De grote Farrah show natuurlijk. Verder wel nog de slotafstand van de zevenkamp die altijd wel iets magisch heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is verder wel een karig programma in het atletiekstadion vanavond of niet, de 100m uitgezonderd
Flopshowquote:
Het begint een beetje eentonig en irritant te worden als je het mij vraagtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke act
Uur geleden al. Ga 't huis poetsen ofzo!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
BREAKING: SCHIPPERS NOG NIET OP DE INDOOR WARMING UP BAAN GESPOT
Buiten ja. Ik zei INDOORquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Uur geleden al. Ga 't huis poetsen ofzo!
staat vast in de file van Rioquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Die is vast en zeker weer moederziel alleen. It's lonely at the topquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Gelukkig ruimt de NOS wekelijks een vijfminutenrepo in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is vast en zeker weer moederziel alleen. It's lonely at the top
Doe maar even strafrondje. Weet je wat maak er maar drie van.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:19 schreef wimderon het volgende:
Als je op de middelbare school werpt zoals Johnson-Thompson zou je er een 5 voor krijgen.
Mja, vond ik in het begin ook maar nu begint het te vervelen. Maar dat heb ik wel bij meerderequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke act
OJEE, VERKEERDE BUS? VROUWEN HE...quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Heeft de NOS ook gekeken of ze voldoende groente en fruit op heeft?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS meldt: CONCENTRATIE BIJ SCHIPPERS
Ze zullen ongetwijfeld precies tot de milligrams kunnen melden hoeveel ijzer Schippers mist of te veel heeftquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft de NOS ook gekeken of ze voldoende groente en fruit op heeft?
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:21:59De warming-up van Schippers is die van een roofdier. Zitten. Liggen. Uitrekken. Wachten. Nog meer wachten. En dan een kort sprintje. reageer retweet
Et tu Thijs? Et tu aussiquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:21:59De warming-up van Schippers is die van een roofdier. Zitten. Liggen. Uitrekken. Wachten. Nog meer wachten. En dan een kort sprintje. reageer retweet
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Pino112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |