Aan de andere kant, als hij na 1 uur niks meer had gedronken, zou je dan om 5 uur nog 'onsamenhangend' praten..? Van vier biertjes vóór 1 uur? Want dat hebben vier personen verklaard.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:54 schreef MrBadGuy het volgende: [..] Compleet ongeloofwaardig, maar bewijs het tegendeel maar eens
![]()
Wielrennen was minstens zo spannend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Misschien is dit nog wel het spannendste onderdeel van de OS
ik heb langer naar deze rechtszaak gekeken dan naar wedstrijden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:06 schreef MrBadGuy het volgende:
Misschien is dit nog wel het spannendste onderdeel van de OS
Als ik net wakker ben praat ik ook onsamenhangend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als hij na 1 uur niks meer had gedronken, zou je dan om 5 uur nog 'onsamenhangend' praten..? Van vier biertjes vóór 1 uur? Want dat hebben vier personen verklaard.
Als je een hele tijd geen alcohol hebt gehad misschien wel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als hij na 1 uur niks meer had gedronken, zou je dan om 5 uur nog 'onsamenhangend' praten..? Van vier biertjes vóór 1 uur? Want dat hebben vier personen verklaard.
Oquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm tis afgelopende uitspraak komt per fax
Het is toch echt Van Gelder zelf die de rechtszaak heeft aangespannen: niet het NOC*NSF. Van Gelder zelf zal dus in de eerste plaats met een verhaal moeten komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
NOC stuurt Yuri naar huis, dus zij moeten met bewijzen komen.
Tjah. Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hij kan alles ontkennen. Dat betekent niet dat het niet waar is wat er over hem werd beweerd.
Omdat het NOC niet conform de afspraken handelt door hem naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is toch echt Van Gelder zelf die de rechtszaak heeft aangespannen: niet het NOC*NSF. Van Gelder zelf zal dus in de eerste plaats met een verhaal moeten komen.
Maar een rechter zal uiteraard beide verhalen wegen en beoordelen.
Hij lag om 5 uur nog niet eens in bed, dus van 'net wakker' was geen sprake.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ik net wakker ben praat ik ook onsamenhangend.
Poll: Wie wint het kort geding?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee hoe ik de poll uiit het vorige topic hier gedumpt krijg maar als iemand de eer wil, go ahead. Post nr 4 vorig topic
Oh dacht dat de motivatie per fax kwam, maar nog wel even gewoon de uitspraak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm tis afgelopende uitspraak komt per fax
Jah, ging om de volgende dag en dat hij nog laat op bed lag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij lag om 5 uur nog niet eens in bed, dus van 'net wakker' was geen sprake.
Of spraken die vier getuigen hem alle vier pas de volgende dag?
Voor Brabanders duren de nachten nou eenmaal lang..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij pas om 3 u smiddags idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
nee motivatie pas volgende week ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat de motivatie per fax kwam, maar nog wel even gewoon de uitspraak.
Als hij er zó slecht tegen zou kunnen zou het alleen maar nog dommer zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Als je een hele tijd geen alcohol hebt gehad misschien wel?
Ah. Dank. Dan snap ik niet waar dat onsamenhangend praten op slaat idd. En ik ben niet eens TeamYuri.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah, ging om de volgende dag en dat hij nog laat op bed lag.
Wie gebruikt er nou een fax? Waarom niet per wotsapp?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat de motivatie per fax kwam, maar nog wel even gewoon de uitspraak.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:13 schreef Ole het volgende:
Van mij mogen die arrogante kwallen van het NOC/NSF wel op hun lazer krijgen hoor.
Yuri is Master!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
Zoals Yuri zou zeggen tegen Yuri "Your mind is weak"
Klopt. Van Gelder moestl aannemelijk maken dat zijn gedrag niet zodanig was dat team.nl niet in redelijkheid tot het besluit had kunnen komen hem weg te sturen. Met 4-5 biertjes, daarna nog een drankje gedaan, boterhammen met cola, niet voorbij de garderobe geweest, appje niet gezien en wat slaap ingehaald wordt dat lastig.quote:
Hadden ze ook maar geen ringen in hun logo moeten zetten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
Steeds dat gedoe over dat hij de olympische ringenfinale wil turnen
Dat. Gaat. Niet. Een andere reden dan geld is er niet.
Misschien niets meer gedronken, maar wat dacht je van gerookt, gesnoven, gesliktquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon via MsN. Met BreEzahs voor Yuriquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou een fax? Waarom niet per wotsapp?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:15 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn trainer had gezegd, geen alcohol, maar een biertje hoort erbij, dat weet hij ook wel."
Precies, zeker als de code of conduct er niet blijkt te zijn. En het trainingsschema via via wordt doorgegeven. En er niet eens eerst een gesprek aan wordt gegaan. Zelfs een vakantiewerker bij MacDonalds heeft nog duidelijkere afspraken op papier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt. Van Gelder moestl aannemelijk maken dat zijn gedrag niet zodanig was dat team.nl niet in redelijkheid tot het besluit had kunnen komen hem weg te sturen. Met 4-5 biertjes, daarna nog een drankje gedaan, boterhammen met cola, niet voorbij de garderobe geweest, appje niet gezien en wat slaap ingehaald wordt dat lastig.
En wat later thuis is 5 uur later.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:15 schreef heywoodu het volgende:
"Mijn trainer had gezegd, geen alcohol, maar een biertje hoort erbij, dat weet hij ook wel."
En voor de camera net 'ja, ik heb een regel overtreden ja'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Zet gewoon op Facebook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar als hij 4 a 5 biertjes gedronken heeft en daarna zijn vriendin is gaan halen, dan geeft hij dus ook toe dat hij onder invloed gereden heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Jij rijd zelf in een Taxi?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als hij 4 a 5 biertjes gedronken heeft en daarna zijn vriendin is gaan halen, dan geeft hij dus ook toe dat hij onder invloed gereden heeft
Ik zie ook nu pas de link tussen "Whatsapp" en What's upquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vijf redenen waarom we nog steeds faxenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
En artikel uit 2011 op Advocatie.nl http://www.advocatie.nl/d(...)lair-onder-advocatenquote:Een getekende fax is een rechtsgeldig document. De rechtbanken accepteren in veel gevallen nog altijd geen documenten via e-mail.
Maar er staat ook nergens zwart op wit dat het NOC hem om deze reden niet mag weg sturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar het staat nergens zwart op wit dat het niet mag
Is dat met vijf ringen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
En hoe moet "alles in het werk stellen" gemeten worden? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef marcodej het volgende:
De eis was dus dat het NOC nu weer alles in het werk gaat stellen om die finale te turnen. Niet dat hij de finale moet turnen.
Met de taxi.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als hij 4 a 5 biertjes gedronken heeft en daarna zijn vriendin is gaan halen, dan geeft hij dus ook toe dat hij onder invloed gereden heeft
Wie ben je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:18 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ik ben hier
Ze hadden geen stoelverhogersquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I kdacht dat hij zelf ging rijden
Als hij in het gelijk gesteld wordt bij het cas kan het wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:14 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze hadden geen stoelverhogers
Whehequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tenzij de rechter ook een biertje gaat doen. Dan kan het zomaar vijf uur morgenochtend worden.quote:
Alleen als ze de fax voor de camera houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef polderturk het volgende:
Nog tien minuten tot de uitspraak. Wordt die ook live uitgezonden?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Colaatje en een boterhammetje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tenzij de rechter ook een biertje gaat doen. Dan kan het zomaar vijf uur morgenochtend worden.
Zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar er staat ook nergens zwart op wit dat het NOC hem om deze reden niet mag weg sturen.
Per fax.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:20 schreef Physsic het volgende:
Hoe gaat Yuri's advocaat de uitspraak eigenlijk delen? Persco? Twitter?
Ja, ze zenden de fax live uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:19 schreef polderturk het volgende:
Nog tien minuten tot de uitspraak. Wordt die ook live uitgezonden?
Dat, of hun regels niet fatsoenlijk heeft vastgelegd, danwel de procedures niet fatsoenlijk gevolgd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet.
Dat is de omgekeerde wereld.
Voor mij is het duidelijk dat NOC-NSF een te zware straf heeft gegeven voor dom gedrag van Van Gelder. Hun verantwoording is zwak.
Die zit al in het vliegtuig zo zeker is hij van zijn zaakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:20 schreef Physsic het volgende:
Hoe gaat Yuri's advocaat de uitspraak eigenlijk delen? Persco? Twitter?
Zo is dat, en niet anders.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor mij is het duidelijk dat NOC-NSF een te zware straf heeft gegeven voor dom gedrag van Van Gelder. Hun verantwoording is zwak.
Baanbrekende tv wordt dat.quote:
Waarschijnlijk moest hij gewoon even komen betalen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
Maar je gaat dus naar een nachtclub om Wammes op te halen en gaat daarna nog een 'colaatje en een broodje nemen'.
Denk je dan niet, joh het is al half drie, drie uur, ik moet echt terug naar het dorp? Nee joh, gewoon een broodje (broodje wat trouwens? Kebab, kippeshoarma met twee witte sauzen?) nemen.
Tuurlijk werkt het zo wel. Dat is dus ook de vraag die de rechter gaat beantwoorden inderdaad: was deze straf dan proportioneel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
[..]
oké interessant.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:22 schreef Syntix het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben er nog steeds
Kennen ze in Brazilië wel "broodjes"?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
Maar je gaat dus naar een nachtclub om Wammes op te halen en gaat daarna nog een 'colaatje en een broodje nemen'.
Denk je dan niet, joh het is al half drie, drie uur, ik moet echt terug naar het dorp? Nee joh, gewoon een broodje (broodje wat trouwens? Kebab, kippeshoarma met twee witte sauzen?) nemen.
Yup.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:21 schreef Montov het volgende:
[..]
Een broodje met gestampte muisjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
nee het is andersom. Eerst gasten afgezet bij hun appartement, broodje/drankje, nazit, en daarna uit verantwoordelijkheid voor zijn teamgenoot hem opgehaald bij een nachtclub waar er gedoe was over een rekening. Het is idd Rio en geen Amsterdam. De taxiritten duren langer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:22 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef MaLo het volgende:
Yuri sprak onsamenhangend. "Zei ik dat ik Coke had gehad? Ik bedoelde natuurlijk cola!!@!!11! "
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft tussen 01.00 en 05.08 alleen een boterham gegeten en cola gedronken. Heus.
Thanksquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja en drie medesporters, waaronder Epke, en een trainer verklaarden dat hij onsamenhangend klonk en laat in bed lag en dat hij zei dat hij er schijt aan had (letterlijk) dat ie dan een training miste als hij om drie uur uit bed kwam.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef MaLo het volgende:
Yuri sprak onsamenhangend. "Zei ik dat ik Coke had gehad? Ik bedoelde natuurlijk cola!!@!!11! "
"Wit! Euh, broodje, wit broodje bedoel ik!"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef MaLo het volgende:
Volgens mij zei hij dat hij met Wammes ook nog een broodje gegeten heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
nee het is andersom. Eerst gasten afgezet bij hun appartement, broodje/drankje, nazit, en daarna uit verantwoordelijkheid voor zijn teamgenoot hem opgehaald bij een nachtclub waar er gedoe was over een rekening. Het is idd Rio en geen Amsterdam. De taxiritten duren langer.
Magnesium onder mijn neus, ja van het trainen he, kriebel, jeukquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
"Wit! Euh, broodje, wit broodje bedoel ik!"
Een wit bolletje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Lijntje???..... Uhuuuuhu...Kleintje....kleintje bier.....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:24 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ie morgen bij Epke op de kamer ligt weten we waarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
Als Yuri daar alleen heen gegaan is om te betalen (voor Wammes?) waarom zegt Wammes dan niet 'mensen, die jongen kwam mij redden, er is niks gebeurd en heb hem echt alleen cola zien drinken'?
Heeft Wammes überhaupt al gereageerd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
Als Yuri daar alleen heen gegaan is om te betalen (voor Wammes?) waarom zegt Wammes dan niet 'mensen, die jongen kwam mij redden, er is niks gebeurd en heb hem echt alleen cola zien drinken'?
*sowiesoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef alopio het volgende:
Ik vind dat Yuri zoiezo een gouden medaille hoort te krijgen voor deze topshow. En een lintje, dat ook
Mss wel een spreekverbod in de ongeschreven regels van het NOC.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
Tja... daarentegen ligt hij ook niet goed in de groep, omdat hij een rechtszaak heeft gevoerd om i.p.v. Epke naar een eindtoernooi te gaan. Misschien hebben ze geen verklaring willen lospeuteren om zijn positie niet verder te ondermijnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
Daar hebben we de televizier ring voor. Lord of the rings!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef alopio het volgende:
Ik vind dat Yuri zoiezo een gouden medaille hoort te krijgen voor deze topshow. En een lintje, dat ook
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Als ie morgen bij Epke op de kamer ligt weten we waarom.
Zover ik weet niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft Wammes überhaupt al gereageerd?
Die is rond 15 uur uit zijn bed gekomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Heeft Wammes überhaupt al gereageerd?
Gek ook dat Wammes niet zelf een taxi naar huis kan nemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef Greys het volgende:
Er komt sowieso een nieuwsbericht op rechtzaak.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef beantherio het volgende:
Is nu al duidelijk hoe we de uitslag krijgen?
Er komt zo snel mogelijk een nieuwsbericht op rechtspraak.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef beantherio het volgende:
Een lijntje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:25 schreef alopio het volgende:
Sowieso andere regelgeving voor de turners... Wat een farce...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zover ik weet niet.
Maar de turners hebben een spreekverbod toch?
Rechtspraak.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat de NOS dadelijk wel live naar de uitspraak? Of waar moet ik het kijken
Jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sowieso andere regelgeving voor de turners... Wat een farce...![]()
Er zijn verslaggevers in de rechtbank. Die brengen t sowieso sneller. Volg iig@Frankhuiskamp van NRC.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er komt zo snel mogelijk een nieuwsbericht op rechtspraak.nl
Via een lijntjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef beantherio het volgende:
Uit zichzelf bedoelde ik, ipv lospeuteren. Als hij daarheen kwam om Wammes te helpen en te betalen dan lijkt me dat je - als iemand daar vervolgens zulke problemen mee krijgt - je dat even rechtzet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tja... daarentegen ligt hij ook niet goed in de groep, omdat hij een rechtszaak heeft gevoerd om i.p.v. Epke naar een eindtoernooi te gaan. Misschien hebben ze geen verklaring willen lospeuteren om zijn positie niet verder te ondermijnen.
Epke lult het door.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:26 schreef beantherio het volgende:
SENSATIEquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:28 schreef beantherio het volgende:
Het is eigenlijk volslagen waanzin dat dit zoveel publiciteit trekt
Is gewoon prachtige tv in een zomer vol herhalingenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:28 schreef beantherio het volgende:
graag gedaanquote:
Vooral dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat, of hun regels niet fatsoenlijk heeft vastgelegd, danwel de procedures niet fatsoenlijk gevolgd.
Over 20 jaar kun je zeggen: "Ik was er bij!"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:28 schreef beantherio het volgende:
Yuri spreekt daar de taal, Wammes niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gek ook dat Wammes niet zelf een taxi naar huis kan nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Olympisch finalist die voor de finale naar huis wordt gestuurd? Ik vind het vrij logisch dat dat zoveel publiciteit trekt. In elk geval een stuk logischer dan de nieuwe verkering van Sabia.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:28 schreef beantherio het volgende:
Is er alquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand een leuk plaatje maken met Epke en snitchen?
Welke sport?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef marcodej het volgende:
Over 5 minuten hebben we trouwens GOUD!
Volgens mij duurt dat ook een tijdjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:31 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg die site nu wel geladen maar staat nog niks op
Daar komt uberhaupt niets op te staan. uitspraken van rechtzaken komen er (soms) op te staan...en dan in veel gevallen ook pas weken na de daadwerkelijke uitspraak. Dit heeft onder andere te maken met het anonimiseren van de uitspraak etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:31 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg die site nu wel geladen maar staat nog niks op
roeienquote:
Ff gerefreshed en servers er weer uitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Volgens mij duurt dat ook een tijdje
Aaah oke, had ik ff verkeerd begrepen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Daar komt uberhaupt niets op te staan. uitspraken van rechtzaken komen er (soms) op te staan...en dan in veel gevallen ook pas weken na de daadwerkelijke uitspraak. Dit heeft onder andere te maken met het anonimiseren van de uitspraak etc.
't Zijn er 3.quote:
Joezi heeft even pauze.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef polderturk het volgende:
Kan iemand een leuk plaatje maken met Epke en snitchen?
Kortgeding vaak daags na volgens mij, maar omdat ze hier kop/staart-uitspraak hebben kan het ook wel weer anders zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:32 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Daar komt uberhaupt niets op te staan. uitspraken van rechtzaken komen er (soms) op te staan...en dan in veel gevallen ook pas weken na de daadwerkelijke uitspraak.
Ja, op mijn vorige werk ook alles via fax. Maar toch, het klinkt zo lulligquote:
we kijken roeienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, op mijn vorige werk ook alles via fax. Maar toch, het klinkt zo lullig![]()
Terug van boodschappen. Al een uitspraak?
Faxnummer intoetsen met trillende handen duurt even...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, op mijn vorige werk ook alles via fax. Maar toch, het klinkt zo lullig![]()
Terug van boodschappen. Al een uitspraak?
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar wel een uitslag?quote:
Niet op rechtspraak.nl, maar wel op RTL-Zquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:37 schreef timmmmm het volgende:
De uitspraak komt niet live door toch?
NOS zendt die vannacht live uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:37 schreef timmmmm het volgende:
De uitspraak komt niet live door toch?
Midden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:37 schreef Syntix het volgende:
Van Gelder en NOC*NSF sluiten compromis: Epke Zonderland naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'Taxi naar Olympisch dorp' krijgt Wammes niet uit zijn strot?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Yuri spreekt daar de taal, Wammes niet.
Spannend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:38 schreef MikeRoss het volgende:
Uitspraak is er.......pfff...bij de advocaat dan!
Eerst een klein biertje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:41 schreef Zorro het volgende:
Die rechter zat natuurlijk ook naar het roeien te kijken. Uitspraak zal nu wel zo komen dan.
Rio is geen Amsterdam!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:39 schreef mootie het volgende:
[..]
'Taxi naar Olympisch dorp' krijgt Wammes niet uit zijn strot?
Het is natuurlijk wel een elite-sport dus dat zal wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:41 schreef Zorro het volgende:
Die rechter zat natuurlijk ook naar het roeien te kijken. Uitspraak zal nu wel zo komen dan.
twitter:RbGelderland twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:36:55Zodra uitspraak in het kort geding Yuri van Gelder en NOC*NSF bekend is delen wij deze op Twitter en mailen wij deze naar aangemelde media. reageer retweet
Hoe zonneklaar is dat, als je alle Spelen een HOLLAND HEINEKEN HUIS hebt?quote:Volgens NOC*NSF was er 'duidelijke afspraak' over alcohol: "Voor iedereen is zonneklaar dat een topatleet geen alcohol drinkt."
Heeft daarmee natuurlijk wel een punt.quote:
Kansloos is dat ook, wel het sponsor geld aannemen maar sporters mogen geen biertje ;Dquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Hoe zonneklaar is dat, als je alle Spelen een HOLLAND HEINEKEN HUIS hebt?
Nee, dat gold weer voor de turners specifiek... Dat was ook weer zo lekker "helder"...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat een topsporter uberhaupt aan de drank gaat vóór een topprestatiequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Want dat betekent dat sporters mogen zuipen? Ik snap dat verband niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Heineken bier is ook niet echt helder. Glenn is wel Helder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat gold weer voor de turners specifiek... Dat was ook weer zo lekker "helder"...
Heerlijk Helder. Heineken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, dat gold weer voor de turners specifiek... Dat was ook weer zo lekker "helder"...
Trieste, trieste gast die Van Gelder. Eerst herrie schoppen in t Olympisch dorp, nu een schaduw werpen over sporters die wel presterenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:45 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die wordt nu wel overschaduwd door de rechtzaak van Yuri van Gelder.
Als ie wint, waarom zou je dan geen biertje (of 4, of 6) mogen drinken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat een topsporter uberhaupt aan de drank gaat vóór een topprestatie
een week ervoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het eerder bizar dat een topsporter uberhaupt aan de drank gaat vóór een topprestatie
En ook geen bier.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heineken bier is ook niet echt helder. Glenn is wel Helder.
Nou ja, wat vindt je voor een topprestatie. is dat bij een week van te voren, een maand van te voren, een half jaar van te voren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het betekent dat je alcohol een onderdeel vindt van de Spelen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Want dat betekent dat sporters mogen zuipen? Ik snap dat verband niet.
Nee, schuld van de rechtbank. Ze hadden gewoon gisteren dat kort geding moeten doen, toen vielen er zowat geen medailles!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Trieste, trieste gast die Van Gelder. Eerst herrie schoppen in t Olympisch dorp, nu een schaduw werpen over sporters die wel presteren
Maar turners kunnen dat gelukkig prima zelf inschatten, maar als ze zich dan maar wel aan 'de regels' houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
10 dagen ervoor. Ze zijn niet van suiker!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
bier, gezonder dan de cola van Epke hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:
Ja dat is stom, maar zolang dat niet zo op papier staatquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en ik mis een reactie op mijn liefdevolle DM dus zo hebben we allemaal wel watquote:
twitter:SophieKluivers twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 15:47:31#Yuri van Gelder heeft kort geding verloren. reageer retweet
Tja, over het algemeen heb ik van sporters de indruk dat als zij tweede eindigen dat zij dit opvatten als verlies. Er wordt overal wel aangehaald dat de Fransman verschrikkelijk blij is met zijn kwalificatie, maar ik vraag me dat af. Niet gekwalificeerd is niet gekwalificeerd. Misschien doet de Fransman er verstandig aan om zijn plaats op te geven. Hij speelt zichzelf daarmee ook enorm in de kijker. Voor eventueel toekomstig sponsoren ook interessant.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:44 schreef Moira. het volgende:
Kom nou, die Fransman is 10e geëindigd
Niet meer dan één biertje per uur, ruim een week voor je topprestatie, om je plaatsing te vieren, dat is geen probleem. Zeker niet als de organisatie zelf een BIERHUIS regelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die komt niet. Kop-staart-uitspraak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |