Oh was laatst op een meet en werd ook ineens geblokkeerd hoor. Zegt niks allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Ja want ik en sof praten zoveel privé met elkaar.
stop met die act!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet stoppen met hier een wanhopige reactie op te geven
jij praat raar schatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh was laatst op een meet en werd ook ineens geblokkeerd hoor. Zegt niks allemaal
ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet gewoon een leuk twinkje zoeken om lief te hebben
dat boeit echt niemandquote:
hij is vieze stalkerquote:
quote:
kijk je ook boos?quote:
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel tochquote:
wie is moniquequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel toch
quote:
Hij zei dat hij me cute vondquote:
huh watquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel toch
En normaal is ze zo aardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is weer iemand zwart aan het maken
ze is erg bitchy laatste tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En normaal is ze zo aardig
dat is echt gebeurd hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is weer iemand zwart aan het maken
vind ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Paxcon het volgende:
leuke muziek heeft bonnie altijd in haar vlogs
ik ben nog aan het kijken, nog niet gezien denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik ookhad ik nog tegen dr gezegd dinsdag haha
dat bord in dat winkeltje was echt bonnie en nick he
geen idee, kan vandaag niet kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen er nog leuke OS onderdelen vandaag?
Ik lig nog steeds ziek op bankje, dus verveel me de tering.
ohja ik zie het nu, best wel bizar jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik ookhad ik nog tegen dr gezegd dinsdag haha
dat bord in dat winkeltje was echt bonnie en nick he
Ga je weer naar huis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, kan vandaag niet kijken
Nee ik moet heel het huis schoonmaken en vanavond ga ik naar een vriendin toe.quote:
Kwam ik inderdaad een jaar of 4 geleden achter. Had ik me nooit beseft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_gewoon_feek.html
http://thetruesize.com/
cool
Raar dat dat niet met aardrijkskunde wordt behandeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam ik inderdaad een jaar of 4 geleden achter. Had ik me nooit beseft.
Ja, apart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Raar dat dat niet met aardrijkskunde wordt behandeld
Ik kan me alleen erosie en aardplaten herinneren. En vulkanen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, apart.
Wij hadden het meer over havens en oriëntatie dacht ik
Horsten en slenken, herinner ik me ook nog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan me alleen erosie en aardplaten herinneren. En vulkanen.
En dat we heel Afrika + hoofdsteden moesten leren![]()
Dat was echt heel nutteloos.
Ja alle landen en hun hoofdsteden man man man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Horsten en slenken, herinner ik me ook nog.
Hoofdsteden van Afrika? Dat is wel het toppunt van nutteloosheid.
Waarom is het nutteloos om dat te weten? Ik heb er al een aantal keer nut van gehad. Sterker nog, ik heb meer aan hoofdsteden van Afrika dan aan 6 jaar lang algebra.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoofdsteden van Afrika? Dat is wel het toppunt van nutteloosheid.
Waarbij in vredesnaam?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is het nutteloos om dat te weten? Ik heb er al een aantal keer nut van gehad. Sterker nog, ik heb meer aan hoofdsteden van Afrika dan aan 6 jaar lang algebra.
Onder andere. En bij het volgen van nieuws bijvoorbeeld, als je weet waar de steden liggen krijg je een veel beter beeld van de situatie ergens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarbij in vredesnaam?
Een pubquiz?
Denk iedereen wel. Tenzij je er echt helemaal niks van bakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb meer aan de 6 jaar algebra, moet ik zeggen.
moet je naar een andere parkeerplaatsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Haarlem en je kan alleen betaald parkeren met muntjes en ik heb nooit muntjes
sta nu in een parkeergarage, halfuur lopen van t centrum terwijl ik ook gewoon betaald kan pinnen in de stadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je naar een andere parkeerplaats
Ik heb nog nooit algebra gebruikt na de middelbare school.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk iedereen wel. Tenzij je er echt helemaal niks van bakt.
Weet er nog maar 9 van Afrika. Matigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onder andere. En bij het volgen van nieuws bijvoorbeeld, als je weet waar de steden liggen krijg je een veel beter beeld van de situatie ergens.
Dat dit kan anno 2016quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Haarlem en je kan alleen betaald parkeren met muntjes en ik heb nooit muntjes
Ja, vind het ook heel raar. Wel leuke stad verder, maar dat parkeren.quote:
Tegenwoordig kan je volgens mij overal wel betalen met Parkmobile? Ik vind dat best handig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vind het ook heel raar. Wel leuke stad verder, maar dat parkeren.
Ohja, dat gaat ook in mijn wijk gebeuren op langere termijn. Laatst is er een betaald parkeren ingevoerd paar straten verderop, waardoor iedereen hun auto in mijn straat neerzet en wij nu parkeerproblemen hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Parkeren voor mijn deur moet je een vergunning voor hebben vanaf volgende maand.
Niet dat ik een auto heb, maar toch.
Geldgraaiers
Behoorlijk vreemd gezien de buurt ja... zal inderdaad wel om het geld gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Parkeren voor mijn deur moet je een vergunning voor hebben vanaf volgende maand.
Niet dat ik een auto heb, maar toch.
Geldgraaiers
Ja, die app heb ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je volgens mij overal wel betalen met Parkmobile? Ik vind dat best handig.
En hoe lossen we dat op? Maak het bij jou ook betaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat ook in mijn wijk gebeuren op langere termijn. Laatst is er een betaald parkeren ingevoerd paar straten verderop, waardoor iedereen hun auto in mijn straat neerzet en wij nu parkeerproblemen hebben![]()
Zo auto onvriendelijk deze stad. Affreus gewoon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat ook in mijn wijk gebeuren op langere termijn. Laatst is er een betaald parkeren ingevoerd paar straten verderop, waardoor iedereen hun auto in mijn straat neerzet en wij nu parkeerproblemen hebben![]()
Leiden heeft al 50 jaar geen cent om aan de reet te krabben. Wonen alleen maar studenten en werklozen, stemmen allemaal links en die gooien geld in bodemloze projecten als onnodige tunnels en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Behoorlijk vreemd gezien de buurt ja... zal inderdaad wel om het geld gaan
Laatst was het dus helemaal vol en ik kon mijn auto nergens kwijt terwijl ik er nota bene woon. Dus ik had hem op de stoep geparkeerd. Uurtje later een boete a la ¤90,-quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
En hoe lossen we dat op? Maak het bij jou ook betaald
Haha, ik vrees dat je gelijk hebt jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo auto onvriendelijk deze stad. Affreus gewoon.
Helemaal omdat het een arme stad is, en dan zit ik ook nog in een pauperwijk.
[..]
Leiden heeft al 50 jaar geen cent om aan de reet te krabben. Wonen alleen maar studenten en werklozen, stemmen allemaal links en die gooien geld in bodemloze projecten als onnodige tunnels en dat soort dingen.
Om gestoord van te worden.
Gewoon bezwaar maken, ook al is de boete technisch terechtquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatst was het dus helemaal vol en ik kon mijn auto nergens kwijt terwijl ik er nota bene woon. Dus ik had hem op de stoep geparkeerd. Uurtje later een boete a la ¤90,-
Flikkers.
Heb ik gedaan hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon bezwaar maken, ook al is de boete technisch terecht
Sinds wanneer ben je hetero?quote:
Altijd 2 keer bezwaar maken. 1e Keer is standaard een afwijzingquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik gedaan hoorBezwaar afgewezen.
Daarna foto's gemaakt van de andere auto's die altijd op de stoep staan, maar nooit een bekeuring, maar kreeg ik geen reactie op.
Nee Del Potro-Nadal, halve finale OSquote:
Ik vind de uitslag gewoon leuk.quote:
Nog bezig of al voorbij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Del Potro-Nadal, halve finale OSWat een topshow
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind de uitslag gewoon leuk.
Nee net voorbij. Del Potro gewonnen. Finale morgen tegen Murrayquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind de uitslag gewoon leuk.
[..]
Nog bezig of al voorbij?
quote:
Waar laten ze die zien? Internet? Buitenlands zender?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee net voorbij. Del Potro gewonnen. Finale morgen tegen Murray
Thanksquote:
Ik weet de meeste nog wel denk ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet er nog maar 9 van Afrika. Matig
Ze hebben 9 streamsvan de NOS Hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik vind het wel sneu voor Bosz.
[..]
Waar laten ze die zien? Internet? Buitenlands zender?
[..]
Thanks
Ach komt wel goed hoor, dit zal Ajax nog vaker krijgen bij het inslijpen van Bosz' speelstijl.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik vind het wel sneu voor Bosz.
Gewoon niet pijpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:31 schreef Etsu het volgende:
Shit hee, ik wilde geheim houden dat ik herpes heb, wordt mijn voornemen verpest door een koortslip-in-wording
Maar hier was ik op voorbereidEn Sof verklaarde mij voor gek.
Ik denk het ook niet. Weet niet wat er morgenavond allemaal is, maar afgelopen dagen kwamen ze soms al in de knoei met dingen laten zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben 9 streamsvan de NOS HeMisschien dat ze de finale op tv met commentaar uitzenden maar denk van niet
Dat denk ik ook. Ik hoop dat het daarom ook beter wordt voor Bosz dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach komt wel goed hoor, dit zal Ajax nog vaker krijgen bij het inslijpen van Bosz' speelstijl.
Dinsdag moet het wel anders
Wie wil je dan als kampioen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik hoop dat het daarom ook beter wordt voor Bosz dan.
Dit houdt overigens niet direct in dat ik ze als kampioen wil.
Dinsdag CL? Of wat is er dinsdag?
Moeten ze over 4 jaar wel echt beter regelen. Gewoon voor elke stream ook gewoon fatsoenlijk commentaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Weet niet wat er morgenavond allemaal is, maar afgelopen dagen kwamen ze soms al in de knoei met dingen laten zien
[..]
Dat denk ik ook. Ik hoop dat het daarom ook beter wordt voor Bosz dan.
Dit houdt overigens niet direct in dat ik ze als kampioen wil.
Dinsdag CL? Of wat is er dinsdag?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je er maar een einde aan maken.
Euhquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie wil je dan als kampioen?
Voorronde CL tegen Rostov ja. Spann0nd
Was toch ook bij boksen van de week? Echt beetje sneu soms dat een sport ondergewaardeerd of zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moeten ze over 4 jaar wel echt beter regelen. Gewoon voor elke stream ook gewoon fatsoenlijk commentaarZe kunnen heus wel wat meer commentaar regelen
Dan wordt het dus Ajax kampioenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh
lastig.
Sowieso geen psv pls.
Ah dat wordt wel spannend. Eerst uit of eerst thuis?
Baanwielrenster. Debuut op de spelen. wel netjesquote:
Baanwielrennen is geen sport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Baanwielrenster. Debuut op de spelen. wel netjes
Neehee. Stomme conclusie dit, jr.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt het dus Ajax kampioen![]()
Eerst thuis dus proberen geen tegengoal te incasseren
Jaaaa leuk manquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah me benen is nie normaal is nie normaal
haha zo lief he![]()
![]()
Niveauloze kutpotjes in de Eredivisie preferen boven OSgenotquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Baanwielrennen is geen sport.
hahahaha ja, wil haar graag zien beseffen straksquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaa leuk manIk vind dit zo mooi.
'Het doet wel zeer'
Ajax en PSV zijn anders de enige twee titelkandidaten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neehee. Stomme conclusie dit, jr.
Dat is wel belangrijk ja
Gewoon Premier League genot vandaag hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niveauloze kutpotjes in de Eredivisie preferen boven OSgenot
Ja aan de uitslagen te zien was dat echt genieten inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Premier League genot vandaag hoor.
Ja. Stiekem baal ik nu dat ik nooit serieus gesport hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha ja, wil haar graag zien beseffen straks![]()
![]()
We zullen zien aan het eind van het seizoen. Dat zij wellicht de enige serieuze zijn, maakt het nog niet dat ik dat wil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn anders de enige twee titelkandidaten.
Ze is wel groot zeg ;x 1.85 ofzo, en dan ook nog 90 kg .quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha ja, wil haar graag zien beseffen straks![]()
![]()
Kortzichtig kijken naar uitslagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja aan de uitslagen te zien was dat echt genieten inderdaad
Ja AZ gaat het natuurlijk niet worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zullen zien aan het eind van het seizoen. Dat zij wellicht de enige serieuze zijn, maakt het nog niet dat ik dat wil.
Dit is niet heel erg passend na een 2-2 tegen Roda JC thuis. Just saying.quote:
Vitesse nummer 2quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en PSV zijn anders de enige twee titelkandidaten.
Niet zo frusti doen na een gelijkspel tegen een degradatiekandidaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja AZ gaat het natuurlijk niet worden.
En Feyenoord hahahahaha.
Dat zou heel opportunistisch zijn om het daar van af te laten hangen. Ajax eindigt sowieso boven Feyenoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is niet heel erg passend na een 2-2 tegen Roda JC thuis. Just saying.
Je bent wel echt heel gefrustreerd he, teringquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou heel opportunistisch zijn om het daar van af te laten hangen. Ajax eindigt sowieso boven Feyenoord
Ik ben niet zo gefrustreerd hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet zo frusti doen na een gelijkspel tegen een degradatiekandidaat.
Totaal niet zelfsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel echt heel gefrustreerd he, tering
Dan zie ik niet waarom je zo reageert. Ik mag toch willen dat het sowieso niet PSV wordt en liever niet ajax.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gefrustreerd hoor.
Zeg toch nergens dat dat niet magquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zie ik niet waarom je zo reageert. Ik mag toch willen dat het sowieso niet PSV wordt en liever niet ajax.
Daar bestaan nachtwinkels voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb helemaal geen drinken in huis...
Je hebt toch een kraanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:59 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb helemaal geen drinken in huis...
Geen idee of die hier in de buurt zijn, alleen een tankstation maar dat is duur.quote:
Ja, maar ik vind water maar matig.quote:
Gewoon water uit een fles is ook oke, maar stadswater is gewoon niet echt lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen, waarom mensen per se willen dat hun drinken een smaak heeft. :$
Zelfde als dat je graag wilt dat je eten een smaak heeft toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen, waarom mensen per se willen dat hun drinken een smaak heeft. :$
Ja het zal wel. Kan me er gewoon niets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde als dat je graag wilt dat je eten een smaak heeft toch?
Jij hebt geen smaakpapillen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het zal wel. Kan me er gewoon niets bij voorstellen.
Ik vond water echt gewoon heel smerig vroeger .Heb het nu wel beter leren drinken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het zal wel. Kan me er gewoon niets bij voorstellen.
Jawel maar ik zie drinken gewoon niet als iets dat lekker hoort te zijn. Ik lust ook bijna alle soorten drinken niet.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar ik zie drinken gewoon niet als iets dat lekker hoort te zijn. Ik lust ook bijna alle soorten drinken niet.
Wijn/port drink ik soms omdat er alcohol in zit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat?
Wat?
Wat?
Drinken is lekkerder dan eten.
En sapjes, frisdrank, chocomel, ijsthee, wat vind je daar allemaal niet lekker aan dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wijn/port drink ik soms omdat er alcohol in zit.
Verder water voor verkoeling en thee als ik warm wil zijn.
Dan vind je pasta en rijst ook niet te vreten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond water echt gewoon heel smerig vroeger .Heb het nu wel beter leren drinken.
Maar sla bv. Heeft volgens velen totaal geen smaak, maar ik walg er echt van als het op m`n eten zit. Dus misschien is het bij mij juist zo dat ik dingen zonder smaak niet lekker vind
Daar zit gewoon smaak aan Hans.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind je pasta en rijst ook niet te vreten.
Ik weet het niet zo goed, maar koolzuur vind ik al vreselijk voelen, vruchtensapjes vind ik vervelend omdat er altijd wat op je tong achterblijft, chocomel, fristi en melk vind ik gewoon walgelijk. Als ik moet kiezen tussen een middag cola drinken of dorst lijden ga ik voor het laatste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En sapjes, frisdrank, chocomel, ijsthee, wat vind je daar allemaal niet lekker aan dan?
Nou nee hoor, dat smaakt echt naar niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar zit gewoon smaak aan Hans.
Misschien niet de smaak die jij lekker vind, maar er zit smaak aan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed, maar koolzuur vind ik al vreselijk voelen, vruchtensapjes vind ik vervelend omdat er altijd wat op je tong achterblijft, chocomel, fristi en melk vind ik gewoon walgelijk. Als ik moet kiezen tussen een middag cola drinken of dorst lijden ga ik voor het laatste.
Dat komt meer omdat het droog isquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat smaakt echt naar niks.
Je hebt saus nodig om het weg te krijgen namelijk.
Een vers sinaasappelsapje vind ik nog wel te pruimen. Maar het is zoveel minder lekker dan gewoon een sinaasappel eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koolzuur ben ik ook minder gaan waarderen over de laatste jaren. Maar dat komt ook omdat ik er maagzuur van krijg
En rijstepap? Ik vind dat best prima weg te krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nee hoor, dat smaakt echt naar niks.
Je hebt saus nodig om het weg te krijgen namelijk.
Laat Tjacka dit maar niet horen, die brandde me helemaal af omdat ik iets slechts over GRTD zei.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
Wat een rare mensen posten hier zeg.
Maar ik snap het wel hoor, gekookte aardappelen smaakt ook naar niks. Mag je ook wel wat sambal of appelmoes doorheen gooien om het weg te krijgen. Of heel veel jusquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat het droog isMaar de smaak komt meervan de saus ja
Nooit gegeten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En rijstepap? Ik vind dat best prima weg te krijgen.
Tjacka is zelf ook gekke boiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Tjacka dit maar niet horen, die brandde me helemaal af omdat ik iets slechts over GRTD zei.
Met jus vind ik gekookte aardappels best lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik snap het wel hoor, gekookte aardappelen smaakt ook naar niks. Mag je ook wel wat sambal of appelmoes doorheen gooien om het weg te krijgen. Of heel veel jus
Doe het maar gewoon door een stamppot en anders is het meh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met jus vind ik gekookte aardappels best lekker
Gekookte aardappels met jus en appelmoes vind ik prima te eten, hoeft verder niks bij. At ik vroeger altijd als ik de groenten die er bij werd gemaakt niet lustte
Dat wel ja, ik snap nooit dat mensen zo'n hele gekookte aardappel in hun bek proppen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
Gekookte aardappels dienen geprakt te worden.
Even meedoen met de adoratie van Arnhemquote:
Oh ik kan ze ook wel los als snackje eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat wel ja, ik snap nooit dat mensen zo'n hele gekookte aardappel in hun bek proppen.
Als snackquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik kan ze ook wel los als snackje eten.
Maar met groente wil ik dat het door elkaar zit.
Als snack?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Snack wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet je helemaal gaan koken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja gewoon je kast leeg eten 's avonds toch.
Jus is ook geschikt als aanvulling van je avondeten, maar ik maak geen jus klaar voor de chipsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ja kom op, hoe kan iets dat geschikt is als onderdeel voor je avondmaal niet geschikt zijn voor tussendoor dan?
is serieus lekker hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even meedoen met de adoratie van Arnhem
Arnhem![]()
Close-mindedquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jus is ook geschikt als aanvulling van je avondeten, maar ik maak geen jus klaar voor de chips
Als tussendoor kan je toch wel makkelijkere (en lekkerdere) dingen verzinnen dan een gekookte aardappel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ja kom op, hoe kan iets dat geschikt is als onderdeel voor je avondmaal niet geschikt zijn voor tussendoor dan?
Nee. Alleen fruit maar soms wil ik een warm hapje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als tussendoor kan je toch wel makkelijkere (en lekkerdere) dingen verzinnen dan een gekookte aardappel?
Dan kan ik wat dat betreft ook refereren aan jouw opmerking over drinkenquote:
Het was ook niet zo heel serieus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan ik wat dat betreft ook refereren aan jouw opmerking over drinken
Oh ja hoor. Had het alleen nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was ook niet zo heel serieus.
Maar gewoon aardappels of groente kun je toch eten als je trek hebt.
Schijnbaar is het nog beter als je het in bed eet. Dat heb ik van Kaneel geleerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Mij maakt het verder geen drol uit wie wat wanneer eet. Ik zou het alleen niet snel kiezen als snack
Maar ik hoef ook geen pizza als ontbijt en dat wordt erg gewaardeerd dusja
Oh Zutphen heeft altijd al wel goed water gehad, hier is het ook topquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
is serieus lekker hoor
Water bij mijn ouders is beduidend minder lekker
Zo'n vriend van me eet altijd restjes van het avondeten van de dag ervoor als ontbijt. Dat kan ik ook echt niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Mij maakt het verder geen drol uit wie wat wanneer eet. Ik zou het alleen niet snel kiezen als snack
Maar ik hoef ook geen pizza als ontbijt en dat wordt erg gewaardeerd dusja
Lekker aan de boerenkool om 9 uur sochtends. Gadverdammequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n vriend van me eet altijd restjes van het avondeten van de dag ervoor als ontbijt. Dat kan ik ook echt niet.
Ligt mij te zwaar op de maag als eerste maaltijd van de dag.
Gewoon ontbijten met een lekker broodje of cornflakes ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker aan de boerenkool om 9 uur sochtends. Gadverdamme
Brinta4lifequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon ontbijten met een lekker broodje of cornflakes ofzo.
Rustig aan #nostress
Ik niet, maar wil opblijven voor de finale van dafne, wat is er leuk nu?quote:
Oh ik kijk gewoon npo1quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, maar wil opblijven voor de finale van dafne, wat is er leuk nu?
echt hequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat die vrouwen toch wat anders aan doen zo krijg je zand in je kut
Ik had twee halve liters gladiator maar die zijn ook op. Heb nog een blik monster, zal ik daar vodka bij in gooien?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had twee biertjes gehaald op station net maar zijn nu al op
Dit heeft meer te maken met praktisch nadenken dan vrouwelijk seksualisering of dat soort feminisme shitquote:
nee spoel door gootsteenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had twee halve liters gladiator maar die zijn ook op. Heb nog een blik monster, zal ik daar vodka bij in gooien?
Eigenlijk wel beter, Mercedes wordt gesponsord door Monster. RED BULL 4 LIFEquote:
vind het allebei wel lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel beter, Mercedes wordt gesponsord door Monster. RED BULL 4 LIFE
drink gewoon een biertje of een glaasje whisky johquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel beter, Mercedes wordt gesponsord door Monster. RED BULL 4 LIFE
Huh jij vind energy drink lekker? Had ik niet verwachtquote:
wel lekkerquote:
Ja drink het alleen niet vaak hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh jij vind energy drink lekker? Had ik niet verwacht
ben ook blij dat ik dat ontdekt heb, water met prikgodquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
Ik vind Spa rood echt veel lekkerder
sinds een paar weken drink ik het echt veelquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben ook blij dat ik dat ontdekt heb, water met prikgod
Van die bubbell water met een smaakje is echt geweldig. AH heeft een prima skere versie. Water met muntsmaak is waar ik op leefquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
dat vind ik viesquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
Twee zomers terug constant gedronken uit die frisdrank automaten, knopje is dan alleen koolzuur met water. Citroentje en wat ijs er in, goden drankje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds een paar weken drink ik het echt veel
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aarbei-munt wil ik ook nog wel uitproberen. Geen kut zoetstoffen zoals crystal clear
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgenquote:
quote:
Prima te drinken ja. Mijn vriendin vind het niks, maar ik vind het wel lekker. Voor een veilige besteding van je 85 cent zou ik er niet voor gaan maar ik ga hem wel vaker halen.quote:
Ijskoud water met citroen/limoen is dan ook een prima optie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgen
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan een vruchtensapje. Wel wat zoet, maar het is niet anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgen
Ja maar dan krijg je nog wat vitaminen en vezels(ligt aan wat je precies hebt) binnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan een vruchtensapje. Wel wat zoet, maar het is niet anders.
Valt allemaal nog wel mee vergeleken met sinas of cola.
Is allemaal wel prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je nog wat vitaminen en vezels(ligt aan wat je precies hebt) binnen
postmix ding bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee zomers terug constant gedronken uit die frisdrank automaten, knopje is dan alleen koolzuur met water. Citroentje en wat ijs er in, goden drankje.
Si.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
postmix ding bedoel je?
Doe ik ook altijd op werk
fulltime jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf. Hoef geen namen en rugnummers.
Fulltime of wat?
ik trek juist alleen de serieuze chicks aan. Waren er maar meer sloeriesquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja daar ben ik niet succesvol mee. Vind die chicks eigenlijk allemaal sloeries.
Misschien zie je er te serieus uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik trek juist alleen de serieuze chicks aan. Waren er maar meer sloeries
denk het wel. Ben nette jongenquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien zie je er te serieus uit.
komt door je leeftijd. Chicks denken dat je dan wil settelenquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik trek juist alleen de serieuze chicks aan. Waren er maar meer sloeries
quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk het wel. Ben nette jongen
En erg zacht heb ik wel eens gehoord
van de week bij Kei week zeg ik wel dat ik 21 benquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
komt door je leeftijd. Chicks denken dat je dan wil settelen
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van de week bij Kei week zeg ik wel dat ik 21 ben
ik zou 22 zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
van de week bij Kei week zeg ik wel dat ik 21 ben
Gezellig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
we kunnen in het huis van etsu slapen
Neem Fokkie ook mee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
saampjes met honderden gewillige eerstejaars
Mjam mjamquote:Op zondag 14 augustus 2016 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
saampjes met honderden gewillige eerstejaars
Gemeen weer.quote:
Ik heb ook een jong blaadje als vriendin. Kan het iedereen aanraden.quote:
Had niet gedacht dat jij seks zou hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook een jong blaadje als vriendin. Kan het iedereen aanraden.
wil er een van jaar of 21quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks verlaat Heppie me nog.quote:Op zondag 14 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had niet gedacht dat jij seks zou hebben.
Niks mis mee.quote:
Hep is jouw jonge blaadje.quote:
Maar Snobbels is al een jong blaadje van een ander.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook niet.
[..]
Niks mis mee.
[..]
Hep is jouw jonge blaadje.
Alleen oppassen dat hij niet te close doet met Snobbels.
heyyyquote:
Dan zit het wel snor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Snobbels is al een jong blaadje van een ander.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, Bonnie's ouders hebben een Palestijnse vlag op de koelkast hangen.
Zoete aardappel, een van de beste groenten die er is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:17 schreef Fera het volgende:
Ik heb zoete aardappel gemaakt. Heel erg lekker, maar ik heb per ongeluk iets te pittig gekruid.
Erwtjes en een vegaburger.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoete aardappel, een van de beste groenten die er is.
Jammer dat het er vroeger eigenlijk niet was. (toen ik jong was)
Wat at je er bij?
tering ik kijk nooit meerquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
Ugh, Bonnie's ouders hebben een Palestijnse vlag op de koelkast hangen.
Had je het al eerder gegeten? En volgende keer maar beter.quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Erwtjes en een vegaburger.![]()
Het is inderdaad echt heel lekker. Jammer dat ik het zelf een beetje verneukt heb.
Jawel. Maar niet zelf gemaakt. Nu zag ik ze liggen bij de Lidl en dacht: waarom niet?quote:Op zondag 14 augustus 2016 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je het al eerder gegeten? En volgende keer maar beter.
Als ze in het seizoen zijn, zijn ze ook lekker goedkoop.
misschien eens naar de mannen kijkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
Alleen maar lelijke wijven op tinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |