SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik speel het zelf niet maar volgens mij is Rainbow6 wel populair hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef HoddToward het volgende:
Zijn er nog games die binnen de binnen de FOK community gezamenlijk gespeeld worden?Ik vind 't altijd tof om een vast groepje te hebben, maar bijna niemand van m'n vrienden heeft een PS4
Ik zoek nog wel wat mensen voor Overwatchquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef HoddToward het volgende:
Zijn er nog games die binnen de binnen de FOK community gezamenlijk gespeeld worden?Ik vind 't altijd tof om een vast groepje te hebben, maar bijna niemand van m'n vrienden heeft een PS4
Welke games zou je in coop willen spelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef HoddToward het volgende:
Die markt en klokkentoren en ondergrondse tombe in Madagascar en met die achtervolging door de stad.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die markt en klokkentoren en ondergrondse tombe in Madagascar en met die achtervolging door de stad.
Ja, dat spel heeft de hype prima doorstaan en waargemaakt wat mij betreft. Enige minpuntje vond ik de eindbaas; dat snapte ik niet helemaal, maar ala, zal wel aan mij liggenquote:
Eindbaas was een beetje onduidelijk jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat spel heeft de hype prima doorstaan en waargemaakt wat mij betreft. Enige minpuntje vond ik de eindbaas; dat snapte ik niet helemaal, maar ala, zal wel aan mij liggen![]()
Vanochtend maar es GTA5 gekocht, heb de allereerste nog op de PS1 gespeeld, en Vice City op de PC. Had Sniper Elite eergister uitgespeeld. Leuk spel, maar wel een paar ergerlijke dingetjes waardoor ik zo nu en dan afvroeg ik em nog wou uitspelen. Voor de laatste levels maken veel goed, en die kill-cam blijft wel bruut. Misschien dat ze in de volgende die minpunten verbeteren, dan zou dat wel es een toppertje kunnen worden. Goede koop voor 20 euro iig.
Inderdaad! Ook weer verder mee gegaanquote:
Gewone. Ik heb hem day one gekocht. Verhaal is een beetje cheesy uitgewerkt maar anders dan dat een klassieker. Zeker met een maatje...quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Dying Light is een topper![]()
Hebben jullie de gewone versie of The Enhanced Edition?
Enhancedquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Dying Light is een topper![]()
Hebben jullie de gewone versie of The Enhanced Edition?
Enterhaak = Grappling Hook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ook weer verder mee gegaan
Wel een stuk makkelijker sinds ik die enterhaak gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Eerder twee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Odaiba het volgende:
FFXV waarschijnlijk met een maand uitgesteld.
Wat? Ben je in slaap gevallen met je hoofd op je keyboard?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Drankster het volgende:
yo SE waar blijft de DQ8 PS2 classic voor de PS4?
Een remaster komt niet, is er al voor de 3DS. Dus hopen op een PS2 classic.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat? Ben je in slaap gevallen met je hoofd op je keyboard?
dit weekend zo'n 6 / 7 uur gespeeld om 'm uit te spelen...echt geweldig gewoon, nu al GOTY voor mijquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste paar inleidende chapters kwam Uncharted 4 wat traag op gang, maar vanaf Chapter 8/9 en verder wordt het alleen maar beter en beter en beter![]()
Ben nu in Chapter 14 aangekomen.
Hoe vaak ik al niet wauw heb geroepen onderweg, schitterend.
Absoluut een meesterwerk van de bovenste plank
Die heb ik ook nog steeds liggen, maar verder dan het allereerste begin nog niet gespeeld. Zal ook nog wel ff duren, want heb net GTA5 weer even gespeeld en dat is oud&vertrouwd maar dan tien keer vetterquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:05 schreef Ties02 het volgende:
Maar eerst The Last of Us uitspelen, ook wel een lang spel zeg..
Aanrader voor GTA V als je hem uitgespeeld hebt of gewoon aan het freeroamen bent:quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds liggen, maar verder dan het allereerste begin nog niet gespeeld. Zal ook nog wel ff duren, want heb net GTA5 weer even gespeeld en dat is oud&vertrouwd maar dan tien keer vetter
quote:Our beta for PS4’s upcoming 4.00 update, codenamed Shingen, rolls out soon for everyone included in the public beta program. If you signed up and were selected, be on the lookout for an email with instructions on how to download.
Whether you’re in the beta or not, we wanted to give everyone a glimpse at some of the new aspects of this system software. We’re refreshing the system UI, adding tools for organization, updating the Quick Menu, and much more.
UI Refresh
We’ve made a lot of adjustments and improvements to PS4’s main user interface. That includes some changes you may notice right away, like new system backgrounds and a revised What’s New tab, to smaller changes like updated popup notifications and redesigned system icons. As a whole, it all adds up to a more refined and easy to use UI. The overall look and feel of the UI remains the same — it just has a fresh coat of paint.
Quick Menu
As you know, pressing and holding the PS button on your DualShock 4 brings up the Quick Menu. We’ve overhauled this menu to make it faster and easier to use. One big change is that the menu now only covers a portion of the screen, meaning you don’t need to leave gameplay entirely.
We’ve added several new items to the Quick Menu, letting you quickly get info without having to back to the home screen. You can see the online status of your friends, and shortcuts to quickly access your Party, Favorite Groups, Communities, and more. You can also customize the Quick Menu, removing or adding items as you see fit.
Share Menu
We’ve given a similar overhaul to the Share Menu, which appears once you press the Share button on your DualShock 4. Like the Quick Menu, it only covers a portion of the screen. It will save the last social network you shared video clips or screenshots to, making the process of sharing a screenshot or video a bit faster and more streamlined.
You can also upload longer video clips to Twitter (was 10 seconds, now up to 140 seconds).
Folders and Library Organization
One of the big requests we get is for more options to organize content on PS4. With this update, we’re adding functionality to create folders on PS4’s content launcher and Library. This will help collect your favorite games and select apps in one place for quick and easy access.
We’re also making some pretty big changes to the Library. We’ve added a new tab called Purchased, which will show all of the content you own — games, applications, demos, and betas you’ve participated in. As a result, the Games and Applications tabs focus on content currently installed on your system. This should help de-clutter your library, and make it faster to find the content you’re looking for.
There are some new sorting tools for your Library as well. You’ll be able to sort content by purchase date or install status, and search for specific games and apps via text input.
Trophy Improvements
This update brings the ability to view the Trophy offline. You’ll see a new “offline mode” option if your system is unable to connect to the network, letting you view your entire Trophy collection without an Internet connection.
We’ve also added a button that will let you view the content of a Hidden Trophy. The Trophy will still be hidden by default, but you can now choose to show the Trophy name and info.
Lastly, we’re changing the icons that show how rare a Trophy is. Instead of four boxes that fill, the icon looks like a pyramid with the ultra-rare Trophies at the top.
User Profile
We’ve updated the look of the User Profile, making it easier to see relevant info for a player at-a-glance. For instance, you can now see your Trophy progress compared with another player right from their profile. You can also add a background image to your own profile — perhaps a screenshot you took in one of your favorite games.
The update has even more features that won’t be available in the beta, so stay tuned for additional info on what to expect. We’ll be back with more info on 4.00, including its launch date, in the coming weeks.
1Tb inbouwen, kost je een paar minuten en 50,-.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik moet ook steeds games verwijderen om ruimte vrij te maken..
Seriously? Gaan we dat gezeik nou na 10j nog STEEDS krijgen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Odaiba het volgende:
FFXV waarschijnlijk met een maand uitgesteld.
Ja, hier legt de regisseur uit waarom.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seriously? Gaan we dat gezeik nou na 10j nog STEEDS krijgen?
Ik wacht al sinds FF XIII Versus!
Je kunt geen spellen van een externe hardeschijf spelen. En ik heb er geen last van. Ik heb er dan ook meteen 2tb in gezetquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Ixnay het volgende:
Gebruikt er iemand van jullie een externe harde schijf voor extra opslag op hun PS4?
Merk je verschil in content afspelen vanuit de interne en de externe harde schijf?
Heeft Sony hier eigen producten voor die hier voor geschikt zijn?
500GB is nogal weinig, en aangezien downloaden van games uren duurt is verwijderen en opnieuw installeren geen optie.
Nee, je kan enkel de interne schijf vervangen door een grotere.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Wel interessante vraag inderdaad. Heb de 1TB namelijk al vol, en vroeg me af of ik er een externe HD aan kan hangen?
Grappig concept, nu nog toffe games zoals die c&c html5 sitequote:
Mja. Niet interessant. Meer dan 10 jaar in de maak. En dan is er eindelijk echt een "harde" release date..... wordt ie WEER uitgesteld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, hier legt de regisseur uit waarom.
Liever dat, dan een half bakken spel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Niet interessant. Meer dan 10 jaar in de maak. En dan is er eindelijk echt een "harde" release date..... wordt ie WEER uitgesteld.
Half bakken? Ze hebben fucking 10 jaar de tijd gehadquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Liever dat, dan een half bakken spel.
Wow dat ziet er een stuk beter en netter uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom jij in dat quick menu? Of is dit een update?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, ziet er uit als een ouderwets goeie battlefieldquote:
De nieuwe 4.0 update, dit zijn beelden van de Beta. Momenteel is er ook een quick menu, die vindt je door de PS knop ingedrukt te houden van je DS4.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoe kom jij in dat quick menu? Of is dit een update?
Niet interessant? oke...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Niet interessant. Meer dan 10 jaar in de maak. En dan is er eindelijk echt een "harde" release date..... wordt ie WEER uitgesteld.
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie dat dit de slowchat is
Is No man's sky het kopen van een Playstation waard?
Playstation is het sowieso wel waard om te kopen. Al ben ik persoonlijk niet zo van een console kopen voor 1 game. Maar als je meer toffe games ziet in het Playstation aanbod, die er zeker zijn!, kan ik het je zeker aanraden. No man's sky bevalt me erg goed, al zijn er ook mensen die er het tegenovergestelde van vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja je haat het spel of je vindt het geweldig heb ik het ideequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Playstation is het sowieso wel waard om te kopen. Al ben ik persoonlijk niet zo van een console kopen voor 1 game. Maar als je meer toffe games ziet in het Playstation aanbod, die er zeker zijn!, kan ik het je wel aanraden. No man's sky bevalt me erg goed, al zijn er ook mensen die er het tegenovergestelde van vinden
Vast welquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je haat het spel of je vindt het geweldig heb ik het idee![]()
Maar ze zijn makkelijk te verkopen op marktplaats toch?
Hoewel ik de game niet zou aanraden, zou ik je wel aanraden te wachten met het aanschaffen, aangezien deze game lang geen 60 euro waard is. Sony gebruikt dit om snel te cashen, maar omdat de recensies tegenvallen en een deel van de spelers al snel afhaken, zal deze game snel in prijs verlaagd worden. Ik vind een prijs tussen de 20 en de 40 euro veel beter passen bij dit type spel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb ook meer plezier gehad aan IV dan aan V. Ondanks dat V veel groter, mooier en veelzijdiger was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef Ties02 het volgende:
Ben GTA IV weer aan het herspelen op de X360
Pff in zoveel opzichten een betere game dan V imo, vooral het verhaal
Car handling is ook echt heerlijk
Snap je redenatie maar ik koop vrijwel nooit spellen eigenlijk. 60 euro is misschien veel voor een spel als dit, dat weet ik zelf niet. Maar ik vind het geen bizar bedrag eigenlijk. Als ik dan een Playstation koop maken die 2 tientjes mij eigenlijk niet meer uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoewel ik de game niet zou aanraden, zou ik je wel aanraden te wachten met het aanschaffen, aangezien deze game lang geen 60 euro waard is. Sony gebruikt dit om snel te cashen, maar omdat de recensies tegenvallen en een deel van de spelers al snel afhaken, zal deze game snel in prijs verlaagd worden. Ik vind een prijs tussen de 20 en de 40 euro veel beter passen bij dit type spel.
Als je al zegt dat je niet veel spellen speelt, waarom zou je dan een console kopen en dan als eerste game NMS. Wat trekt je aan wat je tot nu toe gezien hebt van de game?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap je redenatie maar ik koop vrijwel nooit spellen eigenlijk. 60 euro is misschien veel voor een spel als dit, dat weet ik zelf niet. Maar ik vind het geen bizar bedrag eigenlijk. Als ik dan een Playstation koop maken die 2 tientjes mij eigenlijk niet meer uit
Hoe het er uit ziet. De vrijheid die je hebt om op pad te gaan en dus niet in gebaande banen te moeten blijven. Het idee van het heelal dit soort dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:37 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Als je al zegt dat je niet veel spellen speelt, waarom zou je dan een console kopen en dan als eerste game NMS. Wat trekt je aan wat je tot nu toe gezien hebt van de game?
Oke, dan moet je wel weten dat er een survival element in NMS zit. Je zult dus niet zorgeloos kunnen verkennen, maar je moet je schip en je pak in orde zien te houden, wat ook veel tijd kost en erg repetitief is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe het er uit ziet. De vrijheid die je hebt om op pad te gaan en dus niet in gebaande banen te moeten blijven. Het idee van het heelal dit soort dingen.
Ja dat had ik idd al begrepen maar dat maakt dan het ook weer leuk dus dat je wel iets moet doen :p Maar jij vindt het spel helemaal niks?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:41 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Oke, dan moet je wel weten dat er een survival element in NMS zit. Je zult dus niet zorgeloos kunnen verkennen, maar je moet je schip en je pak in orde zien te houden, wat ook veel tijd kost en erg repetitief is.
Waarom een kit als je gewoon een hdd erin kan gooien... Het is geen xboxquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:35 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga 1 TB inbouwen in de PS4.
Als dit zomaar mogelijk is, waarom brengt Sony zelf geen uitbreidings kit uit?
Ik vind het, ondanks de bugs, een mooi prestatie. Maar ik ben bang dat deze game me niet lang weet te boeien. Het spel biedt gewoon te weinig uitdaging, wat wellicht met gratis patches en dlc te verbeteren is. Verder vind ik de prijs gewoon te hoog, verder komen er nog genoeg spellen uit de komende periode en dan valt NMS al snel af. Had NMS 30 euro gekost, dan had ik hem gelijk gehaald. Ik wacht nog even af tot hij in prijs is gezakt en er wellicht meer content beschikbaar is. Het is jammer dat de game geen multiplayer kent, maar ik weet ook niet of dat technisch haalbaar zou zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat had ik idd al begrepen maar dat maakt dan het ook weer leuk dus dat je wel iets moet doen :p Maar jij vindt het spel helemaal niks?
Wat vind jij echt goede games?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik vind het, ondanks de bugs, een mooi prestatie. Maar ik ben bang dat deze game me niet lang weet te boeien. Het spel biedt gewoon te weinig uitdaging, wat wellicht met gratis patches en dlc te verbeteren is. Verder vind ik de prijs gewoon te hoog, verder komen er nog genoeg spellen uit de komende periode en dan valt NMS al snel af. Had NMS 30 euro gekost, dan had ik hem gelijk gehaald. Ik wacht nog even af tot hij in prijs is gezakt en er wellicht meer content beschikbaar is. Het is jammer dat de game geen multiplayer kent, maar ik weet ook niet of dat technisch haalbaar zou zijn.
Te repititief.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat had ik idd al begrepen maar dat maakt dan het ook weer leuk dus dat je wel iets moet doen :p Maar jij vindt het spel helemaal niks?
Zou het je niet kunnen vertellen. Meeste spellen van tegenwoordig stellen me toch altijd weer wat teleur omdat ik al zo lang game. Ze blijven allemaal steken op een bepaald punt.quote:
Nja daar ben ik idd een beetje bang voor. Stel ik raak snel uitgekeken op dit spel zit ik met dat ding opgescheept :pquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Te repititief.
Omwille van deze reden is het dan ook geen aanrader om een PS4 te kopen met alleen dit spel.
Nja het verschil dan tussen ons is dat ik misschien met minder wel blij ben ook al is het misschien kwalitatief niet zo goed :pquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:51 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Zou het je niet kunnen vertellen. Meeste spellen van tegenwoordig stellen me toch altijd weer wat teleur omdat ik al zo lang game. Ze blijven allemaal steken op een bepaald punt.
Gebeurt zeker wetenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja daar ben ik idd een beetje bang voor. Stel ik raak snel uitgekeken op dit spel zit ik met dat ding opgescheept :p
Je moet doen wat in je kunnen ligt. Als je graag de game wil ervaren en je hebt het geld daarvoor over dat je apart een console koopt, moet je het doen. Misschien werkt het voor jou wel, zoals je zelf zegt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het verschil dan tussen ons is dat ik misschien met minder wel blij ben ook al is het misschien kwalitatief niet zo goed :p
Nja dan zou ik hem kunnen verkopen met wat verlies of ik vind nog andere spellen die ik leuk vind..quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gebeurt zeker weten
De vraag is alleen binnen welk tijdsbestek.
Zonde als de console meer voor de sier staat dan dat die gebruikt wordt.
Ja ik ben absoluut geen gamer. Heb de Sims op mijn pc staan en Cities Skylines dus :pquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:56 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Je moet doen wat in je kunnen ligt. Als je graag de game wil ervaren en je hebt het geld daarvoor over dat je apart een console koopt, moet je het doen. Misschien werkt het voor jou wel, zoals je zelf zegt.
Dit risico is mij te groot maar jij mag het gerust gaan proberen hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dan zou ik hem kunnen verkopen met wat verlies of ik vind nog andere spellen die ik leuk vind..
Je hebt altijd het risico dat je ergens op raakt uitgekeken toch :p
Bedoelde de Playstation :pquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:04 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dit risico is mij te groot maar jij mag het gerust gaan proberen hoor.
Gemiddeld kan je er nog wel 35-45 voor krijgen aangezien het een vrij recente game is en rekeninghoudend met het feit dat je een na de aankoop vrijwel direct weer weg wil.
Wat voor spel is het precies?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
@ yasmin,
Ik vind mafia 3 voor de ps4 echt tof, komt 7 oktober uit, maar weet niet of het je type spel is.
Hmm jaquote:
Mwah, speel nu vooral FIFA, rockband en gta v. Maar toen ik hoorde dat mafia 3 kwam besloot ik om een ps4 te kopen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm jaVind jij Call of duty en zo ook leuk?
Ohquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Mwah, speel nu vooral FIFA, rockband en gta v. Maar toen ik hoorde dat mafia 3 kwam besloot ik om een ps4 te kopen.
Haha nee hoor, als je zeker weet dat je een game vet gaat vinden. Als er een nieuwe red dead redemption zou komen zou ik daar ook een ps4 voor hebben gekocht.quote:
Het echte spel is pas sinds 2012 in development, dus dat valt best mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Half bakken? Ze hebben fucking 10 jaar de tijd gehadAls dat nu nog halfbakken is dan is het goed mis daar,
Waren ze niet alles kwijt geraakt toen alles onder water stond?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het echte spel is pas sinds 2012 in development, dus dat valt best mee.
je vergeet dat ze volledig opnieuw zijn begonnen zowat toen de switch naar de ps4/X1 is gemaakt.
Dunno, maar toen de switch gemaakt werd naar next gen, moesten ze min of meer op nieuw beginnen, ja je hebt een idee wat je wil maken en hoe je chars er uit zien, maar alle models van alles moeten opnieuw gemaakt worden omdat de oude niet het niveau van detail kunnen behalen dat ze willen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waren ze niet alles kwijt geraakt toen alles onder water stond?
http://www.hellogames.org/2014/01/the-flood/quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dunno, maar toen de switch gemaakt werd naar next gen, moesten ze min of meer op nieuw beginnen, ja je hebt een idee wat je wil maken en hoe je chars er uit zien, maar alle models van alles moeten opnieuw gemaakt worden omdat de oude niet het niveau van detail kunnen behalen dat ze willen.
t gaat over FFXV hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 05:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://www.hellogames.org/2014/01/the-flood/
Dan kun je nms toch ook op je PC gaan spelen. Veel goedkoper als alleen voor dat spel een ps4 te gaan kopen die daarna bij jou gaat verstoffen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik ben absoluut geen gamer. Heb de Sims op mijn pc staan en Cities Skylines dus :p
zouden de oude modellen niet meer te verbeteren zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 04:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Dunno, maar toen de switch gemaakt werd naar next gen, moesten ze min of meer op nieuw beginnen, ja je hebt een idee wat je wil maken en hoe je chars er uit zien, maar alle models van alles moeten opnieuw gemaakt worden omdat de oude niet het niveau van detail kunnen behalen dat ze willen.
Over het algemeen schrappen ze het helemaal, want andere technieken zijn mogelijk ect.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 07:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
zouden de oude modellen niet meer te verbeteren zijn?
Het hele concept en spel was al zo goed als klaar voor de PS3 maar bleef uitgesteld worden (het was de bedoeling dat t tegelijk met XIII uit zou komen). Daarna hebben ze gewacht op de PS4 en hem technisch weer aangepast ja. Maar het spel zelf is echt al al jaaaaaaaren in ontwikkeling. Heus niet "volledig opnieuw". Alle karakter ontwerpen en verhaallijnen sowieso al niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 03:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het echte spel is pas sinds 2012 in development, dus dat valt best mee.
je vergeet dat ze volledig opnieuw zijn begonnen zowat toen de switch naar de ps4/X1 is gemaakt.
Maar die modellen zijn toch gewoon modellen waar men in mijn optiek dan wat meer features aan kan toevoegen en vervolgens andere bitmaps maakt met hogere resolutie voor de texture mappings?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Over het algemeen schrappen ze het helemaal, want andere technieken zijn mogelijk ect.
waarschijnlijk zijn ze ook van engine geswitched.
Een concept, en ontwerp af hebben betekend nog niet dat je een werkend spel hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele concept en spel was al zo goed als klaar voor de PS3 maar bleef uitgesteld worden (het was de bedoeling dat t tegelijk met XIII uit zou komen). Daarna hebben ze gewacht op de PS4 en hem technisch weer aangepast ja. Maar het spel zelf is echt al al jaaaaaaaren in ontwikkeling. Heus niet "volledig opnieuw". Alle karakter ontwerpen en verhaallijnen sowieso al niet.
Steeds met een "ongeveer" datum. Steeds opnieuw en opnieuw. En dan was er nu een echte release.... en WEER uitgesteldHet wordt echt te triest voor woorden inmiddels. Hoe vaak kun je 1 game vertragen?
Waarschijnlijk gewoon super bang geworden door de teleurstellende reacties op FF XIII. Ze hebben ook t idee verlaten dat XIII en XIII VS (wat nu dus ooit een keer FF XV wordt) in dezelfde wereld afspelen. Ze willen t helemaal perfect hebben gok ik, want dit is hun "laatste kans" (lichtelijk gedramatiseerd).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:57 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar die modellen zijn toch gewoon modellen waar men in mijn optiek dan wat meer features aan kan toevoegen en vervolgens andere bitmaps maakt met hogere resolutie voor de texture mappings?
onwaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hele concept en spel was al zo goed als klaar voor de PS3. Alle karakter ontwerpen en verhaallijnen sowieso al niet.
Ik heb het totaal opgegeven met dit spel. Ik merk wel wanneer t eens eindelijk een keertje uitkomt. Blijf er niet jaren meer op hopen. Wat een grote planning bullshit dit zeg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
onwaar.
Morgen om 10 uur mogen we los met onze preview. Dus dan lees je mijn eerste indrukken van een complete build, geen demo. Gewoon vanaf het begin, en een dag lang mogen spelen.
Als je op die link klikt staat het er echt heel heel grootquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:55 schreef StateOfMind het volgende:
Die Titanfall 2 beta, moe(s)t je je daar voor inschrijven of is het een open beta?
Wacht tot die een tientje is. Heb ik met Unravel ook gedaan. Die is nu in de aanbieding voor 9,99. Vind dat wel een mooi bedrag voor zulke games.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:38 schreef Ang3l het volgende:
Abzu 19,95 EUR.... ik vond Journey echt fantastisch, maar lees dan deze toch wel een beetje het emotionele hart mist. Twijfel of ik het t geld waard ga vinden.
Ik snap niet waarom er 0 hype is om deze game, een game als deze is zoveel beter en meer dan een NMS of een willekeurige Assassin's Creed waarvan iedereen in z'n broek gaat pissen van enthousiasme.quote:
Precies, dat Pokemon en NMS gezeik ben ik wel zat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er 0 hype is om deze game, een game als deze is zoveel beter en meer dan een NMS of een willekeurige Assassin's Creed waarvan iedereen in z'n broek gaat pissen van enthousiasme.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:02 schreef bjanaan het volgende:
Nieuwe FIFA trailer ziet er weer gelikt uit zeg damn
Bwoah dan al? Nice! Precies na mijn vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 week
Kut ik moest die vorige nog uitspelen
Weinig van gezien gek genoeg inderdaad!quote:
Ik vond de vorige echt niet fantastisch. Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Net als veel Ubisoft games dreef het te lang op een paar gimmicks en was het verhaal veel te cliché waardoor ik na een paar uur mijn interesse begin te verliezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er 0 hype is om deze game, een game als deze is zoveel beter en meer dan een NMS of een willekeurige Assassin's Creed waarvan iedereen in z'n broek gaat pissen van enthousiasme.
ik vond de vorige erg vet, vooral de director's cut. tis absoluut geen ubisoft crap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond de vorige echt niet fantastisch. Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Net als veel Ubisoft games dreef het te lang op een paar gimmicks en was het verhaal veel te cliché waardoor ik na een paar uur mijn interesse begin te verliezen.
bij notifications en dan downloads, de download selecteren en op X drukken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi jongens,
Ik was hier gister ook met de vraag of een Playstation aanschaffen voor No mans's sky waard was. Nou heb ik dus een Playstation gekocht () en nu is het spel aan downloaden. Nu zeggen ze in het topic over het spel zelf dat ik het downloaden kan pauzeren en weer starten zodat het misschien sneller gaat.
Dit is mijn eerste Playstation, hoe kan ik de download pauzeren?
Oke ga ik even proberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
bij notifications en dan downloads, de download selecteren en op X drukken.
meestal een heel stuk snellerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb het gevonden![]()
Hij download trouwens via wifi, hoeveel sneller denken jullie dat het gaat via kabel. Staat nu dat hij nog 3 uur moet..
jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus als ik em nu pauzeer en de kabel er in doe en hem zo instel moet dat kunnen?
wen er maar aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat ga ik even proberen dan. Dit duurt wel erg lang zo
wat is je internetsnelheid?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nu nog 11 min
Nu 29 min. Nog steeds veel sneller![]()
wtfquote:
Bedankt voor de tip, ook gelijk gereserveerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 10:42 schreef Aurelius het volgende:
Bol.com biedt de Premium Edition van Persona 5 aan voor de prijs van de gewone. Ik denk een foutje aangezien er echt veel shit bijzit. Als ik de titel lees, is het de steelbook editie. Maar bij de productspecificatie/productbeschrijving staat wel premium editie.
Gereserveerd, en screenshot gemaakt voor potentieel klagen/korting.
https://www.bol.com/nl/p/(...)Type=suggestedsearch
Wat de neuk is dat.quote:
De volgende spijker in de kist van Konamiquote:
Eerste impressie?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:23 schreef truedestiny het volgende:
Zojuist al F1 binnen gekregen. Mooi op tijd.
Mwah, meer een puzzel spel. Je moet verborgen dingen ontdekken en verzamelen. Als je geluk hebt kom je iemand tegen met wie je kunt samenspelen (Ik weet niet hoeveel het nog gespeeld word, als er nog veel spelers zijn kom je snel iemand tegen). Je weet alleen niet wie diegene isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het ziet er gruwelijk uitIs het een platform spel?
Klinkt vet. Maar daar heb je wel ps plus voor nodig dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mwah, meer een puzzel spel. Je moet verborgen dingen ontdekken en verzamelen. Als je geluk hebt kom je iemand tegen met wie je kunt samenspelen (Ik weet niet hoeveel het nog gespeeld word, als er nog veel spelers zijn kom je snel iemand tegen). Je weet alleen niet wie diegene isdat maakt het gaaf. Plus de graphics en de muziek.
No mans sky had je toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het ziet er gruwelijk uitIs het een platform spel?
Voor online, samen met iemand, heb je wel plus nodig ja. Het hoeft niet perse en maakt het er niet minder leuk om.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Klinkt vet. Maar daar heb je wel ps plus voor nodig dan?
Gahahaha neequote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Je had een toch pas sinds gisteren? Ben je er nu al op uitgekeken?
quote:
kektwitter:KazHiraiCEO twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:35:08Making a Metal Gear zombie survival game is the most ironic way to turn the franchise into a zombie of its former self reageer retweet
Fijn dat de broer van Geralt ook werk heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:02 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik vraag mij af of deze November nog haalt. Maar het ziet er weer strak uit
Doet me denken aan Ninja Gaiden. Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:02 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik vraag mij af of deze November nog haalt. Maar het ziet er weer strak uit
Ikke... heb alleen niets nodig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:13 schreef Fylax het volgende:
Wie heeft een mailtje gekregen voor 10% extra korting?
Waarom heb ik dat mailtje niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:15 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ikke... heb alleen niets nodig.
Draai trouwens ook de 4.00 beta. Ziet er goed uit.
Sneue bak ja... wil je mijn code hebben?quote:
Als je écht niets hoeft te hebben, dan wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:20 schreef CoExist het volgende:
[..]
Sneue bak ja... wil je mijn code hebben?
het is gewoon dark souls met een anders jasje.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:13 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ninja Gaiden. Ziet er goed uit!
Combat is veel dieper dan Dark Souls thoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
het is gewoon dark souls met een anders jasje.
niks mis mee verder hoor maar de 1e demo vond ik niet zo boeiend.
Boundquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:20 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl ik Abzu aan t zoeken was in de store, kwam ik Bound tegen.
Iemand dat al gedaan?
negatief:quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:20 schreef Ang3l het volgende:
Terwijl ik Abzu aan t zoeken was in de store, kwam ik Bound tegen.
Iemand dat al gedaan?
Thanks. Kan denk ik wel in de rij van journey, abzu, unfinished swan. Ook al zijn die allemaal vrij kort, voor de bios betaal je je tegenwoordig ook scheel en hier heb ik langer plezier van. Dat hou ik mezelf maar voor als ik nu voor de tweede keer op een dag 20,- dok voor een spelquote:Op donderdag 18 augustus 2016 06:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bound
En meteen voor het gemak de preview van FFXV, al heb je het opgegeven: http://frontpage.fok.nl/p(...)inal-fantasy-xv.html
Bij dat soort spellen wacht ik meestal tot ze in de aanbieding zijn, vaak is dat al snel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thanks. Kan denk ik wel in de rij van journey, abzu, unfinished swan. Ook al zijn die allemaal vrij kort, voor de bios betaal je je tegenwoordig ook scheel en hier heb ik langer plezier van. Dat hou ik mezelf maar voor als ik nu voor de tweede keer op een dag 20,- dok voor een spel
Al viel dat bij Journey wel mee. Die is nog steeds ongeveer hetzelfde. Al is ie wel een x tijdelijk met korting geweest samen met flow en flower geloof ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:46 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Bij dat soort spellen wacht ik meestal tot ze in de aanbieding zijn, vaak is dat al snel.
quote:
Gelukkig komen die morgen alquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:55 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]even de reviews afwachten en dan koop ik hem ws.
ah, chillquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:56 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Gelukkig komen die morgen al
http://opencritic.com/game/1812/deus-ex-mankind-divided
Fifa 98 in HDquote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:06 schreef Vault-Boy het volgende:
EA says time is right for HD remasters
http://www.videogamer.com(...)or_hd_remasters.html
Laat Mass Effect 1,2 en 3 Remastered maar komen hoorIk koop niet alle remakes, maar binnenkort Bioshock en hopelijk Mass Effect speel ik met liefde nog een keer.
Nee 95quote:
Savegames niet backwards compatible.. Dus als je al de gewone ooit heb gehad.. dan werkt je savegame nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik las dat er een goty van The witcher 3 aankomt. Dus mocht je hem willen, wacht dan nog even
Waarom zou je de goty halen als je de normale al hebt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Savegames niet backwards compatible.. Dus als je al de gewone ooit heb gehad.. dan werkt je savegame niet
mogelijk weer verkocht? je weet het nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom zou je de goty halen als je de normale al hebt?
Hoe werkt dit? Verkoopt hij gewoon zijn eigen gedownloade versie of kan dat helemaal niet?quote:Nieuwe gebruiker toevoegen
Dan inloggen en activeren als primaire gebruiker
Dan naar bibliotheek en de download stArten en uitloggen dan naar eigen account waar de download zal verdergaan
Dan ben je een waailap. Maar het heeft sowieso wel replayvaluequote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mogelijk weer verkocht? je weet het niet
Niet doen. Zijn digitale producten die ze doorverkopen met als risico dat je account geband wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje:
Ik zocht op mp naar een 2de hands versie van No Man's sky. Ik zag iemand die 25 euro vroeg maar het ging om een versie zonder disc. Na een appje kreeg ik het volgende terug:
[..]
Hoe werkt dit? Verkoopt hij gewoon zijn eigen gedownloade versie of kan dat helemaal niet?
Als je de DLC nog niet hebt? Maar dan is het beter om de DLC los te kopen, aangezien je saves dan wel werken. Maar als ik een game, die al een tijdje uit is, nog niet gespeeld heb koop ik liever de GOTY-edition.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Waarom zou je de goty halen als je de normale al hebt?
PS4 kan zelfs geband worden toch? Zodat je niet/nooit meer online kunt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet doen. Zijn digitale producten die ze doorverkopen met als risico dat je account geband wordt.
kut, dacht dat t een ps4 spel was.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
End war van Tom Clancy is nu gratis voor ps+ gebruikers:
https://store.playstation(...)_00-ENDWARPS3REMPKG1
zeker. Net hearts of stone uitgespeeld en die was vet. En net begonnen met blood and wine en die is iig al heel mooi. Geniet hier meer van dan van t originele spel, mede door alle updates. Het heeft iets van 6 maanden geduurd na de release voordat het een beetje soepel draaidequote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:53 schreef Drankster het volgende:
Als je de originele Witcher hebt kan je de expansions (expansions ja, geen dlc) gewoon kopen als ze in de aanbieding zijn. Zijn het dubbel en dwars waard.
Klopt maar gelukkig is CDPR een developer die constant werkt om te verbeteren. Fallout 4 is sinds dag 1 een brakke game en is dat nog steeds en Bethesda doet poep.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zeker. Net hearts of stone uitgespeeld en die was vet. En net begonnen met blood and wine en die is iig al heel mooi. Geniet hier meer van dan van t originele spel, mede door alle updates. Het heeft iets van 6 maanden geduurd na de release voordat het een beetje soepel draaide
Dat heet account sharing en dat is illegaal. Sony zoekt actief naar mensen die dit doen om hun PS4 account direct af te sluiten. Dan ben je dus alles kwijt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:38 schreef nickhguitar het volgende:
Vraagje:
Ik zocht op mp naar een 2de hands versie van No Man's sky. Ik zag iemand die 25 euro vroeg maar het ging om een versie zonder disc. Na een appje kreeg ik het volgende terug:
[..]
Hoe werkt dit? Verkoopt hij gewoon zijn eigen gedownloade versie of kan dat helemaal niet?
heb weinig graphic problemen met fallout, de dlc was wel schraal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 02:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt maar gelukkig is CDPR een developer die constant werkt om te verbeteren. Fallout 4 is sinds dag 1 een brakke game en is dat nog steeds en Bethesda doet poep.
Het enige wat Bethesda doet is halve DLC's uitbrengen die alleen je settlement uitbreiden waar niemand op wacht.
Idd.. Meestal verkopen ze één account aan meerdere mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:47 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet doen. Zijn digitale producten die ze doorverkopen met als risico dat je account geband wordt.
Die van mij ook (bij gameresource)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:00 schreef KingLysandus het volgende:
M'n Deus Ex is verzonden. Moet alleen wel uit Engeland komen.Maar heb hem wel voor 43 euro incl. verzendkosten.
Is de framerate al wat beter in het centrum van Boston? Toen ik het nog speelde was het echt drama soms.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:50 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
heb weinig graphic problemen met fallout, de dlc was wel schraal.
heb er alleen af en toe last van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is de framerate al wat beter in het centrum van Boston? Toen ik het nog speelde was het echt drama soms.
Witcher had ook framerate problemen in Velen en Novigrad maar die zijn allemaal een stuk verbeterd.
5 jaar geleden gespeeld, geen interesse, vorig jaar gespeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oktober wordt een drukke maand. Skyrim, World of FF, ROTR..
ROTR heb ik nooit gespeeld. WOFF lijkt me fantastisch. Skyrim was een van mijn favo ps3 spellen ( ook één van mijn eerste..)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
5 jaar geleden gespeeld, geen interesse, vorig jaar gespeeld.
Rustige maand
EDGE een 9quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:16 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Een 8 en IGN een 9,2.
Maar ik hecht weinig waarde aan hun reviews.
Ook niet voor mij. ACG reviews wegen wel zwaar voor mij, en van de helaas gestopte Gametrailers.quote:
Rise is hetzelfde eigenlijk als de eerste... gewoon het verhaal spelen + zooi verzamelen voor upgradesquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ROTR heb ik nooit gespeeld. WOFF lijkt me fantastisch. Skyrim was een van mijn favo ps3 spellen ( ook één van mijn eerste..)
Hoe is ROTR dan? Is het beetje survival of is het meer linear?
hier moet toch wel iets betrouwbaars tussen zitten:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ook niet voor mij. ACG reviews wegen wel zwaar voor mij, en van de helaas gestopte Gametrailers.
Mijne is al onderweg. Heb goed gegokt met preorderen van de week.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:03 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
hier moet toch wel iets betrouwbaars tussen zitten:
https://www.reddit.com/r/(...)d_review_megathread/
Ik ga m halen iigveel achten en negens, paar tienen en zevens.
https://www.reddit.com/r/(...)vided_team_our_game/quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
Lees net in een AMA op reddit dat je met de companion app dingen kunt scannen in deus ex en zo iig developer's commentaar te horen kunt krijgen. Ben benieuwd wat je er nog meer mee kunt, vind die companion apps meestal wel vet als het goed uitgevoerd is (mgs bijvoorbeeld).
acg?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ook niet voor mij. ACG reviews wegen wel zwaar voor mij, en van de helaas gestopte Gametrailers.
Jammer dat ik die game niet hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ik zoek nog wel wat mensen voor Overwatch
Maffia 3 en Battlefield 1.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het worden drukke maanden... Skyrim, world of FF. Wat kwam er nou nog meer uit in oktober?
Dit. Ik heb Fallout 4 zelfs nog liggen. En dan komen er nog wat kortere spellen uit in de komende paar maanden die ik ook wil spelen. Te veel gewoon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
En gelukkig komen Mass Effect Andromeda (zooooo veel zin in), Horizon Zero Dawn en Ghost Recon Wildlands pas in maart volgend jaar, anders hadden we nog veel meer tijd te weinig.
Als er een game de volle mep waard is de afgelopen jaren, imo, dan is het Overwatchquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 00:05 schreef HoddToward het volgende:
[..]
Jammer dat ik die game niet hebmisschien over een tijdje als 'ie wat goedkoper is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn werkgever gaat ook PS4 games verkopen.
Wat weer betekend dat ik ze met werknemerskorting kan krijgenDat is fijn, rond de release van Mafia 3 zullen we je wel even een gezamenlijke dm sturen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is fijn, rond de release van Mafia 3 zullen we je wel even een gezamenlijke dm sturen.
Wil ik nog best doen ook. Maar ik krijg slechts 10-20% korting en hij is in vergelijking met de anderen op budgetgaming standaard 'rechter rijtje'. Marges op games zijn voor retailers bedroevend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is fijn, rond de release van Mafia 3 zullen we je wel even een gezamenlijke dm sturen.
Ik zou voor Deus Ex & Mafia gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:05 schreef Ixnay het volgende:
Deus Ex: Mankind Divided
Bioshock 1 Remastered
Mafia 3
The Last Guardian
Final Fantasy XV
Uit tijdgebrek moet ik er minimaal 2 overslaan en later spelen.
Welke zou ik spelen en welke weglaten. Ik weet het nog niet...
Final Fantasy lijkt me de langste game. Daarna dacht ik aan Deus Ex, maar na het zien van die beelden van Mafia lijkt het net zo uitgebreid te worden als GTA.
The Last Guardian lijkt me een lineair singleplayer verhaal dat te doen is in een uurtje of 10-15, net als Ico.
Last guardian en bioshock skippen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:05 schreef Ixnay het volgende:
Deus Ex: Mankind Divided
Bioshock 1 Remastered
Mafia 3
The Last Guardian
Final Fantasy XV
Uit tijdgebrek moet ik er minimaal 2 overslaan en later spelen.
Welke zou ik spelen en welke weglaten. Ik weet het nog niet...
Final Fantasy lijkt me de langste game. Daarna dacht ik aan Deus Ex, maar na het zien van die beelden van Mafia lijkt het net zo uitgebreid te worden als GTA.
The Last Guardian lijkt me een lineair singleplayer verhaal dat te doen is in een uurtje of 10-15, net als Ico.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:49 schreef SteelDogg het volgende:
Korte vraag: Is BF4 het nog waard voor 4,99?
Veel beter kun je 5 euro niet besteden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:49 schreef SteelDogg het volgende:
Korte vraag: Is BF4 het nog waard voor 4,99?
BF4 wel, hardline heb ik ondanks die 5 euro gewoon laten liggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veel beter kun je 5 euro niet besteden.
De dlc is de afgelopen weken/maanden onder het motto van Road to Battlefield 1 in etappes gratis te downloaden geweest, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
BF4 wel, hardline heb ik ondanks die 5 euro gewoon laten liggen.
Maar die 5 euro? Zitten daar ook de expansions bij? Anders ben je straks alsnog 50 euro kwijt.
Ik heb best lang naar Last Guardian uitgekeken, maar als ik zou de laatste trailers bekijk vraag ik me af of ik t wel leuk ga vinden. Vond Shadow of the Colossus wel leuk, maar het lijkt er op alsof de graphics echt stilgestaan hebben vanaf toen voor deze maatschappij. Al zal t wel een bewuste keuze zijn. En ik ben een graphics hoer (wat niet wil zeggen altijd a la Final Fantasy, want bv een Journey is een bewuste stijlkeuze en vind ik heel mooi).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:17 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Last guardian en bioshock skippen.
Spel ziet er gewoon shit uit. Op basis van wat ik gezien heb kwa gameplay zou ik nog eerder No Man's Sky kopen dan dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb best lang naar Last Guardian uitgekeken, maar als ik zou de laatste trailers bekijk vraag ik me af of ik t wel leuk ga vinden. Vond Shadow of the Colossus wel leuk, maar het lijkt er op alsof de graphics echt stilgestaan hebben vanaf toen voor deze maatschappij. Al zal t wel een bewuste keuze zijn. En ik ben een graphics hoer (wat niet wil zeggen altijd a la Final Fantasy, want bv een Journey is een bewuste stijlkeuze en vind ik heel mooi).
F1 2016, Uncharted 4, Maffia zijn wel titels die ik wil spelen. Maar het is niet dat ik heel veel tijd over heb...quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Waarom twijfel je er over om iets te halen waarvan je nu al weet dat je het toch niet gaat gebruiken?
the last of us al gespeeld? zo niet ga die eens spelen op de ps3quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:05 schreef Blue_note het volgende:
[..]
F1 2016, Uncharted 4, Maffia zijn wel titels die ik wil spelen. Maar het is niet dat ik heel veel tijd over heb...
Nog niet. Die is er ook voor de PS4quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
the last of us al gespeeld? zo niet ga die eens spelen op de ps3
Dan zou ik 'm op de 4 doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
the last of us al gespeeld? zo niet ga die eens spelen op de ps3
Als hij niet weet of hij er tijd aan gaat besteden kan je de game beter ff op de ps3 kopen en als je er een jaar mee bezig bent dan weet je dat je niet meteen een ps4 nodig hebtquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als hij niet weet of hij er tijd aan gaat besteden kan je de game beter ff op de ps3 kopen en als je er een jaar mee bezig bent dan weet je dat je niet meteen een ps4 nodig hebt
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:55 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen! Ga de PS4 morgen halen.
Al die "fake" discussies op foraquote:Op zondag 21 augustus 2016 19:22 schreef DKUp het volgende:
De PS4 Slim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bleken bijna allemaal waar te zijn en dit lijkt echtquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Al die "fake" discussies op fora
Precies hetzelfde als met de PS2 slim en PS3 slim.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die bleken bijna allemaal waar te zijn en dit lijkt echt
De controller schijnt ook iets anders te zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb alleen het idee dat ie niet kleiner is op basis van de afmetingen van de controller (25 ā 30 cm breed en dat is de huidige PS4 ook).
Zeker op het lijstje. Ik koop er morgen F1 2016 bij.quote:
Ik vind hem wel lelijker, maar dat vond ik met de ps2 en ps3 slim ook zo.quote:
dat design had beter op de bovenkant gekundquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:02 schreef bjorntju het volgende:
Veel belangrijker is de onderkant![]()
[ afbeelding ]
Schijnbaar is de harde schijf ook vervangbaar door het klepje aan de achterkant.
Ik vind hem zelf niet lelijk moet ik zeggen, hoewel ik de originele PS4 wel mooier vind.
Ben benieuwd naar de NEO
Ik vind hem ook niet mooiquote:Op zondag 21 augustus 2016 20:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lelijker, maar dat vond ik met de ps2 en ps3 slim ook zo.
Ik vind hem wel mooi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lelijker, maar dat vond ik met de ps2 en ps3 slim ook zo.
Klinkt als een koelpasta/stof-probleemquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:34 schreef Pinda555 het volgende:
Mijn anderhalf jaar oude ps4 stijgt nu eigenlijk zo goed als altijd op wanneer ik een game speel.
Zelfs bij niet zware games zoals rocket league
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mijn werkgever gaat ook PS4 games verkopen.
Wat weer betekend dat ik ze met werknemerskorting kan krijgennou succes, valt (uit ervaring) keihard tegen wat de inkoopsprijs voor die dingen is als je ze niet in mediamarkt kwantiteiten af neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Nu ook geruchten dat de NEO naar maart is verplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |