Wat een figuur.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
J oezi, in het NOS topic. Die is namelijk de hele tijd positieve posts aan het plaatsen over de NOS. En toen die niets meer wist kwam die daar mee
Ik vind dit wel een leuke variant op twee keer de helft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Met vier streams tegelijk haal je dat dus al na 30 minuten.
Echt hequote:
Haha J oezi, wat een rare figuur is datquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
J oezi, in het NOS topic. Die is namelijk de hele tijd positieve posts aan het plaatsen over de NOS. En toen die niets meer wist kwam die daar mee
Verspringenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is verder wel een karig programma in het atletiekstadion vanavond of niet, de 100m uitgezonderd
Ik vind het wel een vermakelijke actquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha J oezi, wat een rare figuur is dat
Verspringen en 10000?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Het is verder wel een karig programma in het atletiekstadion vanavond of niet, de 100m uitgezonderd
De grote Farrah show natuurlijk. Verder wel nog de slotafstand van de zevenkamp die altijd wel iets magisch heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:16 schreef TheVulture het volgende:
Flopshowquote:
Het begint een beetje eentonig en irritant te worden als je het mij vraagtquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke act
Uur geleden al. Ga 't huis poetsen ofzo!quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
BREAKING: SCHIPPERS NOG NIET OP DE INDOOR WARMING UP BAAN GESPOT
Buiten ja. Ik zei INDOORquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Uur geleden al. Ga 't huis poetsen ofzo!
staat vast in de file van Rioquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Die is vast en zeker weer moederziel alleen. It's lonely at the topquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:18 schreef DeLuna het volgende:
Gelukkig ruimt de NOS wekelijks een vijfminutenrepo in.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is vast en zeker weer moederziel alleen. It's lonely at the top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |