Mijn zus wilde het ook niet weten, maar zij en haar vriend zagen het ook al bij zo'n echo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zag je het per ongeluk?Of wilde je het bij de tweede wel weten?
Wil ik ook, alleen jongens. Zal wat kopzorgen schelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee dan krijg je enge taferelen.
In China alleen maar jongens bv.
18/19quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben Jojo
Dan moet je ook gewoon niet kijken bij zo'n echoquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn zus wilde het ook niet weten, maar zij en haar vriend zagen het ook al bij zo'n echo.
Dat is lullig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn zus wilde het ook niet weten, maar zij en haar vriend zagen het ook al bij zo'n echo.
Tessquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Lieke wevers is wel de mooiste Nederlandse sportster deze OS denk ik.
Doet Ellen Hoog niet mee met hockey?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Lieke wevers is wel de mooiste Nederlandse sportster deze OS denk ik.
Meisjes, roze, haren vlechten, popjes, eerste verkering.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wil ik ook, alleen jongens. Zal wat kopzorgen schelen.
Geen idee hoe het precies werkt, maar volgens mij is het juist de bedoeling dat je wel kijkt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je ook gewoon niet kijken bij zo'n echosorry hoor maar dat is ook gewoon dom.
Kutwijven, rellen, janken, jongens die der willen doen, fietsen in het donkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Meisjes, roze, haren vlechten, popjes, eerste verkering.
Mooi man.
Of was dat jaren terug en zit ik al te lang op Fok?quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of was dat jaren terug en zit ik al te lang op Fok?
Sorry Smoof, weet het echt niet. Ik dacht dat je een van de jongere fokkers was.
Ze is 24quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou 19 was dan pastte het.
Ik op Tess. Partnerruil doen?quote:
Wij mochten niet kijken in eerste instantie. Voor je het weet ligt de baby wijdbeens voor de camera. Koekoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies werkt, maar volgens mij is het juist de bedoeling dat je wel kijkt.
Als je dan een vagijn ziet dan weet je dat ze stripper wordtquote:Op donderdag 11 augustus 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij mochten niet kijken in eerste instantie. Voor je het weet ligt de baby wijdbeens voor de camera. Koekoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |