SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC<< Soms wat rebels
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.SPOILER: Lange Lans volgens googleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik om te spelen
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2016 21:55:07 ]
Niet 10 jaar ouderquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben wel iets ouder dan jou, Smoof.
Wij wisten het bij de eerste ook niet. De tweede was overduidelijk een zoon van zijn vader. Daar kon je niet echt omheen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wil het niet weten, Geo. Echt een verrassing.
Balls of Steel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn jouw ballen niet kwetsbaar?
Zag je het per ongeluk?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij wisten het bij de eerste ook niet. De tweede was overduidelijk een zoon van zijn vader. Daar kon je niet echt omheen.
Okequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Wil het niet weten, Geo. Echt een verrassing.
Hij doelt natuurljik op een grote piemel..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zag je het per ongeluk?Of wilde je het bij de tweede wel weten?
Duurt nog ff dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Áls ik eraan begin, is het pas vanaf 30.
Nee. Ik scheer haar pun toch ook niet. Al heb ik dat tijdens de zwangerschap wel moeten doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Laat je dat niet door je vrouw doen lans
Per ongeluk.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Ik scheer haar pun toch ook niet. Al heb ik dat tijdens de zwangerschap wel moeten doen.
Weet ik wel, maar ik wilde dat bewust niet noemenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij doelt natuurljik op een grote piemel..
Plasser noem he het als het om een kind gaat. Perverseling.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij doelt natuurljik op een grote piemel..
Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar ik wilde dat bewust niet noemen
Nee dan krijg je enge taferelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke
Ik hoop dat ze binnen 5 jaar een techniek ontwikkelen waarmee je een geslacht kan afdwingen
Mijn zus wilde het ook niet weten, maar zij en haar vriend zagen het ook al bij zo'n echo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wil ik ook, alleen jongens. Zal wat kopzorgen schelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dan krijg je enge taferelen.
In China alleen maar jongens bv.
18/19quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben Jojo
Dan moet je ook gewoon niet kijken bij zo'n echoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn zus wilde het ook niet weten, maar zij en haar vriend zagen het ook al bij zo'n echo.
Dat is lullig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn zus wilde het ook niet weten, maar zij en haar vriend zagen het ook al bij zo'n echo.
Tessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Lieke wevers is wel de mooiste Nederlandse sportster deze OS denk ik.
Doet Ellen Hoog niet mee met hockey?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Lieke wevers is wel de mooiste Nederlandse sportster deze OS denk ik.
Meisjes, roze, haren vlechten, popjes, eerste verkering.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil ik ook, alleen jongens. Zal wat kopzorgen schelen.
Geen idee hoe het precies werkt, maar volgens mij is het juist de bedoeling dat je wel kijkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon niet kijken bij zo'n echosorry hoor maar dat is ook gewoon dom.
Kutwijven, rellen, janken, jongens die der willen doen, fietsen in het donkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meisjes, roze, haren vlechten, popjes, eerste verkering.
Mooi man.
Of was dat jaren terug en zit ik al te lang op Fok?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of was dat jaren terug en zit ik al te lang op Fok?
Sorry Smoof, weet het echt niet. Ik dacht dat je een van de jongere fokkers was.
Ze is 24quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou 19 was dan pastte het.
Ik op Tess. Partnerruil doen?quote:
Wij mochten niet kijken in eerste instantie. Voor je het weet ligt de baby wijdbeens voor de camera. Koekoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies werkt, maar volgens mij is het juist de bedoeling dat je wel kijkt.
Als je dan een vagijn ziet dan weet je dat ze stripper wordtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij mochten niet kijken in eerste instantie. Voor je het weet ligt de baby wijdbeens voor de camera. Koekoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |