Je kan stofzuig en dweil robotten kopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Stofzuigen en dweilen.. Ik ga er morgen weer een poging aan wagen. Vandaag gedaan, en later gezien dat ik wat stukjes heb gemist. Ik moet wennen aan mijn stofzuiger
'
Ik doe wel voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
[..]Heldin
![]()
Als je maar voorzichtig aan doet
Geen punt. Toch bedankt voor de moeite.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:36 schreef knokkels het volgende:
Maar ik ga zo rustig aan naar mijn bed.!
Gaap enzo.. Slaap lekker MuisLeuk je weer even te zien
![]()
Slaap lekker Elf, sorry dat de show niet door kon gaan.
Is L2B ook te huur?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 00:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan stofzuig en dweil robotten kopen
Ik vind ze alleen nogal duur, en betwijfel of ze zo goed zijn als een echte originele L2B![]()
Nét wat ik nodig heb, dank je welquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dus dan mag er weer iets lekkers bij de koffie!
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, just me.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nét wat ik nodig heb, dank je wel
Voor vanmiddag heb ik droog weer besteld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:37 schreef just me het volgende:
Vanmorgen poetsen en vanmiddag golftoernooi, nu maar hopen dat het vanmiddag droog blijft
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
computer crashede op het verkeerde moment
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gisteravond terwijl ik aan het draaien was.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gaat lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 10:02 schreef just me het volgende:
* just me is aan t poetsen, mensen zijn op vakantie, vaatwasser vol dus ik zet m aan, wil er later nog iets bijzetten... Stoom is zo heet dat het brandalarm afgaat
Nou het is allemaal blinkend schoon, nu snel omkleden en naar het golftoernooiquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 12:07 schreef just me het volgende:
[..]
Nou het is allemaal blinkend schoon, nu snel omkleden en naar het golftoernooi
Ik was net ingeschakeld; ik hoorde alleen stiltequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 07:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |