Oh was laatst op een meet en werd ook ineens geblokkeerd hoor. Zegt niks allemaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Ja want ik en sof praten zoveel privé met elkaar.
stop met die act!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik moet stoppen met hier een wanhopige reactie op te geven
jij praat raar schatquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh was laatst op een meet en werd ook ineens geblokkeerd hoor. Zegt niks allemaal
ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet gewoon een leuk twinkje zoeken om lief te hebben
dat boeit echt niemandquote:
hij is vieze stalkerquote:
quote:
kijk je ook boos?quote:
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel tochquote:
wie is moniquequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel toch
quote:
Hij zei dat hij me cute vondquote:
huh watquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is degene die Monique stalkte in haar hotel toch
En normaal is ze zo aardigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is weer iemand zwart aan het maken
ze is erg bitchy laatste tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En normaal is ze zo aardig
dat is echt gebeurd hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 03:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof is weer iemand zwart aan het maken
vind ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:18 schreef Paxcon het volgende:
leuke muziek heeft bonnie altijd in haar vlogs
ik ben nog aan het kijken, nog niet gezien denk ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik ookhad ik nog tegen dr gezegd dinsdag haha
dat bord in dat winkeltje was echt bonnie en nick he
geen idee, kan vandaag niet kijkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komen er nog leuke OS onderdelen vandaag?
Ik lig nog steeds ziek op bankje, dus verveel me de tering.
ohja ik zie het nu, best wel bizar jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:23 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik ookhad ik nog tegen dr gezegd dinsdag haha
dat bord in dat winkeltje was echt bonnie en nick he
Ga je weer naar huis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:27 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, kan vandaag niet kijken
Nee ik moet heel het huis schoonmaken en vanavond ga ik naar een vriendin toe.quote:
Kwam ik inderdaad een jaar of 4 geleden achter. Had ik me nooit beseft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:33 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_gewoon_feek.html
http://thetruesize.com/
cool
Raar dat dat niet met aardrijkskunde wordt behandeldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam ik inderdaad een jaar of 4 geleden achter. Had ik me nooit beseft.
Ja, apart.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Raar dat dat niet met aardrijkskunde wordt behandeld
Ik kan me alleen erosie en aardplaten herinneren. En vulkanen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, apart.
Wij hadden het meer over havens en oriëntatie dacht ik
Horsten en slenken, herinner ik me ook nog.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan me alleen erosie en aardplaten herinneren. En vulkanen.
En dat we heel Afrika + hoofdsteden moesten leren![]()
Dat was echt heel nutteloos.
Ja alle landen en hun hoofdsteden man man man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Horsten en slenken, herinner ik me ook nog.
Hoofdsteden van Afrika? Dat is wel het toppunt van nutteloosheid.
Waarom is het nutteloos om dat te weten? Ik heb er al een aantal keer nut van gehad. Sterker nog, ik heb meer aan hoofdsteden van Afrika dan aan 6 jaar lang algebra.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoofdsteden van Afrika? Dat is wel het toppunt van nutteloosheid.
Waarbij in vredesnaam?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom is het nutteloos om dat te weten? Ik heb er al een aantal keer nut van gehad. Sterker nog, ik heb meer aan hoofdsteden van Afrika dan aan 6 jaar lang algebra.
Onder andere. En bij het volgen van nieuws bijvoorbeeld, als je weet waar de steden liggen krijg je een veel beter beeld van de situatie ergens.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarbij in vredesnaam?
Een pubquiz?
Denk iedereen wel. Tenzij je er echt helemaal niks van bakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb meer aan de 6 jaar algebra, moet ik zeggen.
moet je naar een andere parkeerplaatsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Haarlem en je kan alleen betaald parkeren met muntjes en ik heb nooit muntjes
sta nu in een parkeergarage, halfuur lopen van t centrum terwijl ik ook gewoon betaald kan pinnen in de stadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je naar een andere parkeerplaats
Ik heb nog nooit algebra gebruikt na de middelbare school.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk iedereen wel. Tenzij je er echt helemaal niks van bakt.
Weet er nog maar 9 van Afrika. Matigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Onder andere. En bij het volgen van nieuws bijvoorbeeld, als je weet waar de steden liggen krijg je een veel beter beeld van de situatie ergens.
Dat dit kan anno 2016quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Haarlem en je kan alleen betaald parkeren met muntjes en ik heb nooit muntjes
Ja, vind het ook heel raar. Wel leuke stad verder, maar dat parkeren.quote:
Tegenwoordig kan je volgens mij overal wel betalen met Parkmobile? Ik vind dat best handig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vind het ook heel raar. Wel leuke stad verder, maar dat parkeren.
Ohja, dat gaat ook in mijn wijk gebeuren op langere termijn. Laatst is er een betaald parkeren ingevoerd paar straten verderop, waardoor iedereen hun auto in mijn straat neerzet en wij nu parkeerproblemen hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Parkeren voor mijn deur moet je een vergunning voor hebben vanaf volgende maand.
Niet dat ik een auto heb, maar toch.
Geldgraaiers
Behoorlijk vreemd gezien de buurt ja... zal inderdaad wel om het geld gaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Parkeren voor mijn deur moet je een vergunning voor hebben vanaf volgende maand.
Niet dat ik een auto heb, maar toch.
Geldgraaiers
Ja, die app heb ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je volgens mij overal wel betalen met Parkmobile? Ik vind dat best handig.
En hoe lossen we dat op? Maak het bij jou ook betaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja, dat gaat ook in mijn wijk gebeuren op langere termijn. Laatst is er een betaald parkeren ingevoerd paar straten verderop, waardoor iedereen hun auto in mijn straat neerzet en wij nu parkeerproblemen hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |