SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik speel het zelf niet maar volgens mij is Rainbow6 wel populair hier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef HoddToward het volgende:
Zijn er nog games die binnen de binnen de FOK community gezamenlijk gespeeld worden?Ik vind 't altijd tof om een vast groepje te hebben, maar bijna niemand van m'n vrienden heeft een PS4
Ik zoek nog wel wat mensen voor Overwatchquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef HoddToward het volgende:
Zijn er nog games die binnen de binnen de FOK community gezamenlijk gespeeld worden?Ik vind 't altijd tof om een vast groepje te hebben, maar bijna niemand van m'n vrienden heeft een PS4
Welke games zou je in coop willen spelen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:32 schreef HoddToward het volgende:
Die markt en klokkentoren en ondergrondse tombe in Madagascar en met die achtervolging door de stad.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die markt en klokkentoren en ondergrondse tombe in Madagascar en met die achtervolging door de stad.
Ja, dat spel heeft de hype prima doorstaan en waargemaakt wat mij betreft. Enige minpuntje vond ik de eindbaas; dat snapte ik niet helemaal, maar ala, zal wel aan mij liggenquote:
Eindbaas was een beetje onduidelijk jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:13 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat spel heeft de hype prima doorstaan en waargemaakt wat mij betreft. Enige minpuntje vond ik de eindbaas; dat snapte ik niet helemaal, maar ala, zal wel aan mij liggen![]()
Vanochtend maar es GTA5 gekocht, heb de allereerste nog op de PS1 gespeeld, en Vice City op de PC. Had Sniper Elite eergister uitgespeeld. Leuk spel, maar wel een paar ergerlijke dingetjes waardoor ik zo nu en dan afvroeg ik em nog wou uitspelen. Voor de laatste levels maken veel goed, en die kill-cam blijft wel bruut. Misschien dat ze in de volgende die minpunten verbeteren, dan zou dat wel es een toppertje kunnen worden. Goede koop voor 20 euro iig.
Inderdaad! Ook weer verder mee gegaanquote:
Gewone. Ik heb hem day one gekocht. Verhaal is een beetje cheesy uitgewerkt maar anders dan dat een klassieker. Zeker met een maatje...quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Dying Light is een topper![]()
Hebben jullie de gewone versie of The Enhanced Edition?
Enhancedquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
Dying Light is een topper![]()
Hebben jullie de gewone versie of The Enhanced Edition?
Enterhaak = Grappling Hook?quote:Op zondag 14 augustus 2016 02:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad! Ook weer verder mee gegaan
Wel een stuk makkelijker sinds ik die enterhaak gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Eerder twee.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Odaiba het volgende:
FFXV waarschijnlijk met een maand uitgesteld.
Wat? Ben je in slaap gevallen met je hoofd op je keyboard?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Drankster het volgende:
yo SE waar blijft de DQ8 PS2 classic voor de PS4?
Een remaster komt niet, is er al voor de 3DS. Dus hopen op een PS2 classic.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat? Ben je in slaap gevallen met je hoofd op je keyboard?
dit weekend zo'n 6 / 7 uur gespeeld om 'm uit te spelen...echt geweldig gewoon, nu al GOTY voor mijquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:52 schreef StateOfMind het volgende:
De eerste paar inleidende chapters kwam Uncharted 4 wat traag op gang, maar vanaf Chapter 8/9 en verder wordt het alleen maar beter en beter en beter![]()
Ben nu in Chapter 14 aangekomen.
Hoe vaak ik al niet wauw heb geroepen onderweg, schitterend.
Absoluut een meesterwerk van de bovenste plank
Die heb ik ook nog steeds liggen, maar verder dan het allereerste begin nog niet gespeeld. Zal ook nog wel ff duren, want heb net GTA5 weer even gespeeld en dat is oud&vertrouwd maar dan tien keer vetterquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:05 schreef Ties02 het volgende:
Maar eerst The Last of Us uitspelen, ook wel een lang spel zeg..
Aanrader voor GTA V als je hem uitgespeeld hebt of gewoon aan het freeroamen bent:quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds liggen, maar verder dan het allereerste begin nog niet gespeeld. Zal ook nog wel ff duren, want heb net GTA5 weer even gespeeld en dat is oud&vertrouwd maar dan tien keer vetter
quote:Our beta for PS4’s upcoming 4.00 update, codenamed Shingen, rolls out soon for everyone included in the public beta program. If you signed up and were selected, be on the lookout for an email with instructions on how to download.
Whether you’re in the beta or not, we wanted to give everyone a glimpse at some of the new aspects of this system software. We’re refreshing the system UI, adding tools for organization, updating the Quick Menu, and much more.
UI Refresh
We’ve made a lot of adjustments and improvements to PS4’s main user interface. That includes some changes you may notice right away, like new system backgrounds and a revised What’s New tab, to smaller changes like updated popup notifications and redesigned system icons. As a whole, it all adds up to a more refined and easy to use UI. The overall look and feel of the UI remains the same — it just has a fresh coat of paint.
Quick Menu
As you know, pressing and holding the PS button on your DualShock 4 brings up the Quick Menu. We’ve overhauled this menu to make it faster and easier to use. One big change is that the menu now only covers a portion of the screen, meaning you don’t need to leave gameplay entirely.
We’ve added several new items to the Quick Menu, letting you quickly get info without having to back to the home screen. You can see the online status of your friends, and shortcuts to quickly access your Party, Favorite Groups, Communities, and more. You can also customize the Quick Menu, removing or adding items as you see fit.
Share Menu
We’ve given a similar overhaul to the Share Menu, which appears once you press the Share button on your DualShock 4. Like the Quick Menu, it only covers a portion of the screen. It will save the last social network you shared video clips or screenshots to, making the process of sharing a screenshot or video a bit faster and more streamlined.
You can also upload longer video clips to Twitter (was 10 seconds, now up to 140 seconds).
Folders and Library Organization
One of the big requests we get is for more options to organize content on PS4. With this update, we’re adding functionality to create folders on PS4’s content launcher and Library. This will help collect your favorite games and select apps in one place for quick and easy access.
We’re also making some pretty big changes to the Library. We’ve added a new tab called Purchased, which will show all of the content you own — games, applications, demos, and betas you’ve participated in. As a result, the Games and Applications tabs focus on content currently installed on your system. This should help de-clutter your library, and make it faster to find the content you’re looking for.
There are some new sorting tools for your Library as well. You’ll be able to sort content by purchase date or install status, and search for specific games and apps via text input.
Trophy Improvements
This update brings the ability to view the Trophy offline. You’ll see a new “offline mode” option if your system is unable to connect to the network, letting you view your entire Trophy collection without an Internet connection.
We’ve also added a button that will let you view the content of a Hidden Trophy. The Trophy will still be hidden by default, but you can now choose to show the Trophy name and info.
Lastly, we’re changing the icons that show how rare a Trophy is. Instead of four boxes that fill, the icon looks like a pyramid with the ultra-rare Trophies at the top.
User Profile
We’ve updated the look of the User Profile, making it easier to see relevant info for a player at-a-glance. For instance, you can now see your Trophy progress compared with another player right from their profile. You can also add a background image to your own profile — perhaps a screenshot you took in one of your favorite games.
The update has even more features that won’t be available in the beta, so stay tuned for additional info on what to expect. We’ll be back with more info on 4.00, including its launch date, in the coming weeks.
1Tb inbouwen, kost je een paar minuten en 50,-.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:11 schreef Ties02 het volgende:
Ja ik moet ook steeds games verwijderen om ruimte vrij te maken..
Seriously? Gaan we dat gezeik nou na 10j nog STEEDS krijgen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:24 schreef Odaiba het volgende:
FFXV waarschijnlijk met een maand uitgesteld.
Ja, hier legt de regisseur uit waarom.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seriously? Gaan we dat gezeik nou na 10j nog STEEDS krijgen?
Ik wacht al sinds FF XIII Versus!
Je kunt geen spellen van een externe hardeschijf spelen. En ik heb er geen last van. Ik heb er dan ook meteen 2tb in gezetquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:10 schreef Ixnay het volgende:
Gebruikt er iemand van jullie een externe harde schijf voor extra opslag op hun PS4?
Merk je verschil in content afspelen vanuit de interne en de externe harde schijf?
Heeft Sony hier eigen producten voor die hier voor geschikt zijn?
500GB is nogal weinig, en aangezien downloaden van games uren duurt is verwijderen en opnieuw installeren geen optie.
Nee, je kan enkel de interne schijf vervangen door een grotere.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Wel interessante vraag inderdaad. Heb de 1TB namelijk al vol, en vroeg me af of ik er een externe HD aan kan hangen?
Grappig concept, nu nog toffe games zoals die c&c html5 sitequote:
Mja. Niet interessant. Meer dan 10 jaar in de maak. En dan is er eindelijk echt een "harde" release date..... wordt ie WEER uitgesteld.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:15 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, hier legt de regisseur uit waarom.
Liever dat, dan een half bakken spel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Niet interessant. Meer dan 10 jaar in de maak. En dan is er eindelijk echt een "harde" release date..... wordt ie WEER uitgesteld.
Half bakken? Ze hebben fucking 10 jaar de tijd gehadquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Liever dat, dan een half bakken spel.
Wow dat ziet er een stuk beter en netter uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom jij in dat quick menu? Of is dit een update?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:17 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, ziet er uit als een ouderwets goeie battlefieldquote:
De nieuwe 4.0 update, dit zijn beelden van de Beta. Momenteel is er ook een quick menu, die vindt je door de PS knop ingedrukt te houden van je DS4.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hoe kom jij in dat quick menu? Of is dit een update?
Niet interessant? oke...quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Niet interessant. Meer dan 10 jaar in de maak. En dan is er eindelijk echt een "harde" release date..... wordt ie WEER uitgesteld.
Neequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Zie dat dit de slowchat is
Is No man's sky het kopen van een Playstation waard?
Playstation is het sowieso wel waard om te kopen. Al ben ik persoonlijk niet zo van een console kopen voor 1 game. Maar als je meer toffe games ziet in het Playstation aanbod, die er zeker zijn!, kan ik het je zeker aanraden. No man's sky bevalt me erg goed, al zijn er ook mensen die er het tegenovergestelde van vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja je haat het spel of je vindt het geweldig heb ik het ideequote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Playstation is het sowieso wel waard om te kopen. Al ben ik persoonlijk niet zo van een console kopen voor 1 game. Maar als je meer toffe games ziet in het Playstation aanbod, die er zeker zijn!, kan ik het je wel aanraden. No man's sky bevalt me erg goed, al zijn er ook mensen die er het tegenovergestelde van vinden
Vast welquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je haat het spel of je vindt het geweldig heb ik het idee![]()
Maar ze zijn makkelijk te verkopen op marktplaats toch?
Hoewel ik de game niet zou aanraden, zou ik je wel aanraden te wachten met het aanschaffen, aangezien deze game lang geen 60 euro waard is. Sony gebruikt dit om snel te cashen, maar omdat de recensies tegenvallen en een deel van de spelers al snel afhaken, zal deze game snel in prijs verlaagd worden. Ik vind een prijs tussen de 20 en de 40 euro veel beter passen bij dit type spel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb ook meer plezier gehad aan IV dan aan V. Ondanks dat V veel groter, mooier en veelzijdiger was.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:26 schreef Ties02 het volgende:
Ben GTA IV weer aan het herspelen op de X360
Pff in zoveel opzichten een betere game dan V imo, vooral het verhaal
Car handling is ook echt heerlijk
Snap je redenatie maar ik koop vrijwel nooit spellen eigenlijk. 60 euro is misschien veel voor een spel als dit, dat weet ik zelf niet. Maar ik vind het geen bizar bedrag eigenlijk. Als ik dan een Playstation koop maken die 2 tientjes mij eigenlijk niet meer uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:34 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Hoewel ik de game niet zou aanraden, zou ik je wel aanraden te wachten met het aanschaffen, aangezien deze game lang geen 60 euro waard is. Sony gebruikt dit om snel te cashen, maar omdat de recensies tegenvallen en een deel van de spelers al snel afhaken, zal deze game snel in prijs verlaagd worden. Ik vind een prijs tussen de 20 en de 40 euro veel beter passen bij dit type spel.
Als je al zegt dat je niet veel spellen speelt, waarom zou je dan een console kopen en dan als eerste game NMS. Wat trekt je aan wat je tot nu toe gezien hebt van de game?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Snap je redenatie maar ik koop vrijwel nooit spellen eigenlijk. 60 euro is misschien veel voor een spel als dit, dat weet ik zelf niet. Maar ik vind het geen bizar bedrag eigenlijk. Als ik dan een Playstation koop maken die 2 tientjes mij eigenlijk niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |