Smaakt niet echt anders dan melk van een koe.quote:
Heb ook bepaalde voorkeuren, maar blijf er zonder getekende consent forms gewoon vanaf hoor.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, iemand met een voorkeur voor te jonge partners kan in mijn ogen ook gewoon toe slaan.
Als het in je zit, dan zit het in je.
En als zich dan de kans voordoet, dan kan er zomaar iets gebeuren.
Sluit het zéker bij die kerel niet uit.
Laatste keer dat ik dronk al beetje kokhalzen van een bier.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent sterke drank te drinken wel.
Welke?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef Ashqelon het volgende:
Oude muziek > nieuwe muziek, vooral negermusic. Nu tof lied bij Familie guj.
Ik heb niet echt een favoriet, eentje die ik boven alle andere vind uitsteken, jij wel?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw favoriete merk whiskey/scotch?
ja ik ook maar die melk is niet overdrevenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Hou niet van kokos behalve kokosnoten.
Ik drink altijd van Alpro, vind dat wel lekkerquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zonder smaak, gewoon ongezoet van jumbo huismerk
maar iemand die niet die voorkeur heeft dan? die kan toch evengoed toeslaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, iemand met een voorkeur voor te jonge partners kan in mijn ogen ook gewoon toe slaan.
Ja ik dus ook niet. Misschien volgende keer toch nog eens Alpro proberen. Jij drinkt ook ongezoet? Of alleen smaakjes/gezoet?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik drink altijd van Alpro, vind dat wel lekker
Weet niet of de smaak verschilt met die van jumbo
Hallo Bradley dat is nog steeds een keuze hoor. Er zijn veel mensen met die gevoelsn en die beseffen 9 van de 10 keer dat dat fout is en zoeken hulp en doen verder niks verkeerd.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik moet wel zeggen dat ik bourbon ook wel kan waarderen terwijl er vaak denigerend over gedaan wordt.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een favoriet, eentje die ik boven alle andere vind uitsteken, jij wel?
ik val niet op mannen, waarom zou ik dan bij mannen toeslaan?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:23 schreef Drug het volgende:
[..]
maar iemand die niet die voorkeur heeft dan? die kan toch evengoed toeslaan?
Bedoel je verse of die in een pakje?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ook maar die melk is niet overdreven
Jij schaar ik ook in het categorietje "kan zomaar toeslaan".quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ook bepaalde voorkeuren, maar blijf er zonder getekende consent forms gewoon vanaf hoor.
Ja, zeker. Prima te drinken.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik moet wel zeggen dat ik bourbon ook wel kan waarderen terwijl er vaak denigerend over gedaan wordt.
ik heb eigenlijk zelden een bourbon die ik lekker vind. Maar wie doet denigerend over bourbon?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik moet wel zeggen dat ik bourbon ook wel kan waarderen terwijl er vaak denigerend over gedaan wordt.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
50 Shades of Grey op Netflix. Goed excuus om hem een keer te kijken.
Ben gewoon Chaislamitische Staatquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:25 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Jij schaar ik ook in het categorietje "kan zomaar toeslaan".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |