Heb jij die in je pakket dan (ik niet) of kijk je hem online?quote:
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Rami. het volgende:
Maakt één van deze twee een reële kans tegen Murray op deze ondergrond?
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Rami. het volgende:
Verliezer pakt sowieso bronsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Rami. het volgende:
Del Potro het Braziliaanse publiek mee ja? Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen idee
Kijk je nu? lolquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Del Potro het Braziliaanse publiek mee ja? Geloof er niks van
Gewoon op TV bij Ziggo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij die in je pakket dan (ik niet) of kijk je hem online?
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.quote:
Del potro heeft een aardig zangclubje daar zitten nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn ze voor Nadal
BBC 1 nu ook livequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.
Fijn dat ze een TB spelen en niet doorgaan in games.
Zender 64 is bij mij BBC4, maar misschien heb ik die door een aanvullend pakket ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.
Fijn dat ze een TB spelen en niet doorgaan in games.
Murray mad, altijd genietenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |