Vraag me wel af wat er met de zwemmers is..quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Bij de zwemmers en judoka's mag er wel een grote schoonmaak plaatsvinden. Het team en de staff. Niets gepresteerd gewoon.
Ik las het in de quote van Niels.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las het pas toen je het zelf opmerkte, ik dacht dat er gewoon 'golden score' stond.
Ze moeten die ene kerel weer terughalen die nu bij het Australische team zit. Jacco... Huppelepup.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Smoofie het volgende:
Bij de zwemmers en judoka's mag er wel een grote schoonmaak plaatsvinden. Het team en de staff. Niets gepresteerd gewoon.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik las het in de quote van Niels.
Van jou dus
Kromo heeft na London ook bijna 3 jaar een sabbatical genomen. Echt totaal niets gedaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat er met de zwemmers is..
Mijn pa kijkt veel en zei dat die van Heemskerk niet vooruit te branden is, Kromo die als 7e zich plaatst![]()
Wat is er dan mis..
Heemskerk heeft een andere trainer, die schijnt alleen op conditie en kracht te letten en helemaal niet op techniek, dat lijkt niet echt te werken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag me wel af wat er met de zwemmers is..
Mijn pa kijkt veel en zei dat die van Heemskerk niet vooruit te branden is, Kromo die als 7e zich plaatst![]()
Wat is er dan mis..
Ze wist toen ook nog niet zeker of ze het topzwemmen nog wel zag zitten. Andere zwemsters zijn haar simpelweg voorbij gegaan. Goud of zilver gaat ze zeker niet halen. Hopen voor brons.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kromo heeft na London ook bijna 3 jaar een sabbatical genomen. Echt totaal niets gedaan.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kromo heeft na London ook bijna 3 jaar een sabbatical genomen. Echt totaal niets gedaan.
Is toch treurig dat ajax niet zelf zo'n speler kan opleiden / scoutenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij tactisch perfect voldoet aan de eisen van een spits in het Bosz-spelletje. Dat is uiteindelijk waar voetbal om draait.
Zeker topsport waar niemand 4 jaar lang een fuck om geeftquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, ja dat hakt er wel in.
Ach, veel gehaald, kan me voorstellen dat het ook super zwaar is het leven van een topsporter.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker topsport waar niemand 4 jaar lang een fuck om geeft
Zeker, bij de meeste sporten moet echt wel een heleboel opofferen om met de top mee te kunnen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, ja dat hakt er wel in.
Ach, veel gehaald, kan me voorstellen dat het ook super zwaar is het leven van een topsporter.
Zoals die Grol al 3 Olympische spelen lang. En dan eindig je met 2x brons waar je helemaal niet blij mee bent.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeker topsport waar niemand 4 jaar lang een fuck om geeft
Is een toffe docu over Canadese net niet wielrenner met nederlandse vriendin die verzorgster was in de wielrennerij. Die moest alle lekkere dingen zoals chocolade verstoppen want zelfs 1 hapje was teveel. Jaren achter elkaar. Die gozer heeft uiteindelijk tour gehaald maar kwam 1 van de eerste etappes 8 seconden te laat binnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zeker, bij de meeste sporten moet echt wel een heleboel opofferen om met de top mee te kunnen.
Denk het ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat Verona van der Leur nu meer verdient dan toen.
De meeste echt weinig, je moet wel bekend worden om een beetje binnen te lopen. Wielrenners verdienen wel goed volgens mij. Dafne Schippers zal ook wel aardig binnenlopen denk ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zou zo'n olympische sporter per maand verdienen? Of per jaar.
Dat gaan de Chinezen nu met voetbal doen . Over 15 jaar winnen die allesquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gisteren op YouTube nog een kleine documentaire gezien over jonge Chinese kinderen van 4 t/m 8 jaar die zich voorbereiden voor de Olympische Spelen over zoveel jaar.
Dat is pas een marteling. Kinderen net zo ver laten buigen met hun ledematen totdat ze het uitschreeuwen van de pijn, als ze falen krijgen ze klappen. Gaat best ver.
Daarom vind ik het ook mooi dat zo'n Epke Zonderland dan wint.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb gisteren op YouTube nog een kleine documentaire gezien over jonge Chinese kinderen van 4 t/m 8 jaar die zich voorbereiden voor de Olympische Spelen over zoveel jaar.
Dat is pas een marteling. Kinderen net zo ver laten buigen met hun ledematen totdat ze het uitschreeuwen van de pijn, als ze falen krijgen ze klappen. Gaat best ver.
Dat heb ik ook wel eens gezien, die trainers krijgen zelfs mij in een spagaat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:41 schreef Jojoortje het volgende:
Maar das alleen door sponsor deals. En wielrenners valt ook tegen alleen de toppers verdienen echt veelquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De meeste echt weinig, je moet wel bekend worden om een beetje binnen te lopen. Wielrenners verdienen wel goed volgens mij. Dafne Schippers zal ook wel aardig binnenlopen denk ik.
Wat niet rekt scheurt wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gezien, die trainers krijgen zelfs mij in een spagaat.
Precies. Ik wil deze OS weer zo'n mooi moment met Epkequote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook mooi dat zo'n Epke Zonderland dan wint.
Ik bedoel ook alles bij elkaar, maar goede atleten krijgen ook wel aardig startgeld dacht ik. Ik weet ook niet hoe duur al die doping is, dat moet je er eigenlijk weer aftrekken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar das alleen door sponsor deals. En wielrenners valt ook tegen alleen de toppers verdienen echt veel
Nee zeg.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je vriend heeft je zo ver om anaal te doen?
quote:
Ja man, omdat ik straks ga bevallen tochquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt maar beter direct uitleg geven na je goldenshower post
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kunt maar beter direct uitleg geven na je goldenshower post
Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja man, omdat ik straks ga bevallen toch![]()
Sorry, dacht dat m'n grap overduidelijk was.
Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohik wist helemaal niet dat je zwanger was. Gefeliciteerd
Ben je al lang onderweg?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh
Dan was de grap wel grappig, gelukkig.
Dank.
Wacht wat, niet een beetje jong nogquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh
Dan was de grap wel grappig, gelukkig.
Dank.
Ja daar doe ik niet aan mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat shit gebeurt straks ook.. schijnbaar
Ik ben wel iets ouder dan jou, Smoof.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wacht wat, niet een beetje jong nog?
Startgeld alleen bij Kermiskoersen . En das ook alleen voor de betere renners. Top 10% verdient wel ok maar nog lachertje vergeleken met voetbal. Groot deel moet t doen met minimumloonquote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik bedoel ook alles bij elkaar, maar goede atleten krijgen ook wel aardig startgeld dacht ik. Ik weet ook niet hoe duur al die doping is, dat moet je er eigenlijk weer aftrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |