quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik al een zootje inhoudelijke argumenten genoemd hoor.
Om ze nog maar een keer voor je te herhalen:
- Yuri van Gelder heeft de finale gehaald, beste 8 van 70 deelnemers
- Yuri van Gelder heeft op dat moment 9 dagen geen wedstrijdverplichtingen
- Er is nog geen enkel bericht gekomen van een sporter die last van hem gehad heeft
- Er is geen enkel bericht naar buiten gekomen over echte overtredingen of misdrijven
- Naar nu blijkt is er helemaal geen contract, slechts een waardeloos stukje papier
- Er lijkt geen enkele vorm van hoor en wederhoor of beroep toegepast
Kortom prutswerk van de eerste orde.
Er was waarschijnlijk alle reden om een goed gesprek aan te gaan en te kijken hoe de man geholpen kan worden om ondanks zijn zwaktes toch optimaal te presteren. Daar is zo'n chef d'equipe namelijk voor. Dat gelul over imago en teamNL is maar bijzaak, het gaat om het zorgen dat het individu of het team optimaal kan presteren. Dat is zijn vak!
Dus samen met de trainer een zwaar gesprek hebben, helemaal mee eens. Maar een sporter die al daadwerkelijk gepresteerd heeft (op die zaterdag) en die blij is de finale gehaald te hebben weg te sturen vanwege vage regels en "imago" is ronduit zwak.
Ik mag hopen dat van Gelder de rechtzaak wint en vervolgens een civiele procedure begint. Een gouden medaille in het turnen is toch gauw enkele tonnen of meer waard. Aangezien niet meer aangetoond kan worden dat hij deze niet zou winnen is een behoorlijke schadevergoeding in dat geval op zijn plaats.
ze weten dus niet eens hoelaat hij thuis kwamquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja idd, echt nikszeggend dat hele interview met die Bokhoven, echt helemaal niks concreets...
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 10-08-2016 om 12:07:20Heel goed dat #Yuri een advocaat heeft ingeschakeld... Hij is bepaald niet kansloos. Maatregel is buiten proporties. De kater is voor NOC. reageer retweet
Daar heb je een punt, dat is idd wel hinderlijk. Maar idd, genoeg om naar huis gestuurd te worden...?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja dat niemand er last van heeft dat hij een training gemist heeft ben ik niet mee eens. Van de week was er een turner op tv die niet naar rio ging, en die vertelde dat ze de laatste jaren alles als team doen. Dit team had een doel, plaatsen voor de spelen. Ook als sporten de meeste individueel, ze gingen er voor. Als je dan van van Gelder dit team proces verstoord levert dit echt wel ergernis op onderling. Als jij telkens te laat komt op werk geeft dat ook irritatie. En die turners willen zich focussen op hun prestaties, dan is dit behoorlijk storend.
En zeker een van Gelder, die zich individueel niet heeft weten te plaatsen en god op z'n blote knieën mag danken dat hij überhaupt mee naar rio mocht, doordat het team zich heeft weten te plaatsen mocht Yuri mee. Een prestatie waar hij geneens aan bijgedragen heeft.
Of dit genoeg reden voor uitsluiting is dat zeg ik niet, maar het heeft wel effect en getuigd zoiezo niet van veel respect naar je teamgenoten aan wie je je plekje op rio te danken hebt
Ka-ching, weer 5000 verdient voor PRDV?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:04 schreef AchJa het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 10-08-2016 om 12:07:20Heel goed dat #Yuri een advocaat heeft ingeschakeld... Hij is bepaald niet kansloos. Maatregel is buiten proporties. De kater is voor NOC. reageer retweet
quote:Van Gelder ontkent dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan alcoholmisbruik en als daar wel sprake van zou zijn, dan rechtvaardigt dat in zijn ogen niet de sanctie van uitsluiting van de Spelen.
Amen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:54 schreef Blik het volgende:
[..]
De coach zelf... Van de Telegraaf
[..]
Daaruit blijkt wel dat niemand heeft geklaagd over een te laat thuiskomende Yuri, maar dat ze zelf een reconstructie hebben gemaakt.
Ik had fatsoenrakker Peterrrr eerder in het NOC kamp verwacht moet ik bekennen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ka-ching, weer 5000 verdient voor PRDV?
Dat is nogal een vreemde eis. NOC kán niet anders meer daarna dan in gebreke blijven, want ze kunnen hem niet meer in de finale terugkrijgen.quote:Als de rechter Van Gelder gelijk geeft en NOC*NSF daarna in gebreke blijft, dan eist de turner een dwangsom van 150.000 euro.
"Onze normen"... dat is de vigerende regelgeving schijnbaar...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:03 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ze weten dus niet eens hoelaat hij thuis kwam![]()
van Bokhoven
,,Het is een feit dat hij zaterdagnacht heel laat thuis is gekomen. Hoe laat? Dat kan zes uur zijn geweest, dat kan een half uurtje vroeger of later zijn geweest. In ieder geval was het naar onze normen absoluut veel te laat.
Tjah, ik vind dit hele circus enorm kansloos, inclusief iedere BN'er of de non-BN'ers hier die zich hier al 14 (!) delen druk over maken, terwijl NIEMAND nog first-hand weet wat er is gebeurt, maar wél de mening over 'buiten proporties', 'maar één biertje' enzovoorts klaar hebben. Laten we die zaak eens afwachten, en vooral niet vergeten dat van een topsporter wel íets meer discipline wordt verwacht dan van jou en mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had fatsoenrakker Peterrrr eerder in het NOC kamp verwacht moet ik bekennen...
Er is dus helemaal nog geen enkel bewijs dat Van Gelder welk proces dan ook gestoord heeft, behalve dan het ego van de trainer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja dat niemand er last van heeft dat hij een training gemist heeft ben ik niet mee eens. Van de week was er een turner op tv die niet naar rio ging, en die vertelde dat ze de laatste jaren alles als team doen. Dit team had een doel, plaatsen voor de spelen. Ook als sporten de meeste individueel, ze gingen er voor. Als je dan van van Gelder dit team proces verstoord levert dit echt wel ergernis op onderling. Als jij telkens te laat komt op werk geeft dat ook irritatie. En die turners willen zich focussen op hun prestaties, dan is dit behoorlijk storend.
Yuri heeft een verhaal gedaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Zo werkt dat natuurlijk niet, en dat weet je zelf ook
twitter:Olafvandijk twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:07:23Er zijn meer bezoekers voor de rechtszaak van #YurivanGelder dan bij de meeste wedstrijden in #Rio2016 #Triest https://t.co/kjlUGDXjB7 reageer retweet
Helemaal geen vreemde eis. Ze hebben dan een inspanningsverplichting en dan zullen zij er alles aan moeten doen om Van Gelder wél in die finale terug te krijgen. Dan zullen ze op de knietjes moeten bij het CAS en de FIG.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is nogal een vreemde eis. NOC kán niet anders meer daarna dan in gebreke blijven, want ze kunnen hem niet meer in de finale terugkrijgen.
Nou het kan wel dat Yuri andere sporters heeft gestoord maar zoals het daar staat, niet fysiek die ochtend. En dat is toch wel een beetje gek want dat wel gezegd/gesuggereerd in het persbericht... Toch!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is dus helemaal nog geen enkel bewijs dat Van Gelder welk proces dan ook gestoord heeft, behalve dan het ego van de trainer.
En als er al iets storend werkt voor de turners, dan is het het gedoe om het naar huis sturen van Van Gelder. Daar is alleen de bond voor verantwoordelijk.
En weer de suggestie dat Van Gelder willoos slachtoffer is. Alsof de bonden zonder aanleiding die straf hebben opgelegd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Er is dus helemaal nog geen enkel bewijs dat Van Gelder welk proces dan ook gestoord heeft, behalve dan het ego van de trainer.
En als er al iets storend werkt voor de turners, dan is het het gedoe om het naar huis sturen van Van Gelder. Daar is alleen de bond voor verantwoordelijk.
Het is dan geen dwangsom maar een gegarandeerde zak geld. Want we weten al 200% zeker dat ze niks KUNNEN doen, knietjes of niet, om hem in de finale terug te krijgen. Toch? Of was dat allemaal gelul?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:11 schreef Zelva het volgende:
[..]
Helemaal geen vreemde eis. Ze hebben dan een inspanningsverplichting en dan zullen zij er alles aan moeten doen om Van Gelder wél in die finale terug te krijgen. Dan zullen ze op de knietjes moeten bij het CAS en de FIG.
Getuigenverklaringen zijnde de trainer die een reconstructie in zijn hoofd heeft gemaakt en vervolgens heeft gevraagd aan Yuri of die laat naar bed is gegaan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Yuri heeft een verhaal gedaan.
Het IOC een statement gevolgd door getuigenverklaringen. Hij staat er minder sterk op... En dat weet je zelf ook.
De geldigste argumenten vind ik het verstoren van het groepsproces, maar ik vraag me tegelijkertijd af hoe je nog van een groepsproces kunt spreken als er alleen individuele finales op het spel staan, en hoe erg deze doodzonde nou werkelijk is, en dan nog de zwaarte van de sanctie. O Yuri, had je paspoort verbrand of door de plee gespoeld... Nooit meer meenemen, en laat het hem tot de finale lekker uitzoeken in zijn eentje, geen trainer ter beschikking stellen, maar laat de finale aan hem. Ik begrijp nog steeds niet waarom dat niet kon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, dat is idd wel hinderlijk. Maar idd, genoeg om naar huis gestuurd te worden...?
Ja, een kaartje Rio is dan ook ongeveer van dezelfde prijscategorie als een treinkaartje Arnhem... Wat is dit voor sneuneus?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:10 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:Olafvandijk twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:07:23Er zijn meer bezoekers voor de rechtszaak van #YurivanGelder dan bij de meeste wedstrijden in #Rio2016 #Triest https://t.co/kjlUGDXjB7 reageer retweet
Het gaat helemaal niet om of er aanleiding is of niet, het gaat erom of wat er gebeurd is voldoende rechtvaardiging is om deze grotesque straf op te legen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
En weer de suggestie dat Van Gelder willoos slachtoffer is. Alsof de bonden zonder aanleiding die straf hebben opgelegd.
Hoezo niets kunnen doen? Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is dan geen dwangsom maar een gegarandeerde zak geld. Want we weten al 200% zeker dat ze niks KUNNEN doen, knietjes of niet, om hem in de finale terug te krijgen. Toch? Of was dat allemaal gelul?
Echt he...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef StaceySinger het volgende:
Hiero![]()
Hoe ben je er achter gekomen dat Van Gelder zaterdag nachtelijk Rio is ingetrokken?
bram van bokhoven:
,,Wanneer iemand tot drie uur ’s middags in zijn bed ligt, dan is hij de avond ervoor niet om twaalf uur thuis gekomen. Dat lijkt me duidelijk. We hebben vervolgens een reconstructie gemaakt van wat er die nacht moet hebben plaatsgevonden.
lelijke versieringen zeg. Koop je toch niet als kerel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Stratotanker het volgende:
Bier, bitterballen een paar goeie nakkies op tafel. Ik zit er goddomme helemaal klaar voor! Zelfs vrij genomen (baas niks laten weten ntlk fok dat)
[ afbeelding ]
Werk die kabels eens netjes weg joh pauper.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Stratotanker het volgende:
Bier, bitterballen een paar goeie nakkies op tafel. Ik zit er goddomme helemaal klaar voor! Zelfs vrij genomen (baas niks laten weten ntlk fok dat)
[ afbeelding ]
Ja jemig, heb je de vorige delen niet meegelezen dan? Ik las allerlei statements dat de internationale bond die daar over gaat hem sowieso nu uitsluit omdat hij is uitgeschreven en dan niet weer ingeschreven kan worden voor de finale. Doe nou niet alsof je dit voor het eerst hoort.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hoezo niets kunnen doen? Waar heb je het in godsnaam over?
Jij bent een man?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Stratotanker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Stratotanker het volgende:
Ga ze pakke jonge #TeamLambertus
[ afbeelding ]
In een kort geding hoeft dat niet. Da's zowel het grote voor- als nadeel van een kort geding: er is geen sprake van het soort bewijslast dat je tijdens normale rechtszaken hebt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef Greys het volgende:
Hoe gaan ze in godsnaam trouwens nu nog kunnen bewijzen dat hij - en zo ja hoeveel - alcohol hij heeft gedronken die nacht?
Die gasaansteker op tafelquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Werk die kabels eens netjes weg joh pauper.
Dat is, zoals ik ook al eerder heb aangegeven in een van de eerdere delen, absoluut geen wet van meden en perzen, maar gewoon een stom willekeurig regeltje van de turnbond. Die kan gewoon overruled worden door het CAS, en ja ook door de FIG geen enkel probleem. En een keertje 9 man in een finale kan ook absoluut geen kwaad, dat is ook geen argument.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jemig, heb je de vorige delen niet meegelezen dan? Ik las allerlei statements dat de internationale bond die daar over gaat hem sowieso nu uitsluit omdat hij is uitgeschreven en dan niet weer ingeschreven kan worden voor de finale. Doe nou niet alsof je dit voor het eerst hoort.
Ik verwacht finaleplaatsen, discipline zal me een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
, en vooral niet vergeten dat van een topsporter wel íets meer discipline wordt verwacht dan van jou en mij.
Wat zijn dat voor boeken op de tafel? Ze zien er antiek uit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:13 schreef Stratotanker het volgende:
Ga ze pakke jonge #TeamLambertus
[ afbeelding ]
dat bepaal jij gelukkig niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:16 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik verwacht finaleplaatsen, discipline zal me een rotzorg zijn.
Voor mijn part neukte hij de nacht voor de wedstrijd Ankie van Grunsven èn haar paard op de tien meter plank van het olympisch zwembad. Wat boeit dat?
geweldigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bij Omroep Brabant:
http://www.omroepbrabant.(...)st+turner+rechtbank+[LIVESTREAM].aspx
Waarom wilde het CAS dan niet inhoudelijk op de zaak reageren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jemig, heb je de vorige delen niet meegelezen dan? Ik las allerlei statements dat de internationale bond die daar over gaat hem sowieso nu uitsluit omdat hij is uitgeschreven en dan niet weer ingeschreven kan worden voor de finale. Doe nou niet alsof je dit voor het eerst hoort.
Oke maar even voor mij als leek... als Yuri zo zegt dat hij slechts cola gedronken heeft en de tegenpartij zegt dat hij bezopen was en het daarom terecht was dat ze hem weggestuurd hebben (even voorbeeldje), waarop gaat de rechter dan bepalen wie er in zijn recht staat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
In een kort geding hoeft dat niet. Da's zowel het grote voor- als nadeel van een kort geding: er is geen sprake van het soort bewijslast dat je tijdens normale rechtszaken hebt.
En dat is exact waar meneer van Gelder zijn hoop op gevestigd heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:14 schreef Greys het volgende:
Hoe gaan ze in godsnaam trouwens nu nog kunnen bewijzen dat hij - en zo ja hoeveel - alcohol hij heeft gedronken die nacht?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is, zoals ik ook al eerder heb aangegeven in een van de eerdere delen, absoluut geen wet van meden en perzen, maar gewoon een stom willekeurig regeltje van de turnbond. Die kan gewoon overruled worden door het CAS, geen enkel probleem.
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)deelnemen-aan-finalequote:De kans voor turner Yuri van Gelder om nog mee te doen aan te turnfinale lijkt verkeken. De internationale turnfederatie heeft gezegd dat hij niet meer mag deelnemen.
Eerder vandaag werd bekend dat Yuri van Gelder mogelijk een kort geding zal aanspannen om zijn plek af te dwingen. Maar de kans dat het lukt is klein.
De plaats van Van Gelder is inmiddels vergeven aan een Fransman en de internationale turnfederatie zegt nu dat de turner officieel is teruggetrokken voor deze wedstrijd. "Op basis van onze regels kan hij dan niet meer terugkeren."
Ja. Precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is exact waar meneer van Gelder zijn hoop op gevestigd heeft.
Het gaat hem niet om de sport, dan had 'ie zich desnoods aan de verwarming vastgeketend om maar niet weg te hoeven. Hij wil centjes. Veel liefst. En dit is de eerste stap.
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:16:37Van Gelder wordt bijgestaan door advocaat Cor Hellingman, NOC*NSF door advocaat Harro Knijff. reageer retweet
Misschien dat die het allemaal veel juridischer bekijkt. Wat is de procedure voor wegsturen, wie heeft het recht om de eindbeslissing te nemen, is er aan die procedure voldaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke maar even voor mij als leek... als Yuri zo zegt dat hij slechts cola gedronken heeft en de tegenpartij zegt dat hij bezopen was en het daarom terecht was dat ze hem weggestuurd hebben (even voorbeeldje), waarop gaat de rechter dan bepalen wie er in zijn recht staat?
Meneer de rechter, het is allemaal de schuld van hun (en de rabobank). Ik ben gewoon een koorknaap.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef beantherio het volgende:
Van Gelder ziet wel opvallend veel rechtszalen tijdens zijn carrière en botst wel opvallend vaak met regelgeving van allerlei soorten. Zou hem dat op een gegeven moment niet moeten opvallen?
Alleen al het feit dat hij een kans op een medaille vergooit na daar 13 jaar voor te hebben getraind, wat een mongool.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef beantherio het volgende:
Van Gelder ziet wel opvallend veel rechtszalen tijdens zijn carrière en botst wel opvallend vaak met regelgeving van allerlei soorten. Zou hem dat op een gegeven moment niet moeten opvallen?
Die is met spoed teruggeroepen van vakantie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:20 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:16:37Van Gelder wordt bijgestaan door advocaat Cor Hellingman, NOC*NSF door advocaat Harro Knijff. reageer retweet
Ja maar er wordt toch het bedoeld dat het CAS de turnbond terug kan fluiten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)deelnemen-aan-finale
En zo waren er nog tig bronnen. Allemaal onzin dus? Oprecht vraag hoor.
Wat is ie toch klein he.quote:
Ik geloof ook niet dat het kan. Hoezo zou het voor de bond of de CAS überhaupt uitmaken of zijn afmelding wel of niet terecht was? Afgemeld = afgemeld. Tenzij uiteraard de procedure verkeerd is gegaan, maar dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Bij Yuri gelijk hoeft de vordering natuurlijk nog niet toegewezen te worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:21 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Misschien dat die het allemaal veel juridischer bekijkt. Wat is de procedure voor wegsturen, wie heeft het recht om de eindbeslissing te nemen, is er aan die procedure voldaan.
Zo ja: NOC NSF gelijk, zo nee: Yuri gelijk.
Hoe kwalitatieve grieten uw hol in lokken voor dummies.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor boeken op de tafel? Ze zien er antiek uit.
Nogmaals, dat is gewoon een regeltje van de turnbond. Die kan gewoon overruled worden als het CAS daar de noodzaak van inziet. Wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ah. Zo. Ik snapte het niet. Ben benieuwd of dat daadwerkelijk zo is. Heb zo'n idee van niet, maar ik weet het uiteraard niet hoor. Je kunt op een gegeven moment het toch ook niet meer maken om een andere finalist dan kort voor de finale ineens toch weer uit te sluiten. Daar zal een keer een grens aan zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja maar er wordt toch het bedoeld dat het CAS de turnbond terug kan fluiten?
En steeds datzelfde (niet erg flatteuze) jasje.quote:
Lijkt me ook ja. Die finale zit er niet meer in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat het kan. Hoezo zou het voor de bond of de CAS überhaupt uitmaken of zijn afmelding wel of niet terecht was. Afgemeld = afgemeld.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:23 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Hoe kwalitatieve grieten uw hol in lokken voor dummies.
Stap 1: Regel troosteloze accessories.
Stap 2: Profit
Ik denk dat het aan Van Gelder is om aannemelijk te maken dat hij niet teveel gedronken heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke maar even voor mij als leek... als Yuri zo zegt dat hij slechts cola gedronken heeft en de tegenpartij zegt dat hij bezopen was en het daarom terecht was dat ze hem weggestuurd hebben (even voorbeeldje), waarop gaat de rechter dan bepalen wie er in zijn recht staat?
Dan zitten er een keertje 9 man in de finale. Nou en? Dat is echt geen argument om een sporter dan toch maar uit te sluiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah. Zo. Ik snapte het niet. Ben benieuwd of dat daadwerkelijk zo is. Heb zo'n idee van niet, maar ik weet het uiteraard niet hoor. Je kunt op een gegeven moment het toch ook niet meer maken om een andere finalist dan kort voor de finale ineens toch weer uit te sluiten. Daar zal een keer een grens aan zitten.
quote:De zitting begint een kwartier later, op verzoek van een van de advocaten. Het is niet duidelijk of het om de raadsman van Van Gelder of die van het NOC*NSF.
Nou ja, het is natuurlijk ook geen vetpot. Je moet je voorstellen dat je al 20 jaar op dagelijkse basis uren traint, daarnaast gewoon een baan hebt omdat je geen droog brood kan verdienen met je sport (waar anderen met andere sporten op hetzelfde niveau miljoenen binnenharken) en het dan na 3 Spelen nóg niet voor elkaar krijgt er iets aan over te houden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is exact waar meneer van Gelder zijn hoop op gevestigd heeft.
Het gaat hem niet om de sport, dan had 'ie zich desnoods aan de verwarming vastgeketend om maar niet weg te hoeven. Hij wil centjes. Veel liefst. En dit is de eerste stap.
Heb je daar een bron voor? Voor degenen die dat soort dingen niet allemaal standaard in hun hoofd hebben zitten hoe dat allemaal exact zit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is gewoon een regeltje van de turnbond. Die kan gewoon overruled worden als het CAS daar de noodzaak van inziet. Wat snap je daar niet aan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan zitten er een keertje 9 man in de finale. Nou en? Dat is echt geen argument om een sporter dan toch maar uit te sluiten.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Voor degenen die dat soort dingen niet allemaal standaard in hun hoofd hebben zitten hoe dat allemaal exact zit?
Klopt hoor. Maar ja, dat heroische verhaal... Ergens vind ik dit tot nu toe een beter verhaal dan alle medailles bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah. Zo. Ik snapte het niet. Ben benieuwd of dat daadwerkelijk zo is. Heb zo'n idee van niet, maar ik weet het uiteraard niet hoor. Je kunt op een gegeven moment het toch ook niet meer maken om een andere finalist dan kort voor de finale ineens toch weer uit te sluiten. Daar zal een keer een grens aan zitten.
Je vergeet in dit relaas nog ff dat een junk natuurlijk hogere kosten aan levensonderhoud heeft dan iemand die alleen tissues voor zijn neus nodig heeft. Van Gelder gedraagt zich als een afhaker en een loser, juist in sportief opzicht. Deze houding bewijst dat. Hij durft die finale niet eens te turnen waarschijnlijk (ik denk dan aan de situatie in 2010 waarin 'ie cokegebruik verzon om maar niet op te hoeven), maar wil wel graag de centjes als het ff kan...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk ook geen vetpot. Je moet je voorstellen dat je al 20 jaar op dagelijkse basis uren traint, daarnaast gewoon een baan hebt omdat je geen droog brood kan verdienen met je sport (waar anderen met andere sporten op hetzelfde niveau miljoenen binnenharken) en het dan na 3 Spelen nóg niet voor elkaar krijgt er iets aan over te houden.
Vind het niet gek dat als je dan de mogelijlheid hebt te cashen, je die pakt. Zeker als je toch slecht behandeld bent door de 'andere kant'.
Is natuurkijk allemaal wel terecht dat wegsturen, maar heel lief voor van Gelder was het ook niet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:26 schreef MichelWuyts het volgende:
Zou mooi zijn als hij wint en dan even goud ophalen![]()
![]()
en dan bij de huldiging alleen maar spa rood drinken.
Nee, NOC*NSF wel dezelfde als de KNVB. Twente had Segaar, Yuri hellingman. De KNVB en noc nsf hebben Knijff.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Ulx het volgende:
Heeft hij dezelfde advocaat als FC Twente?
jean claude van dammequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een kwade dronk.
wonderwallquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef matthijst het volgende:
Maybeee, you're gonna be the one that saves me
Normaal is het in het recht zo dat wie ste(e)lt bewijst. Als NOC dus zegt hem weggestuurd te hebben omdat hij teveel gedronken heeft, zullen zij dat moeten bewijzen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
+ Heineken holland housequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Syntix het volgende:
Zou mooi zijn als hij toch mocht gaan en dan goud wint en dan de NOS(-commentatoren) kapot maakt in Rio
Het zou ook genieten zijn als ie nu ongelijk krijgt en dan met stoelen gaat gooien enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef Syntix het volgende:
Zou mooi zijn als hij toch mocht gaan en dan goud wint en dan de NOS(-commentatoren) kapot maakt in Rio
Zou helemaal mooi zijn als hij zijn medaille omgehangen krijgt terwijl hij een glas bier in zijn hand heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:26 schreef MichelWuyts het volgende:
Zou mooi zijn als hij wint en dan even goud ophalen![]()
![]()
en dan bij de huldiging alleen maar spa rood drinken.
ach prive jet van de Nederlandse staat is al geboekt voor het geval datquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:28 schreef matthijst het volgende:
Gelukkig beginnen ze mooi op tijd.
't is niet dat Yuri haast heeft ofzo
Ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Klopt hoor. Maar ja, dat heroische verhaal... Ergens vind ik dit tot nu toe een beter verhaal dan alle medailles bij elkaar.
Dat zou ook grappig zijn idd. Of dat hij daar nu onder invloed van alcohol zitquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou ook genieten zijn als ie nu ongelijk krijgt en dan met stoelen gaat gooien enzo
Hihi, de KNVB ging laatst nat in de rechtszaak tegen FC Twente.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, NOC*NSF wel dezelfde als de KNVB. Twente had Segaar, Yuri hellingman. De KNVB en noc nsf hebben Knijff.
En moet ik voor 13 delen woorden inslikken...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zou ook genieten zijn als ie nu ongelijk krijgt en dan met stoelen gaat gooien enzo
Je weet echt niet wat het CAS is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Voor degenen die dat soort dingen niet allemaal standaard in hun hoofd hebben zitten hoe dat allemaal exact zit?
Hij heeft toegegeven laat thuis te zijn en daardoor een training gemist te hebben. Niet dat hij teveel gedronken zou hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal is het in het recht zo dat wie ste(e)lt bewijst. Als NOC dus zegt hem weggestuurd te hebben omdat hij teveel gedronken heeft, zullen zij dat moeten bewijzen.
Echter heeft van Gelder dit zelf toegegeven en daar zijn neem ik aan genoeg getuigen van om dat aannemelijk te maken. Dan zal hij weer moeten bewijzen dat het toch niet zo erg was
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
En moet ik voor 13 delen woorden inslikken...
Hoezo drie? Dit zijn z'n eerste OS.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:24 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, het is natuurlijk ook geen vetpot. Je moet je voorstellen dat je al 20 jaar op dagelijkse basis uren traint, daarnaast gewoon een baan hebt omdat je geen droog brood kan verdienen met je sport (waar anderen met andere sporten op hetzelfde niveau miljoenen binnenharken) en het dan na 3 Spelen nóg niet voor elkaar krijgt er iets aan over te houden.
Ik dacht dat van Gelder in 2010 voor het laatst in verband gebracht kon worden met drugs. Jij weet meer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je vergeet in dit relaas nog ff dat een junk natuurlijk hogere kosten aan levensonderhoud heeft dan iemand die alleen tissues voor zijn neus nodig heeft. Van Gelder is een afhaker en een loser, juist in sportief opzicht. Deze houding bewijst dat. Hij durft die finale niet eens te turnen waarschijnlijk (ik denk dan aan de situatie in 2010 waarin 'ie cokegebruik verzon om maar niet op te hoeven), maar wil wel graag de centjes als het ff kan...
"Bram, biertje?"quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als hij zijn medaille omgehangen krijgt terwijl hij een glas bier in zijn hand heeft
Een bron voor het gegeven dat het CAS dat absoluut kan overrulen, bedoel ikquote:
De vorige twee mocht ie niet eens, dan heb je zelfs nog minder voor elkaar gekregen lijkt mequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo drie? Dit zijn z'n eerste OS.
Harro in de warro. Won wel bij de rechtbank.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hihi, de KNVB ging laatst nat in de rechtszaak tegen FC Twente.
Klopt. Ik zit fout. Sorry.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Harro in de warro. Won wel bij de rechtbank.
Als ik ergens mijn geld op zou móeten zetten, zou het dit scenario zijn. Zelfsabotage.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me nog steeds af (en daar ben ik niet de enige in) of deze hele situatie niet bewust door Van Gelder zelf is gecreëerd om niet aan de finale te hoeven deelnemen. Hij heeft al eens toegegeven dat ie dat (uit faalangst) eerder heeft gedaan.
De KNVB won die zaak gewoon hoor. Het was de beroepscommissie van de KNVB zelf die de beslissing terugdraaide.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hihi, de KNVB ging laatst nat in de rechtszaak tegen FC Twente.
of gewoon bier drinken voor en na de oefeningquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou helemaal mooi zijn als hij zijn medaille omgehangen krijgt terwijl hij een glas bier in zijn hand heeft
Eerdere delen was je nog neutraal of soms zelfs #teamNOC. Dus geen paniek, zeg je gewoon dat je het van het begin af aan hent geweten en het jammer is dat je je gaandeweg in een kamp hebt laten lullenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk dan eerder onbewust. Onbewust toch ergens vluchten en de tijdelijke ontsnapping zoeken. Maar ja, doen we dat niet allemaal als we ons ontspannen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef beantherio het volgende:
Ik vraag me nog steeds af (en daar ben ik niet de enige in) of deze hele situatie niet bewust door Van Gelder zelf is gecreëerd om niet aan de finale te hoeven deelnemen. Hij heeft al eens toegegeven dat ie dat (uit faalangst) eerder heeft gedaan.
Zijn hele carrière is met dat woord wel samen te vatten. Wat zou hij verzinnen als hij toch in de finale mag staan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik ergens mijn geld op zou móeten zetten, zou het dit scenario zijn. Zelfsabotage.
Ik denk eerder gebrek aan discipline, eigenlijk is defensie schuldig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik ergens mijn geld op zou móeten zetten, zou het dit scenario zijn. Zelfsabotage.
Eh ja, geheel door z'n eigen toedoen mocht-ie niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vorige twee mocht ie niet eens, dan heb je zelfs nog minder voor elkaar gekregen lijkt me
LIVESTREAMGENOTquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef 0906 het volgende:
www.rtlnieuws.nl/nederland/livestream-rechtszaak-yuri-van-gelder
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:33:09De rechter zal straks beslissen, maar hoeft nog geen motivatie te geven, wordt net uitgelegd. De rechter beslist daarover. #yuri #vangelder reageer retweet
Nee, maar dat zeg ik ook helemaal niet. Jij hebt het over zijn inzet en 'geen vetpot' in de afgelopen twintig jaar. Ik wijs je er simpelweg op dat dat ook komt door zijn verslaving. Niet alleen kost het een hoop geld, het heeft hem ook in zijn sportcarrière schade gedaan en zijn verdienvermogen beïnvloed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht dat van Gelder in 2010 voor het laatst in verband gebracht kon worden met drugs. Jij weet meer?
Je kan geen tv kijken in bad!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LIVESTREAMGENOT
Hier kom ik voor uit bad
Jezus, ben ik het eens met het #Yurikamp eens, is het nog niet goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh ja, geheel door z'n eigen toedoen mocht-ie niet.
Goed camerawerkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:31 schreef 0906 het volgende:
www.rtlnieuws.nl/nederland/livestream-rechtszaak-yuri-van-gelder
In de buik getrapt door Parzival? Last gehad van de vocale amplitude van de Wevers-zusjes onder de douche? Bart Deurloo deed de verkeerde deur open en zag hem in zijn nakie?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn hele carrière is met dat woord wel samen te vatten. Wat zou hij verzinnen als hij toch in de finale mag staan?
Dan kan hij het bij een faalresultaat gooien op 'al het gedoe en het reizen dat VOLLEEEEEDIG BUITEN ZIJN EIGEN SCHULD OM (quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn hele carrière is met dat woord wel samen te vatten. Wat zou hij verzinnen als hij toch in de finale mag staan?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Precies. Zo doe ik dat altijd bij het Songfestival. Eerst weet ik precies wie er gaat winnen en heb ik er verstand van, later schuif ik een beetje mee met de wedkantoren richting andere favorieten en hun kansen en later na afloop roep ik 'IK ZEI HET TOCH!' terwijl de uitslag totaal anders was dan ik in eerste instantie riep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eerdere delen was je nog neutraal of soms zelfs #teamNOC. Dus geen paniek, zeg je gewoon dat je het van het begin af aan hent geweten en het jammer is dat je je gaandeweg in een kamp hebt laten lullen
Even stoer als Yuri? Nee dat niet, hij doet cokequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:39 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/94647]Beach[/urEven l] het volgende:
[..]
zo hee ben jij even stoer
Riiiiiise like a Phoenix...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Precies. Zo doe ik dat altijd bij het Songfestival. Eerst weet ik precies wie er gaat winnen en heb ik er verstand van, later schuif ik een beetje mee met de wedkantoren richting andere favorieten en hun kansen en later na afloop roep ik 'IK ZEI HET TOCH!' terwijl de uitslag totaal anders was dan ik in eerste instantie riep.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Riiiiiise like a dwarf
Jammer Yuri
Vast.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Die dwerg tilt jou waarschijnlijk met 1 hand op
Goeie tip!...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies. Zo doe ik dat altijd bij het Songfestival. Eerst weet ik precies wie er gaat winnen en heb ik er verstand van, later schuif ik een beetje mee met de wedkantoren richting andere favorieten en hun kansen en later na afloop roep ik 'IK ZEI HET TOCH!' terwijl de uitslag totaal anders was dan ik in eerste instantie riep.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Riiiiiise like a Phoenix...
Jammer Yuri
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:42 schreef Stratotanker het volgende:
Goed mokkeltje met dat groene shirtje. Ben benieuwd of ze m'n accessoires mooi vindt. <3
9 9 8 9 8 zou zeker raken.
Ontladen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:43 schreef matthijst het volgende:
"Is er slecht 1 competie die er telt"...
Daarom zuipt ie zich ook lam
Ik zit op werk zonder live stream, is het al afgelopen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:42 schreef k_man het volgende:
De advocaat gaat pleiten. Yuri was al pleite.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is maar een doel voor van Gelder, aldus zijn advocaat... daarom kon 'ie ook niet een weekje wachten met stappen
Ja, lekker geloofwaardig welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Er is maar een doel voor van Gelder, aldus zijn advocaat... daarom kon 'ie ook niet een weekje wachten met stappen
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:45:14Specifieke normen bevat overeenkomst niet. "Te laat komen of missen training of alcohol drinken staat er niet in." #vangelder reageer retweet
DANK JE WEL -XXX-quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:45 schreef Zweetteef het volgende:
OP NPO NIEUWS OOK TE VOLGEN KANAAL 501 BIJ ZIGGO GR GR
Ja, dat is echt een bizar argument.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:45 schreef matthijst het volgende:
Boehoe. Als hij niet tekent geen geld.
Hij heeft geen keus.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:45 schreef Zweetteef het volgende:
tnx tnx.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:45 schreef Zweetteef het volgende:
komt vast van de voetbalkneuzen scquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:41 schreef Greys het volgende:
Waar is dat 'genot' eigenlijk ontstaan op FOK!, dat ik ineens overal terug zie komen? Is dat het nieuwe 450?
HOI HOIquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:45 schreef Zweetteef het volgende:
Als dat waar is kan ik ook wel mee gaan doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga je nu uitleggen hoe zuipen en stappen bijdraagt aan het leveren van een optimale prestatie?
Babe Ruth nam op het honkbalveld rustig een slok whisky en sloeg daarna homeruns. Dus het lijkt elkaar niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ga je nu uitleggen hoe zuipen en stappen bijdraagt aan het leveren van een optimale prestatie?
Ja. Hij heeft nog nooit gehoord van eigen schuld, Garantenstellung of enige andere vorm van eigen verantwoordelijkheid. Hij is een ex-junk die het op een drinken zat en een training mist. Hoe houdt hij die aardappel in zijn keel zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:48 schreef Andromache het volgende:
Ha! Het punt! De inzet die je volgens het contract moet tonen, heeft alleen betrekking op de periode tot kwalificatie voor de OS.
Baukel...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wat een hakkelaar die vent zeg..
Ga je nu die mislukte turner vergelijken met een legende ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Babe Ruth nam op het honkbalveld rustig een slok whisky en sloeg daarna homeruns. Dus het lijkt elkaar niet uit te sluiten.
Was dat ook een junk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Babe Ruth nam op het honkbalveld rustig een slok whisky en sloeg daarna homeruns. Dus het lijkt elkaar niet uit te sluiten.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:51 schreef GSMboy het volgende:
Wat zijn de reacties in het buitenland eigenlijk over deze rechtzaak?
Hm. Da's dan wel een dommigheidje in het contract, als daarin niks staat over normaal gedrag en inzet TIJDENS de OS. Aan de andere kant mag je er eigenlijk natuurlijk van uit gaan dat een sporter zich daar voor 200% inzet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:48 schreef Andromache het volgende:
Ha! Het punt! De inzet die je volgens het contract moet tonen, heeft alleen betrekking op de periode tot kwalificatie voor de OS.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:41 schreef Greys het volgende:
Waar is dat 'genot' eigenlijk ontstaan op FOK!, dat ik ineens overal terug zie komen? Is dat het nieuwe 450?
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:52:18"Staat niets over toestemming om dorp te verlaten. En er staat niets over dodelijk zijn van missen training. Daar wil ik 't over hebben" reageer retweet
Mislukte turner? De man was wereldkampioen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:51 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ga je nu die mislukte turner vergelijken met een legende ?
Je weet dat je op Fok zit waar losers topsporters de grond in trappen om zichzelf beter te voelen hé.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mislukte turner? De man was wereldkampioen.
Alcohol en pillen geloof ik.quote:
11 jaar geleden en sindsdien coke en uitsluitingen..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mislukte turner? De man was wereldkampioen.
Fokkers zijn superieur met een toplul van 40cm+ minimaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet dat je op Fok zit waar losers topsporters de grond in trappen om zichzelf beter te voelen hé.
Maar dus niet mislukt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
11 jaar geleden en sindsdien coke en uitsluitingen..
Ik ben alles behalve TeamYuri hier, maar hij heeft zich toch gewoon gekwalificeerd voor de OS én voor de finale?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
11 jaar geleden en sindsdien coke en uitsluitingen..
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Yuri gaat voor de 150k iets anders is onmogelijk
Zou dan al eerder overlegd moeten zijn aan de rechter/advocaat. Je kan niet tijdens de rechtszaak nog met een ander contract op de proppen komen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef Greys het volgende:
Het mooiste zou zijn als de advocaat van de tegenpartij eerst de advocaat van Yuri even alles laat zeggen wat ie wil en daarna een papiertje tevoorschijn tovert met alle aanvullende afspraken en voorwaarden die met Yuri gemaakt zijn bovenop het standaard contract, ondertekend door Yuri. Maar dat ie dat alweer vergeten was. Korsakov ofzo.
Hij heeft voldaan aan de normen om mee te mogen doen. Kwalificeren is door anderen gedaan, zoals Casimir Schmidt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve TeamYuri hier, maar hij heeft zich toch gewoon gekwalificeerd voor de OS én voor de finale?
Dat is natuurlijk ook een pietsie onzin denk ik, want als jij morgen iemand van zijn fiets af rijdt en daarna een oma berooft zijn er (nogmaals, volgens mij...) ook mensen die zich gaan beraden op jouw straf. Die staat niet bij voorbaat klip en klaar vast.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:55 schreef StaceySinger het volgende:
"Er is een legaliteitsbeginsel. Men moet weten welke zonde welke straf oplevert. Dat staat niet in overeenkomst opgenomen."
Ik zie ook nog wel gebeuren dat zijn advocaat echt iedereen gaat overtuigen dat bier drinken helpt bij de prestaties. Wordt het vervolgens meteen op de dopinglijst gezet en is Yuri alsnog de lul.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:54 schreef Greys het volgende:
Het mooiste zou zijn als de advocaat van de tegenpartij eerst de advocaat van Yuri even alles laat zeggen wat ie wil en daarna een papiertje tevoorschijn tovert met alle aanvullende afspraken en voorwaarden die met Yuri gemaakt zijn bovenop het standaard contract, ondertekend door Yuri. Maar dat ie dat alweer vergeten was. Korsakov ofzo.
Lijkt me wel, zonder dat is het willekeur.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:55 schreef StaceySinger het volgende:
"Er is een legaliteitsbeginsel. Men moet weten welke zonde welke straf oplevert. Dat staat niet in overeenkomst opgenomen."
Als je teert op iets van jaren geleden wel. Hij had nog veel meer kunnen doen en winnen. Toen was hij goed maar misschien steeg het success hem naar het hoofd. Nu is hij de laatste jaren mislukt.quote:
Misschien is dat ook overlegd aan de rechter. En komt het zo als verrassing voor de restquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:56 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zou dan al eerder overlegd moeten zijn aan de rechter/advocaat. Je kan niet tijdens de rechtszaak nog met een ander contract op de proppen komen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft voldaan aan de normen om mee te mogen doen. Kwalificeren is door anderen gedaan, zoals Casimir Schmidt.
Maar een 'mislukte turner', zoals hij hier net werd genoemd, eindigt niet bij de bovenste 8 voor de finale. Hij kan heus wel wat, bedoel ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft voldaan aan de normen om mee te mogen doen. Kwalificeren is door anderen gedaan, zoals Casimir Schmidt.
ik vind het ook een lutser, maar gezien zijn palmares onmogelijk 'mislukt' te noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als je teert op iets van jaren geleden wel. Hij had nog veel meer kunnen doen en winnen. Toen was hij goed maar misschien steeg het success hem naar het hoofd. Nu is hij de laatste jaren mislukt.
hij mag dus wel drinken maar niemand mag het zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:57 schreef AchJa het volgende:
Yuri mag niet drinkend gezien worden...
nee , het team heeft dat gedaan en hij kon dus door het team succes mee, niet door individueel succesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve TeamYuri hier, maar hij heeft zich toch gewoon gekwalificeerd voor de OS én voor de finale?
Jawel hoor, dat noem je wetten. Je gaat niet zomaar zonder weerwoord de kerker in tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een pietsie onzin denk ik, want als jij morgen iemand van zijn fiets af rijdt en daarna een oma berooft zijn er (nogmaals, volgens mij...) ook mensen die zich gaan beraden op jouw straf. Die staat niet bij voorbaat klip en klaar vast.
Nee, Wammes zat in het HHH aan de bitterballen werd steeds verkondigd...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja was al bekend toch. Maar wammes was al klaar.
oowja. Idd was dus ook mee naar de club blijkt nu.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, Wammes zat in het HHH aan de bitterballen werd steeds verkondigd...
Maar de uiteindelijk strafmáát/lengte wordt toch bepaald door een rechter/jury?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat noem je wetten. Je gaat niet zomaar zonder weerwoord de kerker in tegenwoordig.
Die advocaat doet zo ook gewoon een verhaal hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
NOC*NSF zaak ziet er met de minuut slechter uit.
Mislukt? Hij haalde de Olympische finale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 11:57 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Als je teert op iets van jaren geleden wel. Hij had nog veel meer kunnen doen en winnen. Toen was hij goed maar misschien steeg het success hem naar het hoofd. Nu is hij de laatste jaren mislukt.
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:59:35Vier tot vijf biertjes in HHH, toen naar appartement, toen ophalen van Wammes e.a. in nachtclub. Stoort niemand. Hij mist één training reageer retweet
Heineken doet goede zaken weer. Merknaam wordt weer flink vaak genoemd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch krom met dat rare HHH erbij wel
Wammes heeft in de nachtclub gedronken, daar zou Yuri niet eens binnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Mjah, advocaat spreekt zich weer tegen. Eerst krijgt Yuri af en toe een biertje in de hand geduwd, en vervolgens impliceert hij dat alleen Wammes gedronken had.
ja en dan dat ze allebei coherent waren en niet te veel dronken omdat dat gevaarlijk was in het nachtleven van Rio.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Mjah, advocaat spreekt zich weer tegen. Eerst krijgt Yuri af en toe een biertje in de hand geduwd, en vervolgens impliceert hij dat alleen Wammes gedronken had.
Ja, haha. En ook dat hij niet de nachtclub in ging, maar dat hij evenlater wel weer buiten staat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:00 schreef Raskolnikow het volgende:
http://nos.nl/livestream/npo-nieuws.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Link naar de stream? Ik heb mijn dikke lijf eindelijk uit bad
Maar was ie nou wel of niet in een nachtclub?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:frankhuiskamp twitterde op vrijdag 12-08-2016 om 11:59:35Vier tot vijf biertjes in HHH, toen naar appartement, toen ophalen van Wammes e.a. in nachtclub. Stoort niemand. Hij mist één training reageer retweet
Dit dus. Om daar nou iemand voor naar huis te sturenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef StaceySinger het volgende:
euh het is wel de taak natuurlijk van die advocaat om het zo gunstig mogelijk voor yuri uit te laten zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
NOC*NSF zaak ziet er met de minuut slechter uit.
Het is één groot opgezet complot van Heineken. Laat dat maar aan de markettingjongens over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:01 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Heineken doet goede zaken weer. Merknaam wordt weer flink vaak genoemd.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:00 schreef StaceySinger het volgende:
hij is niet eens in een nachtclub geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |