Ik niet, maar wil opblijven voor de finale van dafne, wat is er leuk nu?quote:
Oh ik kijk gewoon npo1quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik niet, maar wil opblijven voor de finale van dafne, wat is er leuk nu?
echt hequote:Op zondag 14 augustus 2016 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat die vrouwen toch wat anders aan doen zo krijg je zand in je kut
Ik had twee halve liters gladiator maar die zijn ook op. Heb nog een blik monster, zal ik daar vodka bij in gooien?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had twee biertjes gehaald op station net maar zijn nu al op
Dit heeft meer te maken met praktisch nadenken dan vrouwelijk seksualisering of dat soort feminisme shitquote:
nee spoel door gootsteenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had twee halve liters gladiator maar die zijn ook op. Heb nog een blik monster, zal ik daar vodka bij in gooien?
Eigenlijk wel beter, Mercedes wordt gesponsord door Monster. RED BULL 4 LIFEquote:
vind het allebei wel lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel beter, Mercedes wordt gesponsord door Monster. RED BULL 4 LIFE
drink gewoon een biertje of een glaasje whisky johquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel beter, Mercedes wordt gesponsord door Monster. RED BULL 4 LIFE
Huh jij vind energy drink lekker? Had ik niet verwachtquote:
wel lekkerquote:
Ja drink het alleen niet vaak hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Huh jij vind energy drink lekker? Had ik niet verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |