SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Dat kun je wel zeggen als ze afgelopen zijn dan jaquote:
Ah kom op joh. Ze is gewoon de grootste internationale ster van de Nederlandse ploeg, daar kun je toch niet omheen? Heel misschien Kromowidjojo, maar dat is een zwemster én die was niet favoriete voor medailles hier. Schippers is dat wel, op de sprint ook nog, dat is gewoon de ster. Dat je dan nota bene van de series op de Olympische Spelen een bericht op 101 zet is echt niet gekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan nog, ze blijft wereldkampioene in een sport. Dit gehype slaat natuurlijk nergens op.
Alleen de finale of ook halve finale etc al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen als ze afgelopen zijn dan ja
Dat is Robin Haasequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:19 schreef heywoodu het volgende:
de grootste internationale ster van de Nederlandse ploeg
1.02 dacht ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:21 schreef Redefine het volgende:
Wlodarczyk zul je ook niet veel aan verdienen als je daar op goud gokt.
Semi's en kwartfinales 50/50. Twee (vier) in de avond om 21-22, twee (vier) in de nacht om 4-5quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen de finale of ook halve finale etc al?
Ik zag een 1,06 notering ergens, dat was me cashen.quote:
Logisch. Al zal Ledecky op de 800 meter wel 1.01 zijn geweest.quote:
Voor mij als buitenstaander (heb er echt niks mee) voelt een 101 voor een gewonnen heat wel een heel klein beetje overdreven aan. Daar mag iedereen anders over denken, maar het is wel zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Extreem hypen ben ik wat dat betreft net zo min fan van, maar echt, dat ze op 101 staat is gewoon zo volkomen normaal en daar dan ook weer op haten is haten om het haten en dat is een beetje triest
Gratis geld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag een 1,06 notering ergens, dat was me cashen.
Die heb ik enkel 1,01 gezien ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Logisch. Al zal Ledecky op de 800 meter wel 1.01 zijn geweest.
Dat het voor jou overdreven aanvoelt is zo. Dat het overdreven is is niet zo. Okquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij als buitenstaander (heb er echt niks mee) voelt een 101 voor een gewonnen heat wel een heel klein beetje overdreven aan. Daar mag iedereen anders over denken, maar het is wel zo.
De mensen die op Carter ingezet hadden zullen wel rijk zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heb ik enkel 1,01 gezien ja.
Zegt de grootste fan van allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat het voor jou overdreven aanvoelt is zo. Dat het overdreven is is niet zo. Ok
Stom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Semi's en kwartfinales 50/50. Twee (vier) in de avond om 21-22, twee (vier) in de nacht om 4-5
Van Schippers? Nee hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de grootste fan van allemaal
Sorry dat ik je te kort deedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben denk ik wel de grootste Schippers fan hier.
Ik ben ook fan. Maar de NOS probeert wel van alles daaraan te doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben denk ik wel de grootste Schippers fan hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:27 schreef heywoodu het volgende:
10.91 voor de Cubaanse Yirisleydi FordDan was 10.61 leuker geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Brons op de zevenkamp op het WK, dan kun je bij mij niet meer stuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben ook fan. Maar de NOS probeert wel van alles daaraan te doen.
Dat was toen ook geweldig ja. En ik vind haar onverstoorbaarheid juist ook zo mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Brons op de zevenkamp op het WK, dan kun je bij mij niet meer stuk.
1.0 tegenwind. Maar leek wel alsof ze aardig doortrok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:29 schreef Szura het volgende:
Dat vond ik niet zo overtuigend van Thompson
Zo rollen ze in Braziliëquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Santos heeft wel een dikke reet zeg.
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:30 schreef Redefine het volgende:
Ben ik de enige die Thompson er altijd uit vindt zien als een crackhoer?
Ze doet me denken aan die heks uit Pirates of The Carribeanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:30 schreef Redefine het volgende:
Ben ik de enige die Thompson er altijd uit vindt zien als een crackhoer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die heks uit Pirates of The CarribeanInderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
TTO?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan die heks uit Pirates of The CarribeanDat wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Had geen ruk zin om Trinidad & Tobago helemaal uit te typen, hartelijk dank.quote:
T&T had ik dan wel weer begrepen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Had geen ruk zin om Trinidad & Tobago helemaal uit te typen, hartelijk dank.
Ah ja.quote:
Vond je? Ze was als een malle naar die lijn aan het sprinten (zeer vage looptechniek).quote:
De drie halve finales zijn al bekend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vond je? Ze was als een malle naar die lijn aan het sprinten (zeer vage looptechniek).
Denk dat het van Bowie moet komen voor de Amerikanen.
Hopelijk heeft Schippers een goede loting (neem aan 3 halve finales met eerste 2 door + 2 tijdsnelsten).
Viel me ook op ja, Schippers komt met haar halve finale nog redelijk goed wegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:48 schreef knnth het volgende:
Die derde halve finale is wel erg sterk bezet of niet dan?
Ja, vind ik ook. Helaas twee onderdelen van de meerkamp gemist, maar KJT gaat nog prima zie ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 08:36 schreef DeeBee het volgende:
Die tijden zijn toch wel beetje jammer, alles midden in de nacht.
Vind die van Schippers met Ta Lou en SAFP toch ook wel sterk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halve met Lalova, Thompson, Henry, Okagbare en Gardner
Boh
Das wel een kutsemi hoor. Al is tijdsnelste sowieso prima mogelijk. Bartoletta schat ik lager in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:26 schreef Max23 het volgende:
Schippers bij SAFP, Talou en Bartoletta o.a
Bartoletta leek al volle bak te gaan in de series. Zal toch wel gewoon SAFP en Schippers wordenquote:
Ta lou vind ik gevaarlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 12:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bartoletta leek al volle bak te gaan in de series. Zal toch wel gewoon SAFP en Schippers worden
Zag er toch vrij makkelijk uit, hoor. Ze behoort niet tot de favorieten, maar het zou me niks verbazen als die er straks nog met het goud vandoor gaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 04:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vond je? Ze was als een malle naar die lijn aan het sprinten (zeer vage looptechniek).
Als Schippers volle bak gaat dan zou ze wel bij de tijdsnelsten moeten zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ta lou vind ik gevaarlijk
Schippers liet haar beste vorm vorig jaar op het wk zien. Ze lijkt er dus wel te staan als het écht moet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:48 schreef DO2 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Dafne als de favoriet wordt beschouwd bij de bookies, trouwens?
Ik kan geen gegronde reden bedenken, namelijk. - The hype is strong with this one
Op basis van? Die loopt in de 10,9. Kan natuurlijk ook een Schippers sprong maken in prestaties maar juist op grote toernooien zie je best veel chokersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ta lou vind ik gevaarlijk
Ja, dat is waar. Maar da's wel erg weinig om op af te kunnen gaan. Vooralsnog heeft ze nog nooit onder 10.8 gelopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Schippers liet haar beste vorm vorig jaar op het wk zien. Ze lijkt er dus wel te staan als het écht moet.
Ach, Thompson werd als favoriete gezien en die heeft nog nooit een 100m gelopen op een moment dat de druk er écht vol op stond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:05 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar da's wel erg weinig om op af te kunnen gaan. Vooralsnog heeft ze nog nooit onder 10.8 gelopen.
haha iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
NOS commentator:
Kostuuuuur ja dat ziet er nog goed uit hoor!
Wordt 10 seconden later door iedereen voorbij gelopen.
Hassan, dat ziet er niet goed uit hoor, nee die is er helemaal niet bij.
Snelwandelt daarna het hele veld voorbij zonder te ademen.
Hassan hangt toch altijd achterin en maakt dan een opmars naar voren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:07 schreef Mani89 het volgende:
NOS commentator:
Kostuuuuur ja dat ziet er nog goed uit hoor!
Wordt 10 seconden later door iedereen voorbij gelopen.
Hassan, dat ziet er niet goed uit hoor, nee die is er helemaal niet bij.
Snelwandelt daarna het hele veld voorbij zonder te ademen.
#werkenbijdenosquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hassan hangt toch altijd achterin en maakt dan een opmars naar voren?
je ligt er meteen uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:11 schreef Jojoortje het volgende:
Vraagje over de 100m sprint. Als je een valse start maakt, lig je er dan meteen uit? Of de tweede die dat doet?
Dan zijn ze niet goed voorgelicht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al blij als Schippers een plak pakt op de 100m, maar heel Nederland zal wel weer in een grote zure bui raken als het geen goud wordt.
Ik ben blij met bros voor haar, als ze dat haalt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben al blij als Schippers een plak pakt op de 100m, maar heel Nederland zal wel weer in een grote zure bui raken als het geen goud wordt.
Ja dat is ze. Ik denk eerlijk gezegd ook wel goud.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
haha idd
is zij medaillekandidaat? Nog nooit van d'r gehoord, sorry.
Dan moet je weer 100 keer uitleggen dat ze op deze afstand niet de grootste kans had enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:14 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij met bros voor haar, als ze dat haalt.
Ik weet niet of ze dat verkopen in Braziliaanse supermarktenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben blij met bros voor haar, als ze dat haalt.
Bij het EK jeugd werd vorige maand volgens mij nog iemand door een kogel geraakt bij het kogelslingeren jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:13 schreef RipCity het volgende:
Is zo'n mannetje die opmeet hoe ver ze gooien wel eens geraakt? Ze staan er soms zo dichtbij en blijven zo rustig..
Dat doet ook pijn hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij het EK jeugd werd vorige maand volgens mij nog iemand door een kogel geraakt bij het kogelslingeren ja![]()
Gelukkig wel 'slechts' op z'n voet.
Sifan Hassan? Die is outsider voor de medailles ja, maar voor goud is er echt wel een flink wonder nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dat is ze. Ik denk eerlijk gezegd ook wel goud.
Dat welquote:
Ik zou dat ook zeggen als ze die blessure niet had gehad. Nu denk ik dat de topvorm toch nog een beetje ontbreekt voor goud. Maar ze is zeker een medaillekandidaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dat is ze. Ik denk eerlijk gezegd ook wel goud.
Die blesure is inderdaad wel een dingetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:20 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik zou dat ook zeggen als ze die blessure niet had gehad. Nu denk ik dat de topvorm toch nog een beetje ontbreekt voor goud. Maar ze is zeker een medaillekandidaat.
SEKUR WETUHquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter is een leuk mens hoor, maar die stem is nog net geen Marit Bouwmeester.
Als ze rustiger zou praten zou het al beter zijn..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Vetter heeft geen prettige stem...
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Thompson werd als favoriete gezien en die heeft nog nooit een 100m gelopen op een moment dat de druk er écht vol op stond.
Dus jij ziet haar ook als de favoriet? Gaat er bij mij toch niet in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:10 schreef heywoodu het volgende:
Gardner overigens nog nooit onder de 10.9 toen het moest, Bartoletta ook nooit onder 10.85. Schippers liep 10.81 en 10.83 en dat juist op het WK ipv een kwalificatiewedstrijd.
Samenvattingen van afgelopen nacht hebben we nu toch al gehad?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zal de NOS straks doen? Naar atletiek of eerst uurtje samenvattingen
Alsof dat hun wat uitmaaktquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Samenvattingen van afgelopen nacht hebben we nu toch al gehad?
Ik ben wel benieuwd hoe het gisteren met Dafne gingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof dat hun wat uitmaakt
Griffith-Joyner had gehakt gemaakt van deze herenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
10.72, Schippers zou er enige moeite mee hebben.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan samenvatten bij de goden van de NOS dus.
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
toch liever zo dan Broersen, die klinkt altijd zo vermoeiend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vetter is een leuk mens hoor, maar die stem is nog net geen Marit Bouwmeester.
Rio Livequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gaan samenvatten bij de goden van de NOS dus.
Tante Sidonia.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hellebaut in de sporzastudio. Zevenkampgodin
Wel bijna net zo lelijk als Beitia
Maar zo gaan ze toch nooit aan die 14,8 uur live sport per dag komen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:35 schreef kilon het volgende:
[..]
Rio Live
14:00 - 15:55
Gevarieerd programma met onder meer om 14.30 uur atletiek, dag twee van de meerkamp en om 15.00 uur baanwielrennen
Dat is logisch.
Volgens mij wel de jongste atlete met een WK-titel op de meerkamp (wel indoor, want ze kon niet sprinten en speerwerpen) en olympisch goud op een individueel nummer.quote:
Bolt kan opgelucht ademhalen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doet vanavond niet meer mee
Gedevalueerd toernooi dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doet vanavond niet meer mee
Nee, want ze moeten er ook nog heel veel praten in de studio, analyseren, etc. Zie liever sport dan het gewauwel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar zo gaan ze toch nooit aan die 14,8 uur live sport per dag komen?
Waarschijnlijk telt de NOS alle Dione tijd ook meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee, want ze moeten er ook nog heel veel praten in de studio, analyseren, etc. Zie liever sport dan het gewauwel.
twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Sowieso redden ze de 18 uur per dag al niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ho ho, dat is wel LIVE praten en analyseren!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee, want ze moeten er ook nog heel veel praten in de studio, analyseren, etc. Zie liever sport dan het gewauwel.
3,2 uur reclame, 7 uur 'analyseren', 3 uur herhalen en 4 uur live-sport, zoiets.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
Dione in beeld is ook live sport?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef bruinebeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk telt de NOS alle Dione tijd ook mee
Het is wel een sport om naar haar te luisteren, wat een dom gewauwelquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dione in beeld is ook live sport?
Bij de Belg is anders ook nauwelijks reclame.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:43 schreef 4-elements het volgende:
En waar ik me ook aan erger: zo vaak reclame tussendoor bij de NOS. Bij de Belg is dat veel minder.
Die man zegt ook dit:quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 14:54:12De NOS zendt 18 uur per dag de Olympische spelen uit via NPO 1. Daarvan is tot nu gemiddeld 14,8 uur live sport. reageer retweet
En dat is algemeen directeur van de NOStwitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 20:02:37Dat handboogschieten is een leuke en spannende variant van darts reageer retweet
Die man moet gewoon ontslag nemen net als Maarten Nooterquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die man zegt ook dit:En dat is algemeen directeur van de NOStwitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 20:02:37Dat handboogschieten is een leuke en spannende variant van darts reageer retweet
Zijn broer Jo is een vuige Ajacied.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die man zegt ook dit:En dat is algemeen directeur van de NOStwitter:jandejong twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 20:02:37Dat handboogschieten is een leuke en spannende variant van darts reageer retweet
Funafuti beeftquote:
Hij heeft Twitter? Laten we hem massaal twitteren en feliciteren met zijn zegequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga die vent even een tweet sturen.
Bedoelt ie niet Jan de Jong?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft Twitter? Laten we hem massaal twitteren en feliciteren met zijn zege
Ohquote:
Dan liever het zand harken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:48 schreef Nober het volgende:
Ik wil ook wel bij dat verspringen gaan zitten met m'n vlaggetjes.
Ze is wel favoriet bij de bookmakers en een medaille levert zelfs nauwelijks winst opquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ja. Het werden er 3.quote:
Anno 2016 zou je zeggen dat er toch wel iets moderner is dan plakkaten met speldjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:50 schreef Cee het volgende:
Ik snap dat het zichtbaar moet zijn voor dezen en genen, maar die borst- en rugnummerplakkaten lijken me best hinderlijk.
Zolang dat soort mensen de dienst uit maken hoop ik van harte dat ze alle sportrechten kwijt rakenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Yupquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef Nober het volgende:
Dat was toch Ibargüen, in het rode outfit?
Gewoon een neon tape rondom het shirt plakken met de naam, al die Rio 2016-onzin en de witruimte boven en onder de naam is nergens voor nodig. Het is maar een ideetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Anno 2016 zou je zeggen dat er toch wel iets moderner is dan plakkaten met speldjes.
Ibargüen is allang klaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef Nober het volgende:
Dat was toch Ibargüen, in het rode outfit?
Enige deelnemer zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Rodman Teltull uit Palau op Micronesia Games op 200m. U ziet natuurlijk geen ander persoon in zijn buurt
Daar op de achtergrond loopt iemand die hij gelapt heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Rodman Teltull uit Palau op Micronesia Games op 200m. U ziet natuurlijk geen ander persoon in zijn buurt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:53 schreef Nober het volgende:
Dominica heeft maar twee deelnemers, heb er toch al een gezien. Dit is leuker dan PokemonGo.
Ben benieuwd hoe Eurosport het gaat doen qua streams enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang dat soort mensen de dienst uit maken hoop ik van harte dat ze alle sportrechten kwijt raken
Dat Rio2016 erop staat is niet meer dan logisch natuurlijk, maar dat dat wel beter verwerkt kan worden in iets wat er niet zo los bij wappert ben ik wel met je eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon een neon tape rondom het shirt plakken met de naam, al die Rio 2016-onzin en de witruimte boven en onder de naam is nergens voor nodig. Het is maar een ideetje.
Zo gek is het anders niet wat hij zegt, het heeft als kijksport wel wat weg van darts. Alleen zonder de vetklleppen en alcohollisten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang dat soort mensen de dienst uit maken hoop ik van harte dat ze alle sportrechten kwijt raken
Verveling waarschijnlijk. Het is daar nog geen tien uur.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze daar nog zit.
Ja daar zullen we wel een lieve duit voor neer moeten tellen maar dat heb ik er wel voor over om atletiek, turnen, zwemmen, judo, wielrennen en gewichtheffen te kunnen volgen over 4 jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Eurosport het gaat doen qua streams enzo
Beetje naar de rest kijken, beetje chillenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Verveling waarschijnlijk. Het is daar nog geen tien uur.
Beetje lachen om de 'concurrentie'.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje naar de rest kijken, beetje chillen
De huidige Eurosport player kost toch bijna niks?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar zullen we wel een lieve duit voor neer moeten tellen maar dat heb ik er wel voor over om atletiek, turnen, zwemmen, judo, wielrennen en gewichtheffen te kunnen volgen over 4 jaar.
Heb ik echt wel 3, 4 tientjes voor over.
weet ik niet. Ik gebruik eurosport player niet, want is eigenlijk ook nooit nodig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De huidige Eurosport player kost toch bijna niks?
Plakkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:58 schreef marcodej het volgende:
Al mijn plichtplegingen gedaan, ik zit klaar voor een heerlijke sportdag vol met PLAKKEN.
Misschien wil ze die Israëlische even zien tenzij die ook al geweest is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beetje lachen om de 'concurrentie'.
http://www.adformatie.nl/(...)en-blijven-uitzendenquote:Jan de Jong, algemeen directeur NOS: 'De NOS is de enige omroep in dit land die álle Nederlandse sporten op de voet volgt, dag in dag uit, ook als het geen Olympisch jaar is. Maar omdat wij altijd het hele verhaal willen vertellen, is het cruciaal dat we er ook zijn als het om Olympische medailles gaat. Dat kan nu. Komende zomer in Rio, maar ook straks in 2018 en 2020.'
Ik heb er ook geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik gebruik eurosport player niet, want is eigenlijk ook nooit nodig.
Dan kunnen ze ook wel op een hoop kritiek rekenen denk ik. Ik verwacht basketbal en tennis, maar houd de kans op atletiek en zwemmen open.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zij houden per Spelen twee sporten exclusief voor de eigen live uitzendingen, waaronder het ijshockeytoernooi tijdens de Spelen van 2018. Hiervan mag de NOS dan wel ruime samenvattingen uitzenden.
Als Eurosport verstandig is gaan ze atletiek exclusief behouden ja, commercieel gezien dan. Voor ons valt het dan tegen
Inbedden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Jan de Jong:
[..]
http://www.adformatie.nl/(...)en-blijven-uitzenden
Het hele verhaal vertellen.
Dartsen zie ik anders nooit bij Studio Sport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Jan de Jong:
[..]
hebben ze dan ook geen rechten voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dartsen zie ik anders nooit bij Studio Sport.
Als ze NBC willen trollen dan doen ze zwemmen en atletiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook wel op een hoop kritiek rekenen denk ik. Ik verwacht basketbal en tennis, maar houd de kans op atletiek en zwemmen open.
Prins Harry?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:00 schreef Nober het volgende:
Staat er een backstage met een tennisbal, die is verdwaald.
Maar dat valt wel onder 'alle Nederlandse sporten'quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben ze dan ook geen rechten voor
En een reus met kleinduimpje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:00 schreef Nober het volgende:
Staat er een backstage met een tennisbal, die is verdwaald.
Dit dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dat valt wel onder 'alle Nederlandse sporten'
Lijkt me sterk. Ik denk shorttrack.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Eurosport zal bij de winterspelen toch wel schaatsen voor zichzelf houden.
Lekker emo doen, tranentrekken, uithuilen en gevoelens delen. Want aan het eind van de dag zijn deze superhelden allemaal mensen, net als jij en ik en Henk en Ingrid. Dat wil de NOS ons laten weten. Service he!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:58 schreef Pino112 het volgende:
Jan de Jong:
[..]
Maar waarom zouden ze dat niet doen? Is toch de populairste sport in Nederland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Ik denk shorttrack.
Als ze schaatsen gaan behouden dan zou de NOS niet de rechten gaan kopen. Want dan heeft het echt totaal geen zin. 90% kijkt tijdens winterOS alleen voor schaatsenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat niet doen? Is toch de populairste sport in Nederland.
Omdat ES geen schaatsen op de eigen zender gaat uitzenden verwacht ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat niet doen? Is toch de populairste sport in Nederland.
twitter:ochocinco twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 07:10:15Can someone in Brazil tell Daphne Schippers I love her & I'd like to go on a Starbucks date & talk about life. reageer retweet
wie is deze nobuddiequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:07 schreef RipCity het volgende:
twitter:ochocinco twitterde op zaterdag 13-08-2016 om 07:10:15Can someone in Brazil tell Daphne Schippers I love her & I'd like to go on a Starbucks date & talk about life. reageer retweet
Ex-NFL ster met miljoenen volgers. Jij bent een grotere nobuddiequote:
17.00 beginnen de heats 100m herenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat moet Usain de eerste rond van de 100 m sprint lopen? Hier staat 13.30 u. UK time, maar dat is al geweest en ik heb er niets van meegekregen. Snap de tijdnotatie trouwens niet.
Dank je wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
17.00 beginnen de heats 100m heren
Over ex-NFL sterren gesproken, vanmiddag komt Jahvid Best uit Saint Lucia in actie op de heats van de 100m.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ex-NFL ster met miljoenen volgers. Jij bent een grotere nobuddie
13.30 UK time was de voorronde 100m heats met allerlei lopers uit schitterende landen als Palau, Marshall Islands enzquote:
En over Oregon Ducks sterren gesproken: Devon Allen, Hell Yeah! Maar dinsdag pas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:10 schreef Aguero het volgende:
[..]
Over ex-NFL sterren gesproken, vanmiddag komt Jahvid Best uit Saint Lucia in actie op de heats van de 100m.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik juich pas als ze de 800 laat zittenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef wimderon het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar geen Semenya op de 400.
Nog nooit van die "NFL" ster gehoord. Veel te weinig partij voor onze Dafne. Next.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ex-NFL ster met miljoenen volgers. Jij bent een grotere nobuddie
Kan je ook tegen mij zeggen hoor, dan zet ik de iPad gewoon wat zachterquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Ik zie Milanov geen medaille halen.
Tussen 5 uur 's nachts en 2 uur 's middags is er sowieso niks op NPO1 dus dan houden ze 12 minuten over voor reclames en praten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:02 schreef DeeBee het volgende:
Uitstekend hoe die Jan de Jong wordt aangepakt. 14.8u live sport, haha. Hoe durf je zo hard te liegen inderdaad...
Sowieso kansloos als er maar 12 van de 37 doorgaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:35 schreef zorro28 het volgende:
En het blijft ook bij 1 geldige poging voor Thea
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
13.30 UK time was de voorronde 100m heats met allerlei lopers uit schitterende landen als Palau, Marshall Islands enz
4x400 vermoed ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
Welke afstanden loopt Usain, 100, 200 en 4x100?
Gaat soeverein winnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:35 schreef Aguero het volgende:
Malachowski drie worpen, drie keer boven de 67 meter.
Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
Welke afstanden loopt Usain, 100, 200 en 4x100?
Welk onderdeel gaan we heen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Over een paar minuten weer verder met de zevenkamp, ik geef Thiam een grote kans om minimaal brons te halen.
Zakt ze normaal niet weg bij de 800m?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Over een paar minuten weer verder met de zevenkamp, ik geef Thiam een grote kans om minimaal brons te halen.
Genant gewoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:40 schreef heywoodu het volgende:
Bahrein op de brommer ook met z'n allen.
KJT is ook goed op verspringen, ik hoop dat zij ook een medaille haalt, maar Thiam mag ook wel ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat er falen dan van Johnson-Thompson en Theissen-Eaton?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:40 schreef Pedroso het volgende:
Dat wel maar heeft daarvoor als het goed is de voorsprong op haar concurrentes uitgebreid.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:42 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Zakt ze normaal niet weg bij de 800m?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |