Dit ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tsjah eigenlijk schandalig dat de IOC dit toekende aan een land als brazillie
Uiteraard.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En waren de sportbiografieën en kranten ook uitverkocht? Zonder verhaal achter de sporter ben je nergens.
44,72 pr , niet slecht. Had het nooit gehaald, gehoopt op een flinkd verbetering pr wat nodig was. Niet geluktquote:
gewoon kansloos dus.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:35 schreef TheArt het volgende:
Bonevacia loopt gewoon zijn beste tijd van het jaar en zijn 2e tijd ooit: 45.03. Het ging alleen kneiter hard.
Ja dat is wel lekker inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel tof dat ze livestreams hebben van veldfinales trouwens. Ga ik de komende week nog veel van genieten
Een stad als Rio verdient dit wel...ze hebben alleen de lokale bevolking niet warm kunnen krijgen. Zonde.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tsjah eigenlijk schandalig dat de IOC dit toekende aan een land als brazillie
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:27:21Er staat een grote kale kerel te kijken bij de warming-up van Schippers. Hij heet Henk en hij komt uit Veendam. reageer retweet
Henk de Haanquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
IK KEN GEEN HENK UIT VEENDAMtwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:27:21Er staat een grote kale kerel te kijken bij de warming-up van Schippers. Hij heet Henk en hij komt uit Veendam. reageer retweet
Je wil niet weten hoeveel kaartjes ze hebben weggegeven aan scholen, verenigingen enz enzquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een stad als Rio verdient dit wel...ze hebben alleen de lokale bevolking niet warm kunnen krijgen. Zonde.
Met gratis kaartjes enzo krijg je het stadion misschien wel vol. Dit ziet er nu wat armoedig uit.
HENK GROLGODquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
IK KEN GEEN HENK UIT VEENDAMtwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:27:21Er staat een grote kale kerel te kijken bij de warming-up van Schippers. Hij heet Henk en hij komt uit Veendam. reageer retweet
Nou ja, ik bedoel dat al die miljoenen die ze hier in pompen hadden wel wat beter besteed kunnen worden. Juist in brazilliequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een stad als Rio verdient dit wel...ze hebben alleen de lokale bevolking niet warm kunnen krijgen. Zonde.
Met gratis kaartjes enzo krijg je het stadion misschien wel vol. Dit ziet er nu wat armoedig uit.
Hey Hans!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Die zal dan niet ver komen, gezien dr speerworp van netquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Redefine het volgende:
KJT is weer eens goed haar best aan het doen een medaille weg te gooien
Toen ze OS 2016 wouden hebben was Braziliaanse economie flink in opkomst, maar nu is dat (helaas) wel wat andersquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel dat al die miljoenen die ze hier in pompen hadden wel wat beter besteed kunnen worden. Juist in brazillie
Theissen Eaton gaat m ook gewoon als een patatje gooien waarschijnlijk, dus dat kan nog spannend worden. Jammer dat Vetter alle kansen heeft vergooid op ver.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Redefine het volgende:
KJT is weer eens goed haar best aan het doen een medaille weg te gooien
Ik schrijf Vetter toch ook niet helemaal af. Moet ze wel gewoon 55 meter gooien danquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat Schafer nog brons gaat pakken. Columbiafan juicht nu nog harder.
Ik voorspel een min op de forecast daarvoor inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zal dan niet ver komen, gezien dr speerworp van net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |