ben ook blij dat ik dat ontdekt heb, water met prikgodquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
Ik vind Spa rood echt veel lekkerder
sinds een paar weken drink ik het echt veelquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben ook blij dat ik dat ontdekt heb, water met prikgod
Van die bubbell water met een smaakje is echt geweldig. AH heeft een prima skere versie. Water met muntsmaak is waar ik op leefquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
dat vind ik viesquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
serieus?
Twee zomers terug constant gedronken uit die frisdrank automaten, knopje is dan alleen koolzuur met water. Citroentje en wat ijs er in, goden drankje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds een paar weken drink ik het echt veel
quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
aarbei-munt wil ik ook nog wel uitproberen. Geen kut zoetstoffen zoals crystal clear
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgenquote:
quote:
Prima te drinken ja. Mijn vriendin vind het niks, maar ik vind het wel lekker. Voor een veilige besteding van je 85 cent zou ik er niet voor gaan maar ik ga hem wel vaker halen.quote:
Ijskoud water met citroen/limoen is dan ook een prima optie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgen
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan een vruchtensapje. Wel wat zoet, maar het is niet anders.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat goddelijks te drinken nodig wat ik kan bingen zonder een kilo suiker binnen te krijgen
Ja maar dan krijg je nog wat vitaminen en vezels(ligt aan wat je precies hebt) binnenquote:Op zondag 14 augustus 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd verslaafd aan een vruchtensapje. Wel wat zoet, maar het is niet anders.
Valt allemaal nog wel mee vergeleken met sinas of cola.
Is allemaal wel prima.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je nog wat vitaminen en vezels(ligt aan wat je precies hebt) binnen
postmix ding bedoel je?quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twee zomers terug constant gedronken uit die frisdrank automaten, knopje is dan alleen koolzuur met water. Citroentje en wat ijs er in, goden drankje.
Si.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
postmix ding bedoel je?
Doe ik ook altijd op werk
fulltime jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 02:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor bedrijf. Hoef geen namen en rugnummers.
Fulltime of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |