quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
Oh in Italie kon ik het nergens vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://twitter.com/desperadosbr
Nee en aannames dat hij brak wakker werd om drie uurquote:
want Italie is Brazilie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef Collide het volgende:
[..]
Oh in Italie kon ik het nergens vinden.
Ik kom weleens later mijn nest uit en ik drink geen alcohol.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef Caland het volgende:
Als je 5 biertjes hebt gedronken kom je niet om 3 uur smiddags je nest uit rollen.
iets met thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef StephanL het volgende:
Zit maar één rechterMoet die niet eten?
Ik had idd wel een waslijst van Nl-sporters verwacht die 's ochtends het bed uit gestuiterd zijn met citaten etc.. Beetje jammer dit, geen spectakel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:30 schreef TNA het volgende:
Het betoog van de tegenpartij bevestigt dat naar huis sturen een veel te zware straf is geweest.
ja tochquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Erm die coach wist toch via Whatsapp dat hij zijn vriendin ging ophalen?
Van de coach. Die legt dat bij de turnbond neer en die legt het bij NOC neer. De emotionele reactie van de coach maakt het geen emotionele beslissingquote:
Dan ben je gewoon een luie flikker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kom weleens later mijn nest uit en ik drink geen alcohol.
Nee idd, maar hij maakt toch wel een stuk minder gebruik van stemmingsmakerij. Maar wat mij betreft lijkt dat een gevolg van een gebrek aan concrete feiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende: Van die advocaat van het NOC*NSF wordt je niet blij van. Slechte pleitnota.
Daar is Bokhoven in dat inteview ook heel sterk in...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Knijff haalt nu ook de steeds wisselende verklaringen aan.
Discrepantie in thuiskomtijden en alcoholinname.
En de coach onder druk vandaag een interview gegevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van de coach. Die legt dat bij de turnbond neer en die legt het bij NOC neer. De emotionele reactie van de coach maakt het geen emotionele beslissing
Daarom zijn wij ook geen topsporterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik kom weleens later mijn nest uit en ik drink geen alcohol.
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een luie flikker.
Ik neem aan dat een tosporter wel regelmaat heeft in zijn slaaptijden.
Iedereen in de houding om 7:00. #ddrquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Ermanon het volgende:
Nou, leuk als je lid bent van #TeamNL. Lijkt me een gezellig clubje waar je verplicht lid van moet zijn![]()
![]()
Niet helemaal een juiste redenatie, maar ik had niet verwacht als ze in Europa al bijna niet te krijgen is dat dit wel kan in Brazilië. Terwijl je daar ook genoeg concurrentie hebt van Corona en Sol etc.quote:
Appel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Iedereen in de houding om 7:00. #ddr
Jaja, doe je een individuele sport. Zit je alsnog in een teamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Ermanon het volgende:
Nou, leuk als je lid bent van #TeamNL. Lijkt me een gezellig clubje waar je verplicht lid van moet zijn![]()
![]()
Bekijk de medaillespiegel nog maar eens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:36 schreef Zelva het volgende:
Weer dat negatieve effect op het team zonder aan te geven wat die negatieve effecten dan zijn!
Volgens mij is van Gelder de enige die niet bepaald goed ligt in het team en waardoor het niet zo gezellig is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:35 schreef Ermanon het volgende:
![]()
met vrienden zei hij netquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:36 schreef matthijst het volgende:
Sure, zn vriendin zat alleen in een nachtclub.
Lijkt me een onprofessionele coach. Waarom is hij niet uit teamNL gezet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:30 schreef timmmmm het volgende:
Coach was pissig en wilde niet meer als coach fungeren.
Vaag verhaal.quote:
Het gaat er lijkt me ook om of de straf proportioneel isquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:38 schreef timmmmm het volgende:
Los van of je het eens bent om deze beslissing, het gaat er natuurlijk om of NOC de beslissing mag nemen
Wammes was er ook bij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is van Gelder de enige die niet bepaald goed ligt in het team en waardoor het niet zo gezellig is.
Kan ik me ook wel voorstellen, zo'n stoere boy die overal schijt aan meent te moeten hebben
Die golfer zit toch ook in een Hotel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is van Gelder de enige die niet bepaald goed ligt in het team en waardoor het niet zo gezellig is.
Kan ik me ook wel voorstellen, zo'n stoere boy die overal schijt aan meent te moeten hebben
niet bij #teamNLquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje de omgekeerde wereld wel een coach hoort toch meer in dienst van de sporter te staan.
Die is blijkbaar klaar met V. Gelder en grijpt het eerste aan waarop hij hem kan pakken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje de omgekeerde wereld wel een coach hoort toch meer in dienst van de sporter te staan.
Dat gevoel heb ik er ook bij. Die coach ziet het niet meer zitten, dus stuurt hij yuri naar huis? Wat wint hij daarmee uberhaupt?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
En ik zou zeggen dat als de coach het niet meer ziet zitten, hij er zelf mee stopt en de atleet dan maar zonder deze trainer verder moetquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Rust bij de anderequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik er ook bij. Die coach ziet het niet meer zitten, dus stuurt hij yuri naar huis? Wat wint hij daarmee uberhaupt?
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
En ik zou zeggen dat als de coach het niet meer ziet zitten, hij er zelf mee stopt en de atleet dan maar zonder deze trainer verder moet
Bolt is een FENOMEENquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Kijk alleen die persconferentie van Usain Bolt al
Niks, dat is het hem juist.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik er ook bij. Die coach ziet het niet meer zitten, dus stuurt hij yuri naar huis? Wat wint hij daarmee uberhaupt?
appje van zn coach was dat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Er lag dus een afspraak: géén alcohol.
Logisch en duidelijk.
En als je het daar niet mee eens bent, ga je in protest voor je het op een zuipen zet.
10 dagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef Syntix het volgende:
/care dat er alcohol wordt gedronken als je pas 7 dagen later een prestatie moet leveren
fuck die maurits
Die lag er niet dat was 'zonder meer klaar' omdat je 'je moet voorbereiden'. Tja...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Logisch en duidelijk.
En als je het daar niet mee eens bent, ga je in protest voor je het op een zuipen zet.
Ben benieuwd of daar bewijs voor komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Logisch en duidelijk.
Nee joh het hoofddoel is een grote orgy met #teamNL. Dat is toch wel duidelijk nuquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoofddoel moet toch zijn medailles pakken
Maar dan niet met die afspraak op de proppen komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef Raskolnikow het volgende:
Er was een duidelijke afspraak om geen alcohol te drinken, zegt advocaat NOCNSF.
Ik hoop dan wel dat ze die afspraak op papier hebben....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Logisch en duidelijk.
waar is die afspraak vastgelegd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Logisch en duidelijk.
Yuri +150.000 euroquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef AchJa het volgende:
Samenvatting:
2X spoorloos
Alcohol
En achtergrond verslaving...
Nou nou...
Nergens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
waar is die afspraak vastgelegd?
Zo stellig zou ik het nog niet willen zeggen, maar dan nog...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:41 schreef Raskolnikow het volgende:
Er was een duidelijke afspraak om geen alcohol te drinken, zegt advocaat NOCNSF.
Nergens de advocaat legt dat uit uit de 'voorbereiding'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
waar is die afspraak vastgelegd?
Vind ik ook. Geef hem een waarschuwing en spreek hem streng toe.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt een slecht verhaal wel, je kan hier niet iemand voor wegsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |