Welk licht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk, da's wel de prijs die je betaald als je te laat het licht ziet.
Al is deze uitslag wel weer ultiem bizar met Blume en Herasimenia
Bronte was wel erg slecht trouwensquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Campbells moeten wel een trauma hebben inderdaad
Die gaan ook niks pakken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:08 schreef swimmie86 het volgende:
Baggertijd.
EK tijd was genoeg geweest.
En ze mag niet naar Ferry kijken.
Wat heeft dat voor een invloed.
Hele zwemploeg naar huis en dan mogen Sharon en Ferry het alleen doen.
Kut.
Met haar winnende tijd van het EK ook nog.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef franklop het volgende:
met 24,05 van 4 jaar terug was het dus weer goud geweest
Die ene dude deed 16 jaar niksquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Smoofie het volgende:
3 jaar niets doen, heeft geen invloed hoor...
Maar we hoeven hem niet terug.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Jacco alsnog aan kant worden gezet bij Australiers?
Rot op goud randjequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
Zesde plek met een gouden randje wel.
Volgens mij boeit t haar allemaal niet zoveel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan ook niks pakken.
Hopelijk gaat Kromo nog 4 jaar door. Denk dat die wel revanche wil.
Duurt even. Moeten een groter vliegtuig zoeken.quote:
Een prachtig Olympisch diploma.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef Jojoortje het volgende:
Zesde plek met een gouden randje wel.
Ja, maar als iedereen op niveau zit haalt Kromo ook geen medalje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:10 schreef franklop het volgende:
met 24,05 van 4 jaar terug was het dus weer goud geweest
Halsallquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie lag in baan 6? Die kwam echt kut aan en verneukt zo goud.
Deze had van Bonte moeten zijn zelfsquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Campbells zijn er nog vrij positief onder op de Australische tv. Beetje lachen onder het motto 'grootste olympische choke ooit' van Cate
Ik zei hier idd 'Die op 6 gaat winnen', maar nee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Halsall.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet let haar toch om als vriendin zijnde zelf wat te regelen daar? Zoals alle vriendjes en vriendinnetjes van de andere sporters die daar zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me echt kut dat ze dan Weertman niet mag zien.
De wijken in met Joop.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef Collide het volgende:
Hoezo mag zij niet paar dagen extra blijven.
In mijn herinneringen niet. Iemand die dat kan nakijken qua medailles vanaf 1970?quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:11 schreef golfer het volgende:
0, maar dan ook echt 0 medaiiles. Echt nog nooit voor gekomen?
Kenkhuisgodquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef danos het volgende:
Volgende keer VDH weer op de bank en niet een loser als Joost Reijns
USA got 99 medailles but Holland has nonequote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef Typisch het volgende:
1001 medailles te verdienen met zwemmen en Nederland pakt niks.
Nederlandgod.
Lijkt me ook dat ze wel wat regelt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet let haar toch om als vriendin zijnde zelf wat te regelen daar? Zoals alle vriendjes en vriendinnetjes van de andere sporters die daar zijn?
Zo beroerd vind ik het hem niet doenquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef danos het volgende:
Volgende keer VDH weer op de bank en niet een loser als Joost Reijns
Die sla ik over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Redefine het volgende:
Inmiddels wordt er overigens alweer gezwommen. Weliswaar de 1500 meter, maar toch.
1992quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
In mijn herinneringen niet. Iemand die dat kan nakijken qua medailles vanaf 1970?
Wellicht doet ze dat, maar het schijnt echt een verplichte vlucht te zijn en ze heeft het zelf ook gezegd: geen medaille = Weertman niet zien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet let haar toch om als vriendin zijnde zelf wat te regelen daar? Zoals alle vriendjes en vriendinnetjes van de andere sporters die daar zijn?
Ik dacht al, waar blijft Joost.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herasimenia is ook een pakhaas.
Tot gisteren had echt niemand die op een lijstje staanquote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef RipCity het volgende:
BLUME was de 2d favoriet. Wat lullen ze met niet verwacht
ja dat had je wel mogen weten anon. Maar zij is niet zo super irritant.quote:
Onzin dat er zoveel medailles te verdienen zijn met een sport.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
USA got 99 medailles but Holland has none
Als ze zegt dat ze zelf terugvlucht regelt dan zal de NOCNSF dat niet in de weg staan me dunkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 03:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wellicht doet ze dat, maar het schijnt echt een verplichte vlucht te zijn en ze heeft het zelf ook gezegd: geen medaille = Weertman niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |