Spaanse bazen overheersen alles. Als ze niet winnen geven ze er geen FUCK omquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spaanse bazen geven geen FUCK om b-toernooien
jij huilde soooooowquote:
Ik ga keihard janken als Hingis goud pakt morgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:12 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij huilde soooooow
Je hebt ook een zachte kant maar ik wil supernigerGod weer terug
Telkens als jij niet kijkt speelt ie de sterren van de hemel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 18:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waarom staat die Nishikori eigenlijk zo hoog op de wereldranglijst echt elke keer dat ik hem zie spelen faalt hij echt hopeloos. Zelfs Haase zie ik meer klaarspelen dan dit.
Waar is het te zien?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nu.
Del Porto pakt meteen de eerste twee games.
Bedankt.quote:
Ook op de BBCquote:
Top, bedankt!quote:
quote:
wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:50 schreef superniger het volgende:
[..]
"This is a tennis event. Please be respectful of both players".
Gracias (bedankt).quote:
Ja, fantastisch inderdaad. Liever nog dan Nadal wat mij betreft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:46 schreef truedestiny het volgende:
Zou zo vet zijn als Potro goud pakt.
http://hole1988.nl/websites/os2016/quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef DaveDave09 het volgende:
Mijn nos.nl stream geeft nu een ander duel? watisdeze
zijn 2 tennisstreamsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:43 schreef DaveDave09 het volgende:
Mijn nos.nl stream geeft nu een ander duel? watisdeze
Dit jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:52 schreef superniger het volgende:
Dit had gewoon de finale moeten zijn.
Goede post.quote:
En weer terug aan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef Rikketik het volgende:
Ik schakel in en Nadal breakt meteen op love.
Stream maar weer uit dan.
Ik kijk wel uit.quote:
BBC4.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:02 schreef Federer-fan het volgende:
Is het nu nog ergens op tv? Die NOS-stream hapert continu.
Heb jij die in je pakket dan (ik niet) of kijk je hem online?quote:
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Rami. het volgende:
Maakt één van deze twee een reële kans tegen Murray op deze ondergrond?
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen ideequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Rami. het volgende:
Verliezer pakt sowieso bronsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Rami. het volgende:
Del Potro het Braziliaanse publiek mee ja? Geloof er niks vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen idee
Kijk je nu? lolquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Del Potro het Braziliaanse publiek mee ja? Geloof er niks van
Gewoon op TV bij Ziggo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij die in je pakket dan (ik niet) of kijk je hem online?
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.quote:
Del potro heeft een aardig zangclubje daar zitten nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn ze voor Nadal
BBC 1 nu ook livequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.
Fijn dat ze een TB spelen en niet doorgaan in games.
Zender 64 is bij mij BBC4, maar misschien heb ik die door een aanvullend pakket ofzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een aanvullend pakket? Ik heb hem niet en ik heb wel Ziggo.
Fijn dat ze een TB spelen en niet doorgaan in games.
Murray mad, altijd genietenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:04 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Degene die wint heeft sowieso het publiek mee, word murray vaak mad van, maar nadal in bo5 na deze week.. geen idee
Dat is iedereen hierquote:
Idd, heb af en toe niet eens door wat ik nu aan het kijken benquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef franklop het volgende:
Ik blijf op en neer gaan met de streams en BBC..
mooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
Nee #teamnadalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
Ik ga hier toch ook voor Spanje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is iedereen hier
(behalve ik)
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik ga hier toch ook voor Spanje.
Vuige Argentijnen met hun Che boludo.
Del Potro won daarna nog van Djokovic voor brons, Federer was toen een beetje op tegen Murray.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:10 schreef Marcoss het volgende:
19-17 in set 3, zoals 4 jaar geleden bij Federer-Del Potro, is wel een stuk leuker dan zo'n beslissende TB, maar kan me voorstellen dat ze voor een TB gaan met de finale al morgen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:19 schreef Nober het volgende:
Jammer dat dit de finale niet is. Murray
quote:Op maandag 8 augustus 2016 03:56 schreef hhh38 het volgende:
Zou mooi zijn als Del Potro het helemaal wint op z'n eigen continent. Zo veel last gehad van blessures
allemaal ten Andy dat natuurlijk wel, met zijn moederquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef hhh38 het volgende:
Het topic zal wel lekker éénzijdig zijn morgen
Norrage is fanatiek mandy fan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:23 schreef hhh38 het volgende:
Het topic zal wel lekker éénzijdig zijn morgen
Volgens mij gunt zelfs hij Delpo het net zoveelquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:25 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Norrage is fanatiek mandy fan.
Vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu juichen we allemaal voor Puig lijkt me?
Monica op de Puigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
dat zou echt episch zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de andere kant had de Kiek hier dan ook gewoon kunnen staan, maar die had het effe nietquote:
Ik ben neutraal morgen. Del Potroquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:25 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Norrage is fanatiek mandy fan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben neutraal morgen. Del Potro
maar ik wil supernigerGod zienquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik ga keihard janken als Hingis goud pakt morgen.
Ik niet hoor, gewoon voor Murray!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben neutraal morgen. Del Potro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |