Zender 64 is bij mij BBC4, maar misschien heb ik die door een aanvullend pakket ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.
Fijn dat ze een TB spelen en niet doorgaan in games.
Murray mad, altijd genietenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen idee
Dat is iedereen hierquote:
Idd, heb af en toe niet eens door wat ik nu aan het kijken benquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
Ik blijf op en neer gaan met de streams en BBC..
mooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
Nee #teamnadalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
Ik ga hier toch ook voor Spanje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik ga hier toch ook voor Spanje.
Vuige Argentijnen met hun Che boludo.
Del Potro won daarna nog van Djokovic voor brons, Federer was toen een beetje op tegen Murray.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef Marcoss het volgende:
19-17 in set 3, zoals 4 jaar geleden bij Federer-Del Potro, is wel een stuk leuker dan zo'n beslissende TB, maar kan me voorstellen dat ze voor een TB gaan met de finale al morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |