Oke, laat je tegen die tijd weten hoe en wat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:15 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
T/m 31 december begin januar zou wel goed uitkomen
De smaak heeft hij in z'n snor hangenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zet toch echt mijn vraagtekens bij het feit of jij je favoriete biertje bij een blindproeverij eruit zou halen hoor.
Bij speciaalbier sowieso. Bij pils durf ik het ook wel aan met een kleine foutmarge.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zet toch echt mijn vraagtekens bij het feit of jij je favoriete biertje bij een blindproeverij eruit zou halen hoor.
zou zo toe kunnen slaan? hij heeft toch bekend verliefd te zijn, lijkt me eerder uit (zelf)bescherming dan dat ie dacht dat die ma haar zoontje wel zou geven. en iemand zonder relatie, maar geen voorkeur voor te jonge partners, kan die dan ook zo toeslaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja echt heel fucked up.
Het is verder echt best een aardige kerel, maar dat hij er die denkwijze op na houd, en er ook zo makkelijk over kan praten is voor mij gewoon reden genoeg om niet op iets van zijn deals in te gaan, mogen we beide volwassen zijn, voelt niet chill.
Hij heeft niets gedaan, maar het feit dat hij zo over dat jochie praatte, en over andere jonge kinderen zegt eigenlijk wel genoeg, hij zou zo toe kunnen slaan..
Ok dan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar zie nu dat die zin anders opgevat kan worden.
Double malt bestaat niet, zijn blended of pure malts. Single malts komen van een enkele distilleerderij vandaan en zijn vaak wat uitgesprokener en specifieker van smaak.quote:
vieze wegkijkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
zou zo toe kunnen slaan? hij heeft toch bekend verliefd te zijn, lijkt me eerder uit (zelf)bescherming dan dat ie dacht dat die ma haar zoontje wel zou geven. en iemand zonder relatie, maar geen voorkeur voor te jonge partners, kan die dan ook zo toeslaan?
je moet kokosmelk hebben die is goedquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef Ashqelon het volgende:
Rijstmelk is eveneens amper te zuipen.
Welke smaak?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Trollscience het volgende:
iel ik heb een pak sojamelk gekocht en het is ram smerig
toppiequote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Oke, laat je tegen die tijd weten hoe en wat.
Laat hem nog even verder opbieden. Alsof hij voor een miljoen geen week bij hem zou logeren.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
zou zo toe kunnen slaan? hij heeft toch bekend verliefd te zijn, lijkt me eerder uit (zelf)bescherming dan dat ie dacht dat die ma haar zoontje wel zou geven. en iemand zonder relatie, maar geen voorkeur voor te jonge partners, kan die dan ook zo toeslaan?
Zeg het ze.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Double malt bestaat niet, zijn blended of pure malts. Single malts komen van een enkele distilleerderij vandaan en zijn vaak wat uitgesprokener en specifieker van smaak.
Of melk van een geit.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet kokosmelk hebben die is goed
Branden ze allemaal?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Double malt bestaat niet, zijn blended of pure malts. Single malts komen van een enkele distilleerderij vandaan en zijn vaak wat uitgesprokener en specifieker van smaak.
zonder smaak, gewoon ongezoet van jumbo huismerkquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Welke smaak?
Almond smaak is wel heel lekker
Speciaalbieren wel ja, maar pilseners. Mmm. Je zou het eens moeten proberen, het is echt heel lastig.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bij speciaalbier sowieso. Bij pils durf ik het ook wel aan met een kleine foutmarge.
Hou niet van kokos behalve kokosnoten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:18 schreef Drug het volgende:
[..]
je moet kokosmelk hebben die is goed
Als je niet gewend bent sterke drank te drinken wel.quote:
Ja, iemand met een voorkeur voor te jonge partners kan in mijn ogen ook gewoon toe slaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
trek in een bountyquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hou niet van kokos behalve kokosnoten.
Wat is eigenlijk jouw favoriete merk whiskey/scotch?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent sterke drank te drinken wel.
Smaakt niet echt anders dan melk van een koe.quote:
Heb ook bepaalde voorkeuren, maar blijf er zonder getekende consent forms gewoon vanaf hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, iemand met een voorkeur voor te jonge partners kan in mijn ogen ook gewoon toe slaan.
Als het in je zit, dan zit het in je.
En als zich dan de kans voordoet, dan kan er zomaar iets gebeuren.
Sluit het zéker bij die kerel niet uit.
Laatste keer dat ik dronk al beetje kokhalzen van een bier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent sterke drank te drinken wel.
Welke?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
Oude muziek > nieuwe muziek, vooral negermusic. Nu tof lied bij Familie guj.
Ik heb niet echt een favoriet, eentje die ik boven alle andere vind uitsteken, jij wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw favoriete merk whiskey/scotch?
ja ik ook maar die melk is niet overdrevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hou niet van kokos behalve kokosnoten.
Ik drink altijd van Alpro, vind dat wel lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zonder smaak, gewoon ongezoet van jumbo huismerk
maar iemand die niet die voorkeur heeft dan? die kan toch evengoed toeslaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, iemand met een voorkeur voor te jonge partners kan in mijn ogen ook gewoon toe slaan.
Ja ik dus ook niet. Misschien volgende keer toch nog eens Alpro proberen. Jij drinkt ook ongezoet? Of alleen smaakjes/gezoet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik drink altijd van Alpro, vind dat wel lekker
Weet niet of de smaak verschilt met die van jumbo
Hallo Bradley dat is nog steeds een keuze hoor. Er zijn veel mensen met die gevoelsn en die beseffen 9 van de 10 keer dat dat fout is en zoeken hulp en doen verder niks verkeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik moet wel zeggen dat ik bourbon ook wel kan waarderen terwijl er vaak denigerend over gedaan wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet, eentje die ik boven alle andere vind uitsteken, jij wel?
ik val niet op mannen, waarom zou ik dan bij mannen toeslaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
[..]
maar iemand die niet die voorkeur heeft dan? die kan toch evengoed toeslaan?
Bedoel je verse of die in een pakje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ook maar die melk is niet overdreven
Jij schaar ik ook in het categorietje "kan zomaar toeslaan".quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ook bepaalde voorkeuren, maar blijf er zonder getekende consent forms gewoon vanaf hoor.
Ja, zeker. Prima te drinken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik moet wel zeggen dat ik bourbon ook wel kan waarderen terwijl er vaak denigerend over gedaan wordt.
ik heb eigenlijk zelden een bourbon die ik lekker vind. Maar wie doet denigerend over bourbon?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik moet wel zeggen dat ik bourbon ook wel kan waarderen terwijl er vaak denigerend over gedaan wordt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
50 Shades of Grey op Netflix. Goed excuus om hem een keer te kijken.
Ben gewoon Chaislamitische Staatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij schaar ik ook in het categorietje "kan zomaar toeslaan".
Echt een kutfilmquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
50 Shades of Grey op Netflix. Goed excuus om hem een keer te kijken.
Oh... Is dat niet die ep dat ze die berg beklimmen of zoiets?quote:
Heb je al een aanslag op een blauwe Twingo opgeëist?quote:
Basketbal kijken, met Mart als commentator.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik verveel me dus moet toch iets.
Beetje de elitaire drinkers.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk zelden een bourbon die ik lekker vind. Maar wie doet denigerend over bourbon?
Ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh... Is dat niet die ep dat ze die berg beklimmen of zoiets?
En ondanks alles toch nog een interessante historie, hoewel redelijk vaak ontkent wordt dat het bestaat in Amerika.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, zeker. Prima te drinken.
Verwacht er niet te veel vanquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen liefhebbers. Die zijn altijd blij als er iets lekkers in huis is om te proberen. Bij nader inzien ken ik volgens mij alleen alcoholistenquote:
Ja en goed, dan heb je natuurlijk ook nog de Tennessee whiskey die zich weer van de bourbons onderscheidt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ondanks alles toch nog een interessante historie, hoewel redelijk vaak ontkent wordt dat het bestaat in Amerika.
download Come and see. Russische film.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn ze al zo erg dat ze op FOK! op de meest onmogelijke tijden, de meest rare en onsamenhangende topics openen?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken eigenlijk alleen liefhebbers. Die zijn altijd blij als er iets lekkers in huis is om te proberen. Bij nader inzien ken ik volgens mij alleen alcoholisten
Doe ik ook niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Verwacht er niet te veel van
Ja, qua smaak gaat het in die hoek van de wereld ook alle kanten op.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja en goed, dan heb je natuurlijk ook nog de Tennessee whiskey die zich weer van de bourbons onderscheidt.
En weer aan de andere kant van de wereld, Japan is ook erg in opkomst als whiskyland.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, qua smaak gaat het in die hoek van de wereld ook alle kanten op.
Hoezo? Zich opgewerkt tot generaal in het leger van Pinochet, vervolgens als allochtoon naar Mexico om kip te verkopen en als kleine leverancier zaken te doen met het Juarez cartel.quote:
Ze namen ook Grolsch over dus ook activiteit in de bierwereld. Maar inderdaad, alleen heb ik nooit een Japanse whiskey gehad.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En weer aan de andere kant van de wereld, Japan is ook erg in opkomst als whiskyland.
Maken ze dat daar van gedragen vrouwenslipjes?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En weer aan de andere kant van de wereld, Japan is ook erg in opkomst als whiskyland.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Chaïnisme aanhing.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ja%C3%AFnisme
Nobel man dat hij kip verkoopt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hoezo? Zich opgewerkt tot generaal in het leger van Pinochet, vervolgens als allochtoon naar Mexico om kip te verkopen en als kleine leverancier zaken te doen met het Juarez cartel.
Nee, van graan, of maïs, dat kan ook.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maken ze dat daar van gedragen vrouwenslipjes?
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zijn ze al zo erg dat ze op FOK! op de meest onmogelijke tijden, de meest rare en onsamenhangende topics openen?
Niet dat ik weet, misschien kun jij een nieuw merk op de markt brengen. Laat je vrouwenslipjes mee rijpen in het vat.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eau d'Femme.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, misschien kun jij een nieuw merk op de markt brengen. Laat je vrouwenslipjes mee rijpen in het vat.
Een keer geloof ik, kan er mijn vinger niet op leggen, maar om de een of andere reden trekt het me niet zo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze namen ook Grolsch over dus ook activiteit in de bierwereld. Maar inderdaad, alleen heb ik nooit een Japanse whiskey gehad.
Toch maar eens kijken of ik er aan kan komen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een keer geloof ik, kan er mijn vinger niet op leggen, maar om de een of andere reden trekt het me niet zo.
Ik ben bang dat er vast nog wel een niche voor is.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Niet dat ik weet, misschien kun jij een nieuw merk op de markt brengen. Laat je vrouwenslipjes mee rijpen in het vat.
Het verbaast me nietsquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
denk dat je nog best kan verdienen met dat soort shitquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De doorsnee slijter verkoopt er meestal wel een aantal.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch maar eens kijken of ik er aan kan komen.
watquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het verbaast me niets
Ik herinner me ander Japans nieuws:
NWS / Parfum met de geur van versgewassen jongensanus te koop in Japan
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er vast nog wel een niche voor is.
Het zou me inderdaad ook niet verbazenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
denk dat je nog best kan verdienen met dat soort shit
Rare jongens die Jappenquote:
Ik zal eens kijken als ik er weer eens ben, het is weer even geleden.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De doorsnee slijter verkoopt er meestal wel een aantal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |