SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
En dan ook nog dingen plaatsen die totaal niet kloppenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:00 schreef TheVulture het volgende:
Klaar voor de nacht
De komende uren hebben nog meer beachvolleybal en veel atletiek en zwemmen. En als het een beetje meezit ook een Nederlandse medaille of twee.
Om fris en fruitig de Braziliaanse nacht in te gaan, schakelen we over naar ons liveblog van dag 9. Ga je met ons mee? Tot ziens!
NOS
Dat schijtlollige joviale toontje
Misschien kan de BBC aan Chris Hoy vragen wat hij van Dylan Groenewegen vindt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:01 schreef Sked het volgende:
Misschien kunnen de Belgen even aan Dafne vragen wat ze van Thiam vindt.
Groep van Thiam, Theissen-Eaton, Ennis-Hill en Vetter begint toch pas om 2:15quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik reken op Sporza gezien de gouden koers van Thiam.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:02 schreef Columbiafan het volgende:
Stel dat Schippers de 100 meter wint... Lijkt me de belangrijkste gouden medaille die je als vrouw kan halen op de OS.
Dat is waar. Johson-Thompson nu wel in actie. Matige eerste worp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Groep van Thiam, Theissen-Eaton, Ennis-Hill en Vetter begint toch pas om 2:15
na Fanny natuurlijk niet meer hequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan kan dit een historische dag worden
Dat is zo bij elke medaille voor haarquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan kan dit een historische dag worden
Al de hele dagquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:05 schreef Aguero het volgende:
De Britten fappen nog eventjes op hun #SuperSaturday van vier jaar terug.
In 2016 Olympisch kampioen worden als Nederlandse meisje op de 100 meter, bijna niet te bevatten. Qua grootsheid niet hoog genoeg in te schatten. Ik snap die Schippershype wel in de media hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
na Fanny natuurlijk niet meer he
Daar valt best wel wat te halen.quote:
vind die quote voor SAFP wel verleidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Apart wel, als je naar de beste jaartijden kijkt
Hoe laat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:05 schreef Nober het volgende:
Schippers naast Shelly straks, interessant.
Het zou fabelachtig zijn. De hype is ook wel te begrijpen hoor. Maar het is allemaal teveel van het goede, vooral bij de NOS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In 2016 Olympisch kampioen worden als Nederlandse meisje op de 100 meter, bijna niet te bevatten. Qua grootsheid niet hoog genoeg in te schatten. Ik snap die Schippershype wel in de media hoor.
Ze moet het nog wel even doen, denk dat Fraser gewoon wint met d'r korte beentjes.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In 2016 Olympisch kampioen worden als Nederlandse meisje op de 100 meter, bijna niet te bevatten. Qua grootsheid niet hoog genoeg in te schatten. Ik snap die Schippershype wel in de media hoor.
Schippers loopt voor de gehele EU vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou fabelachtig zijn. De hype is ook wel te begrijpen hoor. Maar het is allemaal teveel van het goede, vooral bij de NOS.
Dus niet voor GBquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Schippers loopt voor de gehele EU vandaag.
#Blacklivesmatterquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Schippers loopt voor de gehele EU vandaag.
Wellicht had je het wel geweten als de NOS Schippers wat meer aandacht had gegeven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef Mani89 het volgende:
Oh jezus ik dacht dat de 100 meter finale pas morgen was. Dit wordt een lange nacht.
Gelukkig kijk ik alleen streams.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef Redefine het volgende:
Het is op dit moment wel weer een gevalletje, kom ogen en oren tekort. Maar ik zit al aan mijn quota van twee uur tv kijken vandaag. Heb mij door een user laten vertellen, dat je niet meer dan twee uur per dag tv mag kijken.
Kut NOS, wat kunnen ze eigenlijk wel?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wellicht had je het wel geweten als de NOS Schippers wat meer aandacht had gegeven.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze hiervoor NL-Alert zouden inschakelen ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wellicht had je het wel geweten als de NOS Schippers wat meer aandacht had gegeven.
Jeetje zeg, wie heeft dit gezegd?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef Redefine het volgende:
Het is op dit moment wel weer een gevalletje, kom ogen en oren tekort. Maar ik zit al aan mijn quota van twee uur tv kijken vandaag. Heb mij door een user laten vertellen, dat je niet meer dan twee uur per dag tv mag kijken.
Ik drink even een bakje koffie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef Mani89 het volgende:
Oh jezus ik dacht dat de 100 meter finale pas morgen was. Dit wordt een lange nacht.
Al dat LED licht kijk maar uit, dan kun je beter buiten spelen.quote:
https://twitter.com/Rio_irritatiesquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kut NOS, wat kunnen ze eigenlijk wel?
J oezi, in het NOS topic. Die is namelijk de hele tijd positieve posts aan het plaatsen over de NOS. En toen die niets meer wist kwam die daar meequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wie heeft dit gezegd?
Met vier streams tegelijk haal je dat dus al na 30 minuten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:12 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ik durf het bijna niet uit te spreken, maar het zou wat zijn Thiam en Schippers. Mijns inziens de twee absolute topnummers van het vrouwenatletiek.
Wat een figuur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
J oezi, in het NOS topic. Die is namelijk de hele tijd positieve posts aan het plaatsen over de NOS. En toen die niets meer wist kwam die daar mee
Ik vind dit wel een leuke variant op twee keer de helft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met vier streams tegelijk haal je dat dus al na 30 minuten.
Echt hequote:
Haha J oezi, wat een rare figuur is datquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
J oezi, in het NOS topic. Die is namelijk de hele tijd positieve posts aan het plaatsen over de NOS. En toen die niets meer wist kwam die daar mee
Verspringenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is verder wel een karig programma in het atletiekstadion vanavond of niet, de 100m uitgezonderd
Ik vind het wel een vermakelijke actquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha J oezi, wat een rare figuur is dat
Verspringen en 10000?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is verder wel een karig programma in het atletiekstadion vanavond of niet, de 100m uitgezonderd
De grote Farrah show natuurlijk. Verder wel nog de slotafstand van de zevenkamp die altijd wel iets magisch heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Flopshowquote:
Het begint een beetje eentonig en irritant te worden als je het mij vraagtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke act
Uur geleden al. Ga 't huis poetsen ofzo!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
BREAKING: SCHIPPERS NOG NIET OP DE INDOOR WARMING UP BAAN GESPOT
Buiten ja. Ik zei INDOORquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Uur geleden al. Ga 't huis poetsen ofzo!
staat vast in de file van Rioquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Die is vast en zeker weer moederziel alleen. It's lonely at the topquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Gelukkig ruimt de NOS wekelijks een vijfminutenrepo in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is vast en zeker weer moederziel alleen. It's lonely at the top
Doe maar even strafrondje. Weet je wat maak er maar drie van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:19 schreef wimderon het volgende:
Als je op de middelbare school werpt zoals Johnson-Thompson zou je er een 5 voor krijgen.
Mja, vond ik in het begin ook maar nu begint het te vervelen. Maar dat heb ik wel bij meerderequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke act
OJEE, VERKEERDE BUS? VROUWEN HE...quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Heeft de NOS ook gekeken of ze voldoende groente en fruit op heeft?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS meldt: CONCENTRATIE BIJ SCHIPPERS
Ze zullen ongetwijfeld precies tot de milligrams kunnen melden hoeveel ijzer Schippers mist of te veel heeftquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft de NOS ook gekeken of ze voldoende groente en fruit op heeft?
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:21:59De warming-up van Schippers is die van een roofdier. Zitten. Liggen. Uitrekken. Wachten. Nog meer wachten. En dan een kort sprintje. reageer retweet
Et tu Thijs? Et tu aussiquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:21:59De warming-up van Schippers is die van een roofdier. Zitten. Liggen. Uitrekken. Wachten. Nog meer wachten. En dan een kort sprintje. reageer retweet
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Aan die hand bij haar shirtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
''Waar zie je aan dat ze concentratie heeft?''
kwam jij verder dan haar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
johnson-thompson wil ik wel een technieklesje speerwerpen geven hoor
Nu pas?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Szura het volgende:
Hahahahaha die vent op ZDF:
Nu gaan we het hebben over uw favoriete onderwerp: doping!
Klaas-Jan Tuntelaar?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef Aguero het volgende:
Bij de BBC laten ze letterlijk alleen maar KJT zien.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Pino112 het volgende:
Op een gegeven moment meten ze toch klaar zijn lijkt mequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef Aguero het volgende:
De BBC is net zo erg als de NOS, daarom zijn die opmerkingen van Syn tix ook zo lachwekkendquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef Aguero het volgende:
Ja. Wel minder zware speer volgens mijquote:
Dat mag, net zoals Thiam. Vindt ik zelf de wat minder boeiende qua uiterlijk eigenlijk. Nou ja Thiam is wel schattig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ik krijg wel zin om KJT te knuffelen.
quote:Concentratie bij Schippers
Terwijl Dafne Schippers zich voorbereidt op de halve finale van de 100 meter (om 02.07 uur) vroegen wij aan atletiekcommentator Leon Haan: hoe staat Schippers ervoor?
“Het is lastig om in te schatten hoe Dafne er op dit moment voor staat op de 100 meter. In de series liep ze op 85 procent van haar kunnen. Dan kun je niet echt zien wat er mogelijk is. Afgaande op haar races dit seizoen, doet ze nadrukkelijk mee om de medailles."
Katherina Johnson Thompsonquote:
Hopelijk voeg ik mijn letter snel toe aan Visser's naam.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Katherina Johnson Thompson
BTE is Brianne Theisen Eaton
JEH is Jessica Ennis Hill
Het valt nog mee dat ze er niet met een richt microfoon en eigen drones bij zitten.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Wel minder zware speer volgens mij
Zonder dubbele naam ben je gewoon niet hip genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
Als je dat zo bekijkt mist Vetter nog wel iets. AV is toch wat schraal.
AVN?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk voeg ik mijn letter snel toe aan Visser's naam.
Elke adem van haar horenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat ze er niet met een richt microfoon en eigen drones bij zitten.
Nee dan gaan ze je gewoon Vetter noemen i.p.v. hippe afkorting.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:29 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Zonder dubbele naam ben je gewoon niet hip genoeg.
Eigenlijk zijn dit afschuwelijke Spelen.quote:
En als hij zegt "nou ik denk niet dat het harder kan" is het ook niet goedquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef Max23 het volgende:
Dat interview van Bonevacia na zijn serie ook![]()
![]()
![]()
"Even 44 lopen, waarom niet, ik heb al laten zien dat ik dat kan"
Dat waren toch fans met blauwe borden?quote:
Ja je moet positief blijven en blij zijn en in de machientje zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als hij zegt "nou ik denk niet dat het harder kan" is het ook niet goed
En die bochie aanvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja je moet positief blijven en blij zijn en in de machientje zitten.
Een rondje door randje?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:32 schreef Montov het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor randje deze race gaat krijgen.
En de NOS doet nog net niet alsof de hele wereld met een pot vaseline en een doos tissues klaar zitquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Evertjan het volgende:
400 meter genot misschien wel de mooiste afstand van alle loopnummers
Zeker het laatste jaar ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Evertjan het volgende:
400 meter genot misschien wel de mooiste afstand van alle loopnummers
tsjah eigenlijk schandalig dat de IOC dit toekende aan een land als brazilliequote:
Bij mij was de supermarkt leeg bij die schappen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de NOS doet nog net niet alsof de hele wereld met een pot vaseline en een doos tissues klaar zit.
Semanya heeft een lul gehad hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
800 > 400, daarna wel de mooiste ja.
Jammer dat er iemand de 800 bij de vrouwen komt verneuken
Wat een baas hequote:
wil je dit niet herhalenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:34 schreef franklop het volgende:
Dit gaat fout. Hele avond gaat het nu mis. Ik voel het.
En waren de sportbiografieën en kranten ook uitverkocht? Zonder verhaal achter de sporter ben je nergens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij was de supermarkt leeg bij die schappen.
Dit gaat fout. Hele avond gaat het nu mis. Ik voel het.quote:
Dit ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tsjah eigenlijk schandalig dat de IOC dit toekende aan een land als brazillie
Uiteraard.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En waren de sportbiografieën en kranten ook uitverkocht? Zonder verhaal achter de sporter ben je nergens.
44,72 pr , niet slecht. Had het nooit gehaald, gehoopt op een flinkd verbetering pr wat nodig was. Niet geluktquote:
gewoon kansloos dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:35 schreef TheArt het volgende:
Bonevacia loopt gewoon zijn beste tijd van het jaar en zijn 2e tijd ooit: 45.03. Het ging alleen kneiter hard.
Ja dat is wel lekker inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel tof dat ze livestreams hebben van veldfinales trouwens. Ga ik de komende week nog veel van genieten
Een stad als Rio verdient dit wel...ze hebben alleen de lokale bevolking niet warm kunnen krijgen. Zonde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tsjah eigenlijk schandalig dat de IOC dit toekende aan een land als brazillie
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:27:21Er staat een grote kale kerel te kijken bij de warming-up van Schippers. Hij heet Henk en hij komt uit Veendam. reageer retweet
Henk de Haanquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
IK KEN GEEN HENK UIT VEENDAMtwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:27:21Er staat een grote kale kerel te kijken bij de warming-up van Schippers. Hij heet Henk en hij komt uit Veendam. reageer retweet
Je wil niet weten hoeveel kaartjes ze hebben weggegeven aan scholen, verenigingen enz enzquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een stad als Rio verdient dit wel...ze hebben alleen de lokale bevolking niet warm kunnen krijgen. Zonde.
Met gratis kaartjes enzo krijg je het stadion misschien wel vol. Dit ziet er nu wat armoedig uit.
HENK GROLGODquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
IK KEN GEEN HENK UIT VEENDAMtwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:27:21Er staat een grote kale kerel te kijken bij de warming-up van Schippers. Hij heet Henk en hij komt uit Veendam. reageer retweet
Nou ja, ik bedoel dat al die miljoenen die ze hier in pompen hadden wel wat beter besteed kunnen worden. Juist in brazilliequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een stad als Rio verdient dit wel...ze hebben alleen de lokale bevolking niet warm kunnen krijgen. Zonde.
Met gratis kaartjes enzo krijg je het stadion misschien wel vol. Dit ziet er nu wat armoedig uit.
Hey Hans!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zal dan niet ver komen, gezien dr speerworp van netquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Redefine het volgende:
KJT is weer eens goed haar best aan het doen een medaille weg te gooien
Toen ze OS 2016 wouden hebben was Braziliaanse economie flink in opkomst, maar nu is dat (helaas) wel wat andersquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dat al die miljoenen die ze hier in pompen hadden wel wat beter besteed kunnen worden. Juist in brazillie
Theissen Eaton gaat m ook gewoon als een patatje gooien waarschijnlijk, dus dat kan nog spannend worden. Jammer dat Vetter alle kansen heeft vergooid op ver.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Redefine het volgende:
KJT is weer eens goed haar best aan het doen een medaille weg te gooien
Ik schrijf Vetter toch ook niet helemaal af. Moet ze wel gewoon 55 meter gooien danquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Schafer nog brons gaat pakken. Columbiafan juicht nu nog harder.
Ik voorspel een min op de forecast daarvoor inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zal dan niet ver komen, gezien dr speerworp van net
En hoe gaat ze de rest van die punten pakken? Je denkt toch niet dat ze ineens 2:15 gaat lopen he?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik schrijf Vetter toch ook niet helemaal af. Moet ze wel gewoon 55 meter gooien dan
Het begon allemaal best aardig, maar uiteindelijk is het allemaal net niet bij de meesten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Theissen Eaton gaat m ook gewoon als een patatje gooien waarschijnlijk, dus dat kan nog spannend worden. Jammer dat Vetter alle kansen heeft vergooid op ver.
Hele hele magere zevenkamp. Alleen Thiam draait goed.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het begon allemaal best aardig, maar uiteindelijk is het allemaal net niet bij de meesten.
Begrijp ik. Beetje hetzelfde verhaal als dat WK in Zuid-Afrika.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dat al die miljoenen die ze hier in pompen hadden wel wat beter besteed kunnen worden. Juist in brazillie
Misschien is 2:18 ook wel genoegquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hoe gaat ze de rest van die punten pakken? Je denkt toch niet dat ze ineens 2:15 gaat lopen he?
Even afgezien van dat die 55 meter echt een uitschieter was.
Schafer draait redelijk. Het lijkt me sterk.quote:
Moet ze goed gaan werpen, want BTE loopt haar eruit op de 800m.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind Schäfer het ook wel goed doen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele hele magere zevenkamp. Alleen Thiam draait goed.
Vanaf speer moet je eigenlijk niet meer naar de forecast kijken en weten wie goed/slecht is op speer en goed/slecht is op 800/1500quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forecast voor Vetter op 55.76 dus. Snap wel hoe forecast van Matti werkt maar hecht toch iets te veel waarde aan recente resultaten (waarbij, dat is het lastige van forecast, omstandigheden niet meergerekend worden'
Ach ja, Anouk mag tevreden zijn met top-10 plek na EK titel, daar is niks mis meequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf speer moet je eigenlijk niet meer naar de forecast kijken en weten wie goed/slecht is op speer en goed/slecht is op 800/1500
Hangt inderdaad puur van de rest van de zevenkamp af hoe hard iemand wil en kan gaan op de 800/1500.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanaf speer moet je eigenlijk niet meer naar de forecast kijken en weten wie goed/slecht is op speer en goed/slecht is op 800/1500
Nee al voorspel ik al dat de teletekst titel niet positief zal zijn dan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, Anouk mag tevreden zijn met top-10 plek na EK titel, daar is niks mis mee
Zou nog kunnen natuurlijk als ze wat plust op de speer. Of eindelijk iets minder parkeert op de 800.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had op een -100 zevenkamp gehoopt van Vetter, rond de 6500-6550. Iets teleurstellend dus wel.
Het wordt toch Vetter, je las het hier als eerstequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plussen op speer sluit ik wel uit eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou nog kunnen natuurlijk als ze wat plust op de speer. Of eindelijk iets minder parkeert op de 800.
Dan ga ik op de banken staan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het wordt toch Vetter, je las het hier als eerste
Gezien de forecast eigenlijk wel ja. Die 55.76 gooit ze niet dagelijks.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Plussen op speer sluit ik wel uit eigenlijk.
Ik zag je dat eerder ook eens posten. Toen ook gedaan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ga ik op de banken staan.
Zwemmen en atletiek is het enige waar ze in meedoen normaal gesproken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:47 schreef zorro28 het volgende:
Grenada is wel één van de meest gespecialiseerde landen in atletiek. 400 m en meerkamp en dat is het wel zo'n beetje
Kenia, Jamaica, Ethiopie, Botswana, Bahama's en Eritrea vind ik meer gespecialiseerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:47 schreef zorro28 het volgende:
Grenada is wel één van de meest gespecialiseerde landen in atletiek. 400 m en meerkamp en dat is het wel zo'n beetje
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zag je dat eerder ook eens posten. Toen ook gedaan?
Kenia niet meer hoor, die doen nu overal aan meequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kenia, Jamaica, Ethiopie, Botswana, Bahama's en Eritrea vind ik meer gespecialiseerd.
quote:
Baan is dus echt debiel snel.quote:
Ik zit met smart te wachten op de 400 meter horden. Dat was ook zo lachen afgelopen WK.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baan is dus echt debiel snel.
Rutherford kwam gisteren wel heel heel goed wegquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu genieten van de verspringfinale samen met Redefine. We hebben echt zin in die verre afstanden die er weer neergezet gaan worden.
Reese zou hier nog winnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu genieten van de verspringfinale samen met Redefine. We hebben echt zin in die verre afstanden die er weer neergezet gaan worden.
Over lollerkenianen gesprokenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zit met smart te wachten op de 400 meter horden. Dat was ook zo lachen afgelopen WK.
Toch was daar in de series van de 100m nog niet echt veel te zien. Zullen die bochten toch wat korter zijn of zoquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baan is dus echt debiel snel.
Ik wil je nu graag doorverwijzen naar Nijel Amos, maar die ligt er al uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:49 schreef Koffieplanter het volgende:
De manier van rennen van die Yank is hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |