SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, ik zat later vandaag nog een beetje te lezen. Maar knap dat hij dan opeens aan een puffertje zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb je daarover een dm gestuurd he. Volgens mij niet, net als froome.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef kilon het volgende:
Onze heldin heeft de Britten kapot gemaakt
schijnt al sinds 2012 te zijn. Maar okay, laten we geen negatieve gedachten erin brengen atm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zat later vandaag nog een beetje te lezen. Maar knap dat hij dan opeens aan een puffertje zit.
Toevallig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
schijnt al sinds 2012 te zijn.
Vanavond weer Theo Bos in Japan kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:53 schreef franklop het volgende:
Die race van Ligtlee ga ik zo vaak terugkijken
o?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Britten helemaal verontwaardigd wat er gebeurde in de gouden race.
Ik wil het zien met bbc commentaar. Dat is het mooistequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:53 schreef franklop het volgende:
Die race van Ligtlee ga ik zo vaak terugkijken
Renaat > alle andere wielerverslaggevers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil het zien met bbc commentaar. Dat is het mooiste
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Britten helemaal verontwaardigd wat er gebeurde in de gouden race.
twitter:paulxblog twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:48:48Beat Jason Kenny? Russian is doping there reageer retweet
Ik doe godverdomme wat ik wilquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:54 schreef Columbiafan het volgende:
Wil jullie alsjeblieft nooit meer Nederlanders onderschatten. Ligtlee is een beest.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]twitter:paulxblog twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:48:48Beat Jason Kenny? Russian is doping there reageer retweet
MADquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]twitter:paulxblog twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:48:48Beat Jason Kenny? Russian is doping there reageer retweet
Ah, ik zit bij BBC te kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er staat met grote letter Team Pursuit, dus die eerst, denk ik.
Is gelukkig wel satire.quote:
http://nos.nl/rio2016/vid(...)ud-op-de-keirin.htmlquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:56 schreef Nober het volgende:
Goud gemist omdat ik mij stond te scheren.
Bordeaux was ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanavond weer Theo Bos in Japan kijken
Succes met wachten tot 2:00 en 3:00 dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef MakkieR het volgende:
En dan zit je naar dit verplicht nummertje te kijken, wachtend op de favorieten als Ranomi met zwemmen en Schippers met de atletiek.
Volgens mij kwam de rest helemaal niet. Of wel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/vid(...)ud-op-de-keirin.html
Tja ik ben gewoon eerlijk en had dit echt... niet verwacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Succes met wachten tot 2:00 en 3:00 dan.
Puntenkoers hadden ze nooit moeten afschaffenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Kunnen er niet wat zwemnummers worden geschrapt ten faveure van het baanwielrennen? Dit is toch veel mooier dan al die overkill van afstanden die toch op elkaar lijken.
"Onwaarschijnlijk" zegt 'ie. Ja, dat je niet meteen ziet dat ze wint.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://nos.nl/rio2016/vid(...)ud-op-de-keirin.html
Als compromis kunnen we waterfietsen invoerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Kunnen er niet wat zwemnummers worden geschrapt ten faveure van het baanwielrennen? Dit is toch veel mooier dan al die overkill van afstanden die toch op elkaar lijken.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon heel dat OS schrappen en alleen maar fietsen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Of het eten van friet waterfietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als compromis kunnen we waterfietsen invoeren
Nou, nu vind ik al die sprintnummers ook wel erg op elkaar lijken als ik eerlijk ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
En darten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Of gewoon extra afstanden in het baanwielrennen en mannenvoetbal, tennis en golf afschaffen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
*Ontlurkt*quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is die Britse dame bij de uitreiking kaal? Rede?
Neuh, maar dat ze het wielrennen/bmx/baanwielrennen allemaal als een sport meerekenen vind ik gewoon raar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
Nog meer Brits wielergenot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Tommeke het volgende:
twitter:RiksRedGuard twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 22:46:37I'm with @Plastic_Peloton This is a fucking Derny! And that's a proper Derny Pilot! https://t.co/69Gtn9fyFT reageer retweet
alopecia wrsch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom is die Britse dame bij de uitreiking kaal? Rede?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen gezicht, dat haarVerder heeft ze ook nog een blotebillengezicht die ArchiboldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Gelukkig geen Gioquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef RipCity het volgende:
Crosspost: Het radioverslag van het goud : http://www.nporadio1.nl/h(...)et-goud-op-de-keirin
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geen gezicht, dat haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis mee.
Absoluutquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Was dit de leukste gouden meedalje tot nu toe? Ik vind van wel hoor.
Genotsdocu is dat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:57 schreef napoleonfour het volgende:
Speciaal voor jullie
http://nos.nl/video/2034212-theo-bos-in-japan.html
bijna tranen. Nohomo. Maybe. Guess not.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef RipCity het volgende:
Crosspost: Het radioverslag van het goud : http://www.nporadio1.nl/h(...)et-goud-op-de-keirin
Ja, uit allllllle gouden medailles die we hier wonnen was dit tot nu toe de leukste!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Radio is eigenlijk veel spannender.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef RipCity het volgende:
Roeien was ook al een verrassing, we blijven niet aan de gang.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een briljant leuke verrassing
Dit is nou zo'n prestatie waarvan je er een paar nodig hebt als land
Absoluut, zo vaak al gezien he.quote:
Die ook al twijfelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef RipCity het volgende:
zilver/brons mét een goud randje kan natuurlijk niet als je wint. Dus ze wisten niet welk randje erbij zou horen.quote:
Als je je ogen op de baan ipv je scherm met PF had gehad wist je het wel.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Die van Van der Breggen was met de hele situatie nog iets bijzonderder. Net op een andere manier dus.quote:
Thx.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dit is de halve finale, Rus heeft de eerste gewonnen
Ik denk meer dat Britten aan de dope zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef napoleonfour het volgende:
Bij Van der Breggen was die val van Van Vleuten toch wel een flinke domper.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Die van Van der Breggen was met de hele situatie nog iets bijzonderder. Net op een andere manier dus.
Meen je dit echt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
zelfs mooier dan een eventuele gouden plak medaille van Dafne.
Alle vrouwenwielermedaljes te danken aan valpartij ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Van der Breggen was die val van Van Vleuten toch wel een flinke domper.
Dit is veruit de mooiste gouden medaille...zelfs mooier dan een eventuele gouden plak van Dafne.
Yorkshire Tea!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat Britten aan de dope zitten
Daarnaast is wielrennen ook een mooiere sport dan dat lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Heb niet zoveel met Schippers (en vooral die hype)
Ik heb ook schijt aan Schippers verder, maar als zij goud wint op een van de twee loopafstanden is dat historisch.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Heb niet zoveel met Schippers (en vooral die hype)
Maar daar had ik minder blijdschap vanwege onduidelijke situatie Vleuten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Die van Van der Breggen was met de hele situatie nog iets bijzonderder. Net op een andere manier dus.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarnaast is wielrennen ook een mooiere sport dan dat lopen
De NOS kennende zal over een halfuurtje dit gemonteerd is tot: 'Het wordt goud!' direct op de streep.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:15 schreef franklop het volgende:
http://nos.nl/rio2016/art(...)ud-op-de-keirin.html
Met video, even paar keer terug kijken. Genot.
Na 12 reclames
Tsja geen goud he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:19 schreef noodgang het volgende:
Oh de BBC gaat de huldiging ook vollullen
en bbcquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100m goud is gewoon iets waar over 80 jaar nog steeds over gesproken wordt (zie bijvoorbeeld Fanny Blankers-Koen). Deze medaille is onverwachter, maar zijn we snel weer vergeten om over 4 jaar er weer even aan herinnerd te worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb ook schijt aan Schippers verder, maar als zij goud wint op een van de twee loopafstanden is dat historisch.
Ja omdat we met zijn allen op de hypetrain gezet zijn, daarom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
100m goud is gewoon iets waar over 80 jaar nog steeds over gesproken wordt (zie bijvoorbeeld Fanny Blankers-Koen). Deze medaille is onverwachter, maar zijn we snel weer vergeten om over 4 jaar er weer even aan herinnerd te worden.
hihi!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Huldiging kijken en dan MOTD Onderbroekenlol.
Ik ken geen een 100m winnaar bij de vrouwen de afgelopen 80 jaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat we met zijn allen op de hypetrain gezet zijn, daarom.
En omdat dat het koninginnenummer is, de hype vooraf zijn ze over 80 jaar wel vergeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja omdat we met zijn allen op de hypetrain gezet zijn, daarom.
Ik kijk nu naar BBC, daar is het wel gewoon op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:21 schreef RipCity het volgende:
Ze zouden toch direct live uitzenden als de medaille uitgereikt zou worden?
quote:
twitter:NathStPaulBAWF twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 23:21:20I never ever thought I'd be a 33 year old man sitting at home on a Saturday night looking forward to seeing @GaryLineker in his pants.#MOTD reageer retweet
Ik niet, ik heb trauma's, alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En omdat dat het koningsnummer is, de hype vooraf zijn ze over 80 jaar wel vergeten.
Froome is het niet met je eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarnaast is wielrennen ook een mooiere sport dan dat lopen
ghehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:NathStPaulBAWF twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 23:21:20I never ever thought I'd be a 33 year old man sitting at home on a Saturday night looking forward to seeing @GaryLineker in his pants.#MOTD reageer retweet
Heeft ze Thorsdottir van de troon gestoten?quote:
En je krijgt er een gratis verhaal bij ter compensatiequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:23 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard gaat de NOS straks wel zeggen dat ze nog net live de medaille uitreiking kunnen meepikken.
Ik ook. Fucking eredivisiequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef wdn het volgende:
Ceremonie op de BBC kijken
Voor een Nederlands goud...
Ik vind het triest van de NOS.
ik niet. verre vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Wie had ooit gedacht dat we zouden plakken in dit onderdeel?
Eredivisie is heiligquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef wdn het volgende:
Vitesse - Ado is natuurlijk veel belangrijkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef wdn het volgende:
Ik mag hopen dan iedereen in arnhem en den haag het daar niet mee eens isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vitesse - Ado is natuurlijk veel belangrijker
Die herkent haar niet eens als ze moet fietsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef franklop het volgende:
De medaille heeft ze echt al 50x gekust.
Ze zoekt nog een man in dr leven; Nattekat?
Het is gewoon puur kijkersbedrog, maar mevrouw Van Zetten uit Tiel wil het zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:23 schreef Redefine het volgende:
Uiteraard gaat de NOS straks wel zeggen dat ze nog net live de medaille uitreiking kunnen meepikken.
Die gaat Van Riessen toejuichenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die herkent haar niet eens als ze moet fietsen
Ik geloof niet dat die echt van de goede openingszinnen is, gezien de posts op dit forumquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die herkent haar niet eens als ze moet fietsen
En dan net als in de Pearle reclame op Van Riessen af rennen terwijl Ligtlee goud heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaat Van Riessen toejuichen
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Revanches het volgende:
Heeft de NOS al een interview met van Riessen gehad na die val?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dan net als in de Pearle reclame op Van Riessen af rennen terwijl Ligtlee goud heeft
Ik zat ook veel te lang bij de NOS in volle naïviteitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gewoon puur kijkersbedrog, maar mevrouw Van Zetten uit Tiel wil het zo
Hmm...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef franklop het volgende:
De medaille heeft ze echt al 50x gekust.
Ze zoekt nog een man in dr leven; Nattekat?
Welke wedstrijd heb jij gezien? Ligtlee plakte helemaal niet in een wiel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Wie had ooit gedacht dat we zouden plakken in dit onderdeel?
Hier is niet eerst goud verloren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef wdn het volgende:
Mooiste goud van het OS voor Nederland
Die van Van Breggen was mooi. Maar deze was mooier
Ik zeg doen!quote:
Over 2 jaar zitten die bij de NOS om de sport te duiden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef marcodej het volgende:
Degene die dachten dat de B-finale de finale was, doen overigens gewoon niet meer mee.
Drie cm verder en je hebt een ergere crash dan VV.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Zorro het volgende:
Ik had die stunt van v Riessen alleen nog in foto gezien, maar WTF hoe knap
Echt wel jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie cm verder en je hebt een ergere crash dan VV.
Denk dat ze zich had laten vallen als het echt die kant op ging.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Drie cm verder en je hebt een ergere crash dan VV.
Dir kant ging het op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ze zich had laten vallen als het echt die kant op ging.
Eens, daar zat wel wat meer emotie bij, juist vanwege het verloop van die racequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef Redefine het volgende:
Wat een opportunisme hier allemaal zeg over de mooiste gouden medaille. Ik vind dit een fantastisch sport moment. Maar het verbleekt echt bij het goud van Van der Breggen. Alles wat daar gebeurd is, maakt dat echt heel wat meer bijzonder.
Nee niet mee eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef Redefine het volgende:
Wat een opportunisme hier allemaal zeg over de mooiste gouden medaille. Ik vind dit een fantastisch sport moment. Maar het verbleekt echt bij het goud van Van der Breggen. Alles wat daar gebeurd is, maakt dat echt heel wat meer bijzonder.
Ik was even op de BBC, zeiden ze dat echt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef marcodej het volgende:
"We onderbreken het Eredivisievoetbal voor de huldiging!"
Net doen alsof ze er zo snel bij zijn.
Oef, dan komt het wel dichtbij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt wel ja
Ik stond een glas cola in te schenken en vergat gewoon even wat ik aan het doen was.
Ging allemaal goed gelukkig
Terwijl het live was precies tussen de 2 samenvattingen inquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef marcodej het volgende:
"We onderbreken het Eredivisievoetbal voor de huldiging!"
Net doen alsof ze er zo snel bij zijn.
Ze reed al op het randje...op dat moment valt er weinig meer te sturen. Dan word je richting de eretribune gekatapulteerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ze zich had laten vallen als het echt die kant op ging.
Ben blij dat homo universalis Robin morgen ons haarfijn gaat uitleggen wat keirin is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Over 2 jaar zitten die bij de NOS om de sport te duiden.
Ging de cola wel over het randje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Echt wel ja
Ik stond een glas cola in te schenken en vergat gewoon even wat ik aan het doen was.
Ging allemaal goed gelukkig
quote:
quote:
Die valpartij en daarna Abbott die op weg naar goud leek. Ze komen er toch nog bij, waarbij Johansson de favoriet is. En Anna toch nog wint. Tsja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet mee eens
Als Van Vleuten 1ste was geweest ja waarschijnlijk dan wel.
Maar aan die race zat te veel negatiefs.
Het verschil is dat ik bij deze gouden medaille echt blij kon zijn zonder buikpijn en twijfels over de toestand van Van Vleuten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef Redefine het volgende:
Maar het hele stuk wel met Van Vleuten in gedachte.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die valpartij en daarna Abbott die op weg naar goud leek. Ze komen er toch nog bij, waarbij Johansson de favoriet is. En Anna toch nog wint. Tsja.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Kiezen tussen een Rus en een Brit is alsof je je piemel in de mond van een cobra of van Sylvana Simons moet leggen
Dit dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar het hele stuk wel met Van Vleuten in gedachte.
Nee die hele race kom me toen even niks meer doen
Kiezen tussen een Rus en een Brit is alsof je je piemel in de mond van een cobra of van Sylvana Simons moet leggen
Ja, dat snap ik wel. Dat heb ik zelf ook. Maar die race was echt bizar alles bijelkaar. Bovendien vind ik juist door de val het goud nog meer waarde hebben. Als dat geen goud was geweest, was het helemaal erg geweest voor Van Vleuten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik bij deze gouden medaille echt blij kon zijn zonder buikpijn en twijfels over de toestand van Van Vleuten.
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet mee eens
Als Van Vleuten 1ste was geweest ja waarschijnlijk dan wel.
Maar aan die race zat te veel negatiefs.
Idd. Bij de wegrit dacht "mwah, goud, boeie, hoe is het met Van Vleuten."quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:35 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik bij deze gouden medaille echt blij kon zijn zonder buikpijn en twijfels over de toestand van Van Vleuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |