quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
Inderdaad, maar het leed is geschied. Ik zie Yuri niet meer naar Rio gaan en een schadevergoeding krijgen van hooguit 20k.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:57 schreef XL het volgende:
Ik heb geen tijd om dit echt te volgen, maar als je de live blog van de NOS leest dan lijkt het wel heel erg dat NOC NSF vooral wilde laten zien dat zij dit kunnen. Als dat zo zou zijn, dan plaatsen ze zichzelf daarmee enorm boven de sporter, op een manier die in ieder geval niet het beste is voor de teamprestatie. Geeft de rechter Yuri gelijk, dan moeten daar echt koppen gaan rollen en niet weinig!
Dat dus niet. NOC heeft alleen de afspraken niet op orde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:57 schreef Andromache het volgende:
Hij hoort bij de beste 11% van de wereld. Hij zet zich maximaal in.
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 12:55:24"Er is geen document waarin staat: dit mag je wel, dit mag je niet", zegt Knijff. #vangelder reageer retweet
Dat is dom maar niet verboden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is logica, kom op nou zeg. Je bent topsporter en je bent in Rio voor OS. En dan ga je zuipen...
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:56 schreef Zorro het volgende:
De rechter zegt eigenlijk "Je verdoet mijn tijd"
Zou dus niet opvallen in Den Haagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef Physsic het volgende:
Deze man zou een zeeeeer slechte politicus zijn.
Zonder team was Yuri überhaupt niet in Rio.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef matthijst het volgende:
Maar hij was al gekwalificeerd. Dus dat hele teamgezwam boeit nu niet meer.
Daar kom ik zo op terug.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:57 schreef Physsic het volgende:
"Kunt u toelichten wat die afspraken waren?"
"Die afspra.. Uh.. Wat die afspraken waren? Ja.. *neemt slok water* ..die afspraken waren.."
quote:"Daar is geen document van. Het zijn vaste waarden waar de topsportgemeenschap het over eens is. Zoals voorbeeldig gedragen of geen alcohol tijdens een competetie."
Had Yuri geen inkomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder team was Yuri überhaupt niet in Rio.
Dat maakt het verweer alleen nog maar zwakkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef AchJa het volgende:
Ja natuurlijk, alleen afspraken met de turners niet met de rest... Echt, wat een gelul...
ben bang dat hij ook niet veel nodig heeftquote:
Ja, dat zouden ze eigenlijk een Olympische sport moeten maken. Groep advocaten allemaal een verkeerde stelling laten verdedigen.quote:
Die heeft ie gewonnen hansquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Deze advocaat verloor toch oo kde KNVB - Twente zaak? Mooie carriere heeft die man.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef noodgang het volgende:
Als je zoiets op papier hebt en dit niet overlegt is dat wel amateuristisch zeg
Klopt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Deze advocaat verloor toch oo kde KNVB - Twente zaak? Mooie carriere heeft die man.
appels perenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Dat dus jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Specularium het volgende:
Hij is dus als een kleuter behandeld vanwege zijn achtergrond en omdat om die reden een paar figuren hem niet mogen.
Duidelijk.
Dit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Specularium het volgende:
Hij is dus als een kleuter behandeld vanwege zijn achtergrond en omdat om die reden een paar figuren hem niet mogen.
Duidelijk.
Dat zal dan wel per ongeluk geweest zijn.quote:
Blijkbaar wel, want van Gelder is nog nooit tot de ultieme prestatie gekomen door zijn gebrek aan topsportmentaliteitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Windhapper het volgende:
Meneer de advocaat weet beter dan Yuri wat Yuri moet doen om tot de ultieme prestatie te komen.
Eigenlijk zegt ie dat al de turnclub een ploeg tuig is die extra afspraken nodig hebben...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat maakt het verweer alleen nog maar zwakker
Nee won hem. Intern heeft de KNVB besloten dat dit besluit moreel niet juist was. Opzich mocht het juridisch wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Deze advocaat verloor toch ook de KNVB - Twente zaak? Mooie carriere heeft die man.
Dat zei ik in deel 1 al Guusquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Specularium het volgende:
Duidelijk.
Nou ja, als er inderdaad een code of conduct op schrift staat waarin staat geen alcohol, is het wel duidelijk jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef Specularium het volgende:
Duidelijk.
Hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een KNEUS die advocaat... we hadden hier niet gezeten als YVG een biertje had gedronken en op tijd weer terug was geweest... OMG ZE MOCHTEN NIET DRINKEN!!!
Maar dan kan de straf nog wel anders zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wat een KNEUS die advocaat... we hadden hier niet gezeten als YVG een biertje had gedronken en op tijd weer terug was geweest... OMG ZE MOCHTEN NIET DRINKEN!!!
Opgezocht. Verloor. Pietertje.quote:
Nee die won hij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:00 schreef Zorro het volgende:
Deze advocaat verloor toch ook de KNVB - Twente zaak? Mooie carriere heeft die man.
Wat heb je liever? Een grote reeks met veel hits, of een klein topic?quote:
Alsof het IOC dit gaat goedkeuren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:03 schreef Mani89 het volgende:
NOCNSF stelt zich dus op als fatsoenspolitie. Zwaktebod. Boek je ticket maar Yuri.
De KNVB heeft de rechtzaak gewonnen hans. Later heeft de interne commissie van de KNVB het besluit alsnog teruggedraaid. Maar de rechtbank niet.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef StaceySinger het volgende:
"Het staat nergens, maar sporters wéten wat ze moeten doen", is tegenover een rechter niet bijzonder sterk natuurlijk.
Blijft een feit dat Van Gelder een enorme paardelul is natuurlijk. Als je dankzij het turnteam eindelijk aan de ringen mag en dan na een dag zuipen gaat zeggen dat je 'd'r schijt aan hebt'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:59 schreef timmmmm het volgende:
Het schijnen teamafspraken te zijn en ze zijn als team gekwalificeerd anders had van Gelder nooit mee kunnen doen
Daarom is dat teamgevoel, one team one goal. Daar horen eerdergenoemde afspraken bij.
Daar is duidelijk afgesproken geen drank. Geldt specifiek voor het turnen
Hij heeft gewoon geen zaak.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef Zorro het volgende:
Ok dan won hij de KNVB.
Maar dat wordt met de minuut verrassender.
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het is niet zo dat elke afspraak ondertekent moet zijn om rechtsgeldig te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Boeit het dat die Coach op Whatsapp zegt geen drank, die heeft Yuri niet ondertekent
Kan een persoonlijke mening van een coach zijn nu ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit. Het is niet zo dat elke afspraak ondertekent moet zijn om rechtsgeldig te zijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wel leuk dat de advocaat NOC NSF beter weet wat goed is voor de sporter dan de sporter zelf
Klopt. Zoals ik eerder zei, het is geen geldige reden hem naar huis te sturen, het verbreken van die afspraak. Wel een reden tot de aangehaalde vertrouwensbreukquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan een persoonlijke mening van een coach zijn nu ook
Precies. Maar zal iets van eergevoel hebben ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Abed het volgende:
Hij kan toch sowieso niet terug aangezien die vervanger opgeroepen is?
Voegen ze hem toe,zijn er negen ipv van 8. Alles kan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Abed het volgende:
WAREN ER WEL BLAUWE VINKJE??quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Boeit het dat die Coach op Whatsapp zegt geen drank, die heeft Yuri niet ondertekent
Redelijk sterk verhaal advocaat Yuri, advocaat NOC lult zich compleet vast met zwak verhaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Bart2002 het volgende:
Iemand misschien even een samenvatting? Ik moet wel werken n.l.Bvb dank.
Het is geen roeien waar de boot bij 8 nou eenmaal vol zit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:05 schreef Abed het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Zoals ik eerder zei, het is geen geldige reden hem naar huis te sturen, het verbreken van die afspraak. Wel een reden tot de aangehaalde vertrouwensbreuk
Ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef alopio het volgende:
Ok ik moet mijn mening nu wel aanpassen. Zowel NOC/NSF, de turnbond en Yuri zijn kansloze sukkels.
-noc/nsf omdat van Gelder onterecht naar huis is gestuurd. Yuri is duidelijk gezocht, straf echt disproportioneel. Andere straf was passender geweest (uit het dorp oid) en omdat noc te makkelijk naar de turnbond heeft geluisterd
-turnbond omdat ze blijkbaar een stok sloegen om Yuri mee te slaan. Had die gast de finale laten turnen en daarna nooit meer geselecteerd ofzo
-van Gelder, pauper die geneens een week bier kan laten staan. Mag god op z'n blote knieën danken dat hij überhaupt in rio is. Had zichzelf niet gekwalificeerd maar dankt dit aan de team prestatie waar hij zelf part nog deel aan had. Totaal respectloos om dan training te laten schieten omdat je je roes uit ligt te slapen.
Maar het naar huis sturen is onterecht moet ik toegeven nu.
Klopt hoor. En de rest kiest er ook voor om scheve ogen te hebben, je hoeft je daar niets van aan te trekken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:04 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Blijft een feit dat Van Gelder een enorme paardelul is natuurlijk. Als je dankzij het turnteam eindelijk aan de ringen mag en dan na een dag zuipen gaat zeggen dat je 'd'r schijt aan hebt'.
Toch had ik verwacht dat de vergrijpen van Van Gelder wel wat erger hadden moeten zijn om hem naar huis te sturen. Dit verbaast me wel van NOC-NSF. Had hem een hotel laten boeken en niet meer met het team laten mee trainen, of zoiets.
Hij was wereldkampioen. Welke eisen stel jij aan een sporter?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want van Gelder is nog nooit tot de ultieme prestatie gekomen door zijn gebrek aan topsportmentaliteit
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is geen roeien waar de boot bij 8 nou eenmaal vol zit.
Vond Yuri's advocaat ook niet heel sterk, maar vergeleken met de advocaat van NOCNSF lijkt het inderdaad een stuk beter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Redelijk sterk verhaal advocaat Yuri, advocaat NOC lult zich compleet vast met zwak verhaal
Dat geldt ook voor iedereen die ergens werkt. Een werkgever hoeft niet helemaal uit te schrijven wat wel mag en wat niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:06 schreef Zorro het volgende:
"Staat er wat op papier?"
"Nee maar dat hoeft toch niet, dat weet iedereen!"
Handig argument, ga ik ook voortaan gebruiken.
yep - Stasi + Noord Korea toestandenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:07 schreef Falco het volgende:
Stasipraktijken, zo'n awareness-app. Ik zou die nooit gebruiken, stelletje hufters
Met Maurits als tyranieke dictatorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
yep - Stasi + Noord Korea toestanden
Nee er is vrij veel. Berichtjes en verklaringen en overeenkomsten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef StaceySinger het volgende:
Langzaam ontspint dit verhaal een beetje: schriftelijk is er eigenlijk maar heel weinig voor rechter, enorme sleutelrol voor die enge coach
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Juridisch staat NOC ook zwak. Alleen ieder weldenkend mens begrijpt hun besluit. Helaas moet alles worden gejuridiceerd.
Ik denk dat veel weldenkende mensen het besluit buitenproportioneel vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Juridisch staat NOC ook zwak. Alleen ieder weldenkend mens begrijpt hun besluit. Helaas moet alles worden gejuridiceerd.
Yuri is hier al 4 jaar mee bezig, dus dan kan 1x alcohol echt weinig kwaad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:08 schreef KolonelBroodje het volgende:
Als ik een pr wil lopen met hardlopen dan ben ik daar al wel 2 weken van te voren mee bezig en drink ik zeker de dagen van te voren geen alcohol. En dat is dan bij de amateurs. Ik kan dan ook niet begrijpen dat hij überhaupt heeft kunnen drinken als je op de Olympische Spelen staat en zeker 9 dagen van te voren niet meer.
Dus voor een paar biertjes en laat thuiskomen en training missen, moet een atleet maar van het grootste toernooi ter wereld worden uitgesloten waar hij in de finale stond?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Ook al kan het weinig kwaad dan zou je toch alles op alles willen zetten om dat te voorkomen? Zeker op dat niveau kunnen die kleine beetjes het verschil maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Yuri is hier al 4 jaar mee bezig, dus dan kan 1x alcohol echt weinig kwaad.
De feiten lijken mij anders behoorlijk in het nadeel van van Gelder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Rechter kijkt puur naar de feiten, zou me verbazen als ze het NOC in het gelijk gaan stellen hierin.
Het is geen verjaardagsfeestje waar je zelf mag beslissen wie je uitnodigt. Althans niet meer, eenmaal zo ver in het toernooi gekomen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Ligt er nog een beetje aan wanneer natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Yuri is hier al 4 jaar mee bezig, dus dan kan 1x alcohol echt weinig kwaad.
P E R I O D I S E R I N G....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef StaceySinger het volgende:
nu ff die ene training Heel belangrijk maken
5 uur in de ochtend thuiskomen, bier drinken en openlijk aangeven dat je er schijt aan hebt. Tijdens de OS. Echt gênant.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen over verdeeld.
Na vandaag wel ja. Neemt niet weg dat Yuri oerdom bezig is geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik denk dat veel weldenkende mensen het besluit buitenproportioneel vinden
Ben wel benieuwd naar zijn mening eigenlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef alopio het volgende:
Ik moet zeggen, wel genot deze soap hoor. Waarom geeft Hans van Zetten geen live commentaar.
Had eindelijk de catastrofale fout in de bingo gekund.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef alopio het volgende:
Ik moet zeggen, wel genot deze soap hoor. Waarom geeft Hans van Zetten geen live commentaar.
Mij ook. De beslissing is gewoon disproportioneel. Punt uit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Rechter kijkt puur naar de feiten, zou me verbazen als ze het NOC in het gelijk gaan stellen hierin.
Absoluut. Maar dan nog. Rechtvaardigt dat dit besluit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
5 uur in de ochtend thuiskomen, bier drinken en openlijk aangeven dat je er schijt aan hebt. Tijdens de OS. Echt gênant.
Dat er laatst live vanuit de studio naar zijn mening werd gevraagd was hij niet bepaald gecharmeerd vanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar zijn mening eigenlijk
Juist daarom denk ik inmiddels dat Van Gelder dit niet gaat winnen. Het valt me op dat men in dit topic vooral reageert op het gestamel van de advocaat en niet op de feiten. Dat is op zich ook wel logisch want de feiten zijn niet in het voordeel van Van Gelder: alle negatieve verhalen over hem blijken nu waar te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Then again, zonder Team NL geen YVG op de Spelen. Zonder team had hij zich nooit gekwalificeerd namelijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:11 schreef Slobeend het volgende:
Die coach was gewoon vies mad en heeft NOC vast onder druk gezet door het allemaal wat dramatisch aan te zetten wat betreft schending van regels etc. Hendriks en Gootjes voelden #TeamNL en turnteam in gedrang komen en hebben daardoor beslissing genomen. Allemaal de schuld van dat opgeblazen #teamNL gedoe. Bah.
tegen teamgenoten, waarom moeten we hun geloven? Hij ligt niet tof in het team,ze kunnen alles zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
5 uur in de ochtend thuiskomen, bier drinken en openlijk aangeven dat je er schijt aan hebt. Tijdens de OS. Echt gênant.
Grappige is dat dat voor Yuri iets anders ligt, gezien dat hij Portugees spreekt en Rio misschien wel beter kent dan Amsterdamquote:
maar je bent wel geinformeerdquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef OmniRocket het volgende:
een boek gestopt.. dat je niet hoeft te lezen.
9 8 7 9 10, nog nooit vertoond, publiek in extase. Yuri maandag goud!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:09 schreef Jojoortje het volgende:
Hij moet gewoon terug naar Rio om vervolgens stomdronken aan de oefening te beginnen. Dat zal ze leren.
Met een kater, popje, met een kater.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:12 schreef AchJa het volgende:
Weinig coherent je bed uit komen...
Wat is dat dan???
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef marcodej het volgende:
De vader is de wens van de gedachte. Jaja.
4 of 5 moet kunnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Zou ie een pilsje pakken als ie wint?
Oh, gewoon een houten kop en droge bek...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met een kater, popje, met een kater.
Ja, maar dat gaat ook de andere kant op. Waarom zouden we hem geloven, hij kan ook alles zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
tegen teamgenoten, waarom moeten we hun geloven? Hij ligt niet tof in het team,ze kunnen alles zeggen.
Gsweldig toch? Vooral als hij goud had gepakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Yuri's verhaal was al 4-5 biertjes? Ik denk niet dat het daarbij gebleven is, dat was tot 1 uur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus voor een paar biertjes en laat thuiskomen en training missen, moet een atleet maar van het grootste toernooi ter wereld worden uitgesloten waar hij in de finale stond?
Nee hoor, Yuri regelmatig in het casino gezien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Grappige is dat dat voor Yuri iets anders ligt, gezien dat hij Portugees spreekt en Rio misschien wel beter kent dan Amsterdam
Terwijl hij bewezen onbetrouwbaar is en een leugen niet geschuwd heeft in het verleden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook de andere kant op. Waarom zouden we hem geloven, hij kan ook alles zeggen.
Precies. Als hij zegt 4 dan zullen het er wel een stuk meer zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yuri's verhaal was al 4-5 biertjes? Ik denk niet dat het daarbij gebleven is, dat was tot 1 uur.
Je moet toch je rust nemen als je wilt presteren.quote:
Dan maar naar de Rijdende Rechterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat ook de andere kant op. Waarom zouden we hem geloven, hij kan ook alles zeggen.
Lijkt me idd een beter idee.quote:
Of Mr Reidquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk hebben we Meester Visser nodig.
Als je 4 of 5 biertjes gedronken hebt dan weet je ook nog wel of het er 4 of 5 waren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Yuri's verhaal was al 4-5 biertjes? Ik denk niet dat het daarbij gebleven is, dat was tot 1 uur.
Ook daar is niets van te bewijzen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het argument van de coach in de Telegraaf beter: 'We waren bang voor de uitslag van de drugstest, we wilden zijn toekomst niet verzieken'. En daarom ook zo snel mogelijk het land uit. Beter argument dan 'het team'.
Nou ja je weet hoe het gaat, mannen overdrijven altijd en vrouwen doen alles downplayen. Dus Yuri heeft maar 1/2 biertjes op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je 4 of 5 biertjes gedronken hebt dan weet je ook nog wel of het er 4 of 5 waren.
Het zullen er wel 40 of 50 zijn geweest.
Als die blonde het maar presenteertquote:
Laif tieviequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me idd een beter idee.
Met popcorn in plaats van een bakkie koffie in de hand?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef Leandra het volgende:
Dit topic is in de trein wel genieten hoor, mijn dank
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef Leandra het volgende:
Dit topic is in de trein wel genieten hoor, mijn dank
Nee, een biertjequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef roos85 het volgende:
Je drinkt geen koffie met je kidnapper!
Volgens mij maakt dat niet uit. De advocaat van NOCNSF heeft dat niet betwist. Wel heeft hij vaak aangegeven dat Yuri's verhaal nogal onsamenhangend zou zijn geweest, dus dan is het moeilijk beweren dat Yuri meer dan 10 bier zou hebben gedronken ofzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hitler ook. Conclusie: NOC is Hitlerquote:
Praat je nou over jezelf ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja je weet hoe het gaat, mannen overdrijven altijd en vrouwen doen alles downplayen. Dus Yuri heeft maar 1/2 biertjes op.
.....o nee dat is met sex
Ieder bulletin van het Journaal t/m woensdag?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is dit later nog ergens terug te zien? Want ik moet zo weg
Nog nooit van dat *** syndroom gehoord zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef roos85 het volgende:
Je drinkt geen koffie met je kidnapper!
Stukjes mango en een blikje cola.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met popcorn in plaats van een bakkie koffie in de hand?
Stockholm?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nog nooit van dat *** syndroom gehoord zeker.
[ik kan er even niet op komen]
Dan hadden ze hem in NL moeten testen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het argument van de coach in de Telegraaf beter: 'We waren bang voor de uitslag van de drugstest, we wilden zijn toekomst niet verzieken'. En daarom ook zo snel mogelijk het land uit. Beter argument dan 'het team'.
Stockholmquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Stockholmquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 13:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |