Vreemde post. Hij wil dat wel. En hij is goed genoeg. One of the few.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet hij misschien maar gewoon niet mee willen doen aan de OS.
Dan past hij zich die paar weken toch even aan. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vreemde post. Hij wil dat wel. En hij is goed genoeg. One of the few.
Ok, welk feit ontken ik waar precies? Bron en quote graag.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien zou je je eens in moeten lezen. Er wordt geoordeeld met de tot nu toe bekende feiten.
Als het aan sommigen hier ligt krijgen sporters op de spelen nog aftrekpunten omdat ze in hun vrije tijd bier drinken, roken en te laat naar bed gaan. Want als je dat doet ben je geen topsporter...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef agter het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ie daar was omdat ie zo goed was en mss wel een medaille kon halen voor NL.
Maar kennelijk is dat niet het belangrijkste.
Hoe triest.
Dat was mij (en wellicht anderen ook) dan niet duidelijk gast.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mijn argument ging natuurlijk om het oorzaak gevolg principe gast
Je maakt afspraken met elkaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het aan sommigen hier ligt krijgen sporters op de spelen nog aftrekpunten omdat ze in hun vrije tijd bier drinken, roken en te laat naar bed gaan. Want als je dat doet ben je geen topsporter...
Misschien moet je beter mijn posts lezen ipv in blinde woede te ontsteken als er kritiek is op Yuri.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn meer Yurihaters hoor, ook hier op moederfok, Nederlanders haten liever op de tekortkomingen van een ander dan om hun eigen nutteloze kutleven. Elke sporter die geen medaille haalt wordt tot het bot afgekankerd. Wees maar trots op jullie cultuur.
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is. Die paar weken in Rio moet je je aan een paar regels houden. Ook ter bevordering van je eigen prestaties.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je maakt afspraken met elkaar.
En als er zo'n bezopen feestbeest tussendoor zwalkt, leidt het de serieuze turners af.
Het is mij dus ook niet duidelijk...quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was mij (en wellicht anderen ook) dan niet duidelijk gast.
Na nogmaals nalezen ook niet. Misschien eerst benoemen waar het "natuurlijk" over gaat. Dat helpt.
Je bent gewoon niet zo duidelijk vanavond denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Misschien moet je beter mijn posts lezen
Gekke Joezertquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er zijn meer Yurihaters hoor, ook hier op moederfok, Nederlanders haten liever op de tekortkomingen van een ander dan op hun eigen nutteloze kutleven. Elke sporter die geen medaille haalt wordt tot het bot afgekankerd. Wees maar trots op jullie cultuur.
Ga je er heen? :pquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de topshow bij de rechter morgen?
eh er mag niemand dat park op he, hij ging gewoon naar zn vriendin lekker pilsje erbij beetje voelen en alles.. hou op met oordelen, jij bepaald niet hoe een ander zich moet gedragen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er zo moeilijk aan is. Die paar weken in Rio moet je je aan een paar regels houden. Ook ter bevordering van je eigen prestaties.
Gewoon doen, dan is er niks aan de hand. Drink dan een pilsje op je kamer, als het echt echt echt moet.
Wat een taal manquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:12 schreef Perrin het volgende:
Bepaalde types identificeren zich met zijn onaangepaste junkengedrag.
Joez zou ook 24/7 feesten in Rio, jeweetzquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh er mag niemand dat park op he, hij ging gewoon naar zn vriendin lekker pilsje erbij beetje voelen en alles.. hou op met oordelen, jij bepaald niet hoe een ander zich moet gedragen.
Vind je het geen onaangepast junkengedrag dan? Ik wel.quote:
Dit is al wel een flinke tegenstelling. In de ene zin bepalen hoe een ander zich moet gedragen en in de andere zin stellen dat je dat niet voor een ander kan bepalen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
hou op met oordelen, jij bepaald niet hoe een ander zich moet gedragen.
24/7 en 'feesten' goeie bron.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Joez zou ook 24/7 feesten in Rio, jeweetz
Oh. Ik dacht dat hij daar voor een NLse medaille was.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vrij normaal dat hij daarnaast gewoon meedraait in de groep, met de trainingen, de equippe.
Geen idee, maar hopelijk met camera's en commentaar van Mart.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:28 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de topshow bij de rechter morgen?
Het leven zit vol met tegenstelligen, deal daar meequote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is al wel een flinke tegenstelling. In de ene zin bepalen hoe een ander zich moet gedragen en in de andere zin stellen dat je dat niet voor een ander kan bepalen.
Wat is het nou?
Waarom gedraagt hij zich dan als een amateurquote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat hij daar voor een NLse medaille was.
Wist niet dat er prijzen waren voor meedraaien in een groep, het bijwonen van trainingen en de equippe.
Kom op. Het zijn geen amateurs, zeg.
Een junk kan dat wij hij presteert echt niet opbrengen. Dus nee. Flauwekul op de slok w.s.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vind je het geen onaangepast junkengedrag dan? Ik wel.
Was het maar zo. Maar ik hoor ik velen over het zo'n beetje aan het kruis nagelen van Maurits Hendriks: ook de advocaat van Van Gelder. Als de straf van Van Gelder echt te streng is dan is de houding richting de bonden dat helemaal. Je kunt Van Gelder verwijten dat hij deze situatie heeft veroorzaakt maar de bonden kun je dat niet verwijten: die konden door het gedrag van Van Gelder onmogelijk niet reageren. Over de hoogte van de straf kun je discussiėren maar niet over het feit dat een straf gepast was. Een discussie over de strafmaat zou dan veel genuanceerder gevoerd moeten worden i.p.v. wat er nu gebeurd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij het passieve slachtoffer is... Staar je daar toch eens niet zo blind op. Het gaat om de strafmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |