quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:23 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 14-08-2016 om 01:21:59De warming-up van Schippers is die van een roofdier. Zitten. Liggen. Uitrekken. Wachten. Nog meer wachten. En dan een kort sprintje. reageer retweet
Op een gegeven moment meten ze toch klaar zijn lijkt mequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef Aguero het volgende:
Bij de BBC laten ze letterlijk alleen maar KJT zien.
De BBC is net zo erg als de NOS, daarom zijn die opmerkingen van Syn tix ook zo lachwekkendquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef Aguero het volgende:
Bij de BBC laten ze letterlijk alleen maar KJT zien.
Ja. Wel minder zware speer volgens mijquote:
Dat mag, net zoals Thiam. Vindt ik zelf de wat minder boeiende qua uiterlijk eigenlijk. Nou ja Thiam is wel schattig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:26 schreef Columbiafan het volgende:
Ik krijg wel zin om KJT te knuffelen.
quote:Concentratie bij Schippers
Terwijl Dafne Schippers zich voorbereidt op de halve finale van de 100 meter (om 02.07 uur) vroegen wij aan atletiekcommentator Leon Haan: hoe staat Schippers ervoor?
“Het is lastig om in te schatten hoe Dafne er op dit moment voor staat op de 100 meter. In de series liep ze op 85 procent van haar kunnen. Dan kun je niet echt zien wat er mogelijk is. Afgaande op haar races dit seizoen, doet ze nadrukkelijk mee om de medailles."
Katherina Johnson Thompsonquote:
Hopelijk voeg ik mijn letter snel toe aan Visser's naam.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Katherina Johnson Thompson
BTE is Brianne Theisen Eaton
JEH is Jessica Ennis Hill
Het valt nog mee dat ze er niet met een richt microfoon en eigen drones bij zitten.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Wel minder zware speer volgens mij
Zonder dubbele naam ben je gewoon niet hip genoeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:28 schreef Redefine het volgende:
Als je dat zo bekijkt mist Vetter nog wel iets. AV is toch wat schraal.
AVN?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk voeg ik mijn letter snel toe aan Visser's naam.
Elke adem van haar horenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat ze er niet met een richt microfoon en eigen drones bij zitten.
Nee dan gaan ze je gewoon Vetter noemen i.p.v. hippe afkorting.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:29 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Zonder dubbele naam ben je gewoon niet hip genoeg.
Eigenlijk zijn dit afschuwelijke Spelen.quote:
En als hij zegt "nou ik denk niet dat het harder kan" is het ook niet goedquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef Max23 het volgende:
Dat interview van Bonevacia na zijn serie ook![]()
![]()
![]()
"Even 44 lopen, waarom niet, ik heb al laten zien dat ik dat kan"
Dat waren toch fans met blauwe borden?quote:
Ja je moet positief blijven en blij zijn en in de machientje zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En als hij zegt "nou ik denk niet dat het harder kan" is het ook niet goed
En die bochie aanvallen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja je moet positief blijven en blij zijn en in de machientje zitten.
Een rondje door randje?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:32 schreef Montov het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor randje deze race gaat krijgen.
En de NOS doet nog net niet alsof de hele wereld met een pot vaseline en een doos tissues klaar zitquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Evertjan het volgende:
400 meter genot misschien wel de mooiste afstand van alle loopnummers
Zeker het laatste jaar ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Evertjan het volgende:
400 meter genot misschien wel de mooiste afstand van alle loopnummers
tsjah eigenlijk schandalig dat de IOC dit toekende aan een land als brazilliequote:
Bij mij was de supermarkt leeg bij die schappen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de NOS doet nog net niet alsof de hele wereld met een pot vaseline en een doos tissues klaar zit.
Semanya heeft een lul gehad hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
800 > 400, daarna wel de mooiste ja.
Jammer dat er iemand de 800 bij de vrouwen komt verneuken
Wat een baas hequote:
wil je dit niet herhalenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:34 schreef franklop het volgende:
Dit gaat fout. Hele avond gaat het nu mis. Ik voel het.
En waren de sportbiografieën en kranten ook uitverkocht? Zonder verhaal achter de sporter ben je nergens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij mij was de supermarkt leeg bij die schappen.
Dit gaat fout. Hele avond gaat het nu mis. Ik voel het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |