaan waarin je dus alleen mocht snelwandelen, is moeilijker dan je denkt.quote:
Voor Nederlanders en Australiers welquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minimaal. Lastig blijkbaar, pieken op het juiste moment.
dat gaat vaak over afstanden niet achteruit fietsen of met een slag in je wielquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel ren en fietsnummers. Het is ook niet alsof al die zwemnummers andere sporten in de weg zitten.
Maar blijf vooral roeptoeteren.
I'd tap thatquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze vond met name d'r eigen poes belangrijk, die heeft al twee keer een nieuw baasje gevonden ondertussen
quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk voeren ze ook luchtbed zwemmen in bij de komende Spelen
Het valt echt op 2 manieren uit leggen. Of ze gaat niet door omdat ze vindt dat ze 4 jaar alles heeft gegeven en dat niets heeft opgeleverd. Of ze gaat juist wel door omdat ze revanche op dit wil.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja dat. Dat ze daar nog een medaille pakt en dan klaar.
Ik zou er bijna een Twitter voor aan willen maken idd.quote:
Di scipioooooooquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FRATELLI D ITALIAAAAAAAAAAAA
Zeg jij terwijl je om half vier op het FOK!forum een comment plaatst. Sterk hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:25 schreef VacaLoca het volgende:
Dat is het ook, want het is vooral volstrekt onnatuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wij hebben op de training wel een paar keer partijtje gedaan waarin je dus alleen mocht snelwandelen, is moeilijker dan je denkt.
Ik wou zeggen is dat niks voor jou, maar jij verzuipt natuurlijk omdat je je pik er in steektquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk voeren ze ook luchtbed zwemmen in bij de komende Spelen
Niet hier.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Star Wars muziek is altijd goed.
Hoi geogod.
Was om te trainen op positionering en passing. Je kon natuurlijk ook amper dribbelen of passeren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het ook, want het is vooral volstrekt onnatuurlijk.
Alsof we vroeger op bizons jaagden door te snelwandelen.
t zwembad ligt er toch hequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er zijn ook heel veel ren en fietsnummers. Het is ook niet alsof al die zwemnummers andere sporten in de weg zitten.
Maar blijf vooral roeptoeteren.
Zal wel pijn doen als ik tegen de bodem van het bad schuur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wou zeggen is dat niks voor jou, maar jij verzuipt natuurlijk omdat je je pik er in steekt
Geen Sporza?quote:
Wordt eens wakker nattekrantquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hallo, er won toch echt een Deense.
Thanks. Fijn dat de stagiair die stream is vergeten actief te zettenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:28 schreef Redefine het volgende:
http://hole1988.nl/websites/os2016/ voor o.a. zwem en atletiek streams. Wel in chrome.
Voor de 1500 meter die de NOS lekker faalt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja hallo, er won toch echt een Deense.
Door het gat duikenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef MakkieR het volgende:
onderwater zwemmen dat lijkt me wel een leuk onderdeel van het zwemmen
Ik zit niet bij TV, nooit eigenlijk. Ik kijk zowat alles via pc en laptop met streams... Dan is het welquote:
Jij zal wel heel snel finishen xDquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel pijn doen als ik tegen de bodem van het bad schuur.
Er is geen zwemmen meer aldus de NOS. Geen Nederlander.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thanks. Fijn dat de stagiair die stream is vergeten actief te zetten
Of zwemmen onder water met een luchtfles op je rug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
t zwembad ligt er toch he
Misschien zijzwemmen erbij doen? 50 200 350
4x 150
Brzoskowski, Stolk en Schwietert zwommen PR'squote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Verwacht wel dat er koppen rollen bij knzb. Dit was echt dramatisch. Niemand in buurt van PR's ook.
Was Gudelj ook aanwezig bij de training?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was om te trainen op positionering en passing. Je kon natuurlijk ook amper dribbelen of passeren.
KAn echt niet anders inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:30 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Verwacht wel dat er koppen rollen bij knzb. Dit was echt dramatisch. Niemand in buurt van PR's ook.
Als ze dat nou als Olympische sport invoeren pakt Nederland misschien weer eens goud.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij zal wel heel snel finishen xD
quote:
1500m werd gewonnen door Paltrinieri. Op Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tv direct uitgezet toen het weer over Schippers ging, dus geen flauw idee waar het over gaat.
Typischquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:31 schreef Redefine het volgende:
Er is geen zwemmen meer aldus de NOS. Geen Nederlander.
Een onderdeel met de coolste standjes van de glijbaan af.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
af en toe een dooie of zwaar gewonde, dan wordt het zwemmen toch nog leuk
Ah.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1500m werd gewonnen door Paltrinieri. Op Sporza.
wel relaxed voor hem dat er zooooooveel onderdelen op de mongolenslag zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:34 schreef Redefine het volgende:
Phelps zal zometeen nog wel de 4x100 medley estafette gaan doen lijkt mij, dus dan zal er vast wel weer een stream komen.
Alleen op Sporza?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1500m werd gewonnen door Paltrinieri. Op Sporza.
800meter met flippersquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Of zwemmen zonder handen te gebruiken, die dan op rug worden vastgebonden.
Stel je voor dat een verslaggever probeert een soort van kritisch te zijn zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:36 schreef roos85 het volgende:
Die pannenkoek die Kromo interviewde
Kromo heeft als enige op individuele afstanden de finale weten te halen.
Het verste zwemmen onder water!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:36 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Of zwemmen zonder handen te gebruiken, die dan op rug worden vastgebonden.
Dankzij onze ideeën kan je de volgende keer van nog meer zwemmen genieten!quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:40 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen jullie niet een nieuw topic openen voor je geniale slagen zodat het hier over zwemmen blijft gaan?
Dat dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:40 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen jullie niet een nieuw topic openen voor je geniale slagen zodat het hier over zwemmen blijft gaan?
Hey nog 2 estafettes manquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:50 schreef Nattekat het volgende:
En met het beste volkslied ter wereld sluit ik deze ietswat teleurstellende maar verrassende olympische zwemweek af. Genoten, die vijfde plek van Dafne maakte het helemaal af.
Trusten
#nattekrantquote:
Je ziet hierna geen zwemmen meer met uitzondering van het open water, moderne vijfkamp en triatlon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel me nu ietswat gedwongen om te blijven
das meer dan dat je bijv nog roeien zietquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je ziet hierna geen zwemmen meer met uitzondering van het open water, moderne vijfkamp en triatlon.
Ja maar toch anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:55 schreef franklop het volgende:
[..]
das meer dan dat je bijv nog roeien ziet
* Nattekat stream aanslingertquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je ziet hierna geen zwemmen meer met uitzondering van het open water, moderne vijfkamp en triatlon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |